SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,536 views

siveys

Posts: 2,492

#16921 • • siveys lovely

niomic, 20.3.2009 19:07:
Buddhists wouldn't approve! Mun mielestä tuossa vallitsee selkeä arvoristiriita tai sitten olet vielä muutosvaiheessa, välissä, hukassa, limbossa. Tarkennukseksi siis: "osattava surra tilannetta" wtfbbqplz? Ainiin ja se on itsekästä, suret oman tilanteesi muuttumista (usein huonompaan). Selfish prick ;F


Hmm.. Mun tavoitteeni eivät kyllä ole samat kuin buddhisteilla, vaikka ajattelussamme onkin se yhtenevä piirre, että pyrimme sisäistämään asioiden väliaikaisuuden. Toisin kuin buddhistit, minä haluan tuntea vahvasti. Olen myös nähdäkseni täten valinnut olla tunteellisesti haavoittuvainen tilanteessa, jossa asioiden väliaikaisuus uhkaa minulle arvokkaita vahvoja tunteita. Ainakin toistaiseksi uskon, että näitä asioita on todella vaikeata, jos ei jopa inhimillisesti mahdotonta, erottaa täysin toisistaan.

Yksinkertaisesti mielestäni vahvat tunteet ovat liian arvokkaita uhrattavaksi surun ja pahan olon minimoimisen alttarille. Täten en näe tässä omasta näkökulmastani arvoristiriitaa.

Ja tottakai suurin osa asioista mitä minä teen on itsekkäitä. Mielestäni kuitenkin se, että opettelen suremisen kautta olemaan rajoittamatta läheisteni kasvua, on mielestäni itsekkyyden lisäksi myös useimmiten oikein näitä läheisiäni kohtaan.
Avatar
#16922 • • astaroth Guest
Decion

Posts: 1,569

#16923 • • Edited Decion Koneradio
kuukausipäivän antoisat 'keskustelut' johti eroon *eiei*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Funktion

Posts: 1,720

#16924 • • Funktion over 9000

Decion, 22.3.2009 03:49:
kuukausipäivän antoisat 'keskustelut' johti eroon *eiei*



:(

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

kinderi

Posts: 1,783

#16925 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä haluisin sellasen kivan pehmosen halikaverin,joka on saatavilla sillon kun haluan,tarpeeks usein muttei niin että roikkus koko ajan kiinni..
Muistaako kukaan mistä niitä boyfriend-tyynyjä saa? Iso tyyny jossa on halikäsi/kainalo? *tirsk*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kinderi

Posts: 1,783

#16929 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Takyon, 23.3.2009 11:28:
---
UnityF, 23.3.2009 11:08:
---
kindertin, 23.3.2009 11:06:

---


Taikka Takkulandiasta *hihu*

Takku==Takyon



Ooh *blush*
Mutta Takkua ei viiti laittaa kaappiin halien väliajoiks *uuh*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Horzi

Posts: 646

#16932 • • Horzi FINRG Recordings
Ei tekis pahaa päästä täältä pois..

Nyt oikeesti muutosta tähän elämäntilanteeseen. Ei tätä sinkkuilua osaa ees arvostaa kun joka ikinen päivä tuntuu ihan samanlaiselta.
Meke

Posts: 2,083

#16934 • • Meke GT Digital, BCN Records

Horzi, 23.3.2009 22:36:
Ei tekis pahaa päästä täältä pois..

Nyt oikeesti muutosta tähän elämäntilanteeseen. Ei tätä sinkkuilua osaa ees arvostaa kun joka ikinen päivä tuntuu ihan samanlaiselta.



Totta.
Noh, viikonloppusin sentään pääsee töihin...

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

[Siru]

Posts: 259

#16935 • • [Siru]
minä pysyn mieluusti täällä! *plur* taidan olla yks niistä harvoista.. tuntuu jotenki et kaikki on lähiaikoina vaan valittanu osaansa.. tai sit ihmisillä on vaan kevättä rinnassa *tirsk*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#16936 • • WiljamiDzay Nyypiö
Kevättä rinnassa tosiaan *igor*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

JasoX

Posts: 378

#16937 • • JasoX Ruoska

[Siru], 24.3.2009 22:15:
minä pysyn mieluusti täällä! *plur* taidan olla yks niistä harvoista.. tuntuu jotenki et kaikki on lähiaikoina vaan valittanu osaansa.. tai sit ihmisillä on vaan kevättä rinnassa *tirsk*



Se on se kevät ihan selvästi *plur* Varmaan olis tarvetta sinkkuluukku bileille ihan selvästi

--
heartbeat will never fade

tir

Posts: 951

#16938 • • tir
juujuu tulossa ihan kohta taas...