SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,823,559 views

Umbala

Posts: 769

#12341 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Anselmi, 14.2.2007 14:12:
---

Vie Ateneumiin, siel on eläinmaailman ihmeitä näyttely. Se mesta on hyvä mittari siitä onko seura hyvää. Näet hyvässä seurassa aika menee siellä siivillä, huonossa madellen.


Mä olin just kirjottamassa huonolla sarkasmilla höystettyy tekstii sopivan paikan löytymisen mahdottomuudesta ja sit sä pistät tälläsen. Anssi sä oot mun henkilökohtanen idoli tästä eteenpäi. Suosittelen.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

-Hege-

Posts: 120

#12342 • • -Hege- Team HH
Viduke anssi sul on kyl kikat!!
lunake

Posts: 800

#12343 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Mä haluun Ateneumiin kattomaan elukkataidetta! *joo*

--
Hedelmällisyys on påp!

Bellezaaa

Posts: 573

#12344 • • Edited Bellezaaa Afrodite*

Snaggo, 14.2.2007 14:08:

Jos viedään vielä tätä toivottomuuskeskustelua eteenpäin; Mihis helvettiin tyttöjä nykyään edes voi kutsua?tekemään mitä? Voiko heitä pyytää ehdottamaan?*justjoo*
Itse jotenkin kammoan kahvilameininkiä. Leffasta nyt puhumattakaan.



Riippuu tietysti tytsystä muut...
Voi esim. kysyy tältä ihanalta et mist tykkää, selvii sillä aika hyvin*vink*
Mulla ainakin, en sit tiiä muista mut kundi tekee vaikutuksen jos ehdottaa jotain kivaa*plur*
Joskus myös joutunu ite ehdottamaan...ja kyl se vähä vaikutusta laskee, ikävä kyl...

mut on ainaki viety yhelle istuu siistiin pubiin. Tosin jos ei sit haluu mennä yhelle voi tietty mennä vaik teelle/kahville johonki letkeemeininki mestaa...

Hmmm....
sit kesäl voi esim. mennä lintsille kävellä ja jutella ja vaik viedä tytsyn karuselliin*hih*
Mulle Se oli TOSI kiva ja erikoinen juttu (tosin en ollu karusellissa vaa matojunas)*joo**hihu*
Kesäjuttu on myös ihan sellanen et vie tytsyn kävelylle ja jätskille esim. Hietsuun tai jos oikee luksusta niii vaik sit Pihlikseen*plur*

Leffaan ehkä vähä huono mennä ihan heti ekal kerral jos ei tunne tyttöö...ei pysty/ehdi tutustuu ihan kunnol yeps...

Sit syömään ihan jees juttu, johonki pelijuttuun siis jos tytysy tykkää esim. bilis, keilaus tai lätkämatsiiii....
hmmm...tosta vikast ei kyl kaikki tykkää mut ainaki mä ja tuskin ihan ihan ainoo oon*hihu*

Ei sen ehdotuksen tarvii nii ihmeellinen olla ekal kerral ku lähinnä keskittyy toisen kaa juttelemiseen ja tutustumiseen....*vink**hih*
Lyylikki

Posts: 2,975

#12345 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Snaggo, 14.2.2007 14:08:
Itse jotenkin kammoan kahvilameininkiä. Leffasta nyt puhumattakaan.



Rautatientorille luistelemaan ja jos tuntuu, ettei siinä kaikkien silmien edessä kehtaa, niin sitten Brahen kentälle (Helsingissä siis). Molemmista saa vuokrata luistimia. Melko isolla todennäköisyydellä kumpikaan teistä ei ole muutamaan vuoteen luistellu, joten saatte hyvä syyn pidellä toisianne kädestä/kaulasta.

Sunnuntai tai lauantai (päivä) deitit pulkkamäkeen. Termariin kaakaota, kahvia tai teetä. (Kannattaa varmistaa kumpaa, jos on allergigolo.) Ja HUOM! Ei termariin sekaan "lämmikettä", vaan pikkupullo (0,2 dl) taskuun, josta voi toiselle osapuolelle tarjota. Ottaa jos ottaa, mutta huomaa, ettet ole humaltumistarkoituksessa liikkeellä, kun on vain pikkupullo. Kaakaon kanssa minttuviinaa, kahvin kanssa NussNougatia ja teen kanssa Vana Tallinnaa. Jos meinaa Alkossakin jäätyä.

Niin ja...pahin treffimoka on ottaa rohkaisua. Todennäköisesti sitä toistakin osapuolta jännittää, joten ei kai siinä mitään menetettävääkään ole.

(Huom. Vinkkejä ei ole testattu käytännössä. Harvemmin tulee tilaisuutta ehdottaa, sen kerran kun olen deiteille tyyppiä pyytänyt, niin eipähän enää sen jälkeen kaverista kuulunut. Keles...)
remotion

Posts: 5,283

#12346 • • Edited remotion nostatus guru

Bellezaaa, 14.2.2007 14:05:
Oon aika yllättyny, siis et jännääks kundit tällasii juttui....*täh**hymy*
Aika iihanaa*joo*
Jossain aikaisemmin mainittu et kundien pitäis pyytää tytsyj ulos,
nii kai ehkä yleensä en tiiä...
hmmm....tosin ite teen sitä kyl jos sellanen mielenkiintonen sattuu kohalle*joo* jaaa
eipä yleensä jännitä, hassu ku oon *hihu*



Yllättyny? Teini iässä tuo on aivan järkyttävän mahdotonta puuhaa. Lopulta kun on riittävän monta kertaa rohkaistunut jalat vapisten sparraamaan ja ottanu turpaansa ni asiaa ei enää ajattele niin paljon ja menee vain juttelemaan tuli mitä tuli. :D

tuosta boldatusta johtuen miehet tekee aloitteen, jos sen jättäis tytölle nii se alote tulis sieltä joskus, kai, ehkä, tai enpä tiedä sittenkään, ja kuoltaisiin sukupuuttoon :D

edit: boldasin pari lisää vielä
Snaggo

Posts: 1,147

#12347 • • Snaggo ;__;

remotion, 14.2.2007 14:48:
Teini iässä tuo on aivan järkyttävän mahdotonta puuhaa. Lopulta kun on riittävän monta kertaa rohkaistunut jalat vapisten sparraamaan ja ottanu turpaansa ni asiaa ei enää ajattele niin paljon ja menee vain juttelemaan tuli mitä tuli. :D



Just tuli kans toi pointti mieleen. "Kaikki" kaverit seurustellut ja vaihdellut muijia jo ala-asteelta asti, minä taas pysynyt sinkkuna läpi elämän, joten kun ilmenee joku mahdollisuus muutaa tämä tilanne niin ainakin mulla menee kaikki äly-ja elintoiminnot ihan lukkoon.

"Muijille soittaminen opintosuunnitelmaan ala-asteelle!"

Nojoo, pitäis vaan uskaltaa.

--
bojoing.

Verottaja

Posts: 1,174

#12348 • • Verottaja no-life / luuviulu

Snaggo, 14.2.2007 15:05:

Just tuli kans toi pointti mieleen. "Kaikki" kaverit seurustellut ja vaihdellut muijia jo ala-asteelta asti, minä taas pysynyt sinkkuna läpi elämän, joten kun ilmenee joku mahdollisuus muutaa tämä tilanne niin ainakin mulla menee kaikki äly-ja elintoiminnot ihan lukkoon.

"Muijille soittaminen opintosuunnitelmaan ala-asteelle!"

Nojoo, pitäis vaan uskaltaa.


