SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,789 views

^Petunia

Posts: 888

#15501 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

mark hamilton, 5.7.2008 20:38:
Sinkkuilu on toisaalta kivaa.

Ei tarvii:
- miettiä kuinka pitkiä päiviä tekee töissä
- saa surffailla netissä ja pelailla pelejä niin paljon kun huvittaa
- ei tarvii miettiä ketä kaikkee tapailee baareissa


Niiii...
Mitenkäs toi sitten poikkee siitä vaikka tapailiski jotakuta? *nauru*
Mä en ainakaan lupaa pyydä mun menoista tai estä toisen tekemästä mitä se haluu tehdä.
Riippuu nyt mitä tarkoitat tolla "ei tarvii miettii ketä kaikkee tapailee baareissa"?!
evvk

Posts: 1,918

#15502 • • evvk

Chadonna, 5.7.2008 20:56:
---

Mä yleensä vessassa olen käynyt panemassa.

---


Mä saan tiskiltä vaan Sex on the Beacheja.. missä baareissa sä käyt?



Se mistä tässä puhutan ja asiaan liityen oli kerran netissä video jossa joku äijä alko paneen jotain muijaa julkisella paikalla tosta vaan kuten bussissa, puiston penkillä.
evvk

Posts: 1,918

#15503 • • Edited evvk

^Petunia, 5.7.2008 20:56:
---
mark hamilton, 5.7.2008 20:38:
Sinkkuilu on toisaalta kivaa.

Ei tarvii:
- miettiä kuinka pitkiä päiviä tekee töissä
- saa surffailla netissä ja pelailla pelejä niin paljon kun huvittaa
- ei tarvii miettiä ketä kaikkee tapailee baareissa

---

Niiii...
Mitenkäs toi sitten poikkee siitä vaikka tapailiski jotakuta? *nauru*
Mä en ainakaan lupaa pyydä mun menoista tai estä toisen tekemästä mitä se haluu tehdä.
Riippuu nyt mitä tarkoitat tolla "ei tarvii miettii ketä kaikkee tapailee baareissa"?!



No siis jos seurustelet et sää voi pilkesilmäkulmassa tapailla uusia. Ehkä tämä on huono. Siis tämä nyt liittyy siihen jos nyt haluaa elää viriiliä elämää ja vaihtaa naisia kuin sukkia. Tietyt tyypit voi tehdä näin mutta toiset ei tunteisiin ja moraaliin liittyvistä syistä tee näin.
Chadonna

Posts: 152

#15504 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.

mark hamilton, 5.7.2008 20:58:
---
Chadonna, 5.7.2008 20:56:
---

Mä yleensä vessassa olen käynyt panemassa.

---


Mä saan tiskiltä vaan Sex on the Beacheja.. missä baareissa sä käyt?

---


Se mistä tässä puhutan ja asiaan liityen oli kerran netissä video jossa joku äijä alko paneen jotain muijaa julkisella paikalla tosta vaan kuten bussissa, puiston penkillä.



Mä puhuin drinksuista, mut ok. bussipysäkin puiston penkillä seksiä, oot nähny videonkin. sehän on sama, ku ois tehny itte. eiks ni?

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

^Petunia

Posts: 888

#15505 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

mark hamilton, 5.7.2008 21:01:
---
^Petunia, 5.7.2008 20:56:
- ei tarvii miettiä ketä kaikkee tapailee baareissa
---
Riippuu nyt mitä tarkoitat tolla "ei tarvii miettii ketä kaikkee tapailee baareissa"?!
---
No siis jos seurustelet et sää voi pilkesilmäkulmassa tapailla uusia. Ehkä tämä on huono. Siis tämä nyt liittyy siihen jos nyt haluaa elää viriliä elämää ja vaihtaa naisia kuin sukkia.


Jaa jaa että "pilke silmäkulmassa" tavalla tapailee..
no sehän nyt ei tietenkään käy päinsä *hmph*
mut muuten annan aika vapaat kädet mennä.. vielä *justjoo*
No ei vaineskaa *nauru*
Musta ei löydy paljookaan mustasukkasuuden piirteitä eikä toisestakaan, onneks..
kummaltakin löytyy sen verran kavereita vastakkaisen sukupuolen edustajista joten se olis vaan tyhmää kuvitella päässänsä kaikkee turhaa jos toinen lähtee kavereiden kanssa baariin, luottamus on kuitenki todella suuri *hihu*
evvk

Posts: 1,918

#15506 • • evvk

Chadonna, 5.7.2008 21:04:
---
mark hamilton, 5.7.2008 20:58:
---
Chadonna, 5.7.2008 20:56:
---

Mä yleensä vessassa olen käynyt panemassa.

---


Mä saan tiskiltä vaan Sex on the Beacheja.. missä baareissa sä käyt?

