SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,245 views

Alley Cat

Posts: 489

#8541 • • Alley Cat Jedi Master

onni3mk, 6.3.2006 13:07:
---
Alley Cat, 6.3.2006 10:55:


Ylleensä siinä vaiheessa kun seksi on säännöllistä niin suhdekin on jo seukkausluukun puolella tai sit se on vaan vakipano. *hih*



Jaa, mulla se oli "tapailua". Aika epäsäännöllistä tosin, kun toinen huiteli töiden takia ympäri Suomea.

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Fresia

Posts: 764

#8542 • • Fresia vähän outo
Eipä tässä, seksiä en kyl kaipaa keneltä tahansa...vaatii tunteita ja kemiaa ja synkkausta monella tasolla. Ja luottamustakin... ton kyseisen pojan kanssa oli noita kaikkia, ja enemmän kuin seksin menetys harmittaa sen menetys läheisimpänä ihmisenä. Ystäviä tavoite olla, mutta ei voida nähdä eikä soitellakaan, tulee liian ikävä *nyyh*

Kai sitä pitäs malttaa olla täällä hetki vuoden seukkaamisen/ eroamisen/ säätämisen jälkeen *justjoo*... ois vaan niin kiva ihastua *tirsk*

Ja oikeesti enemmän kuin seksiä mä kaipaan jonkun syliä, halausta ja helliä sanoja, en vaan myönnä sitä...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Gleba

Posts: 549

#8543 • • Gleba

Fresia,
Ja oikeesti enemmän kuin seksiä mä kaipaan jonkun syliä, halausta ja helliä sanoja, en vaan myönnä sitä...



*joo**tirsk*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Lafo

Posts: 42

#8544 • • Lafo hc kovaataloo
Tää sinkkuilu on tylsää touhua... *uuh*

--
Jos olisin fiksu, olisin viisas

pirpeli

Posts: 5,533

#8546 • • pirpeli
Mä en pääse täältä ikinä, koska kukaan ei vaivaudu ees vastaamaan mun deitti-ilmotukseen. Ihan mölliä.
No, kaikkeen tottuu.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

clupipeipe

Posts: 323

#8547 • • clupipeipe

pirpeli, 8.3.2006 15:41:
Mä en pääse täältä ikinä, koska kukaan ei vaivaudu ees vastaamaan mun deitti-ilmotukseen. Ihan mölliä.
No, kaikkeen tottuu.



Copypastee ilmo tänne nin voidaan porkalla analysoida missä vika *vink*?
pirpeli

Posts: 5,533

#8548 • • pirpeli

clupipeipe, 11.3.2006 10:40:
Copypastee ilmo tänne nin voidaan porkalla analysoida missä vika *vink*?



Mä poistin sen jo*nauru*
Ei sellaset miehet, jonkalaista haen, missään deiteissä killu..

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pirpeli

Posts: 5,533

#8550 • • pirpeli

clupipeipe, 11.3.2006 10:44:

Nii, ne on tääl klubbaris...*nauru*



Ei oo täälläkään :) Ne on söpöjen pikku tyttöystäviensä tai vaimojensa kanssa kotonaan.
*hmph*
Tää krapula ei lisää mun uskoa omaan viehättävyyteeni.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Metsäpiru

Posts: 418

#8551 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Ei ole kiva olla täällä. Masentaa ja itkettää *nyyh*
Gleba

Posts: 549

#8552 • • Gleba

tomii, 6.3.2006 16:01:
---
jaywink, 6.3.2006 14:19:
---

no joo vähän sama "ongelma" mullakin. kylhän sitä aina jotain randompanoi varmaan sais, mutta mulle sen ihmisen pitää olla jollain tasolla läheinen ja tutumpi.

---


Oikeastaan itse seksi ei ole niinkään ihmeellistä, mutta kun sitä touhuaa jonkun ihmisen kanssa, josta oikeasti välittää, niin puhutaankin jo ihan eri asiasta. Sitä on muutenkin ihan erilailla läsnä siinä touhussa, kun on tunteitakin pelissä. Uskallanpa luulla, että aika moni on samalla aaltopituudella tämän asian suhteen, että mitä enempi tunteita pelissä, oli sitten ihastus tai rakkaus, niin sitä parempi. Ainakin minä olen. *joo* Tietenkään en nyt teilaa ihan puhtaan himonkaan voimaa, mutta omista kokemuksista sanoisin, että kiintymyksen tunne on tossa lajissa ehdottomasti kovinta valuuttaa.



hihi. ihania miehiä *plur*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Dementation

Posts: 2,892

#8553 • • Dementation wednesday?

tomii, 6.3.2006 16:01:
---
jaywink, 6.3.2006 14:19:
---klip---
---
---klip---



Itse kans ollu tässä jo pidemmän aikaa niin, että koittanut ihan vältellä tiettyjä tilanteita ja ihmisiä siks, että ne olettaa kuitenkin että pitäis olla jotain fyysistä, ja vaikka joskus onkin kivaa seikkailla tai harrastaa jotain "tunnevapaata" seksiä, niin valtaosin on vaan kyllästynyt sellaiseen seksiin, joka ei herätä mitään itsessä... On kiva nähdä kun toinen nauttii, mutta jos itse ei saa irti paljoa sen enempää kuin omakaan käsi voi suoda, niin eipä se oikein inspaa... Sit taas kun löytäis jonkun josta oikeasti välittää, niin vois kyllä innostua taas kunnolla...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

RainChild

Posts: 909

#8554 • • RainChild
Tässä luukussa edelleen... toisaalta on ihan kivaa yksikseenkin... mutta kyl sitä alkaa taas kaipailla toisen syliä ja ihmistä kenen kanssa mennä ja tehdä :) (toki sitä voi yksikseenkin tehdä, mut on se paljon kivempaa toisen kanssa *joo*).

Olis kiva löytää ihminen, johon ihastua (ja viel kivempaa ois, kun sekin ihastuis munhun) *nauru* ja sit taas sitä tutustumista ja hihittelyy ja katseiden vaihtoo *plur*

--
Rainchild is back home

Avatar
#8555 • • trusti Guest
vituttaa
larna

Posts: 105

#8556 • • larna
Koittakaas ny hyvät ihmiset keksiä sinkkuilusta jotain valoisiaki puolia, kun tätä foorumia lukee ni päivä vaan synkkenee muitten murheellisista ajatuksista..*lohduttel*
Mua ei ainakaan tämä sinkkuilu ole vielä pistäny viiltämään ranteita auki*hymy*
Anne

Posts: 424

#8557 • • Anne The Apina.

larna, 12.3.2006 21:10:
Koittakaas ny hyvät ihmiset keksiä sinkkuilusta jotain valoisiaki puolia..



Hyviä puolia: Voi avata sunnuntai-iltana siiderin ilman paheksuvia katseita. *nauru*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Avatar
#8558 • • nebula Guest

Anne
Hyviä puolia: Voi avata sunnuntai-iltana siiderin ilman paheksuvia katseita. *nauru*



...Ja näyttää pitkäks menneen sunnuntai-illan jälkeen maanantaiaamuna huoletta ihan karmeelta ja haista krapulalta ja vanhalta tupakalta. *nauru*
Rocca

Posts: 3,064

#8559 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
ehkäpä mä tulen joskus täältä pois taas...

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Lauruska

Posts: 821

#8560 • • Lauruska nihkee

Rocca, 12.3.2006 21:55:
ehkäpä mä tulen joskus täältä pois taas...



Joo aika varmasti joskus, ainakin hetkittäin *hih*

Muttajoo, vituttaa kyllä koko luukku aika-ajoin.