SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,841,737 views

Timce

Posts: 5,381

#17001 • • Timce

KooKie
Guilty of charged!



Anteeksi ot, mutta minkä takia Alien ei enää tänne kirjoittele? Terveisiä vaan.. :DD

(Se piiritys oli kyllä niin helvetin läpinäkyvää, että meinasin asiasta aikoinaan mainita. ;)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#17002 • • WiljamiDzay Nyypiö
Mä en ole kyllä kenenkään klubsulaisen kanssa päässy treffeille pelkän klubsukirjoittelun perusteella (tai muutenkaan *igor* :D ) mutta oon tutustunu käytännössä kaikkiin skenessä oleviin kavereihin aluksi klubbarin kautta johtuen lähinnä siitä että on kotosi sen vertta skutsista *nauru* Olen siis mm. pelkästään klubsututtavuuden perusteella saanut yhden hepun hakemaan mut steissiltä (tais olla vieläpä Korson :D ) sen kämpille viettää vloppua *joo**nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#17003 • • WiljamiDzay Nyypiö

lunake, 3.4.2009 17:40:



*hih*



Voi kuinka syömmehein taas tikarin iskit, julmuus; nimesi on nainen! *nyyh**nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

KooKie

Posts: 4,338

#17004 • • KooKie aka. Petress Pan

Timce, 3.4.2009 18:05:
Anteeksi ot, mutta minkä takia Alien ei enää tänne kirjoittele?



Epäilisin, että pokka loppui kesken kaiken. Tuolta se huutelee kasvaneensa aikuiseksi, mutta tässä tapauksessa on hyvä muistaa perinpohjainen lähdekritiikki. :DD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Funktion

Posts: 1,720

#17005 • • Funktion over 9000

Kiirikone, 3.4.2009 18:38:
ETTÄ HUOH.



Sellasta tää on... *uuh*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Timce

Posts: 5,381

#17006 • • Timce

KooKie, 3.4.2009 18:31:
---
Timce, 3.4.2009 18:05:
Anteeksi ot, mutta minkä takia Alien ei enää tänne kirjoittele?

---


Epäilisin, että pokka loppui kesken kaiken. Tuolta se huutelee kasvaneensa aikuiseksi, mutta tässä tapauksessa on hyvä muistaa perinpohjainen lähdekritiikki. :DD



Mun on hyvin vaikea uskoa mihinkään aikuiseksi kasvuun. Se kun ei tapahdu ihan heti sen jälkeen, kun on postaillu 600x400 kokoisen kuvan kapteeni Picardista.

PicardInsult.jpg

;)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#17007 • • niomic Guest

KooKie, 3.4.2009 18:03:
---
siveys, 3.4.2009 15:47:
Onkohan kukaan koskaan mennyt esim. treffeille pelkästään klubbarissa juttelemisen perusteella? :)

---


Guilty of charged! Nykyinen avomieheni piiritti mua klubbarissa joka topikissa, mistä tahansa aiheesta kaikenmoisilla älynväläyksillä jonkun aikaa, ja pyysi mua lopulta katsomaan kanssaan kehumaansa elokuvaa, jonka oli jo nähnyt aiemmin. Siinä vaiheessa en tainnut edes tietää, miltä jätkä näytti. Ma chérie Kiksu kertoi mulle, että oli heittänyt galleriassa huonoa läppää ko. herran kanssa ja näytti mulle sen galleriakuvat, jotta tunnistaisin sen ensi tapaamisella. :DDD

Älkääkä edes kysykö, miksi mä oikein lähdin tälle tielle. Poikkeaminen yleisistä toimintatavoistani johti erittäin onnelliseen suhteeseen - ja erittäin epäonnekkaaseen wowileskeyteen.



Sup hoes! Se on guilty as charged ;P

Muistan kyl ko. ajat hyvin, kun sattui olemaan just samaan aikaan kun törmäsin ukkoon ensimmäistä kertaa paremmin. Sit se selitti jostain nuoremmasta mimmistä ja päässäni alkoi asiat yhdistymään ja sit FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-

Mut oltiin sentään kummatkin ihanan kännissä kun tavattiin :D (hesari, remembaa?)
KooKie

Posts: 4,338

#17008 • • KooKie aka. Petress Pan

niomic, 3.4.2009 19:22:
---
KooKie, 3.4.2009 18:03:
---
siveys, 3.4.2009 15:47:
Onkohan kukaan koskaan mennyt esim. treffeille pelkästään klubbarissa juttelemisen perusteella? :)

---

Guilty of charged!

---

Se on guilty as charged ;P



*facepalm*


Mut oltiin sentään kummatkin ihanan kännissä kun tavattiin :D (hesari, remembaa?)



