SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,816 views

Riku

Posts: 3,187

#841 • • Riku The Little Prince
HardSpanky:

Voi tyttörukkia ;)


Yhdyn Kristoon. Tai siis ainakin kommenttiin *plur*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

r0n

Posts: 2,258

#842 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
sinkkuna ollaan valitettavasti. sellanen fiilis et ainaa tuun niin olemaankin........*nyyh*

--
6er reihe

Roger Roger

Posts: 3,372

#843 • • Roger Roger Kentti
Täällähän on kivaa... Ei valittamista*vink*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Tapsuli

Posts: 89

#844 • • Tapsuli
pHaze:

HardSpanky:Voi tyttörukkia ;)
Yhdyn Kristoon. Tai siis ainakin kommenttiin *plur*



Musta tytöil on varsin hyvin lähtenyt tää kausi käyntiin. *nauraa*
killuska

Posts: 748

#845 • • killuska
Tapsuli:

pHaze:HardSpanky:Voi tyttörukkia ;)
Yhdyn Kristoon. Tai siis ainakin kommenttiin *plur*

Musta tytöil on varsin hyvin lähtenyt tää kausi käyntiin. *nauraa*



Liiankin hyvin...
*nauru*

--
*killuska*

keisha

Posts: 1,394

#846 • • keisha bullet with butterfly wings
katai:

Noista suunnitelmien tekemisestä... itse ainakin olen heti alkanut ajattelemaan että jätkä ei halua mitään vakavaa, kun on kertonut mitä aikoo tehdä vuoden -parin vuoden sisällä.. "ollaan varattu parin kaverin kanssa liput ens kesän festareille roomaan ja ollaan siellä pari viikkoa"
Siis hän ei ole suunnitellut kenenkään olevan täällä häntä odottamassa tai joka tahtoisi mukaan.. tai tahtooko hän silloin lähteä mun luota pois. Miehen tekemät suunnitelmat ovat uhka naiselle! -ainakin sellaiselle joka tahtoo, että tulevaisuus rakennetaan yhdessä...


hui, onpas ahistavaa. mulla on ainakin suunnitelmia ens kesälle enkä rupea niitä perumaan jonkun miehenkuvatuksen takia! (niih, miksköhän mä olinkaan sinkku ;)

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Henna

Posts: 4,965

#847 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Roger Roger:

Täällähän on kivaa... Ei valittamista*vink*



Juuh, kivaa!!
[Nuclear]

Posts: 5,855

#848 • • [Nuclear] el aprendiz
Roger Roger:

Täällähän on kivaa... Ei valittamista*vink*



Joku tykkää maksalaatikosta, joku pastasta. *hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Howdy

Posts: 7,955

#849 • • Howdy Oldie
Jaa a ...... sellainen oli suunnitelma ..... mutta toisin kävi.....heh ..... no sellasta se on ......tais olla sitkee tytsy*täh*

--
Käpy vailla vertaa

tuitui

Posts: 1,258

#850 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Tapsuli:

pHaze:HardSpanky:Voi tyttörukkia ;)
Yhdyn Kristoon. Tai siis ainakin kommenttiin *plur*

Musta tytöil on varsin hyvin lähtenyt tää kausi käyntiin. *nauraa*




mun mielestä mä kyl junnaan jossain mudassa..en pääse taakse- enkä eteenpäin!! jos joku pliide vois auttaa! *igor*


*uuh*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

TanyaK

Posts: 745

#851 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Marski:



Musta tytöil on varsin hyvin lähtenyt tää kausi käyntiin. *nauraa*


mun mielestä mä kyl junnaan jossain mudassa..en pääse taakse- enkä eteenpäin!! jos joku pliide vois auttaa! *igor*


*uuh*



Mä olen onnistuneesti saanut itseni sekoitetuksi tahmeaan soppaan. Jos oon kiinnostunu niin niitä on sit kerralla ainakin kaks ja jos joku on kiinnostunut musta niin en oo enää tai koskaan ollutkaan kiinnostunut siitä. Ja jos saan päätettyä että kuka kiinnostaa eniten niin se ei ookaan kiinnostunut ja sit menetän muutkin mahikset tai en vaan enää jaksa kelaa. Ja jos luotan johonkin niin taatusti saan paskaa käteen ja jos pidän hauskaa niin jään kiinni ja ihastun ja jos..ääääääk!!


Onneksi seksiä on helppo saada..huh

[muokattu 8.1.2003 14:42]
Roger Roger

Posts: 3,372

#852 • • Roger Roger Kentti
[Nuclear]:

Roger Roger:Täällähän on kivaa... Ei valittamista*vink*

Joku tykkää maksalaatikosta, joku pastasta. *hih*


Tykkään kaikesta... maksalaatikosta, pastasta, sinkkuilusta kuin myös seurustelemisestakin. Noi syömishommat ei vaan satuta ketään, kait...

