SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,664 views

ee102

Posts: 775

#6261 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
En kyllä minäkään täältä ees pois halua, jos ne joihin ihastun on tästedeskin vastaavanlaisia vajaaälyisiä idiootteja, kuin ne on ollu tähän asti - varsin usein vielä varattuja, jotka alkaa iskeen mua. *justjoo* Mä en petä ja oon rehellinen niin haluaisin kyllä vastaavanlaisen, jos nyt sit kuitenki tulee joskus vielä siirto sinne seukkausluukkuun. Tällä hetkellä ei kyllä kukaan mies / poika, vai miksi niitä nyt sanoiskaa, saa ku naurut päin naamaa. *hahjust*

Vakavammin ilmaistuna äskeinen: Ei vaan voi luottaa! Liikaa on ollu pettymyksiä ja noita varattuja miehiä, jotka on alkanu mua yrittää ja sit vasta myöhemmin sanonu olevansa varattuja. *dissaa* Säälittävää tuollanen on, ja lähinnä mua harmittaa vaan niitten tyttöystävien kannalta, että ne seurustelee sellasten tollojen kaa. Vai ovatkohan ne tyttöystävätkin sitten yhtä eläimellisiä? *nauru* Toisinaan.

Mul ei oo sinkkuna mitään hävittävää. Siksi tämä on parempi pysyä tässä luukussa. Ei tämäkään nyt kamalan mukavaa ole, mutta minkäs mahtaa kun tuntuu vetävän puoleensa kaikenlaisia aivottomia kusipäitä, jotka vaikuttavat toimivansa ainoastaan eläimellisen vaistonsa mukaan. Ei kiinnosta sellaset tolvanat - lähinnä naurattaa tosiaan / sääliks käy *iihhih**lohduttel*
hallucinogen

Posts: 8,190

#6262 • • hallucinogen Edain
Haetaan tyttöä joka tykkään pienistä sorkkaeläimistä *sydän*

Sikalan hoitajan tulisi olla pieni ja pitkät tummat hiukset omaava ja nörtähtävä tyttölapsonen *iloinen* Sikalan hoitajan tulee myös rakastaa scifiä(B5, Stargate sg1/atlantis), tiedettä(erityisesti tähtitiedettä), historiaa ja hyvää ruokaa(nirsoiliat eivät kelpaa sian ruokaseuraksi).

plussaa saa seuraavista asioista:

-Seuraat top gearia ja rakastat sitä.
-Korvaat cosmopolitanin tähdet ja avaruus-lehdellä.
-Sinua ei haittaa jos possu kirmaa ilkosillaan kesäyössä.

Palkaksi sikalan hoitaja saa iloista röhkimistä ja saparon heiluttelua *sydän**possu*

Jos sikalan hoitajan paikka kiinnostaa niin hakemukset voi laittaa yksityisviestinä tai kommenttina profiiliin *vink*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#6263 • • hallucinogen Edain
Ai niin ja ropetuksesta saa ziljoonittain lisäpisteitä varsinkin jos pelaat wowia *hih*

--
pikku-*possu*

PieceOfMind

Posts: 628

#6264 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.

hallucinogen, 16.5.2005 15:07:
Sikalan hoitajan tulee myös rakastaa scifiä(B5, Stargate sg1/atlantis), tiedettä(erityisesti tähtitiedettä), historiaa ja hyvää ruokaa(nirsoiliat eivät kelpaa sian ruokaseuraksi).
---klip---



Tämän voisi tiivistää: Hallu etsii Hallua. Pillulla. *lmao*
hallucinogen

Posts: 8,190

#6265 • • hallucinogen Edain

Lace, 16.5.2005 15:52:
Tämän voisi tiivistää: Hallu etsii Hallua. Pillulla. *lmao*


No tietenkin koska oon itse niin täydellinen *nauru*

--
pikku-*possu*

itis

Posts: 2,518

#6266 • • itis Morning Star
Mitä jos ei tiedä mitä haluaa *ding*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Pätkis

Posts: 1,038

#6267 • • Pätkis Pikkis

Itis, 17.5.2005 11:53:
Mitä jos ei tiedä mitä haluaa *ding*


Sit ei pidä tehdä mitään ratkaisevia valintoja *hymy*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Chameleonna

