SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,174 views

alphamagic

Posts: 3,628

#17181 • • alphamagic

vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)




nuo vikat muuvit oli ihan parhaat jätkä osaa *hih*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Zeratul

Posts: 1,170

#17182 • • Zeratul Captain miserable

[Siru], 26.4.2009 18:57:
---
vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)



---

vois se vaikuttaa *hihu* eiks sitä sanota et jos jätkä tanssii hyvin niin saattaa olla hyvä jossain muussakin *tirsk*


Ei oo näkyny telkku enää aikoihin, mut muistan vielä ku eilisen ku jossai random realitysarjan mainoksessa gimmat kattelee ku kundi tanssii ja kommentoi tilannetta näin: "if a man´s got rhytm, a man`s got rhytm", ja leveet hymyt päälle. Eli salee toimii!

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Lyylikki

Posts: 2,975

#17183 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

siveys, 26.4.2009 18:46:
Oon kyllä hyvinkin pitkälti samoilla linjoilla, että silloin kun on fiilis tanssia niin silloin oikeasti tanssitaan, eikä kermaperseillä ;) Mun mielestäni kuitenkin se, että tulet tänne esittelemään videotasi "nolona" ja laitat tuben kuvaukseenkin, että ulkosalla pelkäsit koko ajan, että ihmiset näkee, antaa joteinkin tosi ristiriitaisen kuvan. Enemmänkin mä nimenomaan esittelisin videon niin, että "tanssiessa annetaan mennä eikä ujostella :)" tuollaisen nöyristelyn sijaan, mikäli se oikeasti on sun fiiliksesi asiasta.



Mitä hittoo *nauru*

Kyllähän se nyt on ihan normalia, että omia tuotoksiaan vähän nolostelee tai ujostelee. Se, että on kriittinen tuotoksiaan kohtaan, auttaa hinkkaamaan niitä aina parempaan ja parempaan suuntaan. Eikö? Aina ei jotenkin pysty sitten itse päättämään, että milloin joku on valmis. Järki sanoo, että anna mennä, mutta sydän haluaisi vielä pitää siitä hetken kiinni.

Mua olisi ainakin itseäni enemmänkin ihmetyttänyt, jos joku olisi tullut elvistelemään, että "käykää kattoon, kun mää tanssin koolisti." Yleensä älytöntä hehkutusta seuraa jonkin asteinen floppi. Eipähän tuo video nyt sinällään mitenkään nolo ollut ulkopuolisesta, mutta saattaahan se tekijää itseään vähän nolottaa.

Ihme sunnuntaisitruunat.
Zeratul

Posts: 1,170

#17184 • • Zeratul Captain miserable

siveys, 26.4.2009 16:51:
Vinha mainitsi, että hän kelailee pitäisikö tuo laittaa deitti-ilmoitukseen. Kerroin mitä itse ottaisin huomioon kun päättäisin haluanko laittaa tuon osaksi deitti-ilmoitustani vai enkö.


Sä oot taas niin sä. Oon vissiin kerran jos toisenki sanonu et saa miettii vähemmän, kehtaan täysin faktana väittää et valtaosa jengistä ei jää puoleks tunniks analysoimaan et mitä tää video kertoo kaverin luonteesta, joko siitä diggaa tai ei. Johan tähänki ollaan saatu pari suuntaa antavaa esimerkkiä, yks yhdisti sulavan liikkumisen seksiin ja toinen nopeesti totee et ihan kivat vaatteet. :D


Tokihan nyt saatetaan saada edes joku vähä pidempi mietintä (joltai muultaki ku Tonylta ;) ) ku siihen kannustit, mut kuinka moni siihen ihan omatoimisesti lähtis?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#17185 • • niomic Guest

Zeratul, 26.4.2009 20:17:
---
[Siru], 26.4.2009 18:57:
---
vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)



---

vois se vaikuttaa *hihu* eiks sitä sanota et jos jätkä tanssii hyvin niin saattaa olla hyvä jossain muussakin *tirsk*

---

Ei oo näkyny telkku enää aikoihin, mut muistan vielä ku eilisen ku jossai random realitysarjan mainoksessa gimmat kattelee ku kundi tanssii ja kommentoi tilannetta näin: "if a man´s got rhytm, a man`s got rhytm", ja leveet hymyt päälle. Eli salee toimii!



SOAD - Suggestions vaan soimaan ja tunkatunk :D?
Takyon

Posts: 2,945

#17186 • • Edited Takyon Möwkö
Mä kyl ymmärsin tuosta "nolo kotitanssivideo" jutusta että se nyt vaan on vähän noloa tehdä näitä teinien trenditemppuja, ihan niinkuin tuon videon alussakin lukee: yet another home dancing video..

