SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,843,358 views

Jka

Posts: 317

#15201 • • Jka Harder.fi
Palatakseni edelliseen keskusteluun, mulla oli pidempäänkin parempi puolisko, joka suhtautui asioihin just tolla sinä-tavalla ja jonka tarkotus oli pettyneenä johonkin vaan purkaa se toiseen puoliskoon kaikin mahdollisin tavoin ja kertoa oma paha olonsa sillä että saa sen toisellekin.

Kaikista kamalinta suhteessa oli asioiden sopiminen, koska niitä vanhojakaan haavoja ei ikinä saatu umpeen ja niitä sitten kaivettiin esille kerta toisensa jälkeen, koska yksinkertaisesti kompromissien tai muuten tilanteen selvittämisen kannalta asia jäi aina sikseen. En tietenkään itsekään ollut täysin pyhä ja homma päättyi miltei joka kerta siihen, että jompikumpi menetti malttinsa ja keskustelusta ei tullut mitään.

Silti olen erittäin pettynyt edelleen tapaan, jolla minua kohti jokaisessa käsiteltävässä asiassa hyökättiin syyttävällä tavalla ja vaikka otinkin hyvin paljon tää kritiikkiä ja syyttelyä vastaan. En yleensä koskaan saanut tyttöystävääni edes leppymään, vaan minun piti antaa asian olla. Tämä, jos jokin rikkoi suhteemme pitkällä juoksulla ja toivon, ettei tarvitse enää ikinä kokea vastaavanlaista suhdetta vaan vastakkainen puolisko osaisi edes välillä kuunnella ja joskus jopa ymmärtää. Jotkut ihmiset ilmeisesti vaan tarvitsevat hännystelijöitä, eivät toista päättävää osapuolta.. *uuh*
anis

Posts: 2,451

#15202 • • Edited anis
Sinkkuna taas*hymy*. Itseasiassa tää on ihan mukavaa, vaikka jonkinlaista säätöä onkin ollut mutta sehän kuuluu asiaan. Just työkaverikin mietti et seki haluais erota taas ja päästä kattelee maailmaa vähän sillä silmällä ; )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#15203 • • niomic Guest

lennu, 8.5.2008 00:55:
---
Zeratul, 7.5.2008 22:34:
---
Pätkis, 7.5.2008 10:45:
Ehkä tän pitäs antaa olla jo.. MUTTA (*hih*) vittuilu on kuitenkin eri asia kuin suora palaute. Vittuilu lisää vittuilua. Luulisin että JOS olisit puhelun alkuun heti reilusti kysynyt, mitä sunnuntaille kävi, se asia olisi ollut pakko selvittää siinä. Nyt kun välistä heität tollaisen "ei tuu tapahtumaan" -lainin, sen voi toinen tulkita ihan miten vaan.

---

Ei nyt turhaan vielä anneta olla, täähän on tosi kiehtova OT! :D

Mun kokemukset tän tyylisistä tyypeistä jotka usein tekee oharit on kyl antanu semmosen kuvan ettei ne ees tajuu tekevänsä väärin, ja ihan sama sanooko kiltisti tai rumasti, tai rupeeko tekee samaa temppua takas kostoks, niin ei mee kaalin, ei sit millään. Vaihtoehtosesti keksitään kerta toisen jälkeen laimeita tekosyitä joiden läpi näkee edes miettimättä, jostain kumman syystä nää tekosyyt tosin tuntuu riittävän "feidaajalle" itelleen mielenrauhan pitämiseks.


---
Se on todellista naisen logiikkaa että antaa palautetta noin puhumatta kuitenkaan asioista niiden oikeilla nimillä*piis*


---

Tässä tapauksessa naisen logiikka tuntu olevan ennemminki se et ku joku muu on painanu mieltä ja on tehny mieli raivota nii tää "hyökkäys" on mukamas oikeuttanu se kiukun purkamisen.
Enkä kyl pysty mitenkää olee siveyden kanssa yhtä mieltä siitä et tommosta paskaa pitäis niellä.

Yleisesti ottaen tosin "naisen logiikka" tuntuu tarkottavan sitä ettei suinkaan ajatella ja toimita logiikan pohjalta vaan tunteiden. Hurjan jänniä otuksia ovat nuo naiset!

