SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,841,799 views

Dementation

Posts: 2,892

#16601 • • Dementation wednesday?

opmdevil, 1.2.2009 20:54:
Hyvä on, vinkkejä siitä kuinka isket kaupan kassan jota ei näe missään muualla kuin kaupan kassalla?



"Anteeksi, en nyt halua olla tungetteleva ja toivon ettet pahastu että kysyn, mutta lähtisitkö mun kanssa kahville joskus?"

Ja tämä kannattaa toteuttaa joskus kun on rauhallista, eikä missään nimessä jonoa takana.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Freja

Posts: 8,775

#16602 • • Freja Sihteeri

opmdevil, 1.2.2009 20:54:
Hyvä on, vinkkejä siitä kuinka isket kaupan kassan jota ei näe missään muualla kuin kaupan kassalla?



Onko se niin vaikea olla puhumatta siinä kassalla? Itselleni ei ole tullut komeaa kassapoikaa vastaa jotta voisin oikeasti antaa testatun ja toimivan vinkin, mutta miten olisi jopa se, että kehuisit vaikka tytön silmiä tai hymyä tai mikä ikinä nyt hänessä sinun huomiosi kiinnittikin? Ja jos menet joskus toiste saman tytön kassalle, voit ihan hyvin pyytää kahville. Tai laittaa siihen kuittiin minkä allekirjoitat myös puhelinnumerosi. En minä osaa tuosta kassatytön iskemisestä antaa vinkkiä, mutta sen on lähdettävä itsestäsi, mikä on sinun "tyylisi" puhua ihmiselle.

Tiedän muuten yhen tapauksen, missä kaveri alkoi tapailemaan erästä kaupan tyttöä (miltä lie kalatiskiltä tms), kun hän oli kirjoittanut pienen runon tytölle ja laittanut sen kaupan palautelaatikkoon nimensä ja puhelinnumeronsa kera. Tytön mielestä se oli söpöä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#16603 • • opmdevil Guest
Minä kun olen tällainen reppana, niin viime viikolla piti sitä tyttöä oikeasti pyytää just kahville ja sitten olin vielä kattonut, että siinä ei ole muita asiakkaita. Kun olin maksanut kaikki ostokset niin sitten tuli suusta sammakko, että "Joo, sitten mä vielä tässä ajattelin, että oisko mahdollista saada vielä viisi riviä lottoa?"
Avatar
#16604 • • Muussika Guest

Freja, 1.2.2009 20:39:
GÄÄÄH just näin! Kaikki, mitä ihmiset tääl puhuu, koskee baarissa olemista.
Eikö tääl jumalauta kukaan ole ymmärtänyt että muuallakin voi mennä juttelemaan kuin baarissa?

*grr**igor**pökr* *turhautuil*

E. siis tää on vaa täynnä "näin isket ihmisen baari-illan aikana"-vinkkejä. Itkettää!



Moon pahoillani Reija, just lietsoin tätä keskustelua lisää omalla panostuksellani. :P

Itsehän en pahemmin perusta baarikulttuurista, ja olen myös sitä mieltä, että ihmisten tulisi harrastaa toistensa lähestymistä myös muilla konstein. Uskallan kuitenkin väittää, että harvempi ihminen meidän suppusuu-kulttuurissamme uskaltaa tehdä aloitteita muualla, tai ottaa niitä vastaan. Me suomalaiset ollaan vähän tämmösiä sisäänpäinkääntyneitä noin niinkuin yleistäen. Tämän ilmiönhän näkee jo pelkästään julkisissa kulkuneuvoissa. Ei tarvitse olla edes iskemässä tai ottamassa iskemistä vastaan, ainoastaan sanoa, että ''Anteeksi, jäisin tässä pysäkillä pois *hymyillen*'', niin johan moni katsahtaa nyrpeästi. Onneksi välillä saa pari sanaa takaisin hymyn kera.

