SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,846,355 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#13901 • • Aziz Combat Fighter

kilobitti, 20.9.2007 16:55:
näin kadulla söpön tytön, vaihdoimme katseita. Samassa tajusin että mulla ei nykyisessä elämäntilanteessa todellakaan ole aikaa saati energiaa toiselle ihmiselle. Muutosta tähän ei ole odotettavissa ainakaan vuoteen. Se siitä sitten.



Ei peppuseksiin mee ku joku 20-30 minuuttia?
tsup

Posts: 1

#13902 • • tsup
Ei hitto! Tapasin just taksijonossa miehen jonka numeron olisin tosiaan halunnut, mutta ei tullut kysyttyä!Täs tuntee itsensä aika tyhmäksi...
pathi

Posts: 224

#13903 • • pathi
Mä taisin lähtee tästä luukusta säpinäluukkuun joulukuussa ja seukkausluukkuun jossain määrittelemättömässä vaiheessa *jiihaa*

--
D:

Kriss G

Posts: 1,492

#13904 • • Kriss G Wir brauchen bass
Nyt on se hetki päivästä että olisi naiselle tarvetta. Ei missään romanttisessa mielessä vaan tarvis nalkuttavan kusipää eukon joka seisoo ovella kaulimen kanssa kun on ite lähdössä radalle. Jarrua pitäis painaa mut ite siihen ei pysty. Nyt siis kaikki runkkupersehuorat jolla on vallan tarvetta ja halua rajottaa muiden elämää, laittakaas viestiä meikälle *poks*

--
DESTROY ALL HIPPIES

Zapa

Posts: 1,393

#13905 • • Zapa Mr Wrangler

Kriss G, 23.9.2007 13:28:
Nyt on se hetki päivästä että olisi naiselle tarvetta. Ei missään romanttisessa mielessä vaan tarvis nalkuttavan kusipää eukon joka seisoo ovella kaulimen kanssa kun on ite lähdössä radalle. Jarrua pitäis painaa mut ite siihen ei pysty. Nyt siis kaikki runkkupersehuorat jolla on vallan tarvetta ja halua rajottaa muiden elämää, laittakaas viestiä meikälle *poks*



*nauru*

Yllättävän paljon ollut säpinää viime aikoina voi zeez *whaat*
larzizi

Posts: 1,661

#13906 • • larzizi
Ilta meni aika mahtavasti pojan kanssa *plur* Ja tuli jopa meille yöksi *hih*

Mä en oikeesti edes tiennyt, että on olemassa tommosia miehiä! Tutustutin sen jälleen pariin kaveriini ja molemmat hirveesti kehus mulle toisiaan. Tästä pojasta ei vaan voi olla pitämättä *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

Posts: 8,775

#13908 • • Freja Sihteeri

larzizi, 23.9.2007 14:40:
Ilta meni aika mahtavasti pojan kanssa *plur* Ja tuli jopa meille yöksi *hih*

Mä en oikeesti edes tiennyt, että on olemassa tommosia miehiä! Tutustutin sen jälleen pariin kaveriini ja molemmat hirveesti kehus mulle toisiaan. Tästä pojasta ei vaan voi olla pitämättä *nauru*



Onko sulla edes _yhtään_ sellanen kutina, et "mitä helvettiä tos on vikana jos se vaikuttaa noin täydelliseltä"?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Snowie

Posts: 601

#13909 • • Snowie Ihku Hiutale
Mä oon tän luukun vakioasiakas. Mutta ennemmin täällä kun väärän ihmisen kanssa jossain muualla.
plink

Posts: 1,405

#13910 • • plink team paska

SikaihQ, 23.9.2007 14:45:
---
Ana-5000,
Ei peppuseksiin mee ku joku 20-30 minuuttia?