---

Tuo Plinkin kuittailu oli kyllä mun mielestä sellaista, josta itsekin hermostuisin. Toki Plinkillä oli aihetta olla loukkaantunut itsekin. Rakentavinta olisi kuitenkin kysyä suoraan mikä meno ja sanoa, että vituttaa, eikä lyödä vyön alle. Musta olisi tosi ahdistavaa, jos joku pitäisi yhden (en siis tiedä oliko Plinkillä ja ystävällään useampia jo takana) oharin seurauksena aivan toivottomana tapauksena.



Vaikka ymmärränkin osittain pointtia, niin tuntuu kyllä hauskalta kuinka paljon plink saa tästä paskaa vielä syvennettyään ja tarkennettuaan asioita. Ei ollut ensimmäinen kerta, aiemmilla kerroilla asiasta on huomautettu kauniimmin, mut kai sillä henkilöllä jonka nilkoille kustaan joka kerta "saa" joskus mennä hermo? Mut ite oon kans huomannu ettei tuommoisista tyyppivioista kannata pidemmän päälle niin hermostua. Joko seura maittaa vikoineen tai sit ei.

Itse koen oikeasti et tässä vastapuolta itseäänkin häiritsee tuo puoli (siis feidaaminen) itsessään ja kun siihen epäkohtaan hyökätään noin suorasti, tulee monilla ihmisillä defenssinä vastahyökkäys välittömästi päälle. Suoraansanottuna inhoan tuota tapaa. Sanot mitä vaan negatiivista tai ylipäätänsä annat (ei täysin positiivista) palautetta, rakentavasti tai ei, ni sieltä tulee et "ei oo kuule sulla paljoo varaa sanoa" "no ite teet aina näin ja näin" "aijaa, no mites sillo 5v sit ku unohdit kastella mun kukat!" "ei sunkaan mutsi kyl mikään mestarikokki tosiaankaan ole!"
:D

Niin vielä tuohon masentuneisuuteen liittyen. Olethan sitten tehnyt selväksi läheisille ihmisille, tai ihmisille joiden kanssa sovit jotain menoa, että et oo ihan onnes kukkuroilla, on vaikeeta ja se voi esiintyä esim. niin et feidaat täysin ilman mitään ilmoitusta. Näin voisitte jopa sopia et jos susta ei kuulu 1-2h ennen sovittua aikaa, niin treffit on oletusarvoisesti peruttu. Tokkopa noin lyhyessä ajassa masikset iskee niin pahasti et homma vielä kaatuu kokonaan.
siveys

Posts: 2,492

#15204 • • Edited siveys lovely

Zeratul, 7.5.2008 22:34:
Yleisesti ottaen tosin "naisen logiikka" tuntuu tarkottavan sitä ettei suinkaan ajatella ja toimita logiikan pohjalta vaan tunteiden. Hurjan jänniä otuksia ovat nuo naiset!

lennu, 8.5.2008 01:01:
Gimme a fuckin break. Tää+ ne "oletko sä yhtä ruma kuin miltä sä näytät"-"iskulainit" = epämiellyttävä suhtautuminen naisiin (näin ulkopuolisen korviin--> se kaunis mamma tulee olemaan saavuttamaton tavoite jatkossakin.


You beautifully succeed in not avoiding adorable failures in so many ways that it almost makes me want to love you because of me being unable to withstand the lovely temptation of pitying you tenderly *sydän*

Mennäänkö treffeille? Voin tarjota tikkarin.

[edit: laitoin kadotetut quottaukset kuntoon]
lennu

Posts: 39

#15205 • • lennu

niomic, 8.5.2008 06:00:
---

Vaikka ymmärränkin osittain pointtia, niin tuntuu kyllä hauskalta kuinka paljon plink saa tästä paskaa vielä syvennettyään ja tarkennettuaan asioita. Ei ollut ensimmäinen kerta, aiemmilla kerroilla asiasta on huomautettu kauniimmin, mut kai sillä henkilöllä jonka nilkoille kustaan joka kerta "saa" joskus mennä hermo? Mut ite oon kans huomannu ettei tuommoisista tyyppivioista kannata pidemmän päälle niin hermostua. Joko seura maittaa vikoineen tai sit ei.