Kerran kyllä tuli hirmu lämpöinen olo, kun vieressä oleva nuori mies katsoi hymyillen ja ojensi lukemaansa lehteä mulle. Varmaankin siis tarkoitit sitä, että juuri tämmöistä toimintaa lisää, kiitos. *hihu* Hymyjen vaihtoa ja sen sellaista. Toimii kyllä ku häkä, siinä olen samaa mieltä, vaikkei johtaisikaan mihinkään.

Enihau, uskon, että baarisstakin voi löytää hakemaansa seuraa. Jos baarissa on välillä yhtä ihania neitejä kuin sinä, niin miksipä siellä ei olisi yhtä ihania miehiäkin kuin sinä. :) Moni vaan tuppaa pilaamaan tsänssinsä kiskomalla sitä viinaa tynnyritolkulla. Sellasta tiettyä tilannetajua voisi itse kukin reenata noiden aloitteiden tekemisten suhteen.

Niin, ja olishan se kieltämättä aika romanttista, jos joku juoksis vaikka sun perääs kadulla ja sanois, että: ''Sori kun häiritsen, en oo mikään psykopaatti vaikka tää ehkä siltä vaikuttaakin... Sä vaan jostain syystä just sait mut hymyilemään, vaikka mulla on ollu aika paska päivä tähän mennessä. Et kuule haluis lähteä kahville joskus?''

Niin, että what's there to lose, eipä mitään. :)
Freja

Posts: 8,775

#16605 • • Freja Sihteeri

Vampyrella, 1.2.2009 21:02:
Moon pahoillani Reija, just lietsoin tätä keskustelua lisää omalla panostuksellani. :P


No niin, mutta sitähän täällä ihmiset etsii ja kyselee - kuinka mennä keskustelemaan naiselle baarissa.. Ja se tässä saa mut turhautuneeksi.

Me suomalaiset ollaan vähän tämmösiä sisäänpäinkääntyneitä noin niinkuin yleistäen.


Ja tottahan tämä, ja esim kosketusta pelätään jostain syystä erittäin paljon. Myös mainitsit julkiset kulkuvälineet, joista mulla kans tuli mieleen se, että suurin osa ei uskalla edes istua kunnolla sille tuolille ettei vain kosketa toista liikaa, o-ou! *eiei*

Kerran kyllä tuli hirmu lämpöinen olo, kun vieressä oleva nuori mies katsoi hymyillen ja ojensi lukemaansa lehteä mulle. Varmaankin siis tarkoitit sitä, että juuri tämmöistä toimintaa lisää, kiitos. *hihu* Hymyjen vaihtoa ja sen sellaista. Toimii kyllä ku häkä, siinä olen samaa mieltä, vaikkei johtaisikaan mihinkään.


No niinpä! Tai vaikka sitten sekin, että "saanko lukea sitä lehteä" ja hymyillä ystävällisesti. Itsellänikin tuli kerran hyvä olo, kun junassa kysyin joltain nuorelta kundilta noin, ja sen jälkeen totesin että eilisen tapahtumat pimennossa johon kundi heitti että "ei oo tapahtunu yhtään mitään, eli et oo missannut mitään" ja siinä naurahdettiin molemmat. Hymyiltiin toisillemme kun jäin pois pysäkilläni. Ei mitään sen kummempaa, ystävällisyyttä! Avoimuutta tuntematonta ihmistä kohtaan!


Enihau, uskon, että baarisstakin voi löytää hakemaansa seuraa. Jos baarissa on välillä yhtä ihania neitejä kuin sinä, niin miksipä siellä ei olisi yhtä ihania miehiäkin kuin sinä. :) Moni vaan tuppaa pilaamaan tsänssinsä kiskomalla sitä viinaa tynnyritolkulla.


Ja sen takia mä en varmaan jaksakaan uskoa siihen, että törmäisin baarissa mieheen, jonka kanssa mua kiinnostais jutella pitkään. Se on vaan niin ikävää, että ihmiset juo ittensä niin överikuntoon :(


Sellasta tiettyä tilannetajua voisi itse kukin reenata noiden aloitteiden tekemisten suhteen.