---


Se mistä tässä puhutan ja asiaan liityen oli kerran netissä video jossa joku äijä alko paneen jotain muijaa julkisella paikalla tosta vaan kuten bussissa, puiston penkillä.

---


Mä puhuin drinksuista, mut ok. bussipysäkin puiston penkillä seksiä, oot nähny videonkin. sehän on sama, ku ois tehny itte. eiks ni?



Eipä ole sama kun oilis tehyt ite. Se on vaan jotain missä palkatut näyttelijät tekee jotain mitä oikeassa elämässä ei tapahdu.
ezzy

Posts: 8,060

#15507 • • ezzy Droid-pappa

mark hamilton, 5.7.2008 21:09:
---
Chadonna, 5.7.2008 21:04:
---
mark hamilton, 5.7.2008 20:58:
---
Chadonna, 5.7.2008 20:56:
---

Mä yleensä vessassa olen käynyt panemassa.

---


Mä saan tiskiltä vaan Sex on the Beacheja.. missä baareissa sä käyt?

---


Se mistä tässä puhutan ja asiaan liityen oli kerran netissä video jossa joku äijä alko paneen jotain muijaa julkisella paikalla tosta vaan kuten bussissa, puiston penkillä.

---


Mä puhuin drinksuista, mut ok. bussipysäkin puiston penkillä seksiä, oot nähny videonkin. sehän on sama, ku ois tehny itte. eiks ni?

---


Eipä ole sama kun oilis tehyt ite. Se on vaan jotain missä palkatut näyttelijät tekee jotain mitä oikeassa elämässä ei tapahdu.


No mene tekemään, niin on sekin sitten tehty oikeassa elämässä. Eikö?
evvk

Posts: 1,918

#15508 • • Edited evvk

^Petunia, 5.7.2008 21:08:
---
mark hamilton, 5.7.2008 21:01:
---
^Petunia, 5.7.2008 20:56:
- ei tarvii miettiä ketä kaikkee tapailee baareissa
---
Riippuu nyt mitä tarkoitat tolla "ei tarvii miettii ketä kaikkee tapailee baareissa"?!
---
No siis jos seurustelet et sää voi pilkesilmäkulmassa tapailla uusia. Ehkä tämä on huono. Siis tämä nyt liittyy siihen jos nyt haluaa elää viriliä elämää ja vaihtaa naisia kuin sukkia.

---

Jaa jaa että "pilke silmäkulmassa" tavalla tapailee..
no sehän nyt ei tietenkään käy päinsä *hmph*
mut muuten annan aika vapaat kädet mennä.. vielä *justjoo*
No ei vaineskaa *nauru*
Musta ei löydy paljookaan mustasukkasuuden piirteitä eikä toisestakaan, onneks..
kummaltakin löytyy sen verran kavereita vastakkaisen sukupuolen edustajista joten se olis vaan tyhmää kuvitella päässänsä kaikkee turhaa jos toinen lähtee kavereiden kanssa baariin, luottamus on kuitenki todella suuri *hihu*



No.. joillakin on kyllä ollut ongelmia mustasukkaisuuden kanssa. Esim. ne tappelee päivät pitkät siitä jos esim. vastakkaiselta sukupuolta tulee tekstiviestejä. Mä en itse ymmärrä moista kun ne keltä tulee on vain kavereita ja "thats it". Mulla on näistä pitkä kokemus kaveripiirissä. Esim. jonkun jätkän muija menee puhun jollekkin jätkälle joka on vain kaveri niin siitä seuraa muutaman viikon tappelu.
Unik

Posts: 4,117

#15509 • • Unik
"Marjukka, mä olen viime aikoina käynyt saamarin monilla treffeillä, joten mä kysyn suoraan: olet sä läheisriippuvainen, tai kiinni edellisessä suhteessa? Entä olet sä nisti? Juotsä liikaa? Keskeytteletkö sä toisia ihmisiä? Nauratko sä omille jutuilles? Haluatko sä aina kännissä laulaa Aikuista naista? Käytätsä hymiöitä? Oletko sä nähnyt Amelien sata kertaa eikä riitä? Oletsä hullu? Sairaalloisen mustasukkanen? Oletsä Shania Twain -fani? Onks sulle orvot koirat jotenkin loputtoman tärkeitä? Onks sulla kuppa, ebola tai ootsä jotenkin muulla tavalla sekasin?"
evvk

Posts: 1,918

#15510 • • Edited evvk

Unik, 5.7.2008 21:14:
"Marjukka, mä olen viime aikoina käynyt saamarin monilla treffeillä, joten mä kysyn suoraan: olet sä läheisriippuvainen, tai kiinni edellisessä suhteessa? Entä olet sä nisti? Juotsä liikaa? Keskeytteletkö sä toisia ihmisiä? Nauratko sä omille jutuilles? Haluatko sä aina kännissä laulaa Aikuista naista? Käytätsä hymiöitä? Oletko sä nähnyt Amelien sata kertaa eikä riitä? Oletsä hullu? Sairaalloisen mustasukkanen? Oletsä Shania Twain -fani? Onks sulle orvot koirat jotenkin loputtoman tärkeitä? Onks sulla kuppa, ebola tai ootsä jotenkin muulla tavalla sekasin?"



