RainChild, 3.11.2005 23:45:
Eli, kerro karmeimmista/onnistuneimmista treffeistäsi
Olin intissä kun tää tapahtui, eli 19-vuotias. Sain joskus keskellä viikkoa tekstarin mulle tuntemattomasta numerosta, jossa oli joku ASCII-nalle ja teksti tyyliin "tykkään susta!". Tottakai se tollasen sillä hetkellä yksinäisen nurmiporan sielua sykähdytti, ja seuraavaa viikkoa väritti aikamoinen tekstaritulva, suuntaan ja toiseen. Jossain vaiheessa sain tytöltä maililla kuvan, ja näytti hyvältä. Ei muuta kuin treffeistä sopimaan.
Vaikutti positiiviselta: tyttö pyys mut kotiinsa Lohjalle. Sovittuna päivä auto alle ja parikymmentä kilsaa myöhemmin kurvasin pihaan. Siellä ei ollut kuin yksi tyttö, ja se ei todellakaan ollut sama kuin kuvassa. Siinä kohtaa olis varmaan jo pitänyt tehdä uukkari ja ajaa pois. No mut päätin että katotaan nyt silti mitä täst seuraa.
Kun pääsitiin sisälle, a.k.a valoisaan niin huomasin että tyttö ei voinut olla paljoa 15-vuotiasta vanhempi. Samalla hetkellä se esitteli mut vanhemmilleen, ja niiden jutuista päätellen ne oli kuullut musta jo aika lailla.
Jouduin pinnistelemään aika lailla että en ruvennut nauramaan heti siinä, mut pidin pokkani ja istuin pöytään ja sen äiti tarjoili jäätelöä. Sen jälkeen mä sanoin että mun pitää mennä, mutta ennen lähtemistä kerroin tytölle ihan ystävällisesti että potentiaaliselle treffikaverille iän ja ulkonäön valehtelu ei oo kovin hyvä juttu, ja esitin toivomuksen että ei enää ottais yhteyttä.
Mä en vieläkään tiedä mistä se oli saanut mun numeron, tai mistä se tuns mut (se tiesi musta asioita jo etukäteen). Omituinen kokemus, mutta otin ihan huumorilla
(Pidin ton jälkeen aaaaaika pitkän tauon sokkotreffeistä)