*joo*


Niin, ja olishan se kieltämättä aika romanttista, jos joku juoksis vaikka sun perääs kadulla ja sanois, että: ''Sori kun häiritsen, en oo mikään psykopaatti vaikka tää ehkä siltä vaikuttaakin... Sä vaan jostain syystä just sait mut hymyilemään, vaikka mulla on ollu aika paska päivä tähän mennessä. Et kuule haluis lähteä kahville joskus?''


Sellane voiskin olla aika söpöä. Jos siis tää tyyppi ei juoksis baarista mun perässä (eli alkoholin vaikutuksen alaisena) :DD

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jocular

Posts: 1,359

#16606 • • Jocular Janni

Dementation, 1.2.2009 20:20:
Oonko mä nyt sit tylsä tai jotain, mutta musta itsensä esitteleminen on hyvä alku.
Toki toinen voi hieman hämmentyä, kun meet että "Moi, mä oon Deme" tai sitten useimmiten menen ihan ojentamaan kättä esitelläkseni itseni.



Must toi kättely on tosi hyvä juttu koska se kertoo ihmisestä enemmän ku "liiba laaba kova meno täällä tänään".. *nauru* Ite ainaki arvostan ihmisiä, jotka osaa kätellä ja semmosen lahnakättelyn ku saa osakseen ni melkeempä mahdollinen kiinnostus tai ihmiseen tutustuminen jää aika turhaks *nauru* Mut soon vaan mä.. *vink*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Dementation

Posts: 2,892

#16607 • • Dementation wednesday?

Jocular, 1.2.2009 21:40:
Must toi kättely on tosi hyvä juttu koska se kertoo ihmisestä enemmän ku "liiba laaba kova meno täällä tänään".. *nauru* Ite ainaki arvostan ihmisiä, jotka osaa kätellä ja semmosen lahnakättelyn ku saa osakseen ni melkeempä mahdollinen kiinnostus tai ihmiseen tutustuminen jää aika turhaks *nauru* Mut soon vaan mä.. *vink*



No sama toimii toisinpäinkin, jos neiti ei osaa vastata kättelyyn, niin se on musta jo hieman kummaa *vink*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#16608 • • Edited Dementation wednesday?
Tähän kohtaan pitää muuten nostaa esiin noista baareista (ja bileistä) vielä esiin semmonen juttu, että en varmaan ikinä voi lämmetä tytölle joka ei voi tanssia selvinpäin...

Tai myöskään tyttöön joka ei tanssi laisinkaan tai jolle tanssi on vaan esiintymistä/seuranhakua/pystyasennossa tapahtuvaa esileikkiä *ding*

Moni ihana tyttö on mennyt pilalle sen jutun myötä... Siksi ehkä itse mielelläni tutustun ihmisiin tanssilattialla, koska sieltä erottaa ne jotka oikeesti nauttii tanssimisesta tanssimisen takia ja se on mulle iso asia. Enkä puhu nyt mistään hinkkailutanssimisesta.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

AlexS

Posts: 1,389

#16609 • • AlexS kummasetä

Dementation, 1.2.2009 21:48:
hinkkailutanssimisesta


Tää on kivaa. Mut sitä varten onkin peruspaarit *pepsodent*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Dementation

Posts: 2,892

#16610 • • Dementation wednesday?

AlexS, 1.2.2009 21:51:
Tää on kivaa. Mut sitä varten onkin peruspaarit *pepsodent*



Mikään ei ehkä nosta mun verenpainetta yhtä paljon, kuin se että yrität tanssia perusbaarissa ja sit joku peruuttaa perse edellä syliin *dissaa*

Säästetään ne paneskelut kotiin tai hitaisiin, sitä ennen voitais vaikka tanssia.