Itse koen oikeasti et tässä vastapuolta itseäänkin häiritsee tuo puoli (siis feidaaminen) itsessään ja kun siihen epäkohtaan hyökätään noin suorasti, tulee monilla ihmisillä defenssinä vastahyökkäys välittömästi päälle. Suoraansanottuna inhoan tuota tapaa. Sanot mitä vaan negatiivista tai ylipäätänsä annat (ei täysin positiivista) palautetta, rakentavasti tai ei, ni sieltä tulee et "ei oo kuule sulla paljoo varaa sanoa" "no ite teet aina näin ja näin" "aijaa, no mites sillo 5v sit ku unohdit kastella mun kukat!" "ei sunkaan mutsi kyl mikään mestarikokki tosiaankaan ole!"
:D

Niin vielä tuohon masentuneisuuteen liittyen. Olethan sitten tehnyt selväksi läheisille ihmisille, tai ihmisille joiden kanssa sovit jotain menoa, että et oo ihan onnes kukkuroilla, on vaikeeta ja se voi esiintyä esim. niin et feidaat täysin ilman mitään ilmoitusta. Näin voisitte jopa sopia et jos susta ei kuulu 1-2h ennen sovittua aikaa, niin treffit on oletusarvoisesti peruttu. Tokkopa noin lyhyessä ajassa masikset iskee niin pahasti et homma vielä kaatuu kokonaan.



Aa hmm en mä huomannu noita tarkennuksia..se muuttaa asiaa.

Ja en itse asiassa ole tehnyt selväksi. Pitäisi kyllä.
lennu

Posts: 39

#15206 • • lennu

siveys, 8.5.2008 06:21:
---
Zeratul, 7.5.2008 22:34:
Yleisesti ottaen tosin "naisen logiikka" tuntuu tarkottavan sitä ettei suinkaan ajatella ja toimita logiikan pohjalta vaan tunteiden. Hurjan jänniä otuksia ovat nuo naiset!

lennu, 8.5.2008 01:01:
Gimme a fuckin break. Tää+ ne "oletko sä yhtä ruma kuin miltä sä näytät"-"iskulainit" = epämiellyttävä suhtautuminen naisiin (näin ulkopuolisen korviin--> se kaunis mamma tulee olemaan saavuttamaton tavoite jatkossakin.

---

You beautifully succeed in not avoiding adorable failures in so many ways that it almost makes me want to love you because of me being unable to withstand the lovely temptation of pitying you tenderly *sydän*

Mennäänkö treffeille? Voin tarjota tikkarin.

[edit: laitoin kadotetut quottaukset kuntoon]



En mä voi ku mä oon varattu.Enkä osaa oikein quotata.
Zeratul

Posts: 1,170

#15207 • • Zeratul Captain miserable

lennu, 8.5.2008 01:01:
---

Yleisesti ottaen tosin "naisen logiikka" tuntuu tarkottavan sitä ettei suinkaan ajatella ja toimita logiikan pohjalta vaan tunteiden. Hurjan jänniä otuksia ovat nuo naiset!

---


Gimme a fuckin break. Tää+ ne "oletko sä yhtä ruma kuin miltä sä näytät"-"iskulainit" = epämiellyttävä suhtautuminen naisiin (näin ulkopuolisen korviin--> se kaunis mamma tulee olemaan saavuttamaton tavoite jatkossakin.


Toi toinen osio toivottavasti selkeni sulle jo niomicin viestin myötä, jätän siis sen rauhaan tällä kertaa.

Se että "Tää" eli ilmeisesti toi pätkä mitä lainasit antaa kuvan siitä että mun suhtautuminen naisiin ois epämiellyttävä on ihan sun oma asias, ite taas uskon et ennemmin tunteiden ku loogikan pohjalta toimiminen voi monessaki tilanteessa olla hyvä asia, enkä siis tarkottanu tota mitenkää loukkaavasti naisia kohtaan. Todettakkoon myös ettei ajatus ollu oma, vaan muistelisin että näin on todettu useemmassaki ku yhessä tutkimuksessa liittyen eroihin miesten ja naisten ajattelutavoissa.

Se että naiset on jänniä otuksia ei myöskään ollu alentavasti tarkotettu, kyllähän kaikki ihmiset on jänniä sukupuolesta riippumatta.

Seki ettei sulle oo valjennu et lause "oletko sä yhtä ruma kuin miltä sä näytät" oli suurimmaks osaks läppä jo tekstinäki, että tuskin käyttäisin moista lausetta oikeesti "iskeäkseni" ketään, ja etten yleensäkkään oo muka-hauskojen "iskulainien" ystävä, on taas oma asias. Se tosin on totta et suhtaudun monesti ihmisiin yleensä epämielyttävästi, mut siitä joutuu kyl kärsii yhtälailla miehet ku naiset.

Saanen loppuun vielä kysyä: Mitä vittua millään näistä asioista oli tekemistä kauniin naisen saavutettavissa olemisen kanssa? Vai yritätkö sanoo et mä oon niin kauhee ihminen etten voi saada ketään, kohteen kauneudesta riippumatta? :D

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

lennu

Posts: 39

#15208 • • lennu

Zeratul, 8.5.2008 13:21:
---
lennu, 8.5.2008 01:01:
---

Yleisesti ottaen tosin "naisen logiikka" tuntuu tarkottavan sitä ettei suinkaan ajatella ja toimita logiikan pohjalta vaan tunteiden. Hurjan jänniä otuksia ovat nuo naiset!

---


Gimme a fuckin break. Tää+ ne "oletko sä yhtä ruma kuin miltä sä näytät"-"iskulainit" = epämiellyttävä suhtautuminen naisiin (näin ulkopuolisen korviin--> se kaunis mamma tulee olemaan saavuttamaton tavoite jatkossakin.

---

Toi toinen osio toivottavasti selkeni sulle jo niomicin viestin myötä, jätän siis sen rauhaan tällä kertaa.

Se että "Tää" eli ilmeisesti toi pätkä mitä lainasit antaa kuvan siitä että mun suhtautuminen naisiin ois epämiellyttävä on ihan sun oma asias, ite taas uskon et ennemmin tunteiden ku loogikan pohjalta toimiminen voi monessaki tilanteessa olla hyvä asia, enkä siis tarkottanu tota mitenkää loukkaavasti naisia kohtaan. Todettakkoon myös ettei ajatus ollu oma, vaan muistelisin että näin on todettu useemmassaki ku yhessä tutkimuksessa liittyen eroihin miesten ja naisten ajattelutavoissa.

Se että naiset on jänniä otuksia ei myöskään ollu alentavasti tarkotettu, kyllähän kaikki ihmiset on jänniä sukupuolesta riippumatta.

Seki ettei sulle oo valjennu et lause "oletko sä yhtä ruma kuin miltä sä näytät" oli suurimmaks osaks läppä jo tekstinäki, että tuskin käyttäisin moista lausetta oikeesti "iskeäkseni" ketään, ja etten yleensäkkään oo muka-hauskojen "iskulainien" ystävä, on taas oma asias. Se tosin on totta et suhtaudun monesti ihmisiin yleensä epämielyttävästi, mut siitä joutuu kyl kärsii yhtälailla miehet ku naiset.

Saanen loppuun vielä kysyä: Mitä vittua millään näistä asioista oli tekemistä kauniin naisen saavutettavissa olemisen kanssa? Vai yritätkö sanoo et mä oon niin kauhee ihminen etten voi saada ketään, kohteen kauneudesta riippumatta? :D



Niin, tuosta naisen logiikka-kannanotosta sai juurikin sen alentuvan suhtautumisen kuvan. Naisen logiikalla kun yleensä viitataan johonkin järjettömään tuuliviiriin.

Ihmiset ovat jänniä, siitä ollaan samaa mieltä.

"Oletko sä yhtä tyhmä kuin miltä sä näytät" -eikös se mennyt näin, mitäköhän mä olen sekoillut yöllä. Joo, jos joku tulisi multa kysymään noin niin ei kyllä tarttis enää tulla juttelemaan uudestaan, on sen verran nihkeetä settiä. Ja ymmärrän kyllä että lauseen voi ymmärtää toisinkin, mutta silti.

Näistä tiedonpalasista muodostui kuva ihmisestä, joka pitää naisia a) jollain tapaa huonompina kuin miehet b) kuljeskelee baareissa loukkaamassa tyttöjä.

Tästä sain aasinsillan iskemään suoraan vyön alle eli vetämään yhdysmerkkejä nettiläppien ja naisen saannin kanssa. Jota pahoittelen, oli asiatonta.
Zeratul

Posts: 1,170

#15209 • • Zeratul Captain miserable

lennu, 8.5.2008 13:48:
-clip-
Näistä tiedonpalasista muodostui kuva ihmisestä, joka pitää naisia a) jollain tapaa huonompina kuin miehet b) kuljeskelee baareissa loukkaamassa tyttöjä.

Tästä sain aasinsillan iskemään suoraan vyön alle eli vetämään yhdysmerkkejä nettiläppien ja naisen saannin kanssa. Jota pahoittelen, oli asiatonta.


Nostan hattua sille et osaat myöntää erheesi, se on hieno ominaisuus jonka toivois esiintyvän useemmallaki.

