SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,881 views

dubious

Posts: 158

#7601 • • dubious ribidim

RainChild, 3.11.2005 23:45:
Eli, kerro karmeimmista/onnistuneimmista treffeistäsi *joo*



Olin intissä kun tää tapahtui, eli 19-vuotias. Sain joskus keskellä viikkoa tekstarin mulle tuntemattomasta numerosta, jossa oli joku ASCII-nalle ja teksti tyyliin "tykkään susta!". Tottakai se tollasen sillä hetkellä yksinäisen nurmiporan sielua sykähdytti, ja seuraavaa viikkoa väritti aikamoinen tekstaritulva, suuntaan ja toiseen. Jossain vaiheessa sain tytöltä maililla kuvan, ja näytti hyvältä. Ei muuta kuin treffeistä sopimaan.

Vaikutti positiiviselta: tyttö pyys mut kotiinsa Lohjalle. Sovittuna päivä auto alle ja parikymmentä kilsaa myöhemmin kurvasin pihaan. Siellä ei ollut kuin yksi tyttö, ja se ei todellakaan ollut sama kuin kuvassa. Siinä kohtaa olis varmaan jo pitänyt tehdä uukkari ja ajaa pois. No mut päätin että katotaan nyt silti mitä täst seuraa.

Kun pääsitiin sisälle, a.k.a valoisaan niin huomasin että tyttö ei voinut olla paljoa 15-vuotiasta vanhempi. Samalla hetkellä se esitteli mut vanhemmilleen, ja niiden jutuista päätellen ne oli kuullut musta jo aika lailla.

Jouduin pinnistelemään aika lailla että en ruvennut nauramaan heti siinä, mut pidin pokkani ja istuin pöytään ja sen äiti tarjoili jäätelöä. Sen jälkeen mä sanoin että mun pitää mennä, mutta ennen lähtemistä kerroin tytölle ihan ystävällisesti että potentiaaliselle treffikaverille iän ja ulkonäön valehtelu ei oo kovin hyvä juttu, ja esitin toivomuksen että ei enää ottais yhteyttä.

Mä en vieläkään tiedä mistä se oli saanut mun numeron, tai mistä se tuns mut (se tiesi musta asioita jo etukäteen). Omituinen kokemus, mutta otin ihan huumorilla *nauru*

(Pidin ton jälkeen aaaaaika pitkän tauon sokkotreffeistä)
tom_gore

Posts: 168

#7602 • • tom_gore kiksujäärä
Kerronpa minäkin kauhukokemuksen. Tämä tapahtui toisilla treffeillä ko. henkilön kanssa (olisi ehkä pitänyt tajuta jo ensimmäisten jälkeen). Tiesin jo ennaltaan että tällä naisella oli lieviä ongelmia normaalin sosiaalisen kanssakäymisen kanssa. Ensimmäisillä treffeillä sain ehkä 2 tai 3 katsekontaktia parin tunnin juttelun aikana ja lisäksi hän ei suostunut ottamaan vastaan minkäänlaisia kohteliaisuuksia.

Lähdin kuitenkin sitten leffaan hänen kanssaan (everyone deserves a second chance...). Tapasimme tuntia ennen leffan alkua ja lunastimme liput. Tämän jälkeen menimme hörppäämään kahvia läheiseen kuppilaan. Noh kavaljeerini oli näemmä varustautunut hyvin ja ottanut asuntopörssin mukaansa, jota alkoi sitten innokkaana kahvipöydässä lukemaan, osallistuen keskusteluun lukemisen ohessa. En sanonut tässä vaiheessa asiasta vielä mitään. Kun hän sai lehden selattua läpi hän totesi ÄÄNEEN että että mitähän sitä sitten lukisi! Tässä vaiheessa itselläni loppui kärsivällisyys ja totesin hieman kimpaantuneena että no et kyllä lue mitään ja että tuollainen on todella epäkohteliasta. Pientä lohtua antoi naisen takana istunut goottityttö, joka kääntyi tässä vaiheessa katsomaan minua ja antoi ns. "daa-ah" katseen. Seuralaiseni ei tätä onneksi huomannut.

Noh liput oli kuitenkin jo maksettu enkä siinä sitten enää pois lähtenyt lampsimaan. Leffa oli onneksi ihan jees, joten seuralaisen tympeys ei siinä päässyt haittaamaan. Näytöksen jälkeen olimme poistumassa ja kuitenkin kohteliaana kiitin leffaseurasta. Hän vastasi toivotukseeni korostetusti haukottelemalla!