Ja joo, oon suppee, elämä on *pepsodent*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#16611 • • Muussika Guest

Freja, 1.2.2009 21:15:

Sellane voiskin olla aika söpöä. Jos siis tää tyyppi ei juoksis baarista mun perässä (eli alkoholin vaikutuksen alaisena) :DD



Khyl khyl, se alkoholi pois tämmösistä herkistä hetkistä! *plur*

Näissä hommissa vaan piilee se haaste, että elekieli ja kaikki nonverbaalinen viestintä kun muodostaa sen 80% face to face kommunikaatiosta, niin pelkät sanat ei riitä. Joillain on luonnostaan sellasta rentoutta ja sosiaalista taidokkuutta, jotkut joutuvat hieman reenaamaan. Reenaaminen kuitenkin kannattaa - ja edelleenkin ILMAN niitä överikännejä. *joo*
AlexS

Posts: 1,389

#16612 • • AlexS kummasetä

Dementation, 1.2.2009 21:53:
Mikään ei ehkä nosta mun verenpainetta yhtä paljon, kuin se että yrität tanssia perusbaarissa ja sit joku peruuttaa perse edellä syliin *dissaa*

Säästetään ne paneskelut kotiin tai hitaisiin, sitä ennen voitais vaikka tanssia.

Ja joo, oon suppee, elämä on *pepsodent*


Ööh voihan sitä notkua ja hinkata jonkun kivan tutunkin kanssa :) Eikä mua toisaalta haittaa jos joku tuntematon ja hehkee tyttö peruuttaa syliin :D

Turha sekoittaa tota muutenkaan mihinkään paneskeluun *nauru*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Dementation

Posts: 2,892

#16613 • • Dementation wednesday?

AlexS, 1.2.2009 21:58:
Ööh voihan sitä notkua ja hinkata jonkun kivan tutunkin kanssa :) Eikä mua toisaalta haittaa jos joku tuntematon ja hehkee tyttö peruuttaa syliin :D



Vaikka se olis mun tyttöystävä, niin jos musa ei ole mitään chilliä, niin en kyllä hinkkaile.
Eri asia siis läpällä joku semmonen perseitä yhteen hinkkailu tai joku muu juttu, mutta semmonen 0.5 -2 tuntia lattialla pystyasennossa panemisen esittäminen välittämättä yhtään mitä musaa soi on musta typerää ja typerännäköistä.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Josssu

Posts: 506

#16614 • • Josssu
Äh mä todellakin tiedän mikä mun ongelma on.
Meen paniikkiin/lukkoon ja suomeksi sanottuna pelkään ihan sairaasti söpöjä miehiä. En tiedä miksi.
Selvinpäin oon ihan hiljaa ja punastelen ja nytkin alkuviikosta näin sattumalta yhen vanhan ihastuksen, niin mun kädet alkoi oikeasti tärisemään *nauru*

Humalassa oon ton kaiken vastakohta. Sekoilen itekseni ja puhun tyhmii juttuja. Yritän aina ottaa sivistyneesti, mutta usein se ei onnistu. Mä olen nimittäin ihminen, joka on sammunu jo kolmen alkon lonkeron jälkeen. Jos juon lasillisenkin viiniä, niin huomaan kyllä olevani humalassa.
No kantsis olla selvinpäin sitten. Joo totta, mutta.. *eiei*

Kauhee avautuminen *nauru*
kilobitti

Posts: 2,419

#16615 • • kilobitti 1-2-3 techno

Dementation, 1.2.2009 21:48:
Enkä puhu nyt mistään hinkkailutanssimisesta.



Tää on muuten outo asia;

Pidän fyysisyydestä, pidän tanssista ym, mut en o oikein ikinä lämmenny hinkkailutanssille vaikka tytöt sitä välillä yrittävätkin. Se on mun mielestä parhaimmillaankin kömpelöä ja ontuvaa - no bonus.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

vns

Posts: 276

#16616 • • Edited vns

Dementation, 1.2.2009 21:53:
---
AlexS, 1.2.2009 21:51:
Tää on kivaa. Mut sitä varten onkin peruspaarit *pepsodent*

---


Mikään ei ehkä nosta mun verenpainetta yhtä paljon, kuin se että yrität tanssia perusbaarissa ja sit joku peruuttaa perse edellä syliin *dissaa*



Sama. Siis alapääs. En tiiä mitään parempaa. *nauru*

Hyvä musa parantaa tota hinkkailunki fiilistä useaan potenssiin. =D
Dementation

Posts: 2,892

#16617 • • Dementation wednesday?

kilobitti, 1.2.2009 22:09:
Tää on muuten outo asia;

Pidän fyysisyydestä, pidän tanssista ym, mut en o oikein ikinä lämmenny hinkkailutanssille vaikka tytöt sitä välillä yrittävätkin. Se on mun mielestä parhaimmillaankin kömpelöä ja ontuvaa - no bonus.



No imho se ei useimmiten ole enää tanssia vaan pelkkää hinkkaamista, joka on täysin eri asia.
Musta hinkkailukin voi olla kivaa, mutta ei tanssilattialla ja varsinkaan jos musiikki ei millään tavalla siihen sovi.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

AlexS

Posts: 1,389

#16618 • • AlexS kummasetä

Dementation, 1.2.2009 22:02:
Vaikka se olis mun tyttöystävä, niin jos musa ei ole mitään chilliä, niin en kyllä hinkkaile.
Eri asia siis läpällä joku semmonen perseitä yhteen hinkkailu tai joku muu juttu, mutta semmonen 0.5 -2 tuntia lattialla pystyasennossa panemisen esittäminen välittämättä yhtään mitä musaa soi on musta typerää ja typerännäköistä.


On sulla aikamoiset traumat jääny jostain :D

Tottakai musan pitää olla letkeetä, rnb ja hoppi käy ihan hyvin.
Ja mistä helvetistä toi pystyasennossa paneminen-juttu tulee...*nauru*

Turha tästä kai enempää vääntää, eri linjoilla kun ollaan. Itse kyllä tykkään notkua erityisen mukavan naisihmisen kanssa letkeän musiikin tahtiin tanssilattialla...eli jeps, harrastan sitten kai tuota julkista pystyasennossa panemista silloin tällöin. Tosin ei klubipileissä kun ei se toimi oikein junkan tai muun pörinän tahtiin :/

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

AlexS

Posts: 1,389

#16619 • • AlexS kummasetä

kilobitti, 1.2.2009 22:09:
Se on mun mielestä parhaimmillaankin kömpelöä ja ontuvaa - no bonus.


Treenii treenii *nauru*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Dementation

Posts: 2,892

#16620 • • Dementation wednesday?

vns, 1.2.2009 22:09:
Sama. Siis alapääs. En tiiä mitään parempaa. *nauru*



Joo, valitettavasti valtaosa miehistä näyttää olevan oikein innoissaan tästä lähestymistavasta ja siksi kaiketi naiset uskovat sen toimivan kaikkiin yhtä hyvin. *ding*

Tässäkohtaa kerrottakoon, että tämä ei pidä paikkaansa, monet miehet pitävät perse edellä syliin peruttavia naisia typerinä ja ärsyttävinä ja nekin jotka vievät näitä kotiinsa yhdeksi illaksi, haluavat todellakin sitten vain sen helpon yhden illan ja jos olet itsekin moista hakemassa, niin suosittelen että valitset kohteesi ja sanot suoraan että "haluan harrastaa seksiä sun kanssa tänään".

Todennäköisesti suoraan sanominen toimii muutamaan sellaiseenkin johon perse edellä peruuttaminen ei olisi toiminut ja takuuvarmasti kaikkiin jotka olis lämmenneet sille peruuttelullekin.


ps. Jos haluat peruutella, pidä edes peruutusääntä, niin teet siitä säälittävän sijaan humoristista *joo*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}