19,912 posts, 996 pages, 8,077,846 views
osama, 15.10.2005 11:43:
niin ei täältä poies pääse.
ja meitsi roikkuu yhen muijan perässä vaikka tietää ettei siitä tuu mitään ikinä. silti vaan ei ymmärrä. aina hajoo uudelleen ja uudelleen vaikka kuin yrittäis olla niinku ei olis mitään. kummallista. pöhkö minä kun kuvittelen että jos sittenkin. unoha jo koko juttu. elä sitten. itke lisää sitten taas ens viikolla niin. kai koska kuitenkin taas aion kuvitella että se tykkäis musta. ei se tykkää ei. en usko. usko jo. en. perkele. itke sitte ku oot noin tyhmä.
Rocca, 15.10.2005 12:07:
---
osama, 15.10.2005 11:43:
niin ei täältä poies pääse.
ja meitsi roikkuu yhen muijan perässä vaikka tietää ettei siitä tuu mitään ikinä. silti vaan ei ymmärrä. aina hajoo uudelleen ja uudelleen vaikka kuin yrittäis olla niinku ei olis mitään. kummallista. pöhkö minä kun kuvittelen että jos sittenkin. unoha jo koko juttu. elä sitten. itke lisää sitten taas ens viikolla niin. kai koska kuitenkin taas aion kuvitella että se tykkäis musta. ei se tykkää ei. en usko. usko jo. en. perkele. itke sitte ku oot noin tyhmä.
---
Tein just tän virheen, et anto ymmärtää mut ei ymmärtäny sitten jakaa sitä tilaa kanssa... sit päätin vaan yksin kertasesti etten lähetä mitään siihen tai ota yhteyttä... eipä oo kyseinen henkilökään... mut hemmetti ei tarvii roikottaa siin vieressä PRKL NAISET...
osama, 15.10.2005 12:26:
en ymmärrä
ihminen, elä kiusaa itseäsi. *kimble*
^jos joku ton tajuaa niin huhhuh
Rocca, 15.10.2005 12:28:
---
osama, 15.10.2005 12:26:
en ymmärrä
ihminen, elä kiusaa itseäsi. *kimble*
^jos joku ton tajuaa niin huhhuh
---
No aijaaa, miks tarvii pahottaa mieltä monta kertaa ku kerrasta ei ymmärrä
Bio, 15.10.2005 12:36:
Mä aloin tekee jossain vaihees niin et jos ei naista napannu, niin sit antaa koko homman olla.. lopetan yhteydenpidon, muutun kylmäks.. mitä turhaan sitä itseään kiusaamaan. Tietty jos tää nainen olis huippukiva niin ehkä voi yrittää kaveruutta (mikä TOSI harvoin onnistuu).
Rocca,
niin sen takia mä en enää pidäkkään yhteyttä siihen koska oli liian kiva et alkaa vaan harmittaa ku on seurassa...!
Aisti, 15.10.2005 19:06:
---
Rocca,
niin sen takia mä en enää pidäkkään yhteyttä siihen koska oli liian kiva et alkaa vaan harmittaa ku on seurassa...!
---
Nii onks tää taas näitä "sä oot sen verran mukava etten voi olla tekemisissä kanssasi ihastumatta joten on pakko kadota, heihei"-tyyppejä. :/ Tiijän liiankin hyvin. x)
1ncarnation, 16.10.2005 15:43:
---
---
Rocca,
---
Nii onks tää taas näitä "sä oot sen verran mukava etten voi olla tekemisissä kanssasi ihastumatta joten on pakko kadota, heihei"-tyyppejä. :/ Tiijän liiankin hyvin. x)
---
just toi kävi mulle tos noin viikko sitten.
En tajua, ihan vammasta
RINY, 16.10.2005 15:49:
---
1ncarnation, 16.10.2005 15:43:
---
---
Rocca,
---
---
just toi kävi mulle tos noin viikko sitten.
En tajua, ihan vammasta
---
Joo itekki näihin viimeaikoina törmänny. Kummallista. Ja perseestä siinä on se että eka ne tulee mun luo ja antaa ymmärtää jotain muuta ku mitä tarkoittavat ja sitten lähtevät lätkimään. Kannattais ihmisten kai aluksi miettiä enneku sanovat/tekevät mitään.
on se niin kiva pussaa ja halaa ja vaikka mitä muuta.. mut mix tehdä sitä jos oot kummiskin menos pois. Mee sit baareis hakee pissiksiä ja yhden illan juttuja.. vai onko tämä se uusi väli muoto, seurustelun ja yhden illan juttujen väliltä
Jutu, 16.10.2005 17:01:
Voiko täältä vaan lähtee menee, jos ei enää jaksa olla täällä?
SamHard, 16.10.2005 17:04:
I dont think so*igor*
Jutu, 16.10.2005 17:04:
---
SamHard, 16.10.2005 17:04:
I dont think so*igor*
---
No miksei vois?