Okei, tässä vaiheessa tietty jokainen ajattelee että ko. nainen ei vaan viihtynyt kanssani ja antoi sen näkyä. Niin minäkin ajattelin. Kotiin päästyäni tämä henkilö kuitenkin tulee sitten mesessä iloisesti juttelemaan ja kyselemään vieläkö haluaisin häntä tavata.

Herrasmiesastiani oli vaan tässä vaiheessa tyhjä. Haukuin hänen käytöksensä lyttyyn (josta hän yllättyi kovasti, koska ei ollut mielestään käyttäytynyt mitenkään huonosti) ja kerroin että meillä ei ole yhteistä tulevaisuutta. Kuulemma alkoi itkua vääntämään, mutta se ei meikäläistä enää siinä vaiheessa jaksanut koskettaa.

Sellaista ;)
sapeli

Posts: 11,768

#7603 • • sapeli jokukukamikä?

tom_gore, 4.11.2005 12:34:
Kerronpa minäkin kauhukokemuksen.



No huh huh! *whaat* Sun ois pitäny jättää treffit kesken ja iskeä se goottityttö *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Verano

Posts: 4,649

#7604 • • Verano Merituuli

Manolo, 3.11.2005 22:04:
Pari kuukautta sitten olin yhden naisen kanssa yhtäaikaa hississä mutta muuten on ollu aika hiljaista...



:D :D

*lohduttel*
SilverJo

Posts: 1,893

#7605 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

RainChild, 3.11.2005 23:45:
Ainiin muuten...

enpä ole varma, olenko huomannut missään erillistä threadia, mutta ajattelinpa, että kun näistä treffeistä nyt on ollut puhetta [oih, tuo suuri osa sinkun elämää] niin voisitte kertoa omista treffikokemuksistanne?

Eli, kerro karmeimmista/onnistuneimmista treffeistäsi *joo*

*heittää pallon klubbarilaisille*


Pallo lensi vähän sivuun mut kerronpa kuitenkin: Mä en laske kaffitteluita tjsp treffeiksi ellei mies lopuksi tarjoudu maksamaan. Mutta.. jos mies sen tekee, niin samalla sekunnilla mun suusta lähtee huuto "Nöööyyy..!!". *blush* En vaan osaa. Järjetön paniikki ja pakokauhu iskee välittömästi. *pökr* Pitää saada itse maksaa, muuten tulee inhottava fiilis.

Nimim. kokenut "oikeat" treffit vain kerran (vahingossa!) *hikoil*


Okei, aiheesta vielä: Kerran olin sokko"treffeillä" tyypin kanssa, joka koko ajan puhui paleltuneista varpaistaan sekä liian pienistä työkengistään ja niiden vaikutuksesta varpaisiinsa.. *poks* Varpaat on ehkä maailman ällöttävin asia, voi *jeesus*! Ei mennyt ihan putkeen ne treffit. *sars*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

dubious

Posts: 158

#7606 • • dubious ribidim

SilverJo, 4.11.2005 13:13:
Pallo lensi vähän sivuun mut kerronpa kuitenkin: Mä en laske kaffitteluita tjsp treffeiksi ellei mies lopuksi tarjoudu maksamaan. Mutta.. jos mies sen tekee, niin samalla sekunnilla mun suusta lähtee huuto "Nöööyyy..!!". *blush* En vaan osaa. Järjetön paniikki ja pakokauhu iskee välittömästi. *pökr* Pitää saada itse maksaa, muuten tulee inhottava fiilis.



Mulle taas tulee omituinen fiilis jos laskua aletaan jakaa jne *nauru*

Mut mun sisko kouluttikin mut jonkun aikaa sitten kuolleen maailman tapoihin *iloinen*
Nauskiss

Posts: 532

#7609 • • Nauskiss

tom_gore:
Kerronpa minäkin kauhukokemuksen. Tiesin jo ennaltaan että tällä naisella oli lieviä ongelmia normaalin sosiaalisen kanssakäymisen kanssa. Ensimmäisillä treffeillä sain ehkä 2 tai 3 katsekontaktia parin tunnin juttelun aikana



Haha, kuulostaa ihan... MINULTA, silloin jos ujostelen jotakuta. *nauru*


ja lisäksi hän ei suostunut ottamaan vastaan minkäänlaisia kohteliaisuuksia.