Kuulostaa erittäin tutulta.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

remotion

Posts: 5,283

#12349 • • Edited remotion nostatus guru

Snaggo, 14.2.2007 15:05:
minä taas pysynyt sinkkuna läpi elämän, joten kun ilmenee joku mahdollisuus muutaa tämä tilanne niin ainakin mulla menee kaikki äly-ja elintoiminnot ihan lukkoon.



sama homma täälläkin muutamaa huonoa yritystä lukuunottamatta....mutta en kylläkään mee nykyään lukkoon käytännössä mistään. pieniä jäätymisiä toki tulee joskus ja se on inhimillistä.
Fyrisch

Posts: 4,525

#12350 • • Fyrisch
tänään vois ystävänpäivän kunniaks lähtee kiertelee paikkoi ja jaella ilmasii halei :>
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12352 • • WiljamiDzay Nyypiö

remotion, 14.2.2007 15:12:
---
Fyraett, 14.2.2007 15:10:
tänään vois ystävänpäivän kunniaks lähtee kiertelee paikkoi ja jaella ilmasii halei :>

---
lyhyesti sanottuna: pikatietä putkaan. :D



Mut jos sais ees naispoliisilta pamppua siinä prosessin yhteydessä *slurps*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Lyylikki

Posts: 2,975

#12353 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Fyraett, 14.2.2007 15:10:
tänään vois ystävänpäivän kunniaks lähtee kiertelee paikkoi ja jaella ilmasii halei :>



Hah, mä olen menossa tänään Lepakkomieheen gootti-konemusabileisiin. Voisin esiintyä siellä ihkuplurkiksuttelijana ja jaella ystävänpäivähaleja kaikille *tirsk*

Kiitos ideasta!
Fyrisch

Posts: 4,525

#12354 • • Fyrisch

remotion, 14.2.2007 15:12:
lyhyesti sanottuna: pikatietä putkaan. :D



pyh, en oo ikinä ollu putkas :D aina onnistunu välttää ne tilanteet jotenki!
DaVinci Oliivi

Posts: 51

#12356 • • DaVinci Oliivi Anarkiaa ja pään takomista jo vuodesta 1980!
Ystävänpäivä on se päivä, jolloin en haluaisi istua sohvalla yksin koneen äärellä ja kuunnella musiikkia klubitus.orgista...aikuinen nainen kainalossa ja hellyyden osoituksia olisi parhainta mitä voisin saada... muulla ei olisi väliä! Näin on nähtävä että sohvalla istutaan...taas ...voihan !!


Mutta kesä tulee ja kärpäset, joten toivossa on hyvä elää *joo*

--
Hei, talipäät! Suomileijona on kotoisin Ruotsista, tatuoikaa se otsaanne ja kuulukaa vähemmistöön!

hallucinogen

Posts: 8,190

#12357 • • Edited hallucinogen Edain

j.e.n.n.i, 14.2.2007 22:06:
Mukavaahan täällä on*aplodit*


Sanot vaan. Oikeasti mieles tekis nyhjätä sohvalla katsoen jotain hömppää hämärässä valaistuksessa ja sitten jakaa hellyyden osoituksia niin usein, että kumpikaan ei tiedä mitä siinä hömpässä on oikeasti tapahtunut.

--
pikku-*possu*

Ozie

Posts: 1,389

#12358 • • Ozie
Oha tääl iha letkeetä... tääki päivä meni aika lepposasti, kerkesin jo rakastuu ...veneeseen ku kävin venemessuil.

Ferretti 550 *kuolaa*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12360 • • WiljamiDzay Nyypiö
Kyl tänään oli taas niiiin vitutuspäivä et ei mitn järkee (siis tän suhteen)... ihQ*plur*-jippijaijjei ja meil on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanaa ja nallekarhu ja jänöpupelo ja vielä kerran *plur* ja *sydän*

(katkerako? en koskaan...)

Seuraavaks kuulen tiätty et kaikki kaverit on menny pariutumaan ja näinpäinpois... prkl *grr*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.