SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,730,897 views

Anselmi

Posts: 2,578

#12401 • • Edited Anselmi And sell me

bubbelgum, 16.2.2007 02:41:
---
ALIEN, 16.2.2007 01:08:
Mut mitäpä se onni olisi ilman niitä pieniä mieleenpainuvia makupaloja tai miksei myös aterioita, viihdyttävää seuraa, täydellistä seksiä tai musiikkia.

Tämän biisin tahdissa ja fiiwikses (ei videossa/sanomassa) on just sitä mitä tässäkin luukussa on viime kuukaudet ollut, varsinkin erään auringonpaisteen kanssa...

---


Excuse my french, mutta tuskin ne ihmiset jotka täällä nyt whinee, whineis jos niillä olis viihdyttävää seuraa, täydellistä seksiä ja joku tietty "oma auringonpaiste".

Hyvähän se on hehkuttaa "sinkkuelämää", jos on tollaset olosuhteet. *justjoo*

Edit: typoilen näemmä...


Suosittelen whineemisen sijaan tekemään asioille jotain. Nuo kaikki asiat on saavutettavissa kun niiden eteen tekee hiukan töitä. Koska ihan tuosta vain niitä tuskin moni saa.

Ja iso kiitos Alienille tuosta viestistä, oli mun päivän :)

--
sen pituinen se

Dacey

Posts: 671

#12402 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
ehkä mä kahden kuukauden jälkeen uskallan vaihtaa luukkua *hihu*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12404 • • WiljamiDzay Nyypiö

remotion, 16.2.2007 08:51:
---
Ana-5000, 16.2.2007 03:25:
"Ette vittu ikinä arvaa mitä tapahtu ku vedin ekan kerran naksuja :D"

---

en edes tiedä mitä on naksut... mut, joskus elämässä tapahtuu outoja asioita.



Afrodisiaa aiheuttavia juustonaksuja? *ding*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Snaggo

Posts: 1,147

#12405 • • Snaggo ;__;
a) \\o/
b) :/

...Pitäisköhän sitä rakastua suomalaiseen, suomenruotsalaiseen vaiko venäjäläiseen tyttöön?*hih*
Kiva ku voi valita. Silti jostain syystä sinkku jo vuodesta -88*igor*

--
bojoing.

Flügel

Posts: 212

#12406 • • Flügel Leicht begeistert


...Pitäisköhän sitä rakastua suomalaiseen, suomenruotsalaiseen vaiko venäjäläiseen tyttöön?*hih*
Kiva ku voi valita. Silti jostain syystä sinkku jo vuodesta -88*igor*



No jos kerran on noin monta mistä valita niin Täydellinen poikamies -gamet vain vetämään ja sitä yhtä ja oikeaa etsimään!! Kyllähän tollanen putki nyt pitää katkaista jos vain voi. Ruusut ja kihlasormukset kuule kehiin...! *sydän*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Flügel

Posts: 212

#12407 • • Edited Flügel Leicht begeistert


Niin tai tuli vaan mieleen kun olin kesästä -05 kesään -06 auttamattoman hervottoman älyttömän palavasti rakastuksissani täysin saman näköiseen naiseen (tosin sua vuotta vanhempi eikä Turusta) joka riipaisi viime heinä-elokuun vaihteessa sydämen rinnastani ilman puudutusta (mitä lie teki sillä... ei voi tietää)... Iski siis kamalat flashbackit *pökr*

ps. näissä missäkin? *ding* (ajatus ei kulje kun on flashbackeja ja väsymys muutenkin)



Auts. Sori flashbackeista, voin kyllä pyynnöstä vaihtaa vähän käyttäjäystävällisemmänkin kuvan tohon, jos yhtään auttaa *hihu* ...kuvauksesta nimittäin ei juu kuulostanut minulta.

Ja siis "näissä" turkulaisissa lienee vikaa samoin kuin muissa suomalaisissakin ja/tai ulkomaanpelleissäkin. Ihme touhua *täh*

Edit. Selkeyttä sanomaan

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Syce

Posts: 1,649

#12408 • • Syce
tässä kyllä on tullu mietittyä et mihin suuntaan sitä lähtis... Niin monta vuotta on tullu seurusteltua et tämä sinkkukausi tuntuu jotenkin oudolta...osaa enää edes naisia pokailla*igor**ding* Tai sitten tapaan aina ihmisiä jotka ei vaan ole minulle sopivia... tai en tiedä*uuh*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12409 • • WiljamiDzay Nyypiö

Flügel, 16.2.2007 09:46:

Auts. Sori flashbackeista, voin kyllä pyynnöstä vaihtaa vähän käyttäjäystävällisemmänkin kuvan tohon, jos yhtään auttaa *hihu* ...kuvauksesta nimittäin ei juu kuulostanut minulta.

Ja siis "näissä" turkulaisissa lienee vikaa samoin kuin muissa suomalaisissakin ja/tai ulkomaanpelleissäkin. Ihme touhua *täh*

Edit. Selkeyttä sanomaan



Ei tartte kuvaa vaihtaa, koitan elää tuon kanssa. Miten ei kuulosta kuvaus yhtään sinulta kun kuvasin ainoastaan että oli huomattavan saman näköinen (vai etkö harrasta sydänleikkauksia ilman puudutusta? siinä tapauksessa alan jo suunnitella matkaa turkuun *joo*).

