SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,807,858 views

RainChild

Posts: 909

#7521 • • RainChild
Kummallista... tapailen yhtä poikaa, pidän hänestä... mutta silti (ainakaan tällä hetkellä) en haluaisi muuttaa tätä suhdetta vakavaksi, luulen niin *täh*. Minä, joka niin kovasti olen toivonut pysyvää sängynlämmitäjää... Tai ehkä en oikeastaan tiedä, mitä haluan tältä suhteelta.

Emme juurikaan koskaan tapaa toisen kodin ulkopuolella. Meillä ei ole montaa asiaa, mikä yhdistää. Emme ole sillä tavalla ystäviä, kuin kunnollinen suhde edellyttäisi. Pelkkä toisen himassa hengailu/leffojen tai telkan katselu ei todellakaan riitä.

Äsh... pikkuisen sinkun elämää sekoitetaan taas urakalla *uuh*
*päivänavautuminenomastamaailmastahymiö*

--
Rainchild is back home

mniittymaki

Posts: 1,641

#7522 • • Edited mniittymaki

futuregirl, 25.10.2005 14:03:
Pahinta ei ole se, että kuulun tänne, vaan se kun en tiedä kuulunko vai enkö. Olisko parempi kuulua vai mikä ratkasu ois paras...



I know how You feel... Tuntuu tosi pahalta kun suhde menee poikki, varsinkin kun molemmilla on vielä paljon tunteita pelissä. Mutta mitä sitä toista ja itseään kiusaamaan jos homma ei yksinkertasesti toimi. Parempi erota ajoissa ja pysyä frendeinä, kun se ettei pystyisi toiselle
jatkossa edes moi sanoa.. :)

.m
kilobitti

Posts: 2,419

#7523 • • kilobitti 1-2-3 techno

RainChild, 26.10.2005 18:57:
Äsh... pikkuisen sinkun elämää sekoitetaan taas urakalla *uuh*
*päivänavautuminenomastamaailmastahymiö*



Loppujen lopuksi tää on yksinkertaista. Vastasit ihmettelyysikin itse;

Pelkkä toisen himassa hengailu/leffojen tai telkan katselu ei todellakaan riitä.



Toteutus joskus vaikeempaa*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

onni3mk

Posts: 3,973

#7524 • • onni3mk Onni on.

Avernian, 26.10.2005 18:44:

onni3mk, 26.10.2005 09:44:
Mutta mä en vain käsitä sitä, että lyhyet hiukset voivat olla turnoff.
---


Oisko sulle turn-off, jos jollain muuten kivalla pojalla olisi hiusrasvaa tihkuva körttiläis-kampaus? Tai homeessa olevat rastat?


Hiusrasvaa tihkuva pää kertoo huonosta yleishygieniasta, joten tässä tapauksessa se olisi turnoff, ei ne hiukset. Ja itseasiassa samaa kertoo myös homeessa olevat rastat...

Avernian, 26.10.2005 18:44:

onni3mk, 25.10.2005 14:16:
Mulla on lyhyet hiukset, mä oon pitkä (pitempi, kun useimmat mun tuntemat miehet) ja mulla on pienet tissit, joten mulla ei oo mitään saumaa jätkiin. Tai siis vakavaan seurusteluun ainakaan.

---


Pyh, taas.
Etsi itseäsi pitempi (jos se kerta pitää olla pitempi sen miehen) mies. Koripallotreeneistä bongailemaan vaan.



Mä olen tullut siihen tulokseen, että miehet karttavat itseään pitempiä naisia. Tästä syystä manitsin pituuteni haitaksi.
Sanotaan nyt vielä, että olen seurustellut itseäni lyhyemmän jätkän kanssa (tosin se tais olla huimat 2cm lyhyempi, mut kumminkin *vink*). Mun silmää toki miellyttää itseäni pidemmät miehet, mutta en mä jätä tutustumatta johonkin vain sen takia, että se on lyhyempi. Myönnettäköön myös, että vakavassa seurustelusuhteessa toivoisin miehen olevan mua pidempi, lyhyempien kanssa voi sitten tehdä kaikkea muuta mukavaa. Mutta pituus ei ole muutettavissa yhtä helposti kuin hiusten pituus, joten näitä ei voi mun mielestä verrata.

--
Onni on.

Aamu

Posts: 999

#7525 • • Aamu you had me at hello

onni3mk,
Sama täällä.



mutta mä tykkään sun hiuksista ja oot muutenkin jumalaisen kaunis :D <3
*hali*

--
Do you think the expansion will make me fat?

Po`

Posts: 86

#7526 • • Po` n00b

Sanotaan nyt vielä, että olen seurustellut itseäni lyhyemmän jätkän kanssa (tosin se tais olla huimat 2cm lyhyempi, mut kumminkin *vink*).



Jaa.. mäku muistin et olin vaa 0,5cm lyhyempi *ding*

--
*ding*

Kianoni

Posts: 357

#7527 • • Kianoni pomputtaako?