Äläkä suotta pahottele, tunnen itteni hyvin, enkä osaa loukkaantua ellei joku pääse yllättämän, eli hyvin harvoin. Päinvastoin pidin tätä mielenkiintosena keskusteluna, ja haluaisin kiittää tästä. *hihu*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Lyylikki

Posts: 2,975

#15210 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

niomic, 8.5.2008 06:00:
Itse koen oikeasti et tässä vastapuolta itseäänkin häiritsee tuo puoli (siis feidaaminen) itsessään ja kun siihen epäkohtaan hyökätään noin suorasti, tulee monilla ihmisillä defenssinä vastahyökkäys välittömästi päälle. Suoraansanottuna inhoan tuota tapaa. Sanot mitä vaan negatiivista tai ylipäätänsä annat (ei täysin positiivista) palautetta, rakentavasti tai ei, ni sieltä tulee et "ei oo kuule sulla paljoo varaa sanoa" "no ite teet aina näin ja näin" "aijaa, no mites sillo 5v sit ku unohdit kastella mun kukat!" "ei sunkaan mutsi kyl mikään mestarikokki tosiaankaan ole!"
:D



Ei helvetti toi "hyökkäys on paras puolustus" -asenne on NIIN perseestä!

Varsinkin kun itse olen vähän sellaista lajia, että mieluummin vetäydyn kuoreeni ja sanon asiat harkiten, niin etten turhaan loukkaisi. Jos siis yritän rakentavasti sanoa jotakin toisesta ja siihen hyökätään täydellä höyryllä päälle (ja hyökkäys kohdistuu siis minuun itseeni), niin mä ulkoisesti "alistun", koska en osaa antaa takaisin samalla mitalla.

Nyt kun elelen sinkkuna, niin noita yhteenottoja ei juurikaan tietenkään tule, joten jos tällainen tilanne pääsee syntymään, olen entistä enemmän pihalla. Töissä juuri muutama viikko sitten otin yhteen työkaverin kanssa.

Asia oli niinkin kummallinen, että en halunnut kertoa hänelle erästä tietämääni juorua, mutta hän tiesi minun tietävän jotakin, jota hän ei tiennyt. Hän painosti minua kertomaan. Ihan konkreettisesti peruutin kahvihuoneen toiseen laitaan ja hän seurasi sylki suusta vaahdoten perässäni. Lopulta kerroin hänelle asian ja hän suhtautui, että "Kyllä sä nyt ton olisit vonut mulle kertoa. Etkö sä luota muhun?". Vastasin tietenkin, että en luota kyseisissä asioissa, jonka jälkeen työkaveri ensin hieman puolusteli itseään ja sitten alkoi "Kuule. Sä oot sellanen tyyppi. Sä aina töksäyttelet ja sanot todella ilkeästi asioista!" jne jne. joka ei edes liittynyt kyseiseen asiaan millään lailla. Minä seison hiljaa nurkassa, kädet nyrkissä.

Pitäisi ehkä siis hankkia poikaystävä, jotta saisi paukkuja kohdata arjen riitatilanteita. NOEI!

Tätä pohtiessani tuli mieleen, että ehkä tuossa on osaltaan syytä, että joskus itse saatan sortua vetämään riitelyyn niitä "Silloinkin sä..." juttuja. Jos riitatilanteessa minulle ei ole annettu tilaa sanoa omaa mielipidettä, niin kyllähän se saattaa kaivella vielä myöhemminkin. Toisaalta olen myös oppinut sitä, että kaikkea toisten sanomaa ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti. Myös tilannetekijät kannattaa ottaa huomioon esimerkiksi niin, että väsyttettynä ja ärsytettynä saattaa laukoa vähän todellisuudesta poikkeavia mielipiteitä.

Ehkäpä näillä meriiteillä olisinkin parempi tyttöystävä nykyään, kuin mitä olen ollut aikaisemmin.
ezzy

Posts: 8,060

#15211 • • ezzy Droid-pappa
näin se tappelu menee yleensä.

la femme: "voitaisko me ees joskus riidellä?"
mä: "ok"

mä: "Voisitsä joskus..."
mä: "Etkö sä vois..."
mä: "Miks sä et koskaan..."
mä: "Pitääkö sun aina..."

GOTO sovintoseksi
END
siveys

Posts: 2,492

#15212 • • siveys lovely

lennu, 8.5.2008 13:06:
En mä voi ku mä oon varattu.Enkä osaa oikein quotata.