Eli siis vähän sama kuin irc-galleriaan laittais omakuvan joka on otettu sillä viiden markan pokkarilla peilin kautta, salama täysillä tietysti.. Se nyt vaan on "noloa" ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Zeratul

Posts: 1,170

#17187 • • Zeratul Captain miserable

niomic, 26.4.2009 20:31:
SOAD - Suggestions vaan soimaan ja tunkatunk :D?


Ja mitähän tää biisivalinta kertoo susta ihmisenä, oot valmis antaa palan persettäs niinku ekan säkeistön sanoissa vaaditaan? Itsetuhonen, masentunu, syrjäytyny... ja mitähän kaikkee tommosesta musasta viel keksis? Joo selkeesti oot myötätuntonen ja kiinnostunu esim. natiiveista amerikkalaisista ku tos biisis oli joku inkkarihuuto. Jeah.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

siveys

Posts: 2,492

#17188 • • siveys lovely

Lyylikki, 26.4.2009 20:26:
Kyllähän se nyt on ihan normalia, että omia tuotoksiaan vähän nolostelee tai ujostelee.


Onhan se ihan normaalia. Siihen voi sitten suhtautua monella eri tavalla, että nolostuttaa. Ja muut ihmiset taas suhtautuu erilaisilla tavoilla siihen miten sä olet omaan nolostumiseesi suhtautunut.

Mä en tiedä millaisia ihmisiä vinha hakee deitti-ilmoituksillaan, mutta mä väittäisin, että aika iso osa ihmisistä katsoo tollaista julkista nolostelua ja selittelyä osoituksena heikosta itsetunnosta. Joillekin ihmisille se on aika iso turn off mut on tietty sit myös niitä ihmisiä, joiden mielestä heikko itsetunto on jotenkin söpöä ja tekee heti mieli alkaa paapomaan.

Mua olisi ainakin itseäni enemmänkin ihmetyttänyt, jos joku olisi tullut elvistelemään, että "käykää kattoon, kun mää tanssin koolisti."


Se, että toisesta ääripäästä löytyvä vaihtoehto on huono ei ehkä kuitenkaan tarkoita sitä, että siitä väliltä ei löytyisi jotain parempaa?
Umbala

Posts: 769

#17189 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

siveys, 26.4.2009 20:53:
---
Lyylikki, 26.4.2009 20:26:


Mua olisi ainakin itseäni enemmänkin ihmetyttänyt, jos joku olisi tullut elvistelemään, että "käykää kattoon, kun mää tanssin koolisti."

---

Se, että toisesta ääripäästä löytyvä vaihtoehto on huono ei ehkä kuitenkaan tarkoita sitä, että siitä väliltä ei löytyisi jotain parempaa?


Mikä olis sun mielestä se "parempi" lähestymistapa? Ja siis ihan vaan vaikka yleisesti ottaen, tai sulle omakohtasesti?

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

siveys

Posts: 2,492

#17190 • • siveys lovely

Umbala, 26.4.2009 21:22:
Mikä olis sun mielestä se "parempi" lähestymistapa? Ja siis ihan vaan vaikka yleisesti ottaen, tai sulle omakohtasesti?


Loppupeleissä homma kai riippuu paljon siitä millaiseen kohderyhmään haluaa vedota. Mitään yleisesti pätevää mallia tuskin on olemassa.

Henkilökohtaisesti en ainakaan olisi erityisen kiinnostunut sellaisesta "onpa söpöä kun toi on uskaltanu laittaa tanssimisensa verkkoon vaiks on ujostuttanu noin paljon!" -huomiosta. Jos haluaa semmosen hoivaavan hanhiemon lakanoidensa väliin niin mikäs siinä.

En myöskään ole erityisen kiinnostunut sellaisesta "pojat on aina poikia ja tottakai vähän pitää kavereille näyttää - kyllä miehessä pitääkin olla munaa!" -huomiostakaan. Jos haluaa, että asiat on suoraviivaisia ja naisella on oma paikkansa nyrkin ja hellan välissä niin mikäs siinä.

Väliin mahtuu kuitenkin vaikka kuinka paljon erilaisia neutraaleja tapoja ilmaista asia, jotka eivät suoranaisesti vetoa näihin kyseisiin kohderyhmiin, mutta eivät myöskään aiheuta vahvaa negatiivista assosiaatiota mahdollisesti potentiaalisissa kumppaneissa.

Tässä vaikka pari, joilla videonsa voi esitellä deitti-ilmoituksen yhteydessä suhteellisen neutraalisti:

"Tanssiminen on mulle tärkeä tapa rentoutua ja lyhyt video kertoo varmasti persoonastani enemmän kuin tuhat kuvaa :)"

"Ulkosalla aikaa tulee vietettyä tuopin kahvassa roikkumisen sijaan tiukasti tanssilattialla, joten kannattaa alkaa jo nyt tekemään mielikuvaharjoituksia, jossa sinä tanssahtelet tässä videossa veirelläni :)"

"Koti-iltojen vastapainona on välillä mukava päästää irti arjesta kavereiden kanssa baarissa jammaillen. Tällä videolla havaittava elämöintini olisi kuitenkin yllättävän vaikeata tuoppi kädessä, joten usein se vaihtuukin jossain vaiheessa iltaa vesipulloon."
Nauskiss

Posts: 532

#17191 • • Nauskiss

siveys, 26.4.2009 16:51:
---
Nauskiss, 26.4.2009 16:32:
Ihme kritiikkiä, heti jos joku on vähän aktiivisempi ja todellakin energisempi kuin keskiverto-syrjäänvetäytyvä-itsetunto-ongelmainen-suomijäbä.

---

Vinha mainitsi, että hän kelailee pitäisikö tuo laittaa deitti-ilmoitukseen. Kerroin mitä itse ottaisin huomioon kun päättäisin haluanko laittaa tuon osaksi deitti-ilmoitustani vai enkö.



Mun mielestä sun kyselyt pystyi käsittämään aivan toisinkin (kuin että sinä vain halusit avomielisesti ja rakentavasti kertoa mitä SINÄ ottaisit OMALLA KOHDALLASI huomioon jos... jne.)

Kysymykset olivat minun mielestäni aika tungettelevan pikkutarkkoja ja ennakko-oletuksena tuntui olevan, että Vinha on joku nössö joka vain esittää videolla jotakin muuta kuin mitä todellisuudessa on: eli melko "kohtelias" lähestymiskulma sulla.


Ikävää, että sulla on ongelma sen kanssa, että mä yritän ihan oikeasti hyvässä hengessä muodostaa rakentavan kommentin.

Mahtaa olla aika mukava elämä sulla jos kaikki mikä ei oo yltiöpositiivista pluristelua on heti "ihme kritiikkiä".. Onnea vain valitsemallesi polulle!



Joo, mulla on nyt ihan hirveän pahoja ongelmia, jotka melkein estävät mua jatkamasta mukavaa elämääni... Help! *lmao*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

siveys

Posts: 2,492

#17192 • • siveys lovely

Nauskiss, 26.4.2009 23:16:
Mun mielestä sun kyselyt pystyi käsittämään aivan toisinkin


Niin varmasti pystyikin.

Minäkin pystyisin käsittämään sinun kirjoituksesi niin, että olet oppinut hanakasti tulkitsemaan sinulle tuntemattomien ihmisten toimet ilkeämielisinä ja pahoina, jotta voisit tuntea itsesi paremmaksi ihmiseksi - täysin riippumatta siitä mitä näiden ajatusten kovaan ääneen totuuksina julistaminen kyseisistä henkilöistä tuntuu.

Eikö tämä mahdollisuus tulkita asioita ihan miten itse lystää olekin tosi kaunis asia? :D
Umbala

Posts: 769

#17193 • • Edited Umbala d a n c e m a c h i n e s

siveys, 26.4.2009 23:02:
---
Umbala, 26.4.2009 21:22:
Mikä olis sun mielestä se "parempi" lähestymistapa? Ja siis ihan vaan vaikka yleisesti ottaen, tai sulle omakohtasesti?

---



Tässä vaikka pari, joilla videonsa voi esitellä deitti-ilmoituksen yhteydessä suhteellisen neutraalisti:


Nythän ei puhuttu deitti-ilmoituksen lähestymistavasta vaan klubbarin. En usko, että Vinha laittaa samaa esittelytekstiä deitti-ilmoonsa, mutta sitähän en tietysti voi tietää.
Klubbari on hieman "raaempi" ympäristö, kun deitti-ilmoitus, joten nöyrempi lähestymistapa on mielestäni todennäköisesti parempi, kuin mikään muu.
Ja ettei tarvitse mennä tuohon: Yet another Home dancing video - titleen

Takyon, 26.4.2009 20:38:
Mä kyl ymmärsin tuosta "nolo kotitanssivideo" jutusta että se nyt vaan on vähän noloa tehdä näitä teinien trenditemppuja, ihan niinkuin tuon videon alussakin lukee: yet another home dancing video..

