SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,798 views

Jezica

Posts: 6

#6281 • • Jezica Jezica
ei voi muuta kun todeta, että tää taitaa olla mun paikkani.. sinkkukerho..ja hei, parempi sinkku kuin paskassa suhteessa.. Ja jos ei heilaa helluntaina niin juhannuksena jono... hä?
Sinza

Posts: 2,227

#6282 • • Sinza

Keke, 18.5.2005 02:17:
Kun ei ole heilaa helluntaina, ei ole AIDS:ia adventtina*hih*


Eikä lasta loppiaisena *muhaha*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Daverian

Posts: 491

#6283 • • Daverian

Itis, 18.5.2005 08:25:
---
[zuho], 18.5.2005 02:42:
Älkää luulko et parisuhteessa eläminen olis aina helppoa... Nyt vituttaa "aika" paljon.*grr*

---


Kumpikaan ei IMO ole aina helppoa. *joo*



Samaa mieltä.*joo*

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Jezica

Posts: 6

#6284 • • Jezica Jezica
Keke, 18.5.2005 02:17:
Kun ei ole heilaa helluntaina, ei ole AIDS:ia adventtina


Eikä lasta loppiaisena !


...no niin noinhan se loru meni ku en millään saanu sitä päähäni..*juonittel*
Unik

Posts: 4,117

#6285 • • Edited Unik
Life`s a bitch and then you marry one *muhaha*
-crystal-

Posts: 736

#6286 • • -crystal-
mikään ei o pahempaa kun jämähtäny sinkku..*blush*
Pätkis

Posts: 1,038

#6287 • • Pätkis Pikkis

Lene, 18.5.2005 11:16:

Sinkkuilu on helpompaa. Aaah. *sydän* *ottaa rennosti vaan* *haukottel* Koskaan en ole edes ajatellut, että parisuhteessa eläminen edes olisi helppoa.


voi se sitäkin olla *vink* *ristii jalat pöydälle ja rentoilee*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

-crystal-

Posts: 736

#6289 • • -crystal-
mä määrittelen sen niin, että ei pääse "tutusta ja turvallisesta.."edellisestä suhteesta ihan kunnolla varsinkaan jos ero ei ole ollu kauheen selkeä*ding*
jansku=p

Posts: 108

#6290 • • jansku=p sheikkeri

-crystal-, 19.5.2005 10:58:
mä määrittelen sen niin, että ei pääse "tutusta ja turvallisesta.."edellisestä suhteesta ihan kunnolla varsinkaan jos ero ei ole ollu kauheen selkeä*ding*


Kuten esim.jos oot eri maassa kun suhde menee poikki..tarvii sen kasvotusten näkemisen ja kaiken paskan nielemisen ennen kun uskoo että homma loppuu....*nyyh*

--
Everything looks bad if you remember it

n-newbie

Posts: 37

#6291 • • n-newbie
lähtiskö joku treffeille :p
Wegez

Posts: 2,141

#6292 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Ny mä oon muuttanu virallisesti sinkkuluukkuun! *plur* ...ja paikka aivan mainio hesan ytimessä forumin vieressä.. *enkeli* Mut eiköhän toi pysykki aika kauan sinkkuluukkuna, työt vie niin paljon aikaa...ettei ehdi missään koskaa käymää... *nauru*

--
...we´re all made of stars...

Avatar
#6293 • • RINY Guest
Heippis taas. Ku ei vaan tunnu niin ei vaan tunnu. *ding* Meikä on kylmä ku kivi.
noena

Posts: 3,138

#6294 • • noena first breath after coma
Mikäs täällä ollessa, ihan letkeetä. Nyt on tullu vaan ton edellisen suhteen takia se että en tiedä että haluanko edes vähään aikaan seurustella vaikka tapaisinkin jonkun ihanan ihmisen, mutta silti haluan jonkun ja kaipaan läheisyyttä *ding* Ehkä se kaikki hämmennys kaikkoaa kun tapaa jonkun oikeanlaisen ihmisen kenen kanssa synkkaa eikä kiirehdi vaan ottaa niin chillisti kuin vaan voi *joo*
Mut nyt sitä tyyppiä täytyy odotella, että mitäs tekis sillä välin ?
Huston, I have a problem.

--
TwistedLife™ Amusement Park

Sjel

Posts: 371

#6295 • • Sjel Apprentice.
Sekin on kans ärsyttävävää, ku aina onnistun kiinnostumaan vääristä naisista, joko naikkoset on varattuja tai sitten heitä ei kiinnosta.. tai sit mun naama on vinossa ku ei kelpaa :)

--
Will work for bandwith. :)

Wegez

Posts: 2,141

#6296 • • Wegez wegezandnicsilver.com

Sjel,
Sekin on kans ärsyttävävää, ku aina onnistun kiinnostumaan vääristä naisista, joko naikkoset on varattuja tai sitten heitä ei kiinnosta.. tai sit mun naama on vinossa ku ei kelpaa :)



*hihu* Mulla on näköjään kohtalon toveri!! *igor*

--
...we´re all made of stars...

Zimeon

Posts: 310

#6297 • • Edited Zimeon
Täällä, jeps... On siinä sit taas ku ei _arvosteta_ et on mukava ja ainakin yrittää ymmärtää kylmää sydäntä... Eipähän tuu enää erehdyttyä tähän samaan touhuun vähään aikaan ellei sit tule jotain uutta mukavaa ja mielenkiintoista vastaan, löytyykö sellasta ?

Ehkä mä vaan oon liian kiltti ku seurustelen....
Jezica

Posts: 6

#6298 • • Edited Jezica Jezica

Zimeon, 22.5.2005 17:42:


Ehkä mä vaan oon liian kiltti ku seurustelen....

..Samoin mä, aina valmis tekee asioita toisen puolesta ja ymmärrän aina, kuuntelen ja hoivaan... ehkä ei pitäis mutta minkäs tavoillesi teet.. Mulla on sellanen juttu, että aina ku tapaan jonkun tyypin ja vähä aikaa siinä olla menee seesteisessä hyvässä fiiliksessä, ni johan hommat mättää. Useimmiten asia päättyy aina seuraaviin sanoihin: sä oot hyvä tyyppi mut oltaisko vaan kavereita...

En tarkoita,etteikö sinkkuna olo ole hauskaa, mutta joskus sitä vaan niin kaipaa, että olisi joku..mut..joo..

Jutu

Posts: 3,054

#6299 • • Jutu Blondi
Hahaha, me ollaan siskon kanssa lähdössä Heilanhaku-festareille! *jiihaa* No joo, ihan mielenkiinnosta mennään katsomaan että millasia tallaajia siellä on. Eihän sitä koskaan tiedä mitä sieltä tarttuu mukaan *vink*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

deena

Posts: 276

#6300 • • deena tenukeppi

Jutu, 22.5.2005 22:52:
Hahaha, me ollaan siskon kanssa lähdössä Heilanhaku-festareille! *jiihaa* No joo, ihan mielenkiinnosta mennään katsomaan että millasia tallaajia siellä on. Eihän sitä koskaan tiedä mitä sieltä tarttuu mukaan *vink*



Mitkä??Minne??

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.