Avernian, 26.10.2005 18:44:
onni3mk, 26.10.2005 09:44:
Mutta mä en vain käsitä sitä, että lyhyet hiukset voivat olla turnoff.
---
Oisko sulle turn-off, jos jollain muuten kivalla pojalla olisi hiusrasvaa tihkuva körttiläis-kampaus? Tai homeessa olevat rastat?
Hiusrasvaa tihkuva pää kertoo huonosta yleishygieniasta, joten tässä tapauksessa se olisi turnoff, ei ne hiukset. Ja itseasiassa samaa kertoo myös homeessa olevat rastat...
Avernian, 26.10.2005 18:44:
onni3mk, 25.10.2005 14:16:
Mulla on lyhyet hiukset, mä oon pitkä (pitempi, kun useimmat mun tuntemat miehet) ja mulla on pienet tissit, joten mulla ei oo mitään saumaa jätkiin. Tai siis vakavaan seurusteluun ainakaan.
---
Pyh, taas.
Etsi itseäsi pitempi (jos se kerta pitää olla pitempi sen miehen) mies. Koripallotreeneistä bongailemaan vaan.
Mä olen tullut siihen tulokseen, että miehet karttavat itseään pitempiä naisia. Tästä syystä manitsin pituuteni haitaksi.
Sanotaan nyt vielä, että olen seurustellut itseäni lyhyemmän jätkän kanssa (tosin se tais olla huimat 2cm lyhyempi, mut kumminkin
). Mun silmää toki miellyttää itseäni pidemmät miehet, mutta en mä jätä tutustumatta johonkin vain sen takia, että se on lyhyempi. Myönnettäköön myös, että vakavassa seurustelusuhteessa toivoisin miehen olevan mua pidempi, lyhyempien kanssa voi sitten tehdä kaikkea muuta mukavaa. Mutta pituus ei ole muutettavissa yhtä helposti kuin hiusten pituus, joten näitä ei voi mun mielestä verrata.