SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,807,804 views

tom_gore

Posts: 168

#7501 • • tom_gore kiksujäärä

onni3mk, 26.10.2005 09:44:
---
tom_gore, 26.10.2005 08:44:
Pitkät hiukset on vaan Jumalaisen kauniit. Onko se sitten niin väärin?

---


Siis tottakai jokaisella on omat mieltymyksensä ja pitää eri asioita kauniina. Mutta mä en vain käsitä sitä, että lyhyet hiukset voivat olla turnoff. Siis ymmärrän sen niin, että jos naisella on lyhyet hiukset, se estää seurustelun hänen kanssaan. Vaikkapa samalla tavalla kuin joku elämäntapa, joka eroaa omasta.



Ei se mitään estä, mutta laskee tämän osakkeita seurustelukumppania valitessa. Jos nainen jonka kanssa olisin seurustellut pidempään leikkaisi hiuksensa lyhyeksi, en sentään sen perusteella pois potkisi. Jotain rajaa :)
onni3mk

Posts: 3,973

#7502 • • onni3mk Onni on.

tom_gore, 26.10.2005 10:05:
Ei se mitään estä, mutta laskee tämän osakkeita seurustelukumppania valitessa.



Mihin jäi se sisäinen kauneus?
Ja siis sitä juuri meinasin, että olet tavannut kerran tai pari tytön, joka on kiva ja mukava ja viihdyt hänen seurassaan ja haluat nähdä useamminkin. Seuraavan kerran hänellä onkin lyhyet hiukset. Siinä vaiheessako ilmoitat kylmästi tytölle, että sori, hiusten pituus menee luonteen edelle, etkä tapaa tyttöä enää? Ainakaan samoissa merkeissä.

[pieni]Pientä kärjistystä[/pieni]

--
Onni on.

Pätkis

Posts: 1,038

#7503 • • Pätkis Pikkis

tom_gore
Ei se mitään estä, mutta laskee tämän osakkeita seurustelukumppania valitessa. Jos nainen jonka kanssa olisin seurustellut pidempään leikkaisi hiuksensa lyhyeksi, en sentään sen perusteella pois potkisi. Jotain rajaa :)


= sit kun huomaa, että tyttö voi olla aika helmi vaik sillä on lyhyt tukka, niin sit se on ihan ookoo. Mut et niinq jos ei ennalta tunne, ni ei kyl pysty joustaa sen tukan kanssa *lmao*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Aamu

Posts: 999

#7504 • • Aamu you had me at hello
mun päässä pitkät hiukset ei kyl valitettavasti olleet jumalaisen kauniit,
ja siksi valitsin lyhyet.

:(
damn.

--
Do you think the expansion will make me fat?

alphamagic

Posts: 3,628

#7505 • • alphamagic

Söpö-Katja, 25.10.2005 15:59:
---
alphamagic, 25.10.2005 15:45:
Hei siis mie en enää jaksa olla täällä... *grr* *hihu*
Tarviin jonku muun ku mielikuvitusolennon romanttisen ällöilyn uhriks *nauru*

[pieni][/pieni]...niinku oikeesti.

---


Jyri kulta, tuu tädin kainaloon *hali* *hih*



mielummin kuitenkin sen sedän... *hymy*
mut se on hyvä et on varakainaloita olemassa *hali*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

onni3mk

Posts: 3,973

#7506 • • onni3mk Onni on.

Cera, 26.10.2005 10:19:
mun päässä pitkät hiukset ei kyl valitettavasti olleet jumalaisen kauniit,
ja siksi valitsin lyhyet.

:(
damn.



Sama täällä.

--
Onni on.

Jutu

Posts: 3,054

#7507 • • Jutu Blondi
Mulla on aina ollut pitkät hiukset ja en todennäkösesti ole niistä luopumassa milloinkaan, joten missä on ne uljaat uroot? Ja varsinkin nyt kun on vielä piristävä väri päässä, niin luulisi niiden jo rynnivän tänne, mutta ei niitä vaan näy. Vika ei siis ole minussa vaan miehissä *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

domi

Posts: 7,069

#7508 • • domi Työn sankari.