[muokattu 8.1.2003 15:56]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

milla

Posts: 3,699

#853 • • milla
Tanya:

Marski:

Musta tytöil on varsin hyvin lähtenyt tää kausi käyntiin. *nauraa*


mun mielestä mä kyl junnaan jossain mudassa..en pääse taakse- enkä eteenpäin!! jos joku pliide vois auttaa! *igor*


*uuh*

Mä olen onnistuneesti saanut itseni sekoitetuksi tahmeaan soppaan. Jos oon kiinnostunu niin niitä on sit kerralla ainakin kaks ja jos joku on kiinnostunut musta niin en oo enää tai koskaan ollutkaan kiinnostunut siitä. Ja jos saan päätettyä että kuka kiinnostaa eniten niin se ei ookaan kiinnostunut ja sit menetän muutkin mahikset tai en vaan enää jaksa kelaa. Ja jos luotan johonkin niin taatusti saan paskaa käteen ja jos pidän hauskaa niin jään kiinni ja ihastun ja jos..ääääääk!!


Onneksi seksiä on helppo saada..huh

[muokattu 8.1.2003 14:42]



sama homma varmaan niinku kaikilla. siks ei kannata liiemmälti stressailla moista:) on oma itsensä ja kunnioittaa muita ja itseään niin eiköhän ne asiat siitä joskus järjesty:)

tai sit pitää vaan ymmärtää et ne asiat ehkä on jo järjestyksessä!*sydän* eikä haikailla aina jotain mitä ei ole.
Avatar
#854 • • yana Guest
katai:

Noista suunnitelmien tekemisestä... itse ainakin olen heti alkanut ajattelemaan että jätkä ei halua mitään vakavaa, kun on kertonut mitä aikoo tehdä vuoden -parin vuoden sisällä.. "ollaan varattu parin kaverin kanssa liput ens kesän festareille roomaan ja ollaan siellä pari viikkoa"
Siis hän ei ole suunnitellut kenenkään olevan täällä häntä odottamassa tai joka tahtoisi mukaan.. tai tahtooko hän silloin lähteä mun luota pois. Miehen tekemät suunnitelmat ovat uhka naiselle! -ainakin sellaiselle joka tahtoo, että tulevaisuus rakennetaan yhdessä...



no voi haloo. jos jollain mimmillä on sanomista siihen että mä lähtisin kesällä pariks viikkoa matkalle kaverin kanssa niin mun sisäinen vaisto sanoo heti hyipois mokomalle omistuksenhaluiselle paskalle.

mä haluan pitää vapauteni lähteä pois maasta pariks viikkoa vaikka tunnin varoitusajalla, se ei tarkota että välittäisin toisesta yhtään sen vähempää. mutta jos sitä ei voi kestää niin paska homma. mun jalkaan ei ainakaan palloa laiteta.

yhteinen tulevaisuus voi olla ilman sairaalloista omistuksenhaluakin

[muokattu 8.1.2003 15:29]
Lachesis

Posts: 190

#855 • • Lachesis
[Nuclear]:

Roger Roger:Täällähän on kivaa... Ei valittamista*vink*

Joku tykkää maksalaatikosta, joku pastasta. *hih*



Seurustelua pastan kanssa? Hmm, miks ei! *plur*

*nauraa*
cosmikki

Posts: 1,261

#856 • • cosmikki
jollain jotain positiivista kerrottavana ;)?

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Riku

Posts: 3,187

#857 • • Riku The Little Prince
Tanya:

Ja jos saan päätettyä että kuka kiinnostaa eniten niin se ei ookaan kiinnostunut ja sit menetän muutkin mahikset tai en vaan enää jaksa kelaa. [/i]


Eihän tuo ole kiinni kuin omasta itsekkyydestä. Kuten niin monet muut, niin sinä haluat kaiken, etkä osaa tyytyä vähempään. "Ai tonkin mä saisin, no pistetään se pöytälaatikkoon venaa siks aikaa jos tulis viel joku parempi". Kannattaa muistaa sellainenkin fiksu vanha sananlasku kuin "Joka haluaa kaiken, ei lopulta saa mitään". Ei ollut tarkoitettu moralisoinniksi, ainoastaan psykologisoinniksi. Ei sitä aina osaa itsekään olla sen fiksumpi asian suhteen, onneksi edes joskus.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#858 • • yana Guest
katai:

Sen takia mikään ei koskaan onnistukaan kun kaikki ovat mustasukkasia ja omistushaluisia, minä mukaan lukien ja kavereiden aknssa juteltu niin samoja suuntauksia havaittu.



"kaikki" joopajoo.... no eiks se o niin että samanlaiset ihmiset vetävät puoleensa samanlaisia
Roger Roger

Posts: 3,372

#859 • • Roger Roger Kentti
Lachesis



Seurustelua pastan kanssa? Hmm, miks ei! *plur*

*nauraa*


Se on syötävän hyvää... *nauraa*, niin miksi ei?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

pr0ton

Posts: 588

#860 • • pr0ton mörökölli
sinkkuna joo-o.. kohta 1,5 vuotta. ihan hauskaa on ollu. Tosin tuli seurusteltua koko 'teini-ikä', joten kesti hieman totutella tähän. Välillä kyllä tulee semmonen hassu olo, et oispa joku jossain, joka ajattelee myös minua.... *blush*

--
onks kaikki oke? oooookke.