SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,807,724 views

Certifier

Posts: 43

#13742 • • Certifier Fcuk the Photographer ;)
Onkos tää nyt joku seuranhakupalsta *ding* No, mullekkin saa hommata deitin...*sydän*
Avatar
#13743 • • niomic Guest

Janisa, 10.9.2007 21:59:
Ma teen teille nyt paljastuksen (koska olen hoperolla paalla ja kadun tata varmasti myohemmin):

Jos olisin Suomessa, olisin mita luultavammin juuri tata luukkua hyvaksikayttaen, ottanut yhteytta eraaseen vapaaseen herraan. *vink*

Mites tan nyt haluis pukee sanoiksi ettei mua ihan vaarinymmarrettais... Taalla on vaan joku, jonka postauksia olen pitkaan lueskellut ja mita enemman niita lueskelen, sita enemman mua kutkuttaisi joskus ottaa haneen yhteytta, silla hanella vaan tuntuu olevan hirvean samanlaiset ajatukset, arvot seka kiinnostuksen kohteet.

Tama talla eraa. Joku ajattelee ehka juuri sinua. *hihu*



Kiusaamista :] Sul on melkeen säpinää, mut ei kuitenkaan :*

Mietin vaan semmosta, et jos henkilö on täältä tavoitettavissa, niin etkö voisi hakea kontaktia jo nyt, netin välityksellä? Näkisi paremmin, miten synkkaa ihan kahden kesken jutustelu. Voihan sitä porukkaa tökkiä ihan tutustumismielessäkin, eikä tarvii mitään pidempiä syvempiä hakea het alkuun *iloinen*
keisha

Posts: 1,394

#13744 • • keisha bullet with butterfly wings
Mitä jos haluis olla sinkku, mutta ei kestä yksinäisyyttä? Onko parisuhtessa järkeä, jos toinen välittää musta enemmän kuin mä siitä? Pitäiskö vain olettaa et kyl se välittäminen tulee, ja aluks olinkin ihastunu, mut tuntuu et riidellään enemmän kuin hellitellään toisiamme. Ok, toi painaa duunia sellaseen tahtiin etten itekään jaksais, ja se vaikuttaa aika paljon yhteiseen aikaan. Tai sit et se nukahtaa sohvallle joka yö. Eipä paljoo mairittele kun ei halua edes vieren tulla nukkumaan. Tai no, onhan sitä itekin tullu tehtyä katoamistemppuja...

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#13745 • • WiljamiDzay Nyypiö
Hurjat säpinät ollu sinkkuluukussa viime yönä :D

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#13746 • • Equalizer Guest
Mulla on jokapäiväinen treffikumppani ja se on työpaikka.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#13747 • • Aurinkoneiti
Ihana huomata, kuinka itsekseenkin voi olla onnellinen.*tanssittel*
Kaiken kaaottisuuden jälkeen on ilo huomata tasapaino elämässä. Se on jopa mielenkiintoista.
Lyylikki

Posts: 2,975

#13748 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

keisha, 11.9.2007 04:45:
Mitä jos haluis olla sinkku, mutta ei kestä yksinäisyyttä? Onko parisuhtessa järkeä, jos toinen välittää musta enemmän kuin mä siitä? Pitäiskö vain olettaa et kyl se välittäminen tulee, ja aluks olinkin ihastunu, mut tuntuu et riidellään enemmän kuin hellitellään toisiamme. Ok, toi painaa duunia sellaseen tahtiin etten itekään jaksais, ja se vaikuttaa aika paljon yhteiseen aikaan. Tai sit et se nukahtaa sohvallle joka yö. Eipä paljoo mairittele kun ei halua edes vieren tulla nukkumaan. Tai no, onhan sitä itekin tullu tehtyä katoamistemppuja...



Etkö sä silloinkin ole aika yksin, jos se toinen jää mielummin sohvalle nukkumaan. Sen suurempaa yksinäisyyttä mä en ainakaan tiedä, kuin että on yhdessä yksin.

Mistä sen tietää, että kestääkö sitä yksinäisyyttä? Eikö sitä kannata tutkiskella niitä omia tuntojaan ja miettiä, että mikä kohta yksinäisyydessä ahdistaa. Ja yrittää ottaa siitä niskalenkki...

