SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,700,717 views

nigel

Posts: 792

#101 • • nigel
mistäköhän mä löytäisin teknoilijapojan... hmmm.
ja sit ku mä oon pitäny siitä kiinni, mitä mun sit sille pitää tehdä?
oon ny vähän pihalla. *häh*
ja onkse ihan sama miten mä otan sen kiinni?..
mitä jos se karkaa? onks mun mahikset sit menny?
onksen pakko olla just teknopoika? mites jos on trancepoika?
tai housepoika? ja jos se on esim. housepoika, kuuluuko siihen jotenki erilaiset toimenpiteet?

nimim. epätoivoinen sinkku

tfo, saisinko olla sun kämppis tääl luukussa?
:)
(nukkumaanmenoaika on selvästi ylitetty)


(muokattu 27.3.2002 1:30:50)
mixed~thunder

Posts: 524

#102 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Cosmikki,Saako pienen söpön teknoilijapojan vaihtaa pieneen söpöön teknoilijatyttöön??*täh*
Onks sulla siihen sitten parempia vinkkejä??*vink*

(muokattu 27.3.2002 8:40:51)

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

|Cronos|

Posts: 1,118

#103 • • |Cronos| the Moose
Ai sellanen pitäs löytää.. mä olen aina luullu et ne tulee mun luokse ja teknoilijapoika.. ei ne ole oikein mun makuun.. ne on liian miehisiä...kynsin ja hampain kiinni.. siistii.. saaks niitä iskeä nuijalla ja raahata hiuksist omaan luolaan?

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

sebasti

Posts: 231

#104 • • sebasti Lauma
Nigel tervetuloa kämppikseksi...

HUOM: Tässä SINKKULUUKKU boxissa bileet käynnissä aina... kaikki tytöt tervetulleita.*vink**joo**possu*
Tyly

Posts: 908

#105 • • Tyly
Mä voisin kyl vaikka muuttaa omaan kämppää enne inttii nii siellä vois sit pitää kaiken näköisiä 'sinkku' bielitä.... *nauraa*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

sebasti

Posts: 231

#106 • • sebasti Lauma
Sun pitää vaan muuttaa sit puol vuotta ennen intin alkua jos meinaat saada vuokrasta rahat takas... tai sitten pitää olla todella pakottava syy muuttoon.
cosmikki

Posts: 1,261

#107 • • cosmikki
nigel; siis toi "teknoilijapoika" on yleisnimitys klubbaaja pojille *plur**vink*
..jaja. apua. miljoona kysymystä. no voitte tye sen pojan vaikka tytöksikin vaihtaa jos silt tuntuu *nauru*

..ja Tyly; mistä ihmeen sinkkubileistä sä oikein höpiset? *vink**hmph*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

cicca82

Posts: 190

#108 • • cicca82
Minä olen tämän luukun bileissä mukana...*sormet kohmeessa*
prkl...tääl kaupas on kylmä...*ding* Muutun koht siniseks...
*poks*

--
partyparty im here so also party is here

killuska

Posts: 748

#109 • • killuska
Heii syrjintää!!! Mäki olin Plutossa! ÄrR..*hmph*

--
*killuska*

slush

Posts: 685

#110 • • slush
Hei, mulle kans sellanen kiva ravepoika jostain *plur**sydän**plur**sydän**plur*

--
Miks mulle aina käy näin???

scobl

Posts: 755

#111 • • scobl
ehh jos vain saisi jotenkin tietää kun tyttö tykkää sinusta, maailma olisi paljon parempi paikka! ja joskus kun näkee todella kauniin tytön, pelkää mennä puhuman sen kanssa... hmm voiko kauneus pelottaa? Siis oikeastaan se pelko johtuu siitä että jos tapaat tytön, maailmasi voi muuttua niin paljon ja se on oikeastaan se pelottava asia!

Mikä minulle avuksi? On aika helppoa sanoa tee tätä niin kaikki on kunnossa, jokaisen on näköjään löydettävä se oma tapa saada pelot pois, mutta vinkit auttaa *hymy*

--
bred na net

nigel

Posts: 792

#112 • • nigel
olikohan se ny jossain brasiliassa ainaski ku on joku käsimerkki joka osoittaa kiinnostusta. tai ainaki ehdottaa sänkyyn menoa..
mitäs luulette, tarkoittaisko se keskisormi jota näen usein tytön kiinnostusta minua kohtaan.. hmm..
ei mut veikkaanpa ett oli käsimerkkejä tai ei, se on aina pieni haaste tehdä se.
ja scobl.. muutamat semmoiset silmät on tullu nähtyy ett on saannu mut hiljaiseks..
ärsyttävää jos ei pysty katsoa ihmistä silmiin.. tekee joskus ihan pahaa.. eli in other words.. kauniit ihmiset on ärsyttäviä.. :)
Tyly

Posts: 908

#113 • • Tyly
Se olo kun menee puhumaan tytölle josta tykkää nii on siistii kun kaiki paikat tärisee ja ääni värisee.. *hymy* VArsinkin sitten kun on menossa kahville sen tytön kanssa nii sitten vasta on hullua.. *voiei* Toicottavasti siihen tilanteeseen joutuu joskus... (tosin vielä ei pitkään aikaa).. *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#114 • • cosmikki
Tyly sä puhut omituisia.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tiril

Posts: 82

#115 • • Tiril
hellou!

jaahas, minäkin liityn nyt klubituksen sinkkugängiin

*hih*

Catty, mitäs me vielä odotetaan?
lets *ökkö**sydän**ökkö*

niin juu ja

*plur* you all!

(muokattu 2.4.2002 12:48:00)

--
*plur* you all!

Avatar
#116 • • Jakke Guest
meitsikin liittyy tänne *joo*
Meni just vähän aikaa sitten poikki mut Life goes on*heiii*
niin kauan kun on bileitä.. aurinko.. ja kauniita "teknotyttöjä" nii.. what the hell..
*nauraa*
|Cronos|

Posts: 1,118

#117 • • |Cronos| the Moose
ahaa.. olemme saamassa lisää ihmisä sinkkuboxiin.. tää on kiva homma.. niitä tyttöjä kyllä odotellaan vielä.. ei ole nimittäin niitä hirveest käynny täällä...*suru*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

scobl

Posts: 755

#118 • • scobl
pitäisi luoda listan sinkuista "teknotytöistä" *joo**vink*
eli käsitykseni mukaan listalle pääsee seuraavat:
Catty
Tirli
Tirlitan
Slush

Puuttuuko joku listasta? Pitää kehitellä strategisen valloitussuunnitelman tämän listan perusteella *nauru*

--
bred na net

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#119 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Scobl, unohdit mut*uuh*No heh mä en kuulu tohon ryhmään, ikänipuolesta taidan olla nainen,mut teknomummo sopii paremmin*nauraa*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Tyly

Posts: 908

#120 • • Tyly
Hmm.. listat kehiin. *pahis* Siis kaikki tiedot julki*nauraa*
Cosmikki miten nii puhun ??? *täh*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu