SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,685,313 views

Jutu

Posts: 3,054

#9941 • • Jutu Blondi

hallucinogen, 18.8.2006 09:48:
Miksi näin? O_o


No koska on eräs poika/mies/whatever jonka kanssa synkkaa ( käytinkö mä tosiaan tota sanaa *pökr*) tosi hyvin, mutta josta ns. saa varmuuden vasta ensi viikolla. Joten jos ei onnistu niin sitten on jotain mennyt pahasti pieleen.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

titi

Posts: 59

#9942 • • titi
Se on hassua et vaikka tuntee perhosia, niin tuntuu lähinnä siltä että semmosia ihmisiä pitäisi karttaa...*ding* Ehkä se on semmonen kehon oma viesti ettei taida olla valmis sitoutumaaan...jälleen.. Mutta onko tää sinkkuilu sitten kivaa, sitä en tässä muutamien kk sisällä ole saanut selvitettyä itselleni.*toktok*Mutta kaipa sekin tässä selviää... *hihu*
hallucinogen

Posts: 8,190

#9943 • • hallucinogen Edain

Jutu, 18.8.2006 09:53:
No koska on eräs poika/mies/whatever jonka kanssa synkkaa ( käytinkö mä tosiaan tota sanaa *pökr*) tosi hyvin, mutta josta ns. saa varmuuden vasta ensi viikolla. Joten jos ei onnistu niin sitten on jotain mennyt pahasti pieleen.


Saa varmuuden vasta ensi viikolla, kuulostaa ihan kuin duuni paikasta soitettaisiin "onneksi olkoon, sait pestin" :D

--
pikku-*possu*

typ0

Posts: 1,892

#9945 • • typ0 syntax error

Jutu, 18.8.2006 09:53:
No koska on eräs poika/mies/whatever jonka kanssa synkkaa ( käytinkö mä tosiaan tota sanaa *pökr*) tosi hyvin, mutta josta ns. saa varmuuden vasta ensi viikolla. Joten jos ei onnistu niin sitten on jotain mennyt pahasti pieleen.



Teidät on hyväksytty, voitte aloittaa tyttöystävän työt maanantaina 0900 kirjoitetaan sopparit viikonlopulla, koeaika on normaali 4kk, sekä tessin mukainen palkkaus. *lmao*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

hallucinogen

Posts: 8,190

#9946 • • hallucinogen Edain

domi, 18.8.2006 09:59:
Nykyaikaa, kato.


Mulle vois kans mimmit soittaa "Kuinka pian voitte aloittaa?" "Haluatteko olla osa-aikainen, freelancer vai täysipäiväinen?" "Mahdolliset suositukset ja sopivuus haettuun pestiin?"

--
pikku-*possu*

domi

Posts: 7,069

#9947 • • domi Työn sankari.

hallucinogen, 18.8.2006 10:02:
Mulle vois kans mimmit soittaa "Kuinka pian voitte aloittaa?" "Haluatteko olla osa-aikainen, freelancer vai täysipäiväinen?" "Mahdolliset suositukset ja sopivuus haettuun pestiin?"


"Erikoisosaamiset?", "Miten työskentelette paineen alla?", "Ryhmätyökelpoisuus?", "Soveltumiset vaikeisiin olosuhteisiin?"
Jutu

Posts: 3,054

#9948 • • Jutu Blondi

hallucinogen, 18.8.2006 09:57:
Saa varmuuden vasta ensi viikolla, kuulostaa ihan kuin duuni paikasta soitettaisiin "onneksi olkoon, sait pestin" :D


Haha *lmao* No joo, kyllähän se oli ehkä vähän tökerösti ilmaistu. Mut kaikki kuitenkin tajus mitä tarkotan *hmph* Kait :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#9949 • • Annakins Guest

hallucinogen, 18.8.2006 10:02:
---
domi, 18.8.2006 09:59:
Nykyaikaa, kato.

---

Mulle vois kans mimmit soittaa "Kuinka pian voitte aloittaa?" "Haluatteko olla osa-aikainen, freelancer vai täysipäiväinen?" "Mahdolliset suositukset ja sopivuus haettuun pestiin?"



Eiks klubbaris tohon toimis kommentitki *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#9950 • • hallucinogen Edain

Annakins, 18.8.2006 10:06:
Eiks klubbaris tohon toimis kommentitki *nauru*


No ei oo tullu niitä kommenttejakaan :D Eli pitäiskö nyt sanoa, että kommenttia mulle niin minä hoidan hommat? :D

--
pikku-*possu*

Dana

Posts: 647

#9951 • • Dana

titi, 18.8.2006 09:53:
Se on hassua et vaikka tuntee perhosia, niin tuntuu lähinnä siltä että semmosia ihmisiä pitäisi karttaa...*ding* Ehkä se on semmonen kehon oma viesti ettei taida olla valmis sitoutumaaan...jälleen..


jos se sydän on kerran rikottu niin toi on aika normi tilanne.. itse myös jo pari vuotta karttanut niitä ihmisiä jotka saivat perhoset lentelemään ja oloni niin upeaksi.. pelko siitä että kohta tullaan alas ja Kovaa hankaloitti tilanteita aikapaljon.. *eiei* en enää tiedä oliko se mun kohdalla kans toi etten ollut valmis sitoutumaan, vaiko ihan yksinkertaisesti pelko siitä että satuttaisin vain itseäni lisää *uuh*


Mutta onko tää sinkkuilu sitten kivaa, sitä en tässä muutamien kk sisällä ole saanut selvitettyä itselleni.*toktok*Mutta kaipa sekin tässä selviää... *hihu*


tätä ollaan pohdittu pari vuotta jo.. vieläkään ei varmaa vastausta! Mutta nyt olis sellanen olo et meitsi voisi olla valmis koettamaan uudestaan, ja nyt ihan Oikeesti etsien sitä vilpitöntä rakkautta ja kumppanuutta..

siksi tutkin markkinoita *hihu*
Amuck

Posts: 2,396

#9952 • • Amuck dub-i-dub

domi, 18.8.2006 10:04:
"Miten työskentelette paineen alla?", "Ryhmätyökelpoisuus?"



Hoho :D Osaan jo melkein kuvitella "työ"haastattelun. Ja entäs ne käytännön soveltuvuustestit!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

hallucinogen

Posts: 8,190

#9953 • • hallucinogen Edain

Amokk, 18.8.2006 10:49:
Hoho :D Osaan jo melkein kuvitella "työ"haastattelun. Ja entäs ne käytännön soveltuvuustestit!


Ei sitä aikoinaan päässyt playboyhinkaan poseeraamaan ilman kääntymistä Hefnerin vällyjen välissä ;)

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#9954 • • hallucinogen Edain

Morrowe, 18.8.2006 11:36:
*täh* Kelaillut samaa viime aikoina... jos tyyppi saa täysin jalat alta ja perhosia vatsaan joka kerta tavattaessa, niin ei kyllä ole ehkä paras ihminen deittailtavaksi, vaikka se yhdessäolo onkin niin *sydän*. Jos ei oikein edes osaa olla oma itsensä toisen seurassa. Ja kuitenkin lopuksi sitten tulee kolinalla alas *igor*


Mä tajuan teitä naisia päivä päivältä vähemmän :D Jos se on ihana ja kaikkee niin se ei oo hyvä deitti mut jos ei niin ehkä ööööö :D Oon tippunu kärryiltä jo vuosia sitten (jos koskaan kyydissä ollutkaan) mutta nyt huomaan, että se kärry ei oo ees näköetäisyydellä enää O_o

--
pikku-*possu*

AlexS

Posts: 1,389

#9955 • • AlexS kummasetä

hallucinogen
Mä tajuan teitä naisia päivä päivältä vähemmän :D Jos se on ihana ja kaikkee niin se ei oo hyvä deitti mut jos ei niin ehkä ööööö :D Oon tippunu kärryiltä jo vuosia sitten (jos koskaan kyydissä ollutkaan) mutta nyt huomaan, että se kärry ei oo ees näköetäisyydellä enää O_o


Olis edes samalla planeetalla näiden kärryjen kanssa*ding*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

kml

Posts: 1,142

#9956 • • kml Keyhole Markup Language
Mäki haluun omat kärryt.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

hallucinogen

Posts: 8,190

#9957 • • hallucinogen Edain

Morrowe, 18.8.2006 11:49:
Niin, no lähinnä pointtina oli tuo "ei osaa olla oma itsensä"-lause... että jos on niin *sydän* johonkin että on vaan koko ajan perhosia masussa, niin ei siitä sitten varmaan osaa mitään kovin hyvää suhdetta ruveta rakentamaan. Herskakin varmaan antaa hyvät fiilikset, mutta ei sitä pidemmän päälle pysy pinnalla. :)


Rakkaus on hetkellistä mutta kurjuus on ikuista? =D

--
pikku-*possu*

Amuck

Posts: 2,396

#9958 • • Amuck dub-i-dub

hallucinogen, 18.8.2006 11:41:
se kärry ei oo ees näköetäisyydellä enää O_o


Naiset ON hulluja. :/ Muuten ois varmaan kiva ottaa tyttöystävä, tytöthän on paljon nätimpiäkin, mutta kun ne ovat niin käsittämättömiä otuksia. :( (niin no onhan niillä muitakin puutteita.)

Morrowe, 18.8.2006 11:49:
Niin, no lähinnä pointtina oli tuo "ei osaa olla oma itsensä"-lause... että jos on niin *sydän* johonkin että on vaan koko ajan perhosia masussa, niin ei siitä sitten varmaan osaa mitään kovin hyvää suhdetta ruveta rakentamaan.


En ymmärrä. Mielestäni juuri silloin osaa, ja haluaa, olla oma itsensä. Tietysti jotkut voivat yrittää olla jotain muuta ihastuksensa seurassa, mutta mä en käy sillä tavalla. Vai mitä tarkoitit?

Herskakin varmaan antaa hyvät fiilikset, mutta ei sitä pidemmän päälle pysy pinnalla. :)


Voi lol mikä vertaus :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

hallucinogen

Posts: 8,190

#9959 • • hallucinogen Edain

Amokk, 18.8.2006 11:59:
Naiset ON hulluja. :/ Muuten ois varmaan kiva ottaa tyttöystävä, tytöthän on paljon nätimpiäkin, mutta kun ne ovat niin käsittämättömiä otuksia. :( (niin no onhan niillä muitakin puutteita.)


Se on hyvä kun naiset puhuu aina ottamisesta ja miehet saamisesta :D

Strap-on, saa eri kokoisiakin ;D

--
pikku-*possu*

FS

Posts: 414

#9960 • • FS
You know, I had a great aunt once who said if you stare at a beautiful woman too long, you turn to stone. She was partially right.

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia