Helsinki- Turku villitys

43 posts, 3 pages, 13,381 views

|Cronos|

Posts: 1,118

#1 • • |Cronos| the Moose
oletteko ikinä miettiny, että miksi kaikki bileet keskittyy aikalailla helsinki- turku alueelle...? jörjestetään muuallakin bileitä jne mutta enimmäkseen kyseisellä alueella ja eritoten helsingissä...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

cosmikki

Posts: 1,261

#2 • • cosmikki
...saattaanee johtua siitä että esim. pk-seudulla asuu kuitenkin suurin osa Suomen ihmisistä, joten luonnollisesti täällä on eniten klubbaajiakin *plur*

..Turussa on myöskin paljon ihmisiä., ja niin se vaan on ollut kautta aikojen että Turkusessa on järkätty bileitä, ja hyviä sellaisia kohtuullisen tiuhaan tahtiin. käsittääkseni jo jopa ennenkuin ko. villitys tuli tänne helsinki cityyn. pisteet siitä siis Turulle *nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

freba

Posts: 151

#3 • • freba
Taitaa myös olla niin että Suomeen asiat leviävät ensin sellaisiin paikkoihin jotka ovat rannikolla, Helsinki, Turku, Rauma jne. ja siellähän nämä ilmiöt ovat sitten vahvimmillakiin.

(muokattu 13.3.2002 23:27:50)
|Cronos|

Posts: 1,118

#4 • • |Cronos| the Moose
Onhan se kyllä totta, että 1/5 suomalaiista asuu esim. helsingissä ja tästä johtuen siellä on paljon bileitä... ehkä jossain tapuksissa myös hiemn liikaa... nyt alkaa tää käsitys muotoutumaan..pitääv armaan itsekin muuttaa helsinkiin.. ei jaksa aina täält kouvolast lähtä helsinkiin...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

cosmikki

Posts: 1,261

#5 • • cosmikki
tänne vaan diablo koko sakki muutatte *heiii*

..ja ei pidä paikkaansa että täällä liikaa bileitä olisi. täällä vaan on jokaiselle jotakin. ei täälläkään vielä ole varaa nirsoilla bileiden suhteen oikeastaan.

..Helsingin Hyvät bileet on harvassa.
mainittakoon uuden vuoden eden joka oli ihan huippu *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

|Cronos|

Posts: 1,118

#6 • • |Cronos| the Moose
no mun mielipide on, että hesas on kyl vähän liikaakin bileitä.. ei aina tiedä et mihin haluais lähtä ja toi on kyl totta että kaikille löytyy jotain... en sitte kyl tiedä et miten jotkuu paikat edes kannattaa... mut se ei ole mun murhe...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Timce

Posts: 5,381

#7 • • Timce
hmm...iskenpä viisaat kantapääni yhteen...Helsinki ofcourse,väkirikas kunta.Kummassakin kaupungissa yliopistot sekä muut vähemmän ja enemmän korkeat koulut.Itse olen AINA halunnut muuttaa Turkuun,noh tällä kertaa pidemmän tikun veti Helsinki,eli toinen kahdesta villityksestä ja varmasti moni muukin "lantapaukku" tälläkin hetkellä miettii muuttamista isompiin ympyröihin,niin kuin meikäläinenkin muinoin.

Turusta vielä sen verran..Miksi ihmeessä tytöt Aurajoen rannoilla ovat niin järkyttävän edustavia?? Tuleehan kaupungista monta missiehdokasta ja muutama Miss Suomikin (Lola Odusoga)

Mistä on Turun tytöt tehty?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

|Cronos|

Posts: 1,118

#8 • • |Cronos| the Moose
no kylhän sitä aina miettii muuttoa isompan paikkaan.. ´myös minä.. alkaa tää "maalaiselämä" kyllästyttämään... aivan iikaa tuttuja naamoja..=) jossu se on hyvä ja joskus ei..=)

(muokattu 18.3.2002 12:53:04)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Duris

Posts: 677

#9 • • Duris lil L
stadi ja turku rulaa!

jossen asuis pk-seudulla ni muuttaisin heti turkuun...
tai ehkä mä vaan oon tottunu siihen ku on viettäny kaikki kesänsä turussa...mut on se silti niin nätti kaupunki..
ja stadissa nyt on kaikki...

