SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,766 views

domi

Posts: 7,069

#9621 • • domi Työn sankari.

hallucinogen, 4.8.2006 11:54:
---
pirpeli, 4.8.2006 11:50:
Nyt jatkan imurointia tai tulee itku.

---

Itku tulee imuroinnista, ei imuroimattomuudesta. Tänään ku ottaa kotona sikspäkin olutta niin meen iskee tyttöi kissin tsättiin kuten yläasteella :D Vai mahtaakos semmosta olla enään :D


Se on nykyään suomi24-tsät :D Eikä enää irtoo niin hyvin ku ennen *uuh* tai sit mä oon unohtanut miten sitä saikaan....*nauru*
pirpeli

Posts: 5,533

#9622 • • Edited pirpeli

hallucinogen, 4.8.2006 11:54:
Itku tulee imuroinnista, ei imuroimattomuudesta. Tänään ku ottaa kotona sikspäkin olutta niin meen iskee tyttöi kissin tsättiin kuten yläasteella :D Vai mahtaakos semmosta olla enään :D


Sulla on kuitenkin selkeesti suunnitelma, Kissin chattiin siis:D (on se viel...nimellä suomi24, kuten domi tuossa valisti). Mä jatkan kodin pyykkäämistä ja sit lähen kaupoille. Ja Alkoon*jiihaa*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Fyrisch

Posts: 4,525

#9623 • • Fyrisch

hallucinogen, 4.8.2006 11:54:

Itku tulee imuroinnista, ei imuroimattomuudesta. Tänään ku ottaa kotona sikspäkin olutta niin meen iskee tyttöi kissin tsättiin kuten yläasteella :D Vai mahtaakos semmosta olla enään :D



daah, toi kissin chatti on niiiin _WANHA_ =-D

galleria on 'se' paikka nykyää!
pirpeli

Posts: 5,533

#9624 • • pirpeli

domi, 4.8.2006 11:56:
tai sit mä oon unohtanut miten sitä saikaan....*nauru*



pah, ihan turhaan mietit :) kyllä sen muistaa, samalla tavalla kuin pyörällä ajon. :D:D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

domi

Posts: 7,069

#9625 • • Edited domi Työn sankari.

pirpeli, 4.8.2006 11:59:
---
domi, 4.8.2006 11:56:
tai sit mä oon unohtanut miten sitä saikaan....*nauru*

---


pah, ihan turhaan mietit :) kyllä sen muistaa, samalla tavalla kuin pyörällä ajon. :D:D


Ai et "moi, kuuntelen konemusaa, pannaaks?" :D

P.S. Tää toimi, ainaki KissVaasalla vuonna -97-99 :D (eivätkä olleet alaikäsiä :D )
Dementation

Posts: 2,892

#9626 • • Dementation wednesday?

domi, 4.8.2006 11:59:
Ai et "moi, kuuntelen konemusaa, pannaaks?" :D



Jonka perus teinipissis lukee "moi, oon narkkari, pannaaks?"
Ja siihen loppu mahkut...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

pirpeli

Posts: 5,533

#9627 • • pirpeli

domi, 4.8.2006 11:59:
Ai et "moi, kuuntelen konemusaa, pannaaks?" :D



*joo*, toimii :D tai no ei toimi. ei se kannata..se paneminen :( tai siis joo, mutta...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

hallucinogen

Posts: 8,190

#9628 • • hallucinogen Edain

domi, 4.8.2006 11:56:
Se on nykyään suomi24-tsät :D Eikä enää irtoo niin hyvin ku ennen *uuh* tai sit mä oon unohtanut miten sitä saikaan....*nauru*


Uuu jeah, sinne sit huutelee, hotboy:-> sexgirl90 "haluux seuraa!?!?!" *lmao* Oi niitä aikoja.

--
pikku-*possu*

Fyrisch

Posts: 4,525

#9629 • • Fyrisch

hallucinogen, 4.8.2006 12:03:
Uuu jeah, sinne sit huutelee, hotboy:-> sexgirl90 "haluux seuraa!?!?!" *lmao* Oi niitä aikoja.



ai ysärii :D

Eiks ne oo aika nuorii..

11426415431978ue.jpg
hallucinogen

Posts: 8,190

#9630 • • hallucinogen Edain

pirpeli, 4.8.2006 11:59:
pah, ihan turhaan mietit :) kyllä sen muistaa, samalla tavalla kuin pyörällä ajon. :D:D


Jos se ois kuin pyörällä ajo niin siinä tapauksessa en oo koskaan osannu sotkea fillarilla :D Naiset ei oo hirveästi yleensä lämminny baarissa kun alan puhumaan politiikkaa, scifistä tai jostain muusta mielenkiintoisesta :D

Viimeks baarissa kritisoin tätä nykyistä aurinkolasimuotia et mitä isommat arskat sitä paremi, yöks. Mimmit ei kauhaa ehtiny vanhenee siinä pöydässä *lmao*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#9631 • • hallucinogen Edain

Fyraett, 4.8.2006 12:07:
ai ysärii :D

Eiks ne oo aika nuorii..