Eli siis vähän sama kuin irc-galleriaan laittais omakuvan joka on otettu sillä viiden markan pokkarilla peilin kautta, salama täysillä tietysti.. Se nyt vaan on "noloa" ;)


Tosin pitää vielä mainita, Jäbä liikkuu hyvin.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

ezzy

Posts: 8,060

#17194 • • Edited ezzy Droid-pappa

kindertin, 26.4.2009 11:45:
---
vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)



---


Hmm..(mun mielestä)karmeesta musiikista huolimatta jäin kyllä kattomaan loppuun asti ton pätkän.
Ihan kivaa liikehdintää *hihu* En sanois noloks ollenkaan *hihu*

En edes yritä selittää nyt enempää,en saa järkeviä lauseita näköjään aikaseks.. Ehkä palaan astialle myöhemmin :P



SUHE!!! *hihu*

ps. kiva video, tuli mieleen hieman youtuben "daft punk girl". Snadisti ehkä itseääntoistavia liikesarjoja, mutta smoothia eniveis. rok.
kinderi

Posts: 1,783

#17196 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

ezzy, 27.4.2009 01:30:
---
kindertin, 26.4.2009 11:45:
---
vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)



---


Hmm..(mun mielestä)karmeesta musiikista huolimatta jäin kyllä kattomaan loppuun asti ton pätkän.
Ihan kivaa liikehdintää *hihu* En sanois noloks ollenkaan *hihu*

En edes yritä selittää nyt enempää,en saa järkeviä lauseita näköjään aikaseks.. Ehkä palaan astialle myöhemmin :P

---


SUHE!!! *hihu*



Tulipa taas oikein "hei, olenko blondi vai blondi?"-olo,kesti nimittäin aika kauan tajuta mitä tarkoitit *nauru* Mietin että onko "suhe" joku uus lyhenne taas mitä en tajua vai mitä ihmettä *nauru*

Pakko kertoa,tuli tosi mahtava olo kun joku kundi kirjotti irc-galleriassa mulle viestin "kävin jo ihan kuumana sun kuville mut sit katoin et hyi vittu sul on skidei.Kuka nyt jotain mutsia haluis panna" *igor*
En muista sanatarkasti,mutta suunnilleen noin se meni..

Jepjep *igor*

Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

J Raninen

Posts: 950

#17197 • • J Raninen

kindertin,
"Kuka nyt jotain mutsia haluis panna"



Ton reppanan sietäs selata nettiä joskus hakusanalla MILF. Joka paikassa puskee vastaan tavaraa tohon liittyen, eli kyl niitä mammojakin aika moni näyttäs haluavan tuupata.
domi

Posts: 7,069

#17198 • • domi Työn sankari.

kindertin, 27.4.2009 12:01:
onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?


Kaikkeen tottuu, myös lapsiin. Ite en ainakaan näe niitä esteinä tai hidasteina. Järjestelykysymyksiä :)
Tiinuliinu81

Posts: 510

#17199 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

kindertin

Pakko kertoa,tuli tosi mahtava olo kun joku kundi kirjotti irc-galleriassa mulle viestin "kävin jo ihan kuumana sun kuville mut sit katoin et hyi vittu sul on skidei.Kuka nyt jotain mutsia haluis panna" *igor*
En muista sanatarkasti,mutta suunnilleen noin se meni..

Jepjep *igor*

Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?



Huh huh, onpa lapsellista käytöstä.

Itse en ole seurustellut "lapsellisen"*hih* kanssa mutta en usko, että olisi este tai edes hidaste. Jos ihmiseen rakastuu kunnolla, niin en näe toisen menneisyyttä, lapsia tmv esteenä.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Syder

Posts: 2,255

#17200 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

kindertin, 27.4.2009 12:01:
Pakko kertoa,tuli tosi mahtava olo kun joku kundi kirjotti irc-galleriassa mulle viestin "kävin jo ihan kuumana sun kuville mut sit katoin et hyi vittu sul on skidei.Kuka nyt jotain mutsia haluis panna" *igor*
En muista sanatarkasti,mutta suunnilleen noin se meni..

Jepjep *igor*


LOL, aika... kohteliaita sanoja valinnut tuo kommentoija *nauru*


Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?


Se on ok niin kauan kun kaikki tulee toimee keskenään, jos lapset huomauttavat uudesta kumppanistasi niin kanssakäymisestä voi tulla hyvinkin raskasta ellei pääse jonkinlaisee kompromissiin.

--
Divida et impera.