Baarielämässä näkee jotain tähän liittyvää. Mä en ihan aina voi käsittää. Esim. sitä on vaikea käsittää että kun sanon että käyn tekno-bileissä niin automaagisesti olen nisti joidenkin mielestä. Mut mitäs se mua kiinnostaa.
Unik

Posts: 4,117

#15511 • • Unik

mark hamilton, 5.7.2008 20:58:
---
Chadonna, 5.7.2008 20:56:
---

Mä yleensä vessassa olen käynyt panemassa.

---


Mä saan tiskiltä vaan Sex on the Beacheja.. missä baareissa sä käyt?

---


Se mistä tässä puhutan ja asiaan liityen oli kerran netissä video jossa joku äijä alko paneen jotain muijaa julkisella paikalla tosta vaan kuten bussissa, puiston penkillä.


Puistohan on ihan bueno mesta tai julkiset mestat yleensäkin. Tuo pientä jännitystä ja vaihtelua touhuun eli suosittelen *vink*
Zeratul

Posts: 1,170

#15512 • • Zeratul Captain miserable

Unik, 5.7.2008 21:14:
"Marjukka, mä olen viime aikoina käynyt saamarin monilla treffeillä, joten mä kysyn suoraan: olet sä läheisriippuvainen, tai kiinni edellisessä suhteessa? Entä olet sä nisti? Juotsä liikaa? Keskeytteletkö sä toisia ihmisiä? Nauratko sä omille jutuilles? Haluatko sä aina kännissä laulaa Aikuista naista? Käytätsä hymiöitä? Oletko sä nähnyt Amelien sata kertaa eikä riitä? Oletsä hullu? Sairaalloisen mustasukkanen? Oletsä Shania Twain -fani? Onks sulle orvot koirat jotenkin loputtoman tärkeitä? Onks sulla kuppa, ebola tai ootsä jotenkin muulla tavalla sekasin?"


Pasila pelastaa aina! :D

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

evvk

Posts: 1,918

#15513 • • evvk

Unik, 5.7.2008 21:20:
---
mark hamilton, 5.7.2008 20:58:
---
Chadonna, 5.7.2008 20:56:
---

Mä yleensä vessassa olen käynyt panemassa.

---


Mä saan tiskiltä vaan Sex on the Beacheja.. missä baareissa sä käyt?

---


Se mistä tässä puhutan ja asiaan liityen oli kerran netissä video jossa joku äijä alko paneen jotain muijaa julkisella paikalla tosta vaan kuten bussissa, puiston penkillä.

---

Puistohan on ihan bueno mesta tai julkiset mestat yleensäkin. Tuo pientä jännitystä ja vaihtelua touhuun eli suosittelen *vink*



Otetaan nyt tää kuitekin huumoriana
Unik

Posts: 4,117

#15514 • • Unik

mark hamilton, 5.7.2008 21:23:
---
Unik, 5.7.2008 21:20:
---
mark hamilton, 5.7.2008 20:58:
---
Chadonna, 5.7.2008 20:56:
---

Mä yleensä vessassa olen käynyt panemassa.

---


Mä saan tiskiltä vaan Sex on the Beacheja.. missä baareissa sä käyt?

---


Se mistä tässä puhutan ja asiaan liityen oli kerran netissä video jossa joku äijä alko paneen jotain muijaa julkisella paikalla tosta vaan kuten bussissa, puiston penkillä.

---

Puistohan on ihan bueno mesta tai julkiset mestat yleensäkin. Tuo pientä jännitystä ja vaihtelua touhuun eli suosittelen *vink*

---


Otetaan nyt tää kuitekin huumoriana

Aivan - huumori on tärkeä osa seksiä.
Zeratul

Posts: 1,170

#15515 • • Zeratul Captain miserable

Unik, 5.7.2008 21:27:
Aivan - huumori on tärkeä osa seksiä.