Posts: 9

#6268 • • Chameleonna Hymyilijä
Moi olen Chameleonna ja olen sinkku. Juu. Mutta iloinen sellainen. Joskus tietenkin harmittaa kun aamulla herää ja illalla käy nukkumaan yksikseen, mutta kun en muulloin tunne itseäni yksinäiseksi, niin hyvin tässä pärjäillään. Sitä en kyllä kiellä, ettenkö haaveilisi omasta Kalle Klubittajastani, jonka kanssa yhdessä jakaisimme kaiken, kaivelisimme toisiltamme napanöyhdät ja piereskelisimme sulassa sovussa samassa ammeessa... :)

--
Iih ihanaa tanssijalkaa pakottaa..

clupipeipe

Posts: 323

#6269 • • clupipeipe

Chameleonna, 17.5.2005 12:54:
... kaivelisimme toisiltamme napanöyhdät ja piereskelisimme sulassa sovussa samassa ammeessa... :)



Ai TOTAKO se parisuhde onkin *vetää hakemuksensa pois* *igor*
Lenita

Posts: 1,423

#6270 • • Lenita

Itis, 17.5.2005 11:53:
Mitä jos ei tiedä mitä haluaa *ding*



Kyllä se yleensä ajan kanssa kirkastuu.

--
^_____________^

itis

Posts: 2,518

#6271 • • itis Morning Star
mä en kaivele napanöyhtää... *eiei*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

kap-pu

Posts: 1,167

#6272 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Itis, 17.5.2005 13:29:
mä en kaivele napanöyhtää... *eiei*



onneksi sentään samassa ammeessa muiden kanssa piereskely kuuluu repertuaariisi, eikö?

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

AnderS

Posts: 470

#6273 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

KarriN, 17.5.2005 19:16:
---
Itis, 17.5.2005 13:29:
mä en kaivele napanöyhtää... *eiei*

---


onneksi sentään samassa ammeessa muiden kanssa piereskely kuuluu repertuaariisi, eikö?



Musta tuntuu että siinä vaiheessa kaikki on jo selvää
tai selviää.
toma

Posts: 2,009

#6274 • • toma Tototoototo

Lenita, 17.5.2005 13:05:
Kyllä se yleensä ajan kanssa kirkastuu.



Tietysti usein sitä vaan luulee haluavansa jotain, tai haluaa asioita joita ei pitäisi. Ja toisinaan sitä haluaa oikeitakin asioita (vaikkakin mahdotonta sitä on tietää etukäteen), ja joskus käy niin hyvä tuuri että toive toteutuu.

Useimmiten ei.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

itis

Posts: 2,518

#6275 • • itis Morning Star

KarriN, 17.5.2005 19:16:
---
Itis, 17.5.2005 13:29:
mä en kaivele napanöyhtää... *eiei*

---


onneksi sentään samassa ammeessa muiden kanssa piereskely kuuluu repertuaariisi, eikö?



Mä ajattelin et sen tekemättä jättäminen on ilmiselvää itsesuojeluvaistoa. Olen myös tavannut naisia jotka toivovat ettei mies pidättelisi pierujaan koska "se ei ole kotoisaa". *ding* Ei vaan tajua...

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Hurjimus

Posts: 188

#6276 • • Hurjimus Team Yökukkujat
Mitähän ihmettä tämä nyt sitten on: Ei mitään helluntaina ja heti sen jälkeen, täysin varoittamatta, ovi täältä pois aukes jo niinkin paljon että näki toiselle puolelle. *ding*
Vaan eipä taida ovet aueta enempää, parempi tulla pois siitä raosta, muuten vilustuu vielä näin keväällä.. *igor*
Kai pitää vaan rehellisesti odottaa sitä juhannuksen jonoa! *nauru*

--
Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.

noena

Posts: 3,138

#6277 • • noena first breath after coma
Jos ei heilaa helluntaina, nii jono juhannuksena. *vink*

--
TwistedLife™ Amusement Park

KeijoK

Posts: 1,495

#6278 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Kun ei ole heilaa helluntaina, ei ole AIDS:ia adventtina*hih*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

[zuho]

Posts: 238

#6279 • • [zuho] Team Jorma
Älkää luulko et parisuhteessa eläminen olis aina helppoa... Nyt vituttaa "aika" paljon.*grr*

--
-Juho

itis

Posts: 2,518

#6280 • • itis Morning Star

[zuho], 18.5.2005 02:42:
Älkää luulko et parisuhteessa eläminen olis aina helppoa... Nyt vituttaa "aika" paljon.*grr*



Kumpikaan ei IMO ole aina helppoa. *joo*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?