Avernian, 26.10.2005 22:13:
---
onni3mk, 26.10.2005 21:08:
Myönnettäköön myös, että vakavassa seurustelusuhteessa toivoisin miehen olevan mua pidempi, lyhyempien kanssa voi sitten tehdä kaikkea muuta mukavaa. Mutta pituus ei ole muutettavissa yhtä helposti kuin hiusten pituus, joten näitä ei voi mun mielestä verrata.

---


No mä puutuinkin vain tohon ihmisen pituuteen, koska hiusten pituus ja rintojen koko on semmoisia mistä jokaisella on oma mielipide ja mieltymys. Se, että miehen pitäisi olla pidempi, on sen sijaan jotain melkein universaalista. Ainakin meidän kulttuurissa niin vaikuttavat kaikki tuntevan.


mulle on jopa suoraan sanottu että sori sä oot liian lyhyt. yleensä heitän että mistäs sä tiedät kuin pitkä mä oon? *heh*
sensei

Posts: 125

#7528 • • sensei Käyttäjä

Avernian, 26.10.2005 18:44:
---
sensei, 25.10.2005 01:12:
hmm.. en keksi nyt kyllä lisää ominaisuuksia.. Toivottavasti joku saa jaettua pisteitä ja kerrottua tulenko pariutumaan seuraavan:
a)viikon
b)kuukauden
c)vuoden
d)vuosikymmenen
e)elämän
aikana.

---


a) 0,5%
b) 3%
c) 50%
d) 97%
e) 99%



Näyttää tuon ennustuksen mukaan meikäläisen paperit pysyvän kohtalaisen pitkään tässä luukussa. *justjoo* Mutta eipä tarvitse meikäläistä(kään) kaukaa lähteä etsimään, tietää aina missä majailen*nauru*
Kianoni

Posts: 357

#7529 • • Kianoni pomputtaako?

Lene, 26.10.2005 23:55:
---
osama, 26.10.2005 23:53:
mulle on jopa suoraan sanottu että sori sä oot liian lyhyt. yleensä heitän että mistäs sä tiedät kuin pitkä mä oon? *heh*

---


Onpa kyllä muakin pituuden takia syrjitty, että ei se vain miesten kohdalla se lyhyys ole "haittana"...


niin mä oon 163cm. et revi siitä. toista mittaa nyt on turha täällä huudella, kaljamahasta kun eroon pääsis niin olisin omaan ruumiiseeni tyytyväinen. paitsi jos naama ei olis näin ruma niin sit.
Kianoni

Posts: 357

#7530 • • Kianoni pomputtaako?

Lene, 27.10.2005 00:18:
---
osama, 27.10.2005 00:16:
niin mä oon 163cm. et revi siitä. toista mittaa nyt on turha täällä huudella, kaljamahasta kun eroon pääsis niin olisin omaan ruumiiseeni tyytyväinen. paitsi jos naama ei olis näin ruma niin sit.

---


No mun vinkkelistähän toi on hyvä pituus, koska olen 10 cm lyhyempi. *hih*


ja asut noin kaukana ;( mut joo oikeesti kivoja lyhyitä tyyppejä on vaikee löytää. ja ihan näin elämänkokemuksella voin sanoo että pitkät vie mua pidemmät.
tom_gore

Posts: 168

#7531 • • tom_gore kiksujäärä

RainChild, 26.10.2005 18:57:
Kummallista... tapailen yhtä poikaa, pidän hänestä... mutta silti (ainakaan tällä hetkellä) en haluaisi muuttaa tätä suhdetta vakavaksi, luulen niin *täh*. Minä, joka niin kovasti olen toivonut pysyvää sängynlämmitäjää... Tai ehkä en oikeastaan tiedä, mitä haluan tältä suhteelta.

Emme juurikaan koskaan tapaa toisen kodin ulkopuolella. Meillä ei ole montaa asiaa, mikä yhdistää. Emme ole sillä tavalla ystäviä, kuin kunnollinen suhde edellyttäisi. Pelkkä toisen himassa hengailu/leffojen tai telkan katselu ei todellakaan riitä.

Äsh... pikkuisen sinkun elämää sekoitetaan taas urakalla *uuh*
*päivänavautuminenomastamaailmastahymiö*



Mitäs ihmeellistä tai kummallista tässä on? Kyllä mies ja nainen voi olla ihan vaan kavereitakin keskenään. Minullakin on muutama hyvä naispuolinen ystävä joiden kanssa tulee tavattua leffankatselun, Trivialin, juorupäivityksien ynnä muiden merkeissä. Kannattaa kuitenkin tehdä se myös tälle miehelle selväksi jos ei halua kaverisuhdetta kummempaa, niin ei tule väärinkäsityksiä.
Avatar
#7532 • • GoA Guest
Paitsi että tuollaisissa tilanteissa saattaa helposti toinen osapuoli alkaa ihastumaan jos toinen miellyttää silmää, on mukava ja muutenkin on hauskaa yhdessä. Ja tämän jälkeen homma ei enään toimikaan.
Braini

