SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,567 views

Avatar
#16901 • • niomic Guest

opmdevil, 20.3.2009 12:30:
---
hallucinogen, 20.3.2009 12:25:
---
opmdevil, 20.3.2009 12:17:
Tarvitsen tyttöystävän. Kokemuksien pohjalta olen päättänyt laskea vaatimuksia. Vaatimuslista on seuraavanlainen:

- Vastakkaisen sukupuolen edustaja

---

Tarviiko sen hengittää? Jos ei niin ei muuta kuin lapio käteen.

---


Ei välttämättä kunhan on sisältä lämmin.



No sinnehän voi heittää eka kyytipojaks semmosen lämmitintyynyn tai esim. urheilua varten tarkoitetun lämminpussin, joka lähtee lämpimäks ku hieroo ja tapahtuu kaikenlaista ihanaa kemiallista shittiä. Tosin jos on liikaa jo ehtinyt muhimaan, ni lienee parempi värkätä sinne eka pringles-you-know-what sisään ;D

Plz continue
Freja

Posts: 8,775

#16902 • • Freja Sihteeri
no ni pojat :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Syder

Posts: 2,255

#16903 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
wrong.jpg

--
Divida et impera.

noena

Posts: 3,138

#16904 • • noena first breath after coma
No niiin taitaa olla perjantai :D

--
TwistedLife™ Amusement Park

Lyylikki

Posts: 2,975

#16905 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

noena, 20.3.2009 13:25:
No niiin taitaa olla perjantai :D



Taitaa olla aika pelottava perjantai.

Nimim. Laitoin viestiä muutaman vuoden takaiselle "ystävälle", jotan olen yrittänyt vältellä about 1,5 vuotta. *eiei* *pepsodent*

P.S. Reilukerhosta päivää...
Decion

Posts: 1,569

#16906 • • Decion Koneradio

Funktion, 20.3.2009 12:04:
---
terraluna

Eipä oo viel kukaan jäppinen pahastunu toiminnastani, ollu lähinnä aika polleeta poikaa ku saa yhtä aikaa huomiota kahdelta naiselta ja kylmän oluen käteen. :D

---


Miksi, miksi ja miksi naiset ei useammin tee tuollaista! Ja tässä viittaan tuohon kylmään olueen! :D

Muistan edelleen erittäin suurella lämmöllä sitä yhtä kertaa kun olin perjantaina iltapäivällä nukahtanut sohvalle, ja seitsemän aikaan tyttis herätti siitä sohvalta ja kysyi "otatko oluen?". Siinä sitten unenpöpperössä ihmettelin kun kädessä ykskaks kylmä olut.

Pieni mitätön asia, mutta ah niin ihana.

:)



tää on niin tätä mitä itekkin arvostan parisuhteessa: huomion & hellyyden antaminen, jokseenkin sit tällaisella tai jollain muulla tavalla *hymy* *sydän*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Funktion

Posts: 1,720

#16907 • • Funktion over 9000

Decion, 20.3.2009 14:54:
---
Funktion, 20.3.2009 12:04:
---
terraluna

Eipä oo viel kukaan jäppinen pahastunu toiminnastani, ollu lähinnä aika polleeta poikaa ku saa yhtä aikaa huomiota kahdelta naiselta ja kylmän oluen käteen. :D

---


Miksi, miksi ja miksi naiset ei useammin tee tuollaista! Ja tässä viittaan tuohon kylmään olueen! :D

Muistan edelleen erittäin suurella lämmöllä sitä yhtä kertaa kun olin perjantaina iltapäivällä nukahtanut sohvalle, ja seitsemän aikaan tyttis herätti siitä sohvalta ja kysyi "otatko oluen?". Siinä sitten unenpöpperössä ihmettelin kun kädessä ykskaks kylmä olut.

Pieni mitätön asia, mutta ah niin ihana.

:)

---


tää on niin tätä mitä itekkin arvostan parisuhteessa: huomion & hellyyden antaminen, jokseenkin sit tällaisella tai jollain muulla tavalla *hymy* *sydän*



Näinpä!

