SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,572 views

Avatar
#7062 • • + Guest

plink, 18.9.2005 20:49:
---
pietari, 18.9.2005 20:10:
Kun on insinörttiopiskelija ei tartte seukkailla *nauru*

---


miten ni? kyllä mulla olis ainaki aikaa seukkailla vaikka miten päin. vai meinaatsä sitä et opiskellessa pitää dokata nii paljon? :)



hitto ku tarvii dokaa niin paljon! ja kännissähän ei ikinä tajua pokata ketään/tulla pokatuksi *iloinen* tai jos on jo löytänyt sopivan poikaystäväkandidaatin niin ei se sitä juopottelua kuiteskaan jaksais kattella.

aika on sit ihan eri juttu..
AlexS

Posts: 1,389

#7063 • • AlexS kummasetä
Kai tähän on jo niin turtunu, ihan sama *uuh**poks* kiitoss.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

josbe

Posts: 1,982

#7064 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

AndyE, 21.9.2005 10:04:
mulon melkein ikävä tänne *eiei*



Hehe. No ei muut ku *liittyil* Mitä sitä turhia itteensä piiskaamaan *pahis*
yawiz

Posts: 236

#7065 • • yawiz
höpöhöpö kyllä sua rakastetaan *plur**hih*
yawiz

Posts: 236

#7066 • • yawiz
no mikäs sussa niin pelottavaa on??
Avatar
#7068 • • gnomex Guest

mayah,
VITUT. Kukaan ei muka USKALLA edes tulla puhumaan, kun olen niin VITUN pelottava, ettei mulle voi puhua. PERKELE.

MÄ OON KIVA IHMINEN. Miks te ette tajuu sitä saatana?

*nauru*


Piristy *hali*
Rocca

Posts: 3,064

#7069 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

mayah, 23.9.2005 22:43:
VITUT. Kukaan ei muka USKALLA edes tulla puhumaan, kun olen niin VITUN pelottava, ettei mulle voi puhua. PERKELE.

MÄ OON KIVA IHMINEN. Miks te ette tajuu sitä saatana?

*nauru*



Mä pystyn aina puhuu sulle.,.. mut turku on erikseen *hih*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

yawiz

Posts: 236

#7070 • • yawiz
et sä ainaka näytä yhtään pelottavalta vaan päin vastoin.. heh mä voin puhuu sun kanssa *hih*
Epailija

Posts: 5,636

#7071 • • Epailija Physicist, 2nd class.

mayah, 23.9.2005 22:43:
VITUT. Kukaan ei muka USKALLA edes tulla puhumaan, kun olen niin VITUN pelottava, ettei mulle voi puhua. PERKELE.



*nauru* You just can't let it go, can you?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#7072 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

mayah, 23.9.2005 23:14:
No miks vitussa mä antaisin sen asian olla, kun se kuitenkin näin nousuhumalassa tuntuu sopivalta syyltä valittaa elämän surkeutta?



No siinä tapauksessa tiristä siitä kaikki irti, mutta tähän väliin haluan pyytää anteeksi sitä, että olen ollut osakas tämän trauman aiheuttamisessa. Et sinä oikeasti ole pelottava. [pieni]Kun nukut, luulen.[/pieni] ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

lostgone

Posts: 2,493

#7073 • • lostgone
Mutta miksi sä oot noin mukava? mitä sä oikein saat tästä? Kai sulla ny jokin motiivi o?- Moon ilmeisestikin valmistusvirhe.

Eipä mua kummemmin haittaa olla tässä luukussa, mut aina välillä ihmiset katsovat tarpeelliseksi muistuttaa asiasta. Mut silloin muistutan heitä,että..

- ..Lajiensa vahvimmat ja viisaimmat pariutuvat ja lisääntyvät, mä voin osallistua siihen menemällä kotiin ja olemaan poissa tieltä.

*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avernian

Posts: 7,451

#7074 • • Avernian Kerettiläinen

mayah, 23.9.2005 22:36:
mut vittu että oli paskat treffit.



Kerro toki lisää, nyt kun sait meidät kiinnostuneiksi.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

anton fine

Posts: 1,359

#7075 • • anton fine myspace.com/finethedj

mayah, 23.9.2005 22:43:
---
yawiz, 23.9.2005 22:39:
höpöhöpö kyllä sua rakastetaan *plur**hih*

---


VITUT. Kukaan ei muka USKALLA edes tulla puhumaan, kun olen niin VITUN pelottava, ettei mulle voi puhua. PERKELE.

MÄ OON KIVA IHMINEN. Miks te ette tajuu sitä saatana?

*nauru*



tieksä ku sä oot tommonen nainen, et sulle ei oikeesti uskalla tulla puhumaan (pokaamaan), johtuen siitä että olet niin vitun kaunis ja itsevarman näköinen.. kato ku miehet ovat tommoisia luusereita että jos nainen vaikuttaa vahvemmalt kuin ne, niin eivät ne osaa suhtautua asiaan ja pokkaa ei riitä tulla pokaamaan!

en tiedä mitä pointtia tossa ny oli, mut aattelin vaan selittää mun näkökulmalt miks ei
domi

Posts: 7,069

#7076 • • Edited domi Työn sankari.

mayah, 23.9.2005 22:36:
Mä olisin ansainnut paremmat tavallisen ihmisen treffit kuin mä tänään sain. Tää ois just se ilta, kun mä joko

a) soittaisin Riikalle ja Annalle, et VOI VITTU
b) soittaisin kaikille entisille poikaystäville ja kertoisin miten ikävä mulla on niitä
c) soittaisin jollekin ihastukselle ja kertoisin miten mä olen pitkään haaveillut siitä
d) tekisin kaiken edellisen JA kertoisin siitä sinkkuluukussa, jonka jälkeen mä kirjottaisin viralliseen olen humalassa topikkiin olevani humalassa.

AAAAAAAAARGGGGGGGGH.

MIKSEI KUKAAN RAKASTA MUAAAA???? [pieni]ja joo joo, kyllä mua taas aamulla kaduttaa tää avautuminen, mut vittu että oli paskat treffit.[/pieni]


*sydän*

sulla on silti hyvät tissit *hali*
remotion

Posts: 5,283

#7077 • • remotion nostatus guru

fine, 23.9.2005 23:25:
tieksä ku sä oot tommonen nainen, et sulle ei oikeesti uskalla tulla puhumaan (pokaamaan), johtuen siitä että olet niin vitun kaunis ja itsevarman näköinen.. kato ku miehet ovat tommoisia luusereita että jos nainen vaikuttaa vahvemmalt kuin ne, niin eivät ne osaa suhtautua asiaan ja pokkaa ei riitä tulla pokaamaan!

¨

Mä ainakin vasta innostun siinä vaiheessa kun edessä on sellanen typy jonka huomion herättämiseen ei tavallisella kuolevaisella oo mitään jakoo. haastetta pitää olla.
Major Tom

Posts: 266

#7078 • • Major Tom

mayah, 23.9.2005 22:36:
[pieni]ja joo joo, kyllä mua taas aamulla kaduttaa tää avautuminen, mut vittu että oli paskat treffit.[/pieni]



Olisit napannu sen baarimikon sieltä kainaloos *vink* *blush*
tom_gore

Posts: 168

#7080 • • tom_gore kiksujäärä

mayah, 24.9.2005 10:47:
[iso]VOI LUOJA[/iso]

+ että mun pää särkee TOSI paljon.



Ilta-avautumiset on aina mukavia. Joku muukin on sellaista kuulemma täällä harrastanu. Tervetuloa kerhoon ;)