Mä muistan myös meidän kännitapaamiset: ensimmäisen, toisen, kolmannen, neljännen, viidennen... kerran. Ei, ootas, en muistakaan.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Zeratul

Posts: 1,170

#17009 • • Zeratul Captain miserable

siveys, 3.4.2009 15:29:
Teknisesti saitti ei kyllä ollut kovin kummoinen ja ilmoituksiakin oli aika vähän.. Sisäänajoprosessi oli kyllä mielestäni todella hyvin toteutettu naisia etsiville miehille, mutta jäi kyllä oikeasti mietityttämään aika paljon, että miten naiset näihin palveluihin sitten ohjataan? Voisi kuvitella, että tällaisissa nimenomaan todellisen seuran hakemiseen keskittyneillä saiteilla isoin haaste olisi löytää ne naiset, joten miksi suunnata mainostamisensa miehille?
...
Anyway ilo loppui kyllä aika lyhyeen koska olisi pitänyt ostaa joku premium tunnari, että olisi oikeasti päässyt katselemaan ihmisten gallerioita ja täysiä profiileja, että olisi oikeasti saanut selville sen mikä minua kiinnosti - eikä se nyt lopulta ihan niin paljoa kiinnostanut ;)


Kätevästihän sä tossa jo ite vastasit kyssäriis naisten haalimisesta, ellet sattunu huomaamaan. Kyyseessähän on tosiaan voiton tekemiseen keskittyvät lafkat, vittuako niitä kiinnostaa pariutuuko kukaan oikeesti. Ja rahaahan tulee niin kauan ku vaikuttaa tarpeeks lupaavalta jotta miehet maksaa noita premium sun muita kuukausmaksuja (jos tommoselta saitilta ees saa _vaan_ kuukauden aikaa, eikä pakolta jotai puolen vuoden/vuoden pakettii). Kai sit joku urpo vielä aidosti yllättyy ku niitä mainoskuvien just4you nimimerkkisiä tyttöjä ei ookkaan karkkilat ja nummi-pusulat täynnä. *nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Funktion

Posts: 1,720

#17011 • • Funktion over 9000

Kiirikone, 3.4.2009 20:19:
---
Funktion, 3.4.2009 18:44:
---
Kiirikone, 3.4.2009 18:38:
ETTÄ HUOH.

---


Sellasta tää on... *uuh*

---


Mjooh. suurimmaksi osaksi menee hyvin ja sit aina silloin tällöin epätoivo valtaa mielen.



Epätoivo ajaa motivaatiota, motivaatio ajaa yrittämistä, yrittäminen ajaa elämää... :)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

ALIEN

Posts: 5

#17013 • • ALIEN
mitään en myönnä!

--
The spice extends life, the spice expands consciousness, the spice is vital to space travel.

Meke

Posts: 2,083

#17014 • • Meke GT Digital, BCN Records
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa. Olikohan tämä toka kerta tänä vuonna kun käy näin.

Onneksi olen jo humalassa ettei tarvi alkaa ryyppään vitutukseen

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

JasoX

Posts: 378

#17015 • • JasoX Ruoska
Tittidii, mikäs täällä ollessa....plaah

--
heartbeat will never fade

Dementation

Posts: 2,892

#17016 • • Dementation wednesday?
Harkitsin hetken jopa että voisin luopua tästä statuksesta, mutta ei tule tapahtumaan.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

thomas

Posts: 5,618

#17017 • • thomas

Meke, 5.4.2009 22:30:
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa. Olikohan tämä toka kerta tänä vuonna kun käy näin.

Onneksi olen jo humalassa ettei tarvi alkaa ryyppään vitutukseen



naiset...
Meke

Posts: 2,083

#17018 • • Meke GT Digital, BCN Records

thomas, 5.4.2009 23:01:
---
Meke, 5.4.2009 22:30:
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa. Olikohan tämä toka kerta tänä vuonna kun käy näin.

Onneksi olen jo humalassa ettei tarvi alkaa ryyppään vitutukseen

---


naiset...



Perus meininki. Täysin normaaleja tapahtumia mun elämässä.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

J Raninen

Posts: 950

#17019 • • J Raninen

Meke, 5.4.2009 22:30:
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa.

Jos väkisin hakee hyviä puolia, niin oli sillä sentään selkärankaa torpata juttu alkuunsa. Jotkut ikävämmät tapaukset pitää useempaa yhtäaikaa ja kuukausien piinaamisen jälkeen vasta suvaitsevat ilmottaa että juu ei.

Mut joo, perusmeininki. Aina häviää.
Meke

Posts: 2,083

#17020 • • Meke GT Digital, BCN Records
Yökerhosta kotiin...yksi nainen oli kovasti kiinnostunut mutta sen narkkari puheet ei oikein tehnyt vaikutusta...hehe. "Onko mun pupillit laajat...olen masentunut ja vedän sitä ja tätä..."

Ten points for this weekend!

Niin ja Seppälän halppis partavesi (Superior Homme) toimii kun muutama neito kehui sitä sitä narikkajonossa. Kysyivät mitä se on niin sanoin yli kettuuntuneena illan ansiosta että 50% halppis Seppälä partavettä ja loput hikeä.
No mutta tuoksuinpa hyvältä ainakin.

Perusmeininki. Ei yllätä elämä tää dj:tä ikävää ;)

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz