19,912 posts, 996 pages, 8,072,565 views
Replying to SINKKULUUKKU:
Mä alan olla niin epätoivoinen, että kun pyysin itse itseäni treffeille niin kieltäydyin siitäkin....ei hyvältä näytä.
---
Mä alan olla niin epätoivoinen, että kun pyysin itse itseäni treffeille niin kieltäydyin siitäkin....ei hyvältä näytä.
---
Jos sinua ei huvittanut ollenkaa? Eihän sitä voi itseäkään pakottaa sellaiseen.
---
---
---
Jos sinua ei huvittanut ollenkaa? Eihän sitä voi itseäkään pakottaa sellaiseen.
---
Kas, tuota vaihtoehtoa en ottanutkaan huomioon. Hyvä pointti. Oli mulla kuitenkin eilenkin yksi tanssikaveri, jopa naispuolinen. Sini, lattiamoppi.....mitähän huimaa seuraavaksi tapahtuu?
ja meille opetettiin notta miehen sydämeen mahtuu vain yksi ämmä
Mutta onnea tamperettaren metsästykseen! :)
Ei tulis mieleenkään lähtee täältä menemään. Viime aikaiset tapahtumat ovat vahvistaneet sen että en ole valmis mihinkään vakavaan suhteeseen vielä, jollei nyt satu törmäämään johonkin täydelliseen daamiin. Luulin tavanneeni sellaisen mutta totuus paljastui toisenlaiseksi.
Miksi detti.netistä ei löydy yhtään ilmoitusta mihin vähempää voisi kiinnostaa vastata?
Miksi detti.netistä ei löydy yhtään ilmoitusta mihin vähempää voisi kiinnostaa vastata?
No woman no cry.
Ohareita ja "mennään vain ulos" (ja mitään sen jälkeen ei naisista enään kuulunutkaan) + muutamat muut hämärät tapaukset on tän vuoden saldo.
Totean ettei tämä mikään huono luukku ole kun mietin kohtaamaani tarjontaa luukun ulkopuolelta.
No woman no cry.
Ohareita ja "mennään vain ulos" (ja mitään sen jälkeen ei naisista enään kuulunutkaan) + muutamat muut hämärät tapaukset on tän vuoden saldo.
Totean ettei tämä mikään huono luukku ole kun mietin kohtaamaani tarjontaa luukun ulkopuolelta.
Nauratti tuossa männäpäivänä, kun kaveri valitteli nettideittiensä "menestystä". Yleensä emännät vaan parin viestin jälkeen lopettaa viestittelyn, vaikka ihan hyvin tuntus juttu alkaneen. Yks neiti sen sijaan veti vähän radikaalimmat: juttu eteni siihen pisteeseen, että tyttö hinkuin halus kuvaa, ja kun kaveri sen sille lähetti, hävis neidon profiili ja kaikki yhteystiedot netistä saman tien :D