Olkoon, mut kyl sitä varmaan pärjäis ihan hyvin ilmanki sitä et vastapuoli aina purskahtaa nauruun ku vetää housut jalasta. :´(

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

ramsau

Posts: 403

#15516 • • ramsau chuck my norris

Zeratul,
Olkoon, mut kyl sitä varmaan pärjäis ihan hyvin ilmanki sitä et vastapuoli aina purskahtaa nauruun ku vetää housut jalasta. :´(


Ai sitä tapahtuu sullekin? :(
Zeratul

Posts: 1,170

#15517 • • Zeratul Captain miserable

ramsau, 5.7.2008 21:34:
---
Zeratul,
Olkoon, mut kyl sitä varmaan pärjäis ihan hyvin ilmanki sitä et vastapuoli aina purskahtaa nauruun ku vetää housut jalasta. :´(

---

Ai sitä tapahtuu sullekin? :(


Constantly, eli ehkä sen kerran vuodessa ku onnistuu juottamaan jonku tarpeeks humalaan et pääse tohon vaiheeeen asti.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

ramsau

Posts: 403

#15518 • • ramsau chuck my norris

Zeratul, 5.7.2008 21:36:
---
ramsau, 5.7.2008 21:34:
---
Zeratul,
Olkoon, mut kyl sitä varmaan pärjäis ihan hyvin ilmanki sitä et vastapuoli aina purskahtaa nauruun ku vetää housut jalasta. :´(

---

Ai sitä tapahtuu sullekin? :(

---

Constantly, eli ehkä sen kerran vuodessa ku onnistuu juottamaan jonku tarpeeks humalaan et pääse tohon vaiheeeen asti.


Sinkkuna on kallista olla, mun lompakko ei ainakaan kestä niitä ainaisia "juo nyt niin meikällä on ees tsäänssi"-keikkoja.

Elämä on.
siveys

Posts: 2,492

#15519 • • siveys lovely

Zeratul, 5.7.2008 21:36:
Constantly, eli ehkä sen kerran vuodessa ku onnistuu juottamaan jonku tarpeeks humalaan et pääse tohon vaiheeeen asti.


Constantly? Mä en kyllä muista koska olisit viimeksi ollut niin humalassa, että olisit kelpuuttanut jonkun.

Tänäänkin oli kova yritys. Koko helvetin tarjottimellinen juomia vaan sulle, eikä mitään efektiä. Ja sä vielä vedit ne nopeammin kuin mä sain juotua _yhden_ tuopillisen kolaa.

You fail..

..but that just makes two of us.

Mietin juuri tänään baarissa, että minuun seuralaisessa vetoaa viisaus, valta ja älykkyys - kutakuinkin tuossa järjstyksessä. Kun nämä yhteiskunnassamme naisille hyvin stereotyyppiset ominaisuudet yhdistetään siihen, että sytyn fyysisesti lähinnä sellaisiin pieniin yksityiskohtiin, jotka on vahvasti peräisin nuoruuteni naisista, tulee yhtälöstä todella helppo ratkaista.

Mutta ehkä mulla on vielä toivoa. Huomaan nimittäin, että minussa piilee orastava kiinnostus vanhempia naisia kohtaan, joille eletyt vuodet ovat saattaneet sopivien olosuhteiden vallitessa tuoda himoitsemiani ominaisuuksia. Täytyy tosin myöntää, että on vähintäänkin häiritsevää huomata katselevansa baarissa "mielenkiintoisen" näköistä vanhempaa naista vain havaitakseen, että tämä muistuttaa vahvasti entisen tyttöystäväni äitiä.

Eli kun tähän saakka olen kärsinyt hyvin satunnaisesta kauneuskäsityksestä, joka perustuu nuoruuteni naisten minun aivoihini syövyttämiin fiksaatioihin, onkin seuraavaksi luvassa seitsemäs helvetti heilojeni äitien näköisten naisten perässä juostessa? My God kill me NOW.

Hitto kun voisi edes muuttaa seksuaalista suuntautumustaan niin apajat olisi paljon paremmat, mutta ei. En ole löytänyt itsestäni mainitsemisen arvoista biseksualisuutta sitten teinivuosien angstailun. Tai voihan tietenkin olla, että vain huijaan itseäni tämänkin suhteen. Täytyy myöntää, että aika vähän olen sellaisiin miehiinkään törmännyt, joihin olisin oikeasti päänsisäisten ominaisuuksien puolesta voinut viehtyä.. Mutta onhan se ruoho kuitenkin aina vihreämpää aidan toisella puolen.. Eikun samalla puolen? Well.. Whatever ;)

Olisi kyllä oikeasti kiehtovaa viehtyä vahvasti - siis jo ihan sillain "tieteellisestä" näkökulmasta. Olisi todella mielenkiintoista nähdä miten tämänhetkisille ajatusrakennelmille ystävyyden merkityksestä ja rakkauden olemuksesta kävisi - kestäisivätkö ne todellisen hullaantumisen hyökyaallon vai veisikö virta mennessään uusille vesille?

Sadly I might never know.. Maybe I'm just not built that way.. But a man can dream, can he not?
AnssiV

Posts: 1,798

#15520 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Lohja, viiden vuoden kokemuksella varsinainen sinkkuparatiisi, siis mikäli haluat pysyä sellaisena. *nauru*
..muille en voi suositella. *eiei*