SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,832,841 views

Tiinuliinu81

Posts: 510

#15242 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Vittu mä oon niin täällä. Vaikee käsittää miten kahden aikuisen suhde voi päättyä just näin, mitä oon aina pelännyt.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

nuance

Posts: 1,963

#15243 • • nuance cov ops, combat, sunrise

siveys, 6.5.2008 22:09:
Mitä tarvitsisit, että siirtyisit pois tästä luukusta? Mitä elämänmuutoksia pitäisi tapahtua sinun osaltasi ja mitä ominaisuuksia oletetulla vastapuolella (tai teidän yhteenliittymällänne) täytyisi olla, jotta juuri sinut saataisiin luopumaan sinkkuudesta? Olisitko valmis koko elämän kestävään suhteeseen vai haluaisitko/kelpaisiko kumppani vierellesi vain hetkeksi? Haetko palavaa rakkautta ja seikkailua vaiko rauhallista arjen turvaa?



näitä kysymyksiä on ehkä hyvä pohtia nyt, kun ajatus seurustelemisesta on vieraampi kuin koskaan ennen.

mitä tarvitsisin? noin lyhyesti sanottuna ehkä tasapainoa korvieni väliin. äkkiseltään voisin kuvitella, että oon kadottanu punaisen langan lähes kaikesta sosiaalisesta toiminnasta painostamalla itseäni ihan liikaa tähänastisissa, jo lähtökuopiltaan täysin toivottomissa parisuhdeviritelmissä.

syitä en osaa kovin tarkasti sanoa vieläkään, mutta viime vuosien aikana aina, kun olen päästänyt jonkun lähelle, on ruvennut ennemmin tai myöhemmin ahdistamaan niin intensiivisesti, että ihan arkiset toimet alkavat takkuamaan, päätä särkee ja vähän väliä hajoilee itkukohtauksiin. intuitio yrittää väittää, että vika on aina toisessa, että kyseessä on joltain oleelliselta ominaisuudeltaan epäsopiva yksilö. järki käskee katsomaan peiliin ja löytämään jonkinlaista suhteellisuudentajua. lopputuloksena on sisäinen taistelu, jota ei voi voittaa, ainakaan lyhyellä tähtäimellä.

edellisen, tähän mennessä kovimman, kamppailun jälkeen on vietetty peiliintuijotustalkoita kohta vuoden verran, samalla vieraannuttu ystävistä ja sosiaalisesta elämästä ylipäänsä ja loukattu ihmisiä tahtomattaan, kuitenkaan mitään suurta oivallusta saavuttamatta. helvetin masentavaa tajuta, että on jotenkin kadottanut kiinnostuksensa ihmisiin, jopa niin, ettei ees smalltalk-tilanteessa jaksa kysyä että "no mutta mitäs sulle kuuluu?"

elämäntilanne on kyllä ollut parisuhteilulle sikäli suotuista, että oon 18-vuotiaasta asti ollu vakiduunissa ja suhteellisen tiukasti aloilleni asettunut. ihan tässä viimeisten kuukausien aikana on tosin herännyt hinku irrota vielä hetkeksi kaikista maallisista sitoumuksista ja painua maailmalle perspektiiviä hakemaan, ja siihen ajatukseen parisuhde tällä erää oikeen istusikaan.

mitä tarvittais? aika helvetisti, ennenku pääsis ees miettimään että mitä ominaisuuksia siinä vastapuolessa pitäis olla ja minkä pituiseen suhteeseen oisin valmis. in the mean time, jotain tosi kepeitä deittailujuttuja ehkä, jos vaikka vahingossa oppis taas luottamaan ihmisiin ja pikkuhiljaa osais niitä lähietäisyydellekin päästää.

end of tajunnanvirta.
Tukaanl

Posts: 139

#15244 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!

Lil' Miss, 6.5.2008 23:06:
---
siveys, 6.5.2008 22:09:
Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?

---


Miehet on Marsista, naiset Venuksesta, itse olen Plutosta ja kiinnostuneet Uranuksesta.



*nauru* aika tyhejentävää.

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

WuZuul

Posts: 181

#15245 • • WuZuul

Tiinuliinu81, 9.5.2008 21:09:
Vittu mä oon niin täällä. Vaikee käsittää miten kahden aikuisen suhde voi päättyä just näin, mitä oon aina pelännyt.



Tervetuloa.

Parempi että suhde loppuu ajoissa kuin se että venyttää sitä pakolla pelkästään sen takia että on joku. Uutta vaan tähtäimeen ja elämä risaseks.

--
Wannabe bilekone.

Tiinuliinu81

Posts: 510

#15246 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

WuZuul, 12.5.2008 13:08:
---
Tiinuliinu81, 9.5.2008 21:09:
Vittu mä oon niin täällä. Vaikee käsittää miten kahden aikuisen suhde voi päättyä just näin, mitä oon aina pelännyt.