Kohteliaisuudet abt vieraalta ovat tyhjänpäiväistä potaskaa.


Lähdin kuitenkin sitten leffaan hänen kanssaan (everyone deserves a second chance...). Tapasimme tuntia ennen leffan alkua ja lunastimme liput. Tämän jälkeen menimme hörppäämään kahvia läheiseen kuppilaan. Noh kavaljeerini oli näemmä varustautunut hyvin ja ottanut asuntopörssin mukaansa, jota alkoi sitten innokkaana kahvipöydässä lukemaan, osallistuen keskusteluun lukemisen ohessa. En sanonut tässä vaiheessa asiasta vielä mitään. Kun hän sai lehden selattua läpi hän totesi ÄÄNEEN että että mitähän sitä sitten lukisi!



Kääk! Totakin mä harrastan, että selailen lehteä kahvipöydässä. Ja, voinpa mä ääneenkin tokaista, että haluaisin nyt kattoo jotain hömppä-lehtee. Lisää paheita: Lähettelen myös joskus tekstareita, vaikka olen treffeillä - aikasemmin jopa tuhottoman paljon, nykyään satunnaisesti.


Noh liput oli kuitenkin jo maksettu enkä siinä sitten enää pois lähtenyt lampsimaan. Leffa oli onneksi ihan jees, joten seuralaisen tympeys ei siinä päässyt haittaamaan. Näytöksen jälkeen olimme poistumassa ja kuitenkin kohteliaana kiitin leffaseurasta. Hän vastasi toivotukseeni korostetusti haukottelemalla!



Juu, ja haukotusta en myöskään niele jos haukotuttaa - haukotuttipa sitten tylsyyden tai väsymyksen takia.

Mitä tästä opimme: Ne, joille muodolliset käytöstavat treffitilanteessa ovat tärkeitä, älkööt erehtykö tapailemaan minua. *nauru*

Mutta, sääntö ei olisi mitään ilman poikkeusta, nimittäin:
JOS mennään syömään, niin silloin musta kuoriutuu ihan uskomaton nipo. Mä en voi sietää huonoja tai puutteellisia pöytätapoja. *dissaa*

[En kuitenkaan ollut tuo tom_goren kuvailema tytsy.]

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

SilverJo

Posts: 1,893

#7610 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

Android, 4.11.2005 13:25:
OT, mutta mikä tekee varpaista ällöttäviä?


Ne vain on. Piste. *sars* Vauvojen varpaat vielä menettelee, ne on ihan söpöjä, pieniä ja pehmoisia. Siitä eteenpäin.. *oksentel*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Verano

Posts: 4,649

#7611 • • Verano Merituuli

Nauskiss, 4.11.2005 13:28:
Kääk! Totakin mä harrastan, että selailen lehteä kahvipöydässä. Ja, voinpa mä ääneenkin tokaista, että haluaisin nyt kattoo jotain hömppä-lehtee. Lisää paheita: Lähettelen myös joskus tekstareita, vaikka olen treffeillä - aikasemmin jopa tuhottoman paljon, nykyään satunnaisesti.



:O

Ei todellakaan myöskään näin.
Nauskiss

Posts: 532

#7612 • • Nauskiss

Verano, 4.11.2005 13:38:
---
Nauskiss, 4.11.2005 13:28:
Kääk! Totakin mä harrastan, että selailen lehteä kahvipöydässä. Ja, voinpa mä ääneenkin tokaista, että haluaisin nyt kattoo jotain hömppä-lehtee. Lisää paheita: Lähettelen myös joskus tekstareita, vaikka olen treffeillä - aikasemmin jopa tuhottoman paljon, nykyään satunnaisesti.

---

:O

Ei todellakaan myöskään näin.



Alan vasta nyt tajuta, miten suunnatonta tuskaa olenkaan tuottanut - jo vuosien ajan - miessukupuolelle. *iloinen*

Kiitos silmieni avaamisesta! *pepsodent*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Verano

Posts: 4,649

#7613 • • Verano Merituuli

SilverJo, 4.11.2005 13:36:
---
Android, 4.11.2005 13:25:
OT, mutta mikä tekee varpaista ällöttäviä?