Unohtui tuossa vielä mainita, että en tosiaan ollut edes itse niitä oluita ostanut, joten tuo oli vieläkin ihanampi teko. :)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

$

Posts: 1,802

#16908 • • $ Destination weekend!

opmdevil, 20.3.2009 12:17:
Tarvitsen tyttöystävän. Kokemuksien pohjalta olen päättänyt laskea vaatimuksia. Vaatimuslista on seuraavanlainen:

- Vastakkaisen sukupuolen edustaja



Varo ettei sun epätoivoisuus näy läpi klabbarin ulkopuolella. Naiset aistivat sen ja karttavat sitten vaistomaisesti missä lähestytkään heitä.
siveys

Posts: 2,492

#16909 • • siveys lovely

Freja, 20.3.2009 09:33:
Voit vaikka alottaa kertomalla miten sun mustasukkaisuus ilmenee. :P Ja mikäli sitä ei oo (ollenkaan), niin miksi ei. Ni. :D


Väittäisin, että kyseessä on ainakin omalla osallani pääosin assosiaatio siitä, että nykyinen turvattu tila on vaarassa muuttua ja rikkoontua.

On sitä joskus elämässään tullut vähän ylireagoitua reaktionsa tuohon kyseiseen ajatusrakennelmaan ja sen aiheuttaman päänsisäisen konfliktin luomiin tunteisiin. Kun on sellainen olo, että koko oma maailma on romahtamaisillaan, eikä kykene luottamaan siihen, että toinen ihminen haluaisi tai osaisi pelastaa tilanteen - silloin tuntuu siltä, että on itse toimittava ja kontrolloitava tilannetta lähes keinoja kaihtamatta. Kiukuttelua, kiristystä, ehtoja, sopimuksia, sanktioita, valvontaa.. *uuh*

Nykyään yritän pääosin asennoitua siten, että mikään ei ole pysyvää. Kaikki kestää aikansa ja niistä kannattaa nauttia silloin kun ne ovat läsnä. Sitten kun niiden aika on siirtyä eteenpäin, on vain osattava surra tilannetta aikansa ja annettava itsensä ja muiden jatkaa uusien kauniiden kokemusten luokse. Tässä auttaa se, että pyrin välttelemään sitä, että yksi ihminen muodostuisi elämässäni niin merkittäviksi tukipilariksi, että hänen menettämisensä tuntuisi isommalta pahalta kuin tapojensa muuttaminen, periaatteidensa pyörtäminen ja silmiensä sulkeminen todellisuudelta.

Käytännössä mustasukkaisuuteni siis varmaankin ilmenee eniten siten, että muutun hieman surulliseksi ja vetäydyn vähän sisäänpäin kunnes saan kerätyä voimani ja pystyn taas keskittymään elämässä tasapuolisemmin kaikkiin niihin asioihin, jotka tekevät siitä juuri sillä hetkellä kaunista.
siveys

Posts: 2,492

#16910 • • siveys lovely

domi, 20.3.2009 09:41:
Ehkä voit myös harkita kirjoitustyylisi vaihtamista normaaliksi, koska murteesi ontuu.


Mikään ei ole hyvä! Aina joku valittaa! :D
siveys

Posts: 2,492

#16911 • • siveys lovely

Lyylikki, 20.3.2009 09:40:
Miksi sinä olet pitänyt taukoa klubbarista?

Onko se ollut ihan tietoinen päätös Vai onko se tapahtunut olosuhteiden pakosta? Koetko, että tämä on lujittanut suhdettasi klubbariin vai onko tauko saanut sinut avaamaan silmäsi?


Vähän liian iso kiire töissä ja vähän liian vähän vastinetta käytetylle ajalle. Väittäisin siis, että tämä on ollut olosuhteiden myötävaikutuksesta syntynyt tietoinen päätös.

Tunnen, että silmäni ovat hieman raottuneet ja kykenen nyt jossain määrin hahmottamaan mitä maailma ilman Klubbaria voisi oikeasti olla. Pitänee punnita tämä uusi ajatus oikein huolella ja miettiä voisinko saada Klubbarin tarjoaman rakkauden kenties jollakin muulla tavalla.

Oletko ajatellut sitä, mitä klubbari ajattelee koko asiasta?


Eipä sitä näyttänyt paljon haittaavan - vähän niin kuin oletinkin. Itseasiassa se näytti virkoavan ihan ennenkuulumattomilla tavoilla, joten pitäisi ehkä Klubbarin parasta ajatellen tehdä tuota useamminkin, jos nyt ei ihan lopettamiseen saakka päädytä.
noena

Posts: 3,138

#16912 • • noena first breath after coma

Lyylikki, 20.3.2009 14:36:
Taitaa olla aika pelottava perjantai.