---


Tervetuloa.

Parempi että suhde loppuu ajoissa kuin se että venyttää sitä pakolla pelkästään sen takia että on joku. Uutta vaan tähtäimeen ja elämä risaseks.



No tottakai. Se vaan, kun kaikki meni mun näkökulmasta pahimmalla mahdollisella tavalla ja nyt täytyy vielä jonkin aikaa asua saman katon alla, niin ei täysin pääse rakentamaan uutta elämää.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

tanhutytto

Posts: 63

#15247 • • tanhutytto

Ameeba^, 5.5.2008 21:10:
---
Lil' Miss, 5.5.2008 20:47:
Ei voi ottaa koiraa niin kauan kuin on varaa elää vain ahtaasti. Ja koirakin vaatii sen, että on varmasti olemassa joku muu, joka hätätapauksessa voisi pitää siitä huolta.

---

Miten ois vanha kunno tamagotchi?



Awww!! Kannatetaan *aplodit*

nimimerk. Vaihdetaan 2 koiraa Tamagotchiin
WuZuul

Posts: 181

#15248 • • WuZuul

Tiinuliinu81
No tottakai. Se vaan, kun kaikki meni mun näkökulmasta pahimmalla mahdollisella tavalla ja nyt täytyy vielä jonkin aikaa asua saman katon alla, niin ei täysin pääse rakentamaan uutta elämää.



Toi saman katon alla asuminen on kyllä varmasti yks kettumaisemmista jutuista mitä on olemassa. Yritä siinä nyt sitten elellä "normaalisti" toisen kanssa kun välit on mitä on ja oikeen kummallakaan ei oo mitään isompaa puuhaa.. Eli lähes kaikki vapaa-aika kuluu kämpillä.

Pitäisköhän alkaa ryyppäämään *slurps*

--
Wannabe bilekone.

Tiinuliinu81

Posts: 510

#15249 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

WuZuul, 12.5.2008 20:24:
---


Toi saman katon alla asuminen on kyllä varmasti yks kettumaisemmista jutuista mitä on olemassa. Yritä siinä nyt sitten elellä "normaalisti" toisen kanssa kun välit on mitä on ja oikeen kummallakaan ei oo mitään isompaa puuhaa.. Eli lähes kaikki vapaa-aika kuluu kämpillä.

Pitäisköhän alkaa ryyppäämään *slurps*



No me nyt ei paljon nähdä, kun niin erilaiset työvuorot mutta silti. Tää ns. oman elämän aloittamisen odottaminen on ahdistavaa.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

WuZuul

Posts: 181

#15250 • • WuZuul

Tiinuliinu81No me nyt ei paljon nähdä, kun niin erilaiset työvuorot mutta silti. Tää ns. oman elämän aloittamisen odottaminen on ahdistavaa.



No hyvä jos ei usein nää, täällä nähdään vielä ainaki se 1.5vk.. Ei hyvää päivää, tuleepahan käytyä salilla aktiivisemmin.

Sitten herääkin kysymys, miten sitä omaa elämää pitäisi alotella sen jälkeen kun seurustelu on loppunut? Tuli tuossa ite huomattua että toinen puoli kavereista on pariutunut ja toinen puoli muuttanut jonnekkin perähikiälle. Jäljelle jääneistä harvoista kavereista vielä harvempi käy missään ulkona minne voisi tunkea mukaan.

Kai se pitää soolona lähteä viihteelle ja opetella tutustumaan uusiin immeisiin *jiihaa*
(todellisuudessa makaan himassa ja tuijotan kattoa)

--
Wannabe bilekone.

Miltzu

Posts: 188

#15251 • • Miltzu

WuZuul, 12.5.2008 20:36:

Kai se pitää soolona lähteä viihteelle ja opetella tutustumaan uusiin immeisiin *jiihaa*
(todellisuudessa makaan himassa ja tuijotan kattoa)



Vois kuvitella että yks tän luukun funktioista olis tutustua niihin uusin (samanhenkisiin?) ihmisiin? Mä ainakin ihan hirveesti toivon niin, tosin suksee nyt ei oo vielä ainakaan ollut kovin häävi... Ellei sitten se jannu joka "ilahdutti" mua Above & Beyond -bileissä läpsimällä perseelle tanssilattialta ole täältä :D Eli siis joo, suksee ei ole ollut häävi.

Toi yhdessä asuminen on kyllä rankkaa eron jälkeen. Tosin jos on jossain väleissä niin ehkä se jopa onnistuu, joskus itsekin asunut reilun kuukauden exän luona ennen kun sain oman kämpän. Se voi olla vähän vaikeempaa jos ei siedetä ollaan missään tekemisissä...