---


*lmao* ja 100 euroa



100 euroa saattaa joskus olla vähän alakanttiin duunikaveri joutu ostamaan muijalleen auton, että se sai laittaa perseeseen. äijä kertoili et "hyvät persepanot oli kyllä mut seuraavana päivänä lähdettiin autokauppaan 18 000 euron kera". :D

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

larzizi

Posts: 1,661

#13911 • • larzizi

Freja, 23.9.2007 14:45:
Onko sulla edes _yhtään_ sellanen kutina, et "mitä helvettiä tos on vikana jos se vaikuttaa noin täydelliseltä"?



Oon sitä miettinyt, että voiko tommosta olla olemassakaan. Mutta minkäs sille mahtaa, että sattuu just olemaan mies mun makuun *joo*

Ps. Oli muuten ihan totista totta se rauhaturvaajajuttu. Koulutus alkaa ilmeisesti ens kuussa *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#13912 • • astaroth Guest

larzizi, 23.9.2007 14:53:
Oon sitä miettinyt, että voiko tommosta olla olemassakaan. Mutta minkäs sille mahtaa, että sattuu just olemaan mies mun makuun *joo*


kuinka paljon voi luulla tuntevansa ihmistä kahden viikon jälkeen?
larzizi

Posts: 1,661

#13913 • • larzizi

astaroth, 23.9.2007 14:56:
kuinka paljon voi luulla tuntevansa ihmistä kahden viikon jälkeen?



Puhunkin ensivaikutelman perusteella.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

kilobitti

Posts: 2,419

#13914 • • kilobitti 1-2-3 techno

Ana-5000, 23.9.2007 05:21:
Ei peppuseksiin mee ku joku 20-30 minuuttia?



rrrrreps*nauru*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Flash

Posts: 108

#13915 • • Flash
kuka kaipais lämmitettäväks... tai niska-hartiahierontaa-- ?! *hih*

--
Da playah...

KiimanenKurre

Posts: 791

#13916 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

Flash, 24.9.2007 17:12:
niska-hartiahierontaa-- ?!



kyllä kiitos..on pikkusen jumissa

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

leka

Posts: 373

#13918 • • leka anteeksi olen eläin
omg siirryin pois tästä luukusta *iloinen*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Bellezaaa

Posts: 573

#13919 • • Bellezaaa Afrodite*

Flash, 24.9.2007 17:12:
kuka kaipais lämmitettäväks... tai niska-hartiahierontaa-- ?! *hih*



hmmm...
joo-o*hih*
on jumissa, siis niskat*pepsodent*
Lyylikki

Posts: 2,975

#13920 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

astaroth, 23.9.2007 14:56:
---
larzizi, 23.9.2007 14:53:
Oon sitä miettinyt, että voiko tommosta olla olemassakaan. Mutta minkäs sille mahtaa, että sattuu just olemaan mies mun makuun *joo*

---

kuinka paljon voi luulla tuntevansa ihmistä kahden viikon jälkeen?



Mä olen rakastunut ensisilmäyksellä kun mä olin 18. Eikä se ollut väärin tai oikein siinä tilanteessa. Lopulta siitä sitten kehkeytyi yksi mun elämäni tärkeimmistä ihmissuhteista. Eikä se tarkoita, että siinä hetkessä luullaan, että tuntee toisen ihmisen. Silloin tunnetaan jossakin munaskuissa, että siinä toisessa on sitä jotakin - vastustamatonta vetoa sanoisin.

Nykyään olen jo niin vanha ja kyyninen, että vaikka tiedän moisia pikaihastuksia olevan olemassa, en jotenkin jaksa enää uskoa siihen ihmeeseen omalla kohdallani. Seison kuitenkin takajaloillani, kun tapaan uusia ihmisiä ja liikaa takerrun pikkuseikkohin, joten mitään pikaistumista ei edes pääse syntymään. (Paitsi kun olen järkyttävässä jurrissa ja siitähän ei seuraa, kuin Coyote Ugly.) Yritänkin saada oman maailmani käännettyä niin, että voisin ensin rakentaa ystävyssuhteen ja että olisi mahdollista siitä syventää se romantilliseksi suhteeksi. Hankalaa se on, jos tietää toisesta ihmisestä liikaa.