Snaggo, 14.2.2007 14:08:
Jos viedään vielä tätä toivottomuuskeskustelua eteenpäin; Mihis helvettiin tyttöjä nykyään edes voi kutsua?tekemään mitä? Voiko heitä pyytää ehdottamaan?
Itse jotenkin kammoan kahvilameininkiä. Leffasta nyt puhumattakaan.
Riippuu tietysti tytsystä muut...
Voi esim. kysyy tältä ihanalta et mist tykkää, selvii sillä aika hyvin*vink*
Mulla ainakin, en sit tiiä muista mut kundi tekee vaikutuksen jos ehdottaa jotain kivaa*plur*
Joskus myös joutunu ite ehdottamaan...ja kyl se vähä vaikutusta laskee, ikävä kyl...
mut on ainaki viety yhelle istuu siistiin pubiin. Tosin jos ei sit haluu mennä yhelle voi tietty mennä vaik teelle/kahville johonki letkeemeininki mestaa...
Hmmm....
sit kesäl voi esim. mennä lintsille kävellä ja jutella ja vaik viedä tytsyn karuselliin*hih*
Mulle Se oli TOSI kiva ja erikoinen juttu (tosin en ollu karusellissa vaa matojunas)
Kesäjuttu on myös ihan sellanen et vie tytsyn kävelylle ja jätskille esim. Hietsuun tai jos oikee luksusta niii vaik sit Pihlikseen*plur*
Leffaan ehkä vähä huono mennä ihan heti ekal kerral jos ei tunne tyttöö...ei pysty/ehdi tutustuu ihan kunnol yeps...
Sit syömään ihan jees juttu, johonki pelijuttuun siis jos tytysy tykkää esim. bilis, keilaus tai lätkämatsiiii....
hmmm...tosta vikast ei kyl kaikki tykkää mut ainaki mä ja tuskin ihan ihan ainoo oon*hihu*
Ei sen ehdotuksen tarvii nii ihmeellinen olla ekal kerral ku lähinnä keskittyy toisen kaa juttelemiseen ja tutustumiseen....