Posts: 76

#7533 • • Braini raihnanen
parhaassa mahdollisessa tapauksessa ihastuminen on molemminpuoleista
mariq

Posts: 2,154

#7534 • • mariq

Braini, 27.10.2005 10:13:
parhaassa mahdollisessa tapauksessa ihastuminen on molemminpuoleista


Mä en ihan välttämättä menisi sanomaan, että tollasessa tilanteessa molemminpuolinen ihastuminen ois yhtään sen parempi asia, kuin se, että kumpikaan ei ihastu, vaan jutusta syntyykin kaveruus. Ainut "häviö"tilanne ois just se, että eri osapuolilla on eri toiveet.
Ei kai kellään oo liikaa kavereita. *hihu*

Ja jos RainChild kaipaa vakituista sängynlämmittäjää, ni ei kai suhteen vakavoittaminen ole välttämättömyys tämän saamiseksi, jos ei siltä tunnu? *enkeli*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Braini

Posts: 76

#7535 • • Braini raihnanen
no harvemmin kellään on antaa mitään universaalisti toimivia neuvoja. itsestä vaan tuntuu tältä =)
mariq

Posts: 2,154

#7536 • • mariq

Braini, 27.10.2005 10:44:
no harvemmin kellään on antaa mitään universaalisti toimivia neuvoja.


sepäse *joo*
jokainen tilanne kun on uniikki.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#7537 • • GoA Guest

Braini, 27.10.2005 10:44:
no harvemmin kellään on antaa mitään universaalisti toimivia neuvoja. itsestä vaan tuntuu tältä =)



Jooh, ja mikä sitten tekee asioista vaikeita niin ihmisellä kun on järki ja tunteet ja niitä ei saa mitenkään oikein yhdistettyä. Vaikka monen asian kohdalla järki sanoo että näin on hyvä tai että näin pitää tehdä, niin siltikin ne tunteet saattaa viedä voiton.

Tiedä sitten onko tuo vain mielenheikkoutta vai mitä. Mutta luultavasti moni on joutunut painimaan saman asian kanssa ja luultavasti tätä on mietitty ennenkin. Ja kukaan ei ole vielä kehittänyt siihen ratkaisua. Ihmisten siis täytyy vain jatkaa tasapainoittelua noiden kahden välillä. Mutta mitä tunteet ylipäätään on? Eivätkö nekin ole ihan vain aivojen kehittämää osittainb rationaalista fiilistä johon pitäisi voida vaikuttaa myös järjellä? Toki ihastuminen johtuu pitkälti hormooneista joihin ei voi vaikuttaa mutta entäs sitten kun hormoonit eivät vaikuta asiaan?
RainChild

Posts: 909

#7538 • • RainChild

tom_gore, 27.10.2005 08:31:
---
RainChild, 26.10.2005 18:57:

-klips-
---


Mitäs ihmeellistä tai kummallista tässä on? Kyllä mies ja nainen voi olla ihan vaan kavereitakin keskenään. Minullakin on muutama hyvä naispuolinen ystävä joiden kanssa tulee tavattua leffankatselun, Trivialin, juorupäivityksien ynnä muiden merkeissä. Kannattaa kuitenkin tehdä se myös tälle miehelle selväksi jos ei halua kaverisuhdetta kummempaa, niin ei tule väärinkäsityksiä.



Kyllä miullakin vastakkaisen sukupuolen edustajia on ystävinä, ei siinä mitään. Mutta tältä suhteelta en kuitenkaan toivo pelkkää ystävyyttä. Siis lähinnähän ongelmana mulla oli se, että mulla ajatukset hieman sekaisin, enkä tiedä mitä haluan.

[pieni](Tai ehkä mä tiedän, mutta mua pelottaa ajatus parisuhteesta)[/pieni] *nauru*

Tosin tässä nyt eilen kyseisen henkilön kanssa juteltiin ja mietittiin, mitä kumpikin mahtaa haluta. Selkensi vähän ajatuksia *hymy*

ottakaa tästä nyt selvää *vink**nauru*

--
Rainchild is back home

tom_gore

Posts: 168

#7539 • • tom_gore kiksujäärä
No mihis päädyitte? :)

(ite käskit ottamaan selvää)
RainChild

Posts: 909

#7540 • • RainChild

tom_gore, 27.10.2005 14:09:
No mihis päädyitte? :)

(ite käskit ottamaan selvää)



Ei nyt viel päädytty mihenkään, muuta kuin siihe, että todettiin molemmilla olevan kiinnostusta enempäänkin. Kun nyt kerittäis täs joku päivä näkemään taas IRL... Mutta sanotaanko nyt näin, että olen varmaankin lähempänä tuota toista luukkua *hihu*

--
Rainchild is back home