SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,052 views

nuance

Posts: 1,963

#5501 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Jotenkin tuntuu, että tytöt pitää mua kertakäyttöhyödykkeenä ni katson paremmaks pysyä sinkkuna. Tai no, ainakin aika kovasti saa suostutella ja aikamoisen lumoava tapaus saa olla että mä täältä kyynisyyden suojista uskaltautuisin pois.
Avatar
#5502 • • valona Guest

dose:
Jep, katunu oon enemmänku laki sallii. Ja vitutusta vaan lisää se, et ko. tyttönen löytäny jo jonku toisen. Se siitä sitten. Miks sitä ei tajua sillon ku on siin suhtees, et toi on maailman ihanin ja oikein!? Ihmismieli on niin tyhmä, tajuaa kuinka hyvin asiat ovat vasta kun on ne asiat menettäny



Ei tuo niin lopulliselta kuulosta. Törmäät tyttöön kolmen vuoden kuluttua ja löydätte toisenne uudelleen molemmat sinkkuelämään kyllästyneinä. Suhde voi olla arvokas, kesti se vuoden tai kuukauden. Ja sitä paitsi, eikö kaikki ole hyvin niin kauan kuin muistelemalla saa erektion? ;)
2000

Posts: 420

#5503 • • 2000 Opetuslapsi
That´s it i´m out of here *pihkassa*

--
2 nasty 4 U

Avatar
#5504 • • greenie Guest

Lene:
Itsestäni en kyllä puhunut, mutta onpa kivaa olla maailman napa. *justjoo*



Aah, puhut ihmisistä. OK!


Mun luottamukseni aste riippuu kulloisenkin henkilön luotettavuudesta. Kyllä, ylläpidän välejä myös ihmisiin, jotka eivät ole täysin luotettavia vaan esim. ailahtelevia. Onko yksikään ihminen ehdottomasti täysin luotettava?



OK, vedät vaan mutkia suoriksi tavalla, mistä voi vetää johtopäätöksen, että;

T: Muut ovat ihmisiä.
T: Ihmisiin ei voi luottaa.
S: Yhteenkään ihmiseen ei voi luottaa, paitsi ehkä sinuun, koska laske itseäsi ihmiseksi.

Ei yksikään ihminen ole varmaankaan luotettava kaikissa toimissaan, mutta yksittäistapauksissa varmaankin kyllä.


Go and find one. *hihu*



Ei pukkia ole olemassa, oli sanomani :)
Mikki

Posts: 833

#5505 • • Edited Mikki

salaisinko?:
---
Mumuli:
...missä ne kaikki suloiset herkät tyttöset on

---


omistan sellaisen ^__^




Ja tänne se (Plip) tulee vaan vittuilemaan... Pysytään jumalauta siellä omalla puolella...
PRKL, ei mitään rotia ! ! !

--
Names are for friends, so I dont need one.

-P

Posts: 4,972

#5506 • • -P

Mikki:



Ja tänne se (Plip) tulee vaan vittuilemaan... Pysytään jumalauta siellä omalla puolella...
PRKL, ei mitään rotia ! ! !



Jone ja jarkko ovat tehneet musta aika holtittoman hulivilin :P

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Syder

Posts: 2,255

#5507 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Autistiset ihmiset ovat käsittääkseni melko luotettavia.

--
Divida et impera.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5508 • • Aziz Combat Fighter

Syder:
Autistiset ihmiset ovat käsittääkseni melko luotettavia.



LOL
lostgone

Posts: 2,493

#5509 • • lostgone

Syder:
Autistiset ihmiset ovat käsittääkseni melko luotettavia.


Thanks. Mä muutan heti mun 4deitin naisenhakuilmoituksen.*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#5510 • • greenie Guest

Lene:
Ei ole minusta pointtia puhua ihmisistä niin, että kohdistetaan huomio vain yhteen ja tehdään siitä henkilöstä jonkinlaisia päätelmiä ylipäänsä asioiden suhteen.



Ehkä tässä on vaan sitten eroa siinä, miten ihmiset ilmaisee itseään. Itse nimittäin kirjoittaessani ihmisistä projisoin itseäni ihmisiin ja päinvastoin. Harvemmin puhun ihmisistä ja porukoista yleisesti siten, että en ajattele puhuvani myös itsestäni. Ellen sitten sitä erikseen mainitse.


