_RixU_, 10.9.2007 23:46:
Miä luulen et tää tytsinen vois tahtoa ihkis oman halinallen...superihkusen sellasen! ^__^ pistetään tilaukseen :P
tästä saat!
19,912 posts, 996 pages, 8,083,647 views
_RixU_, 10.9.2007 23:46:
Miä luulen et tää tytsinen vois tahtoa ihkis oman halinallen...superihkusen sellasen! ^__^ pistetään tilaukseen :P
Janisa, 10.9.2007 21:59:
Ma teen teille nyt paljastuksen (koska olen hoperolla paalla ja kadun tata varmasti myohemmin):
Jos olisin Suomessa, olisin mita luultavammin juuri tata luukkua hyvaksikayttaen, ottanut yhteytta eraaseen vapaaseen herraan.
Mites tan nyt haluis pukee sanoiksi ettei mua ihan vaarinymmarrettais... Taalla on vaan joku, jonka postauksia olen pitkaan lueskellut ja mita enemman niita lueskelen, sita enemman mua kutkuttaisi joskus ottaa haneen yhteytta, silla hanella vaan tuntuu olevan hirvean samanlaiset ajatukset, arvot seka kiinnostuksen kohteet.
Tama talla eraa. Joku ajattelee ehka juuri sinua.
keisha, 11.9.2007 04:45:
Mitä jos haluis olla sinkku, mutta ei kestä yksinäisyyttä? Onko parisuhtessa järkeä, jos toinen välittää musta enemmän kuin mä siitä? Pitäiskö vain olettaa et kyl se välittäminen tulee, ja aluks olinkin ihastunu, mut tuntuu et riidellään enemmän kuin hellitellään toisiamme. Ok, toi painaa duunia sellaseen tahtiin etten itekään jaksais, ja se vaikuttaa aika paljon yhteiseen aikaan. Tai sit et se nukahtaa sohvallle joka yö. Eipä paljoo mairittele kun ei halua edes vieren tulla nukkumaan. Tai no, onhan sitä itekin tullu tehtyä katoamistemppuja...
keisha, 11.9.2007 04:45:
Mitä jos haluis olla sinkku, mutta ei kestä yksinäisyyttä? Onko parisuhtessa järkeä, jos toinen välittää musta enemmän kuin mä siitä? Pitäiskö vain olettaa et kyl se välittäminen tulee, ja aluks olinkin ihastunu, mut tuntuu et riidellään enemmän kuin hellitellään toisiamme. Ok, toi painaa duunia sellaseen tahtiin etten itekään jaksais, ja se vaikuttaa aika paljon yhteiseen aikaan. Tai sit et se nukahtaa sohvallle joka yö. Eipä paljoo mairittele kun ei halua edes vieren tulla nukkumaan. Tai no, onhan sitä itekin tullu tehtyä katoamistemppuja...
niomic, 11.9.2007 04:21:
---
Janisa, 10.9.2007 21:59:
Ma teen teille nyt paljastuksen (koska olen hoperolla paalla ja kadun tata varmasti myohemmin):
Jos olisin Suomessa, olisin mita luultavammin juuri tata luukkua hyvaksikayttaen, ottanut yhteytta eraaseen vapaaseen herraan.
Mites tan nyt haluis pukee sanoiksi ettei mua ihan vaarinymmarrettais... Taalla on vaan joku, jonka postauksia olen pitkaan lueskellut ja mita enemman niita lueskelen, sita enemman mua kutkuttaisi joskus ottaa haneen yhteytta, silla hanella vaan tuntuu olevan hirvean samanlaiset ajatukset, arvot seka kiinnostuksen kohteet.
Tama talla eraa. Joku ajattelee ehka juuri sinua.
---
Kiusaamista :] Sul on melkeen säpinää, mut ei kuitenkaan :*
Mietin vaan semmosta, et jos henkilö on täältä tavoitettavissa, niin etkö voisi hakea kontaktia jo nyt, netin välityksellä? Näkisi paremmin, miten synkkaa ihan kahden kesken jutustelu. Voihan sitä porukkaa tökkiä ihan tutustumismielessäkin, eikä tarvii mitään pidempiä syvempiä hakea het alkuun
Janisa, 11.9.2007 18:05:
Samantein kun eilen painoin enteria, niin kaduin jo tota mun postausta. Juurikin siksi etta nyt voi olla hankalaa lahtea tokkimaan ihan tutustumismielessa kun meninkin hoveropaissani moisen aaneen sanomaan.
Janisa, 11.9.2007 18:05:
Samantein kun eilen painoin enteria, niin kaduin jo tota mun postausta. Juurikin siksi etta nyt voi olla hankalaa lahtea tokkimaan ihan tutustumismielessa kun meninkin hoveropaissani moisen aaneen sanomaan.
Janisa
Tuksu, 2.9.2007 15:58:
Ois jees saada tännekki luukkuun joku timeri ni tietäis kauan tääl o tullu jo notkuttuu.
Sit tohon ekalle sivulle joku top10 Toivottominta tapausta :D
Voisin melkee veikkaa itseeni aika kärjen piikkiin.
But the hunt is on!
larzizi, 11.9.2007 19:50:
Kaverin sanoja lainaten, mun tekee mieli miestä.
Eikä edes välttämättä sillä tavalla miltä toi kuulostaa*pepsodent* "haluan miehen" voisi kuulostaa paremmalta
anniharha, 11.9.2007 20:02:
---
Olipa huono seivaus :(
ja venailen sitä kuvaa toiseen topikkiin, laita se ennenku puolustaudut tänne!
larzizi, 11.9.2007 20:03:
---
anniharha, 11.9.2007 20:02:
---
ja venailen sitä kuvaa toiseen topikkiin, laita se ennenku puolustaudut tänne!
---
Ihan vaan piruuttani puolustauduin tänne ensin.
anniharha, 11.9.2007 20:11:
Sinkkuluukun hengen nimissä mun tarvii todeta tähän et siinä on nainen mun makuuni ;)