...grrhhh...nooin...*painiskel*

Ei yksinoloa voi koko loppuelämäänsä vältellä ja pelätä. Ja ainakaan siitä syystä jäädä huonoon suhteeseen.

Toisaalta taas jos se toinen kuitenkin välittää, niin missä on ne syyt, että itse ei välitä. Eikö yhteistä aikaa löytyisi, jos molemmat haluaisivat sitoutua sen löytämiseen ja suhteen eheyttämiseen. Jos kuitenkin muistelisi niitä juttuja, miksi siihen suhteeseen on alunperin ryhdytty, niin löytyisikö sieltä rakennuspalikoita suhteen edelleen jatkamiseen.

Sinkkuilu on välillä perseestä ja välillä ihan kivaa. Samoin kuin seukkailu. Ei ole olemassa yhtä oikeaa tietä tai polkua, jota pitkin kulkea.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#13749 • • Aurinkoneiti

keisha, 11.9.2007 04:45:
Mitä jos haluis olla sinkku, mutta ei kestä yksinäisyyttä? Onko parisuhtessa järkeä, jos toinen välittää musta enemmän kuin mä siitä? Pitäiskö vain olettaa et kyl se välittäminen tulee, ja aluks olinkin ihastunu, mut tuntuu et riidellään enemmän kuin hellitellään toisiamme. Ok, toi painaa duunia sellaseen tahtiin etten itekään jaksais, ja se vaikuttaa aika paljon yhteiseen aikaan. Tai sit et se nukahtaa sohvallle joka yö. Eipä paljoo mairittele kun ei halua edes vieren tulla nukkumaan. Tai no, onhan sitä itekin tullu tehtyä katoamistemppuja...



Ykinäisyyden tunne parisuhteessa on karmaisevaa. Sellaista ei pitäis joutua tuntemaan. Oletteko jutelleet keskenänne? Oman kokemuksen myötä tuollaista ei jaksa kauan. Rakastatko oikeasti tyyppiä?
Olen huomannut, ettei itsekseenoleminen tunnu yksinäisyydeltä. Aluksi se tuntui pelottovalta. Mutta nyt tuntuu rauha.*hymy*
Janisa

Posts: 2,226

#13750 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

niomic, 11.9.2007 04:21:
---
Janisa, 10.9.2007 21:59:
Ma teen teille nyt paljastuksen (koska olen hoperolla paalla ja kadun tata varmasti myohemmin):

Jos olisin Suomessa, olisin mita luultavammin juuri tata luukkua hyvaksikayttaen, ottanut yhteytta eraaseen vapaaseen herraan. *vink*

Mites tan nyt haluis pukee sanoiksi ettei mua ihan vaarinymmarrettais... Taalla on vaan joku, jonka postauksia olen pitkaan lueskellut ja mita enemman niita lueskelen, sita enemman mua kutkuttaisi joskus ottaa haneen yhteytta, silla hanella vaan tuntuu olevan hirvean samanlaiset ajatukset, arvot seka kiinnostuksen kohteet.

Tama talla eraa. Joku ajattelee ehka juuri sinua. *hihu*

---


Kiusaamista :] Sul on melkeen säpinää, mut ei kuitenkaan :*

Mietin vaan semmosta, et jos henkilö on täältä tavoitettavissa, niin etkö voisi hakea kontaktia jo nyt, netin välityksellä? Näkisi paremmin, miten synkkaa ihan kahden kesken jutustelu. Voihan sitä porukkaa tökkiä ihan tutustumismielessäkin, eikä tarvii mitään pidempiä syvempiä hakea het alkuun *iloinen*



Samantein kun eilen painoin enteria, niin kaduin jo tota mun postausta. Juurikin siksi etta nyt voi olla hankalaa lahtea tokkimaan ihan tutustumismielessa kun meninkin hoveropaissani moisen aaneen sanomaan. *tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#13751 • • Edited astaroth Guest

