SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,569 views

Sjel

Posts: 371

#7281 • • Sjel Apprentice.
hmm.. vituttaa, masentaa, vituttaa viel enemmän ja hommat menee muutenki pieleen :(

Vois haluta pois täältä mmmkay? vapaaehtoisia? :D

--
Will work for bandwith. :)

Kianoni

Posts: 357

#7283 • • Kianoni pomputtaako?
niin ei täältä poies pääse.
ja meitsi roikkuu yhen muijan perässä vaikka tietää ettei siitä tuu mitään ikinä. silti vaan ei ymmärrä. aina hajoo uudelleen ja uudelleen vaikka kuin yrittäis olla niinku ei olis mitään. kummallista. pöhkö minä kun kuvittelen että jos sittenkin. unoha jo koko juttu. elä sitten. itke lisää sitten taas ens viikolla niin. kai koska kuitenkin taas aion kuvitella että se tykkäis musta. ei se tykkää ei. en usko. usko jo. en. perkele. itke sitte ku oot noin tyhmä. *aplodit*
Rocca

Posts: 3,064

#7284 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

osama, 15.10.2005 11:43:
niin ei täältä poies pääse.
ja meitsi roikkuu yhen muijan perässä vaikka tietää ettei siitä tuu mitään ikinä. silti vaan ei ymmärrä. aina hajoo uudelleen ja uudelleen vaikka kuin yrittäis olla niinku ei olis mitään. kummallista. pöhkö minä kun kuvittelen että jos sittenkin. unoha jo koko juttu. elä sitten. itke lisää sitten taas ens viikolla niin. kai koska kuitenkin taas aion kuvitella että se tykkäis musta. ei se tykkää ei. en usko. usko jo. en. perkele. itke sitte ku oot noin tyhmä. *aplodit*



Tein just tän virheen, et anto ymmärtää mut ei ymmärtäny sitten jakaa sitä tilaa kanssa... sit päätin vaan yksin kertasesti etten lähetä mitään siihen tai ota yhteyttä... eipä oo kyseinen henkilökään... mut hemmetti ei tarvii roikottaa siin vieressä PRKL NAISET... *nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Kianoni

Posts: 357

#7285 • • Kianoni pomputtaako?

Rocca, 15.10.2005 12:07:
---
osama, 15.10.2005 11:43:
niin ei täältä poies pääse.
ja meitsi roikkuu yhen muijan perässä vaikka tietää ettei siitä tuu mitään ikinä. silti vaan ei ymmärrä. aina hajoo uudelleen ja uudelleen vaikka kuin yrittäis olla niinku ei olis mitään. kummallista. pöhkö minä kun kuvittelen että jos sittenkin. unoha jo koko juttu. elä sitten. itke lisää sitten taas ens viikolla niin. kai koska kuitenkin taas aion kuvitella että se tykkäis musta. ei se tykkää ei. en usko. usko jo. en. perkele. itke sitte ku oot noin tyhmä. *aplodit*

---


Tein just tän virheen, et anto ymmärtää mut ei ymmärtäny sitten jakaa sitä tilaa kanssa... sit päätin vaan yksin kertasesti etten lähetä mitään siihen tai ota yhteyttä... eipä oo kyseinen henkilökään... mut hemmetti ei tarvii roikottaa siin vieressä PRKL NAISET... *nauru*


en ymmärrä *nauru*
ihminen, elä kiusaa itseäsi. *kimble*
^jos joku ton tajuaa niin huhhuh
Rocca

Posts: 3,064

#7286 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

osama, 15.10.2005 12:26:

en ymmärrä *nauru*
ihminen, elä kiusaa itseäsi. *kimble*
^jos joku ton tajuaa niin huhhuh



No aijaaa, miks tarvii pahottaa mieltä monta kertaa ku kerrasta ei ymmärrä *whaat*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Bio

Posts: 4,429

#7287 • • Bio The Bullies / Pinky

Rocca, 15.10.2005 12:28:
---
osama, 15.10.2005 12:26:

en ymmärrä *nauru*
ihminen, elä kiusaa itseäsi. *kimble*
^jos joku ton tajuaa niin huhhuh

---


No aijaaa, miks tarvii pahottaa mieltä monta kertaa ku kerrasta ei ymmärrä *whaat*



Mä aloin tekee jossain vaihees niin et jos ei naista napannu, niin sit antaa koko homman olla.. lopetan yhteydenpidon, muutun kylmäks.. mitä turhaan sitä itseään kiusaamaan. Tietty jos tää nainen olis huippukiva niin ehkä voi yrittää kaveruutta (mikä TOSI harvoin onnistuu).
Rocca

Posts: 3,064

#7288 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Bio, 15.10.2005 12:36:


Mä aloin tekee jossain vaihees niin et jos ei naista napannu, niin sit antaa koko homman olla.. lopetan yhteydenpidon, muutun kylmäks.. mitä turhaan sitä itseään kiusaamaan. Tietty jos tää nainen olis huippukiva niin ehkä voi yrittää kaveruutta (mikä TOSI harvoin onnistuu).



niin sen takia mä en enää pidäkkään yhteyttä siihen koska oli liian kiva et alkaa vaan harmittaa ku on seurassa...!

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Aisti

Posts: 402

#7289 • • Aisti Turtiloparabellum

Rocca,
niin sen takia mä en enää pidäkkään yhteyttä siihen koska oli liian kiva et alkaa vaan harmittaa ku on seurassa...!



Nii onks tää taas näitä "sä oot sen verran mukava etten voi olla tekemisissä kanssasi ihastumatta joten on pakko kadota, heihei"-tyyppejä. :/ Tiijän liiankin hyvin. x)
Kianoni

Posts: 357

#7290 • • Kianoni pomputtaako?
en kyl tiiä kumpaa kaipaa enemmän. seksiä vai läheisyyttä
ehkäpä just sitä seuraa kaikkeen *hih*
1ncarnation

Posts: 542

#7291 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

Aisti, 15.10.2005 19:06:
---
Rocca,
niin sen takia mä en enää pidäkkään yhteyttä siihen koska oli liian kiva et alkaa vaan harmittaa ku on seurassa...!

---


Nii onks tää taas näitä "sä oot sen verran mukava etten voi olla tekemisissä kanssasi ihastumatta joten on pakko kadota, heihei"-tyyppejä. :/ Tiijän liiankin hyvin. x)


just toi kävi mulle tos noin viikko sitten.
En tajua, ihan vammasta

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

rainy

Posts: 208

#7292 • • rainy

1ncarnation, 16.10.2005 15:43:
---
Aisti, 15.10.2005 19:06:
---
Rocca,
niin sen takia mä en enää pidäkkään yhteyttä siihen koska oli liian kiva et alkaa vaan harmittaa ku on seurassa...!

---


Nii onks tää taas näitä "sä oot sen verran mukava etten voi olla tekemisissä kanssasi ihastumatta joten on pakko kadota, heihei"-tyyppejä. :/ Tiijän liiankin hyvin. x)

---

just toi kävi mulle tos noin viikko sitten.
En tajua, ihan vammasta



Joo itekki näihin viimeaikoina törmänny. *ding* Kummallista. Ja perseestä siinä on se että eka ne tulee mun luo ja antaa ymmärtää jotain muuta ku mitä tarkoittavat ja sitten lähtevät lätkimään. Kannattais ihmisten kai aluksi miettiä enneku sanovat/tekevät mitään.
1ncarnation

Posts: 542

#7293 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

RINY, 16.10.2005 15:49:
---
1ncarnation, 16.10.2005 15:43:
---
Aisti, 15.10.2005 19:06:
---
Rocca,
niin sen takia mä en enää pidäkkään yhteyttä siihen koska oli liian kiva et alkaa vaan harmittaa ku on seurassa...!

---


Nii onks tää taas näitä "sä oot sen verran mukava etten voi olla tekemisissä kanssasi ihastumatta joten on pakko kadota, heihei"-tyyppejä. :/ Tiijän liiankin hyvin. x)

---

just toi kävi mulle tos noin viikko sitten.
En tajua, ihan vammasta

---


Joo itekki näihin viimeaikoina törmänny. *ding* Kummallista. Ja perseestä siinä on se että eka ne tulee mun luo ja antaa ymmärtää jotain muuta ku mitä tarkoittavat ja sitten lähtevät lätkimään. Kannattais ihmisten kai aluksi miettiä enneku sanovat/tekevät mitään.


on se niin kiva pussaa ja halaa ja vaikka mitä muuta.. mut mix tehdä sitä jos oot kummiskin menos pois. Mee sit baareis hakee pissiksiä ja yhden illan juttuja.. vai onko tämä se uusi väli muoto, seurustelun ja yhden illan juttujen väliltä *toktok*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

rainy

Posts: 208

#7294 • • rainy



on se niin kiva pussaa ja halaa ja vaikka mitä muuta.. mut mix tehdä sitä jos oot kummiskin menos pois. Mee sit baareis hakee pissiksiä ja yhden illan juttuja.. vai onko tämä se uusi väli muoto, seurustelun ja yhden illan juttujen väliltä *toktok*



Niinpä. En ymmärrä. Tietysti tuollaisenkin ymmärtäisi jos huomaisi ettei suhteella ole mitään tulevaisuutta tai muuten ei tule toimeen mutta se että sanoo jotain tyyliin "kyl sä olet just semmonen mistä mä tykkään ja kaikkea mut pakko mennä pois" kyllä on mun mielestä epäreilua sitä toista osapuolta kohtaan ketä luuli sen toisen olleen jossain määrin tosissaan.
Avatar
#7295 • • . Guest
Ei täältä pääse pois=)
Jutu

Posts: 3,054

#7296 • • Jutu Blondi
Voiko täältä vaan lähtee menee, jos ei enää jaksa olla täällä? *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#7297 • • . Guest

Jutu, 16.10.2005 17:01:
Voiko täältä vaan lähtee menee, jos ei enää jaksa olla täällä? *hih*



I dont think so*igor*
Jutu

Posts: 3,054

#7298 • • Jutu Blondi

SamHard, 16.10.2005 17:04:
I dont think so*igor*


No miksei vois?

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Dementation

Posts: 2,892

#7300 • • Dementation wednesday?
Voi täältä joo... Mene lähimpään räkälään, iske itsellesi ensimmäinen känninen spurgu joka siellä istuu ja ilmoita tänne, että kiitos, olen löytänyt parempaa *muhaha*

Niin tai sitten voit tyytyä osaasi kuten me muutkin ja toivoa parasta...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}