Mäkin olen naimisissa, mutta ei se ennenkään ole ollut kuin hidaste treffeille lähtemiselle. *vink*
RujoNic

Posts: 1,161

#15213 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

ezzy, 8.5.2008 15:49:
näin se tappelu menee yleensä.

la femme: "voitaisko me ees joskus riidellä?"
mä: "ok"

mä: "Voisitsä joskus..."
mä: "Etkö sä vois..."
mä: "Miks sä et koskaan..."
mä: "Pitääkö sun aina..."

GOTO sovintoseksi
END


*nauru*oliski tota tappelua ja sovintoseksia
Lyylikki

Posts: 2,975

#15214 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mahtaakohan täällä olla enää yhtään sinkkua keskustelemassa? *pepsodent*

Mitä te luukkua vaihtaneet vielä täällä norkoatte? Haikailette menneitten "hyvien" aikojen perään?

Mutta mihinkä koira karvoistaan pääsisi.
evvk

Posts: 1,918

#15215 • • evvk


Hmm.. loppuisko sinkuilu näillä iskurepliikeillä?
siveys

Posts: 2,492

#15216 • • siveys lovely

Lyylikki, 8.5.2008 18:42:
Mahtaakohan täällä olla enää yhtään sinkkua keskustelemassa? *pepsodent*


Voin luvata, että tuo Zeratul on kyyllä vielä ainakin sinkku, vaikka käykin välillä mun kanssani treffeillä ;)
Lyylikki

Posts: 2,975

#15217 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

siveys, 8.5.2008 18:57:
---
Lyylikki, 8.5.2008 18:42:
Mahtaakohan täällä olla enää yhtään sinkkua keskustelemassa? *pepsodent*

---

Voin luvata, että tuo Zeratul on kyyllä vielä ainakin sinkku, vaikka käykin välillä mun kanssani treffeillä ;)



Ja tuon Zeratulin kaltaisten miesten takia meiksi on edelleen sinkku *hih*
Miltzu

Posts: 188

#15218 • • Miltzu

Lyylikki, 8.5.2008 20:16

Ja tuon Zeratulin kaltaisten miesten takia meiksi on edelleen sinkku *hih*



Oonks mä jotenkin outo kun mun mielestä Zeratul ei oo sanonu mitään mikä millä tavalla tuntuis "vastenmieliseltä" tai negatiiviselta..?

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

siveys

Posts: 2,492

#15219 • • siveys lovely

Lyylikki, 8.5.2008 20:16:
Ja tuon Zeratulin kaltaisten miesten takia meiksi on edelleen sinkku *hih*


Ei pidä hei ajatella noin rajoittuneesti.. Kokemukseni on osoitanut, että kyllä sitä voi aina välillä käydä Zetaa painamassa, vaikka naimisissa olisikin, joten miksi turhaan säästellä sitoutumisiaan?
Lyylikki

Posts: 2,975

#15220 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Miltzu, 8.5.2008 20:27:
---
Lyylikki, 8.5.2008 20:16

Ja tuon Zeratulin kaltaisten miesten takia meiksi on edelleen sinkku *hih*

---

Oonks mä jotenkin outo kun mun mielestä Zeratul ei oo sanonu mitään mikä millä tavalla tuntuis "vastenmieliseltä" tai negatiiviselta..?



No siis öh. En sinällään tarkoittanut Zeratulia itseään, vaan lähinnä itse itseäni tässä sinkkuuden tilanteessa ja miesten mielipiteitä. Kuten Zeratul totesi, sillä on rima todella korkealla. Itse taas koen, että en useinkaan yllä sinne sen riman yläpuolelle (ulkonäöllisesti), joten en uskalla sitten lähteä koettelemaan onneani ollenkaan. Myös muilta olen kuullut näistä pilviä hipovista rimoista, mutta toisaalta tiedän myös paljon ihmisiä, joiden odotukset eivät ole mitään ylimaallista.

Kuten joku sitten tuossa myös totesi. Ehkä pitäisi yrittää heittää se oma "ujous" romukoppaan (Ei, mä en ole luonteeltani ujo. Mä olen ujo, mitä miesten iskemiseen tulee. En osaa vamppailla.) ja antaa palaa. Sillä jos pelkää epäonnistumista niin, ettei ikinä edes yritä, ei onnistumisiakaan voi tulla vastaan.

Toisaalta taas suhtaudun hienoisella varauksella koko iskemisen ajatukseen. Mielestäni on tyhmää lähteä ulos ja pilata oma iltansa sillä, että miettii jotakin miesten iskemistä.