---

Ne vain on. Piste. *sars* Vauvojen varpaat vielä menettelee, ne on ihan söpöjä, pieniä ja pehmoisia. Siitä eteenpäin.. *oksentel*



Hikiset ja likaset varpaat ei tosiaan oo mitenkään ihania, mutta puhtoisten varpaiden nuoleminen ja imeminen on asia erikseen *iloinen* Oih, sitä tunnetta *pökr* Myös esim. kainaloita pitäisi ehdottomasti nuolla enemmän! Okei, en ala luettelee tässä muita ruumiinosia, mutta monesti tollaset "likasina tai ällöttävinä" pidetyt ruumiinosat ovat todella herkkiä *joo*
Android

Posts: 3,908

#7614 • • Android

Verano, 4.11.2005 13:42:
---
SilverJo, 4.11.2005 13:36:
---
Android, 4.11.2005 13:25:
OT, mutta mikä tekee varpaista ällöttäviä?

---

Ne vain on. Piste. *sars* Vauvojen varpaat vielä menettelee, ne on ihan söpöjä, pieniä ja pehmoisia. Siitä eteenpäin.. *oksentel*

---


Hikiset ja likaset varpaat ei tosiaan oo mitenkään ihania, mutta puhtoisten varpaiden nuoleminen ja imeminen on asia erikseen *iloinen* Oih, sitä tunnetta *pökr* Myös esim. kainaloita pitäisi ehdottomasti nuolla enemmän! Okei, en ala luettelee tässä muita ruumiinosia, mutta monesti tollaset "likasina tai ällöttävinä" pidetyt ruumiinosat ovat todella herkkiä *joo*



*joo*

Siis jos joku ruumiinosa on ällöttävä sen pitäisi kaiketi olla kädet/sormet joissa on ylivoimaisesti eniten batkeereja (yleensä) *ding* Omasta mielestäni nyt vaan mikään ruuminosa "oletuksena" ei ole mitenkään vastenmielinen, huono hygienia on taas asia erikseen. Siitähän ei kuitenkaan itse ruuminosaa voi syyttää *hih*
$

Posts: 1,802

#7615 • • $ Destination weekend!

SilverJo, 4.11.2005 13:36:
---
Android, 4.11.2005 13:25:
OT, mutta mikä tekee varpaista ällöttäviä?

---

Ne vain on. Piste. *sars* Vauvojen varpaat vielä menettelee, ne on ihan söpöjä, pieniä ja pehmoisia. Siitä eteenpäin.. *oksentel*



Mä sain synttärilahjaksi mun ekat varvassukat!

How about that!!!11

Nyt jalat näyttävät hieman lokin räpylöiltä joka on hieno asia.
Verano

Posts: 4,649

#7616 • • Verano Merituuli

Android, 4.11.2005 13:46:
Siis jos joku ruumiinosa on ällöttävä sen pitäisi kaiketi olla kädet/sormet joissa on ylivoimaisesti eniten batkeereja (yleensä) *ding* Omasta mielestäni nyt vaan mikään ruuminosa "oletuksena" ei ole mitenkään vastenmielinen, huono hygienia on taas asia erikseen. Siitähän ei kuitenkaan itse ruuminosaa voi syyttää *hih*



Sormien nuoleminen on myös taivaallista *hih* Enpä keksi kyllä ainuttakaan ruumiinosaa, jota ei olisi ihanaa nuolla :)
SilverJo

Posts: 1,893

#7617 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

Verano, 4.11.2005 13:42:
Hikiset ja likaset varpaat ei tosiaan oo mitenkään ihania, mutta puhtoisten varpaiden nuoleminen ja imeminen on asia erikseen *iloinen* Oih, sitä tunnetta *pökr* Myös esim. kainaloita pitäisi ehdottomasti nuolla enemmän! Okei, en ala luettelee tässä muita ruumiinosia, mutta monesti tollaset "likasina tai ällöttävinä" pidetyt ruumiinosat ovat todella herkkiä *joo*


*sars**pökr**sars*

$, 4.11.2005 13:55:
sain synttärilahjaksi mun ekat varvassukat!

How about that!!!11

Nyt jalat näyttävät hieman lokin räpylöiltä joka on hieno asia.


Hei, varvassukat rulaa! *super*

Lokin räpylöiltä.. *lmao* Ihme hyypiö oot, lokkifani. *tirsk*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Piider

Posts: 376

#7618 • • Piider Höpönpöppöö
Mistä täältä pääsee pois ? *hymy*