Jutu, 26.10.2005 10:24:
Mulla on aina ollut pitkät hiukset ja en todennäkösesti ole niistä luopumassa milloinkaan, joten missä on ne uljaat uroot? Ja varsinkin nyt kun on vielä piristävä väri päässä, niin luulisi niiden jo rynnivän tänne, mutta ei niitä vaan näy. Vika ei siis ole minussa vaan miehissä *iloinen*


*ratsastel*
knight_horse.gif
mariq

Posts: 2,154

#7509 • • mariq

Epailija, 25.10.2005 21:37:
---
mariquita, 25.10.2005 21:32:
*ding* ..sori; nyt tuli vaikeuksia uskoo, että oot tosissas.. sekö se on naiseuden ylin mitta: hiukset!! *whaat**kissatappelu**senkin**dissaa*

---


Lol. Saanko arvata hiustesi värin? ;D


by all means.. *hih*
noiden kaikkien hymiöiden seasta tais multa jäädä väliin se *vink*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

tom_gore

Posts: 168

#7510 • • tom_gore kiksujäärä
Jopas nyt kovasti tuntuu kiehuttavan se että joku haluaa seurustelukumppanikseen ihmisen joka miellyttää silmääKIN. OMG kuinka pinnallista!

Tiedoksenne, ei se ulkonäkö meikäläiselle ole ensimmäinen eikä varmasti edes toinen kriteeri, millä ihmisiä laitan "kiinostavuusjärjestykseen", mutta kyllä se kriteeri on. Jos te olette niin käsittämättömän avaramielisiä että voitte ottaa elämänkumppaniksenne ihan minkä näköinen rotjakkeen tahansa niin good for you. Minä en ole.

Jos nyt minun ulkonäkökriteereissäni hiukset ovat yksi tärkeimmistä ominaisuuksista niin mitä vikaa siinä taas sitten on? Edelleenkään en raakaisi muuten mielenkiintoista ihmistä syrjään jos tällä olisi lyhyet hiukset, mutta siinä hypoteettisessa tilanteessa, että kahdesta yhtä mielenkiintoisesta ihmisestä toisella olisi lyhet ja toisella pitkät hiukset, olisi valinta vähintäänkin helppo tehdä.

Mutta kokonaisuuksinahan me kaikki ihmiset punnitsemme, eikö?
domi

Posts: 7,069

#7511 • • domi Työn sankari.

mayah, 26.10.2005 13:06:
Hankkikaa jo se huone.


Sori, en oo hankkimassa huonetta, ellet välttämättä halua maksaa siitä.
Ja toiseksi, myönnän että tuo saattoi ärsyttää, joten lopetan toiminnan ko. luukussa tähän viestiin.
Bio

Posts: 4,429

#7512 • • Bio The Bullies / Pinky

tom_gore, 26.10.2005 13:57:
Tiedoksenne, ei se ulkonäkö meikäläiselle ole ensimmäinen eikä varmasti edes toinen kriteeri, millä ihmisiä laitan "kiinostavuusjärjestykseen", mutta kyllä se kriteeri on. Jos te olette niin käsittämättömän avaramielisiä että voitte ottaa elämänkumppaniksenne ihan minkä näköinen rotjakkeen tahansa niin good for you. Minä en ole.



Samaa mieltä.
Ulkonäöllä on merkitystä. Piste.
Mut se ulkonäkö ei oo tärkein. En itekään ole mikään miehuuden esikuva, joten en ala vaatimaan naiselta mitään täydellisyyttä. Mut raja se on jossakin.
Pätkis

Posts: 1,038

#7513 • • Edited Pätkis Pikkis

tom_gore, 26.10.2005 13:57:
Jopas nyt kovasti tuntuu kiehuttavan se että joku haluaa seurustelukumppanikseen ihmisen joka miellyttää silmääKIN. OMG kuinka pinnallista!


En mä (ainakaan) tahallani yrittänyt todistaa että sun mielipide on täysin väärä, mutta mun mielestä kuulosti omituiselta se, että joku arvostaa noin korkealle helposti muokattavissa olevaa ulkonäköseikkaa *piis* Tottakai jokainen tahtoo kumppanin, joka miellyttää silmää. Noin tiukka pitkän tukan (tai oikeastaan minkä tahansa ulkoisen avun) kärttäminen kuitenkin saisi ainakin mut itseni melko nopeasti perääntymään orastavasta suhteesta.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

tom_gore

Posts: 168

#7514 • • tom_gore kiksujäärä

Pygmi, 26.10.2005 14:25:
En mä (ainakaan) tahallani yrittänyt todistaa että sun mielipide on täysin väärä, mutta mun mielestä kuulosti omituiselta se, että joku arvostaa noin korkealle helposti muokattavissa olevaa ulkonäköseikkaa *piis* Tottakai jokainen tahtoo kumppanin, joka miellyttää silmää. Noin tiukka pitkän tukan (tai oikeastaan minkä tahansa ulkoisen avun) kärttäminen kuitenkin saisi ainakin mut itseni melko nopeasti perääntymään orastavasta suhteesta.