Janisa, 11.9.2007 18:05:
Samantein kun eilen painoin enteria, niin kaduin jo tota mun postausta. Juurikin siksi etta nyt voi olla hankalaa lahtea tokkimaan ihan tutustumismielessa kun meninkin hoveropaissani moisen aaneen sanomaan. *tirsk*


no totta kai voi. ajattele, ettet voi kuin voittaa tuossa tilanteessa :) jos ei natsaa niin sitten ei, mutta jos taas sitten käykin päinvastoin, niin saat olla iloinen että teit niin ;D

klubbarissa [o]saa[/o] pitää heruttaa!
Lyylikki

Posts: 2,975

#13752 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Janisa, 11.9.2007 18:05:
Samantein kun eilen painoin enteria, niin kaduin jo tota mun postausta. Juurikin siksi etta nyt voi olla hankalaa lahtea tokkimaan ihan tutustumismielessa kun meninkin hoveropaissani moisen aaneen sanomaan. *tirsk*



Paaaskat!

Nyt kun se on ääneen sanottu, niin jokainen uroo voi tahollaan valmistautua.
Nepenthe

Posts: 141

#13753 • • Nepenthe

Janisa
Mites tan nyt haluis pukee sanoiksi ettei mua ihan vaarinymmarrettais... Taalla on vaan joku, jonka postauksia olen pitkaan lueskellut ja mita enemman niita lueskelen, sita enemman mua kutkuttaisi joskus ottaa haneen yhteytta, silla hanella vaan tuntuu olevan hirvean samanlaiset ajatukset, arvot seka kiinnostuksen kohteet.



Tässä se taas nähdään, kannattais olla ajatuksia ja kiinnostuksen kohteita niin olis selkeesti paremmat saumat. *lmao*

Nimim. työn orja
larzizi

Posts: 1,661

#13754 • • larzizi
Kaverin sanoja lainaten, mun tekee mieli miestä.

Eikä edes välttämättä sillä tavalla miltä toi kuulostaa*pepsodent* "haluan miehen" voisi kuulostaa paremmalta *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

KriSSe^

Posts: 85

#13755 • • KriSSe^

Tuksu, 2.9.2007 15:58:
Ois jees saada tännekki luukkuun joku timeri ni tietäis kauan tääl o tullu jo notkuttuu.

Sit tohon ekalle sivulle joku top10 Toivottominta tapausta :D

Voisin melkee veikkaa itseeni aika kärjen piikkiin.

But the hunt is on!



Loistava idea oikeesti! *tirsk* Veikkaan et mäkin pääsisin kyl aika korkeelle sillä listalla...reilu 2½ vuotta eletty ilman ukkoa. *justjoo*
anniharha

Posts: 1,937

#13756 • • anniharha

larzizi, 11.9.2007 19:50:
Kaverin sanoja lainaten, mun tekee mieli miestä.

Eikä edes välttämättä sillä tavalla miltä toi kuulostaa*pepsodent* "haluan miehen" voisi kuulostaa paremmalta *nauru*



Olipa huono seivaus :(
ja venailen sitä kuvaa toiseen topikkiin, laita se ennenku puolustaudut tänne!

--
and though my words could save the world they never come out right

larzizi

Posts: 1,661

#13757 • • larzizi

anniharha, 11.9.2007 20:02:
---
Olipa huono seivaus :(
ja venailen sitä kuvaa toiseen topikkiin, laita se ennenku puolustaudut tänne!



Mut se seivaus oli ihan pelkkää faktaa ;)
Ihan vaan piruuttani puolustauduin tänne ensin.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Certifier

Posts: 43

#13758 • • Certifier Fcuk the Photographer ;)
Tulkaa käymään Vaasassa niin saatte miestä*super**joo*
anniharha

Posts: 1,937

#13759 • • anniharha

larzizi, 11.9.2007 20:03:
---
anniharha, 11.9.2007 20:02:
---

ja venailen sitä kuvaa toiseen topikkiin, laita se ennenku puolustaudut tänne!

---

Ihan vaan piruuttani puolustauduin tänne ensin.



Sinkkuluukun hengen nimissä mun tarvii todeta tähän et siinä on nainen mun makuuni ;)

*nauru*

--
and though my words could save the world they never come out right

larzizi

Posts: 1,661

#13760 • • larzizi

anniharha, 11.9.2007 20:11:
Sinkkuluukun hengen nimissä mun tarvii todeta tähän et siinä on nainen mun makuuni ;)

*nauru*



Voin lohduttautua tolla. Oon sentään edes jonkun makuun *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.