Kato 16v juunou ;D Tosin ehkä silloin yläaste ajoilla se kohde oli sexgirl83 *nauru*

--
pikku-*possu*

pirpeli

Posts: 5,533

#9632 • • pirpeli

hallucinogen, 4.8.2006 12:09:
Jos se ois kuin pyörällä ajo niin siinä tapauksessa en oo koskaan osannu sotkea fillarilla :D Naiset ei oo hirveästi yleensä lämminny baarissa kun alan puhumaan politiikkaa, scifistä tai jostain muusta mielenkiintoisesta :D

Viimeks baarissa kritisoin tätä nykyistä aurinkolasimuotia et mitä isommat arskat sitä paremi, yöks. Mimmit ei kauhaa ehtiny vanhenee siinä pöydässä *lmao*



Ne on ollu sitte totaalisen vääriä mimmejä :) En mäkään politiikasta lämpene, scifistä vähän ja niitä isoja laseja vihaan. Ei, en ole haluamassa sun kanssa ulos :D:D:D Mutta noin niinkun keskustellakseni :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

hallucinogen

Posts: 8,190

#9633 • • hallucinogen Edain

pirpeli, 4.8.2006 12:12:
Ne on ollu sitte totaalisen vääriä mimmejä :) En mäkään politiikasta lämpene, scifistä vähän ja niitä isoja laseja vihaan. Ei, en ole haluamassa sun kanssa ulos :D:D:D Mutta noin niinkun keskustellakseni :)


Eihän kukaan nyt halua mun kanssa ulos ;) Sitä paitsi oon vanha sisältä ja penska ulkoota :D Enpä muista ainuttakaan kertaa, että ois baarissa saanu aikaa jotain todella hyvää keskustelua vastakkaisen sukupuolen kanssa. Yleensä niitä ei kiinnosta mun jutut ja niiden ei mua, tosin useinmiten ne ei halua edes aloittaa keskustelua :D

--
pikku-*possu*

Fresia

Posts: 764

#9634 • • Fresia vähän outo
Mikä siinä on, että kun ihastun johonkuhun ja se muhuin, tämä poika vihaa ja vihaa ja vihaa konemusiikkia. Ja nauraa sille, kun kerron, että konemusiikki on mulle suunnattoman tärkeää, pieni uskonto ja jumala. *igor* Ja tässä on mun ihastumisessa on outoa sekin, ettei tällä pojalla ja mulla ole mitään yhteistä, se on mua nuorempi, se ei oo mikään mun makuun komistus yms yms. *ding* Vai oonko mä vaan ihastunut siihen, että joku on ihastunut muhun...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#9635 • • sapeli jokukukamikä?

Fresia, 4.8.2006 16:48:
Vai oonko mä vaan ihastunut siihen, että joku on ihastunut muhun...



Tää on kyl aika yleistä, kuten sekin että on suhteessa sen takia että rakastaa olla rakastettu, tai että pelkää olla yksin - ja näitä tunteita ei joskus voi edes erottaa siitä että olisi toisen kanssa koska rakastaisi juuri sitä ihmistä vain ja ainoastaan hänen itsensä vuoksi.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#9636 • • REivaaja Guest



Ai et "moi, kuuntelen konemusaa, pannaaks?" :D

P.S. Tää toimi, ainaki KissVaasalla vuonna -97-99 :D (eivätkä olleet alaikäsiä :D )



hahahaha...
Täytyypä kokeilla.
ezzy

Posts: 8,060

#9637 • • ezzy Droid-pappa

Amokk, 1.8.2006 13:57:
Arrrrgh, mua niin pistää vihaksi tuollaiset pirttihirmut. Arvatkaa kuinka pahoiksi ne äityy silloin, kun jätkä haluaisi lähteä moikkaamaan tyttökavereitaan?



Niin pahoiksi, että ajatuskin saa jo voimaan pahoin...
Jago

Posts: 4,039

#9638 • • Jago un-trained monkee

Fresia, 4.8.2006 16:48:
Mikä siinä on, että kun ihastun johonkuhun ja se muhuin, tämä poika vihaa ja vihaa ja vihaa konemusiikkia. Ja nauraa sille, kun kerron, että konemusiikki on mulle suunnattoman tärkeää, pieni uskonto ja jumala. *igor* Ja tässä on mun ihastumisessa on outoa sekin, ettei tällä pojalla ja mulla ole mitään yhteistä, se on mua nuorempi, se ei oo mikään mun makuun komistus yms yms. *ding* Vai oonko mä vaan ihastunut siihen, että joku on ihastunut muhun...


mutta miksi se on ihastunut suhun??
ehkä sä näät siinä sitä jotain samaa mitä sekin näkee sussa pinnallisista eroista huolimatta.. siis ehkä näätte alitajuisesti jotain syvempää..

tai ehkä ette.. kokemusta siitäkin että haluu rakastaa niinpaljon että luulee rakastavansa jotain josta ei oo ees todella kiinnostunut... mutta "rakastaa" sitä vaan koska siinä on edessä suhde, ja semmosta on kaivannut niin kauan..

katso ja kokeile mistä on kyse tuon pojun kohdalla..

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Lyylikki

Posts: 2,975

#9639 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Fyraett,
daah, toi kissin chatti on niiiin _WANHA_ =-D

galleria on 'se' paikka nykyää!



Ja mitenkäs siellä Galtsussa sitten yritellään?

Meenkö mä vaan jollekki vieraalle miehelle heittään kommentin, että: "Moi. Alakko oleen?" Vai mitä?
Avatar
#9640 • • REivaaja Guest




Ja mitenkäs siellä Galtsussa sitten yritellään?

Meenkö mä vaan jollekki vieraalle miehelle heittään kommentin, että: "Moi. Alakko oleen?" Vai mitä?


mul toimi
-Käytsä usein tääl.
Galtsus on kyl hyvä hioo juttujaan ennenku tulee klubbarii. (vaikka usko tännekki on jo menny...)