Ei tässä mitään kärtetty olla. Sanoinko kummallekaan teistä että kasvattakaa pitkät hiukset? Älkää nyt vetäkö hernettä nenään siitä että jonkun mielestä teidän täysin oikeutettu hiustyylivalintanne ei miellytä kaikkia. Kyse on vain ja ainoastaan siitä, että pitkät hiukset ovat MINUN mielestäni naisella kauniit ja niinpä ne nostavat naisen pisteitä MINUN silmissäni.
mariq

Posts: 2,154

#7515 • • mariq

tom_gore, 26.10.2005 13:57:
Jopas nyt kovasti tuntuu kiehuttavan se että joku haluaa seurustelukumppanikseen ihmisen joka miellyttää silmääKIN. OMG kuinka pinnallista!

Tiedoksenne, ei se ulkonäkö meikäläiselle ole ensimmäinen eikä varmasti edes toinen kriteeri, millä ihmisiä laitan "kiinostavuusjärjestykseen", mutta kyllä se kriteeri on. Jos te olette niin käsittämättömän avaramielisiä että voitte ottaa elämänkumppaniksenne ihan minkä näköinen rotjakkeen tahansa niin good for you. Minä en ole.



Niin siis edelleen; se pointtihan (käsittääkseni) tähän "älämölöön" oli se, että oli ulkonäkö kriteereistä tärkein eli ei, se oli kuitenkin ensimmäinen ja pitkään aikaan ainut, joka naisista mainittiin (ellen oo sattunu missaamaan jotakin)
Eli älä ny suutu *vink* *hymy*
Tottakai ulkonäöllä on merkitystä, niillekin ihmisille, jotka sanovat, ettei se ole tärkeää. Se on kuitenkin yleensä se ihka-ensimmäinen asia, jonka ihmisestä huomaa.

Mutta kokonaisuuksinahan me kaikki ihmiset punnitsemme, eikö?


*joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Mellu-

Posts: 4,006

#7516 • • Mellu-

Sir Dominique Trévisan, 26.10.2005 10:27:
---
Jutu, 26.10.2005 10:24:
Mulla on aina ollut pitkät hiukset ja en todennäkösesti ole niistä luopumassa milloinkaan, joten missä on ne uljaat uroot? Ja varsinkin nyt kun on vielä piristävä väri päässä, niin luulisi niiden jo rynnivän tänne, mutta ei niitä vaan näy. Vika ei siis ole minussa vaan miehissä *iloinen*

---

*ratsastel*
knight_horse.gif



voi teitä kahta *tirsk**hali*t molemmille

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Epailija

Posts: 5,636

#7517 • • Epailija Physicist, 2nd class.

mariquita, 26.10.2005 10:59:
by all means.. *hih*



Eikä olisi edes tarvinnut, kun profiilista selviää tarpeeksi. ;)


noiden kaikkien hymiöiden seasta tais multa jäädä väliin se *vink*



No harm done. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Pätkis

Posts: 1,038

#7518 • • Edited Pätkis Pikkis

tom_gore
Ei tässä mitään kärtetty olla. Sanoinko kummallekaan teistä että kasvattakaa pitkät hiukset? Älkää nyt vetäkö hernettä nenään siitä että jonkun mielestä teidän täysin oikeutettu hiustyylivalintanne ei miellytä kaikkia.


*nauru* sä oot kyllä oikeasti nyt se joka tässä höyryää *hih* jos mun kirjoituksista ei selviä mun asenne (uskomatonta mikä möly tukan pituudesta) tähän keskusteluun, niin tuolla ylempänä oli tosiaan merkkinä vielä hymiöitä ja yksi *piis*kin sulle että rauhoittuisit. Sitäpaitsi mun tukka ON yli harteille ja kasvaa vaan *hali*
Code:
edit: ilmaisin TAAS itseäni uskomattoman epäselvästi

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

tom_gore

Posts: 168

#7519 • • tom_gore kiksujäärä
Minusta tuntuu etten minä tätä höyryämistä aloittanut, ellei sitten oman mieltymykseni esittäminen naisten hiusten pituuden suhteen ollut jo sitä höyryämistä. Enemmänkin vastareaktiot tähän mieltymykseen tuntuivat aika kärjistäviltä ja "höyryisiltä".

Mutta whatever. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja hiusten kasvaa, eiku... *pepsodent*
Avatar
#7520 • • Edited astaroth Guest

Avernian, 26.10.2005 18:44:
Klubbari-tyttöjä metsästäessä tämä saatetaan lukea myös huonoksi puoleksi, kun et jaa niitten harrastuksia.


aijai! nyt tuli tyly tuomio *nauru*

edit: finishing touch, etten sanoisi