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Mark

Posts: 7,311

#15252 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

WuZuul, 12.5.2008 20:36:
Sitten herääkin kysymys, miten sitä omaa elämää pitäisi alotella sen jälkeen kun seurustelu on loppunut? Tuli tuossa ite huomattua että toinen puoli kavereista on pariutunut ja toinen puoli muuttanut jonnekkin perähikiälle. Jäljelle jääneistä harvoista kavereista vielä harvempi käy missään ulkona minne voisi tunkea mukaan.

Kai se pitää soolona lähteä viihteelle ja opetella tutustumaan uusiin immeisiin *jiihaa*
(todellisuudessa makaan himassa ja tuijotan kattoa)



Eiks sun pariutuneet frendit sit käy ollenkaan ulkona vai? Breikkaamisen jälkeiseen vitutukseen toimii oman itsensä hemmottelu, sosiaalisen elämän puutteeseen se et lähet ulos ja hoidat uusia mielenkiintosia kontakteja *plur* Nojoo, ehkä nettikin voi avustaa tossa noin ens alkuun..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

WuZuul

Posts: 181

#15253 • • WuZuul

MarkEiks sun pariutuneet frendit sit käy ollenkaan ulkona vai? Breikkaamisen jälkeiseen vitutukseen toimii oman itsensä hemmottelu, sosiaalisen elämän puutteeseen se et lähet ulos ja hoidat uusia mielenkiintosia kontakteja *plur* Nojoo, ehkä nettikin voi avustaa tossa noin ens alkuun..

-M



Vähän huonosti, mutta on sitä ennenkin pärjätty. On vaan muutamassa vuodessa taidot ruostunu sen verran pahasti että pitänee opetella uudelleen..

--
Wannabe bilekone.

alphamagic

Posts: 3,628

#15254 • • alphamagic

WuZuul, 12.5.2008 21:36:
---
MarkEiks sun pariutuneet frendit sit käy ollenkaan ulkona vai? Breikkaamisen jälkeiseen vitutukseen toimii oman itsensä hemmottelu, sosiaalisen elämän puutteeseen se et lähet ulos ja hoidat uusia mielenkiintosia kontakteja *plur* Nojoo, ehkä nettikin voi avustaa tossa noin ens alkuun..

-M

---


Vähän huonosti, mutta on sitä ennenkin pärjätty. On vaan muutamassa vuodessa taidot ruostunu sen verran pahasti että pitänee opetella uudelleen..



Kyl sitä oppii taas, ite ollu samassa tilanteessa :) Kun saa oman uuden elämän alkuun ni kyl se siitä lähtee *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Timce

Posts: 5,381

#15255 • • Timce
Mul olis jotkut treffin tapaiset loppu viikosta. VÄHÄN jännittää.

Pari kynttilää makuukammariin ja Marvin Gayen Sexual healing soimaan; Suoraan kotipesältä kolmoselle.

Success. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

siveys

Posts: 2,492

#15257 • • siveys lovely

Macandron, 13.5.2008 12:23:
Kerrohan sit jälkeenpäin tuliks oikeesti success. *tirsk*


.. eli Timce löytää ikuisen rakkauden ja hankkii yhteisen asuntolainan? *nauru*
Mar6

Posts: 2,178

#15258 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Progress, 13.5.2008 11:42:
sinkku -ihanaa olla taas vapaa. *iloinen* kevät menossa, kesä tulossa. Kesäloma menee kivasti Joensuussa, rakkaassa kotikaupungissa. Siellä on naiset kauniita -ja aitoja! *vink*

edit: Joensuussa on kiva käydä, muttei asua.... *vink* *nauru*
Mut en mä siis olekaan Joensuussa koko aikaa, vaan Polvijärvellä, järven rannalla, korvessa suorastaan. *hymy* Sielläpä ihmislapsi rentoutuu kyllä -jos ei muualla. *hihu*





Totta! *joo*
Tästä tulee varmaan aika hieno kesä kyllä :))
Tekeminen ei ainakaa voi loppuu kesken, sellanen fiilis on kyllä itelläkin. *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

irrrma

Posts: 241

#15259 • • irrrma huumori narikassa
Haluu miehen..*justjoo*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Janisa

Posts: 2,226

#15260 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Hmmm, olen joskus kuullut etta sitten kun oppii ja osaa pitaa huolta huonekasveistaan, niin on valmis parisuhteeseen.
Mielenkiintoista etta olen aina ollut erikoisen hyva pitamaan huolta kasveistani ja ne ovat elaneet kanssani vuosikausia kunnes tana kevaana jotain kummallista on ruvennut tapahtumaan!
Pari kuukautta takaperin ensimmainen kasvi sanoi sopimuksensa irti mun kanssa ja jo silloin sanoin kavereille etta on varmaan eka kerta kun tapan kasvin ja nyt sitten toinenkin kasvi rupes tekee kuolemaa kunnes se oli pakko heittaa eilen pois! Jaiks!
Nyt olis kaksi jaljella ja jos noi kaksikin heittaa veivinsa lahiaikoina, niin musta tulee selvasti vanhapiika! *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...