Nimim. Laitoin viestiä muutaman vuoden takaiselle "ystävälle", jotan olen yrittänyt vältellä about 1,5 vuotta. *eiei* *pepsodent*

P.S. Reilukerhosta päivää...


Reilukerhon viikottainen kokous on aina perjantaisin, didn't you know ? *pepsodent*

Ja iltapäivän kevennykseksi löysin hauskan sanonnan *nauru*
"Heikompi sukupuoli on vahvempi kuin vahvempi sukupuoli,
koska vahvempi sukupuoli on heikkona heikompaan sukupuoleen."
-Tuntematon

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#16913 • • opmdevil Guest

$, 20.3.2009 15:27:
---
opmdevil, 20.3.2009 12:17:
Tarvitsen tyttöystävän. Kokemuksien pohjalta olen päättänyt laskea vaatimuksia. Vaatimuslista on seuraavanlainen:

- Vastakkaisen sukupuolen edustaja

---


Varo ettei sun epätoivoisuus näy läpi klabbarin ulkopuolella. Naiset aistivat sen ja karttavat sitten vaistomaisesti missä lähestytkään heitä.



Mistä sä päättelit että epätoivoinen?
Avatar
#16914 • • astaroth Guest

Freja, 18.3.2009 20:47:
Taas vedän tähän edellisen suhteeni, mutta siinä oli niin paljon hyvää (kestihän se sen 3,5 vuottakin), että täytyy vähän vielä kehaista ja antaa pisteitä eksälle hänen mustasukkaisuudestaan. Sitä nimittäin ilmeni, mutta jotenkin aika ihanalla tavalla - jos esim baarissa juttelin jonkun tuntemattoman miehen kanssa, eksäni tuli ja halasi minua, tai muuta vastaavaa, eli näytti että "tää on mun", joka oli musta oikeasti vain hyvä asia. Se, että hän näytti ylpeästi kuuluvani toiselle, ja noinkin herkällä tavalla, oli vain aika muikeeta.


oliko miehen reaktiot sitten tämän kaltaisia?

Avatar
#16915 • • niomic Guest

siveys, 20.3.2009 15:39:
Nykyään yritän pääosin asennoitua siten, että mikään ei ole pysyvää. Kaikki kestää aikansa ja niistä kannattaa nauttia silloin kun ne ovat läsnä. Sitten kun niiden aika on siirtyä eteenpäin, on vain osattava surra tilannetta aikansa ja annettava itsensä ja muiden jatkaa uusien kauniiden kokemusten luokse.



Buddhists wouldn't approve! Mun mielestä tuossa vallitsee selkeä arvoristiriita tai sitten olet vielä muutosvaiheessa, välissä, hukassa, limbossa. Tarkennukseksi siis: "osattava surra tilannetta" wtfbbqplz? Ainiin ja se on itsekästä, suret oman tilanteesi muuttumista (usein huonompaan). Selfish prick ;F
Freja

Posts: 8,775

#16916 • • Freja Sihteeri

astaroth, 20.3.2009 17:13:
oliko miehen reaktiot sitten tämän kaltaisia?




Muahaha :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#16917 • • niomic Guest

astaroth, 20.3.2009 17:13:
---
Freja, 18.3.2009 20:47:
Taas vedän tähän edellisen suhteeni, mutta siinä oli niin paljon hyvää (kestihän se sen 3,5 vuottakin), että täytyy vähän vielä kehaista ja antaa pisteitä eksälle hänen mustasukkaisuudestaan. Sitä nimittäin ilmeni, mutta jotenkin aika ihanalla tavalla - jos esim baarissa juttelin jonkun tuntemattoman miehen kanssa, eksäni tuli ja halasi minua, tai muuta vastaavaa, eli näytti että "tää on mun", joka oli musta oikeasti vain hyvä asia. Se, että hän näytti ylpeästi kuuluvani toiselle, ja noinkin herkällä tavalla, oli vain aika muikeeta.

---

oliko miehen reaktiot sitten tämän kaltaisia?




thx xFDDDDDDD
Syder

Posts: 2,255

#16918 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
ei vittu, aika hyvä :D

--
Divida et impera.

vns

Posts: 276

#16919 • • vns
Nauran tääl vedet silmis :DDDDDDDDD
Duukkis

Posts: 627

#16920 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Ihan kiva video *nauru*