(muokattu 18.3.2002 21:54:57)

--
*pupu*

|Cronos|

Posts: 1,118

#10 • • |Cronos| the Moose
no stadissa on juu kaikki.. kaikki niinku alkaa keskittymään sinne..=( myöskin koneisto siirtyy sinne..*eiei*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

sebasti

Posts: 231

#11 • • sebasti Lauma
Mä ainakin haluun muuttaa turkuun.... ja muutankin ens syksynä jollei maailmanloppua ole buukattu tapahtuvaksi ennen sitä *PISTE* ...toki helsingissäkin olisi puolensa mut turusta nyt vaan on tullu jotenkin kotoisampi ja siel on halvemmat kämpät.
Avatar
#12 • • pan Guest
Älä lannistu. Kyllähän kesän myötä muuallakin Suomessa järjestetään bileitä. Juhannuksen aikaan joka pitäjässä on latotanssit ja hihhulitikin lähtevät kiertämään maata asuntoautojen kanssa.
She

Posts: 717

#13 • • She
Höh. Mitä valittamaan. Siitä vaan muodostamaan kunnon klubi- ja ravekulttuuri landellekin!!*nauru*
jucca

Posts: 89

#14 • • jucca
tää ei nyt varmaan kauheesti kuulu topicciin, mut pitkään helsingissä asuneena oon kelannut muuttamista Turkuun tai Tampereelle...

vaihtelu virkistää...eikä huvita maksaa itseään kipeeksi et saa asuu 20neliön kämpäs... *mur**dissaa*

--
happy happy joy joy

Pan

Posts: 140

#15 • • Pan
Haluaisin jatkaa tuota Juccan juttu siten, että Hell_zingin asuntotilanteelle on tehtävä jotakin. Oma ehdotukseni olisi, että kaupungin ympärille rakennetaan iso muuri ja sisään pääsee vain ne joilla on jotain tärkeää asia. Samaan tyyliin kuin joissain Keskiajan kaupungeissa. Näihin kaupunkeihin otettiin vain käsityöläisiä, kauppiaita ja ihmisiä joista oli jotain hyöty. Jos samaa käytäntöä käytettäisiin nyky-Suomessa asuntoja vapautuisi niitä tarvitseville opiskelijoille työssäkäyville etc.

Ps: itseäni on myös alkanut tympäisemään samat vanhatympyrät. Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan (vaikka hyvinharvoin ne niin menevät) yhtenä vaihtoehtona olisi Turkuseen muutaminen ensi syksynä.
*piis*

--
Positiivinen pakana

cosmikki

Posts: 1,261

#16 • • cosmikki
muutetaan kaikki turkuseen *heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

jucca

Posts: 89

#17 • • jucca
joo mä oon tosissani kelannut turkuun siirtymistä....mut kaikki kaverit on stadis niin ei täält uskalla lähtee ainakaan viel puis...

(muokattu 30.4.2002 16:56:34)

--
happy happy joy joy

cosmikki

Posts: 1,261

#18 • • cosmikki
..kyllähän niitä uusia kameleita aina löytäisi *hymy*? ja jos me kaikki muutetaan turkuseen niin ei kenenkään tarvitse yksin olla *nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

tommi_a_kuukkanen

Posts: 33

#19 • • tommi_a_kuukkanen Too weird to live, too rare to die.
Ovat molemmat mukavan oloisia kaupunkeja, mutta aivan heti en Mikkelistä pois halua. Järvi-Suomessa kun on asunut koko pienen ikänsä, niin on aika vaikeaa lähteä pois.

Kaipa sitä kuitenkin armeijan jälkeen jompaan kumpaan hilpaistaan. Tai sitten Tukholmaan. Tai Goteborgiin. Tai... =)

--
-Isä, kuinka sain alkuni?
-Rakas poikani, me jauhoimme sinut pavuista.
-Pavuista?
-Ruskeista kahvipavuista.
-Sattuiko se?
-Olit hiirenhiljaa.

Avatar
#20 • • Mikko Alatalo Guest
Helsinki - Turku alueella on eniten paikkoja. paikkoja jonne bileet saa. Jaa niitäkin on helvetin huonosti! Toinen on tietenkin tosiasia että näissä kahdessa kaupungissa on eniten ihmisiä (Helsingissä tietenkin helvetisti enemmän). Helsingissä tosiaan ei mitään hyviä bileitä juurikaan koskaan ole. samaa paskaa illu/laby/screen jazzia kokoajan.

Helsinki on ainakin ihan kuollut, eipä turussakaan juuri kukaan bileissä käy. Haudataan vielä koko paska kun keritään, muuten tää mätänee käsiin.

"BABY DOC - YUM YUM"*nuha*