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

John

Posts: 1,384

#12410 • • John Lauma

WiljamiDzay, 16.2.2007 00:29:
...niin turkulaisissa on kyl jotain pahasti vialla... *pökr*


Ei siis mitään uutta auringon alla. *nauru*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Avatar
#12411 • • Edited ALIEN Guest

bubbelgum, mutta tuskin ne ihmiset jotka täällä nyt whinee, whineis jos niillä olis viihdyttävää seuraa, täydellistä seksiä ja joku tietty "oma auringonpaiste".



Pessimisti. Mä mainitsin joskus, kun ei ollut sitä "auringonpaistetta" et mähän viihdyn vaikka omassa seurassani ja seksin korvasin erinomaisilla käden suoritusliikkeillä. Elämä on täynnä vaihtoehtoja, sekä erilaisia polkuja onnellisuuteen ja se on meistä itsestä kiinni osaammeko käyttää niitä oikein. Whineemällä yksinäisyyttäni mä en itselleni hyvää oloa tuo.

Ja kyllä, mä olen ihan tietoinen, että jokaisella kolikolla on kääntöpuolensa. Kyse nyt onkin siitä miten sen toisen puolen kanssa pystyy sopeutumaan. Vaatii taitoa. Jotkut ovat lahjaakkaampia, kuin toiset ja jotkut oppivat kokemuksen kautta miten se tapahtuu. Elämä on yhtä koulua in the end... :)

Anselmi, 16.2.2007 08:40:
---
bubbelgum, 16.2.2007 02:41:

Excuse my french....

---

Suosittelen whineemisen sijaan tekemään asioille jotain.



Aivan. Ei tää kaikki mun eteen kävellyt vaan kyllä mä ihan itse menin kauppaan ja ostin sen punaviinin, etin netistä ton videon, laitoin kynttilät palamaan ja keskityin miettimään niitä hyviä asioita. Ja vähän vastapainoksi ihmisten whineilyyn mä pistin tänne jotain positiivista, nimenomaan silloin kun viettää aikaa yksin :)

ps. uuh, toi biisi on kyl <3
Avatar
#12414 • • infiana Guest
No that´s life. *hymy*
duvin

Posts: 582

#12415 • • duvin Jay v/d Veen
a) ja b) ei oo ollu aikaa (hei mä oon ollu duunissa!)

(eikä varmasti kysytä et miten meni viime vuosi)
Avatar
#12416 • • ALIEN Guest
Dani Cior

Posts: 23

#12417 • • Dani Cior intellectual screwball jester, elite class
Supremes on vielä parempi, Diana Ross nuorena oli aika namu

--
Nescis mi fili quantilla prudentum mundus regatur

Lyylikki

Posts: 2,975

#12418 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Näin unta, että mulla oli täällä jotain mieheiä ja sitten siitä yhdestä tuli mun poikaystävä. Ne oli jossain porauslautalla tms. töissä ja niitten piti lähteä takaisin sinne klo 5, mutta se mun poikaystävä ei olisi halunnut lähteä. Siinä kun ne muut odottelivat sitä mun poikaystävää, niin ne siivosivat mun kämpän *justjoo*.

No se joutui kuitenkin lähtemään ja sitten aamulla mä menin pelaamaan tonne pihalle lentopalloa naapureitten kanssa (pelattiin kyllä jollain ilmapallolla tai pehmeemmällä) ja siellä oli lapsia ja aikuisia ja kentällä ainakin 12 molemmilla puolilla. Ja yhtäkkiä se mun poikaystävä tulikin sinne pelaamaan meidän kanssa.

Olipa kerrassaan mukava uni. Ja huvittavinta tässä on tosiaan se, että kaikille noille jutuille on vastineet täällä hereilläolon puolella.
Avatar
#12419 • • Taika Guest

Lyylikki, 17.2.2007 10:26:
Näin unta, että mulla oli täällä jotain mieheiä ja sitten siitä yhdestä tuli mun poikaystävä. Ne oli jossain porauslautalla tms. töissä ja niitten piti lähteä takaisin sinne klo 5, mutta se mun poikaystävä ei olisi halunnut lähteä. Siinä kun ne muut odottelivat sitä mun poikaystävää, niin ne siivosivat mun kämpän *justjoo*.

No se joutui kuitenkin lähtemään ja sitten aamulla mä menin pelaamaan tonne pihalle lentopalloa naapureitten kanssa (pelattiin kyllä jollain ilmapallolla tai pehmeemmällä) ja siellä oli lapsia ja aikuisia ja kentällä ainakin 12 molemmilla puolilla. Ja yhtäkkiä se mun poikaystävä tulikin sinne pelaamaan meidän kanssa.

Olipa kerrassaan mukava uni. Ja huvittavinta tässä on tosiaan se, että kaikille noille jutuille on vastineet täällä hereilläolon puolella.


*nauru*

mulle kans näitä lisää!
siis noiden työpainajaisten tilalle.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12420 • • WiljamiDzay Nyypiö
Mä näin unta et väiteltiin jonkuu tyypin kanssa E-Savossa käytetyn miä- sanan suhteesta P-Savon minään ja P-Karjalan mie:hen.. *igor*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.