Jos luotettavuus siis perustuu vain yksittäistapauksiin niin eihän tällöin suhde tällaiseen ihmiseen voi perustua luottamukselle vaan valikoivalle luottamukselle?



Luottamukselle kuitenkin. Yleisesti varmaan tuossa on jonkinlainen kokonaisuus pohjalla, mihin luotetaan. Kuten: ei naida toisia, ei pöllitä toisen rahoja, ei yritetä maksaa vuokraa luonnossa jne. Absoluuttista luotettavuutta nyt on turha vaatia, ei kaikkea voi yksinkertaisesti toteuttaa (muistaa erinäisiä päivämääriä, viedä aina roskia jne).


Ai kilipukkeja? *ding*



Eiku joulupukkeja, ei edes yhtä. Harmi sinänsä, voisi olla mukavakin heppu.
Armin

Posts: 411

#5511 • • Armin surffitukka

Elvirith:

Ois muutamakin varmaan halunnu viedä mut pois täältä, mutta kun oon niin armottoman nirso ja vaikeasti lähestyttävä, niin täällä sitä ollaan vieläkin. Roikun aina just niissä väärissä ihmisissä.
Tätä tahtii, nii tää neiti turhautuu ja lähtee johonkin vitun nunnaluostariin. *grr*



hitsit, miten tutulta tämä kuullostaaa tällä hetkellä
Zimeon

Posts: 310

#5512 • • Zimeon

Armin:
---
Elvirith:

Ois muutamakin varmaan halunnu viedä mut pois täältä, mutta kun oon niin armottoman nirso ja vaikeasti lähestyttävä, niin täällä sitä ollaan vieläkin. Roikun aina just niissä väärissä ihmisissä.
Tätä tahtii, nii tää neiti turhautuu ja lähtee johonkin vitun nunnaluostariin. *grr*

---


hitsit, miten tutulta tämä kuullostaaa tällä hetkellä



Parempi se niinpäin ku että vaihtaisi poikaystävää kuin sukkia, eikö ?

vai oonko ymmärtäny ihan väärin *täh*
Nega

Posts: 851

#5513 • • Nega Mental, Progress
Etsitään sisäsiistiä tyttöä Turun alueelta.
Tiskaus ja pyykinpeseminen katsotaan eduksi.

ps. Myös pölyttynyt pölynimurini kaipaa itselleen seuraa.

*sydän* *piis*
Verano

Posts: 4,649

#5514 • • Verano Merituuli

negatiivi:
Etsitään sisäsiistiä tyttöä Turun alueelta.
Tiskaus ja pyykinpeseminen katsotaan eduksi.

ps. Myös pölyttynyt pölynimurini kaipaa itselleen seuraa.

*sydän* *piis*



äh, noista natsas vaan tyttö *justjoo*
Nega

Posts: 851

#5515 • • Nega Mental, Progress

Verano:
äh, noista natsas vaan tyttö *justjoo*



Kunhan tytön lisäksi olis vielä sisäsiisti niin avot. *joo*
Daverian

Posts: 491

#5516 • • Daverian
Taitaa tämä mun sinkkuilu olla ohi. Mutta kaikkea hyvää teille muille. Mä häippäsen nyt täältä.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Verano

Posts: 4,649

#5517 • • Verano Merituuli

negatiivi:
---
Verano:
äh, noista natsas vaan tyttö *justjoo*

---


Kunhan tytön lisäksi olis vielä sisäsiisti niin avot. *joo*



no myönnetään, oonhan mä.
Daverian

Posts: 491

#5518 • • Daverian

Avernian:
---
Daverian:
Taitaa tämä mun sinkkuilu olla ohi. Mutta kaikkea hyvää teille muille. Mä häippäsen nyt täältä.

---


Hah, arvasin.
Ei sitä kauaa tarvinnut sitten olla ikisinkku, vaikka niin valititkin aikaisemmin ;)

Itsellä on varmaan ongelmana, etten valita asiasta tarpeeksi. Kukaan ei siis tiedä että olisin mieluusti tuolla toisessakin luukussa. Tai sitten ongelma on yksinkertaisesti se, että hyvät naiset on kiven alla.



No juu onneksi ei tarvinnut olla.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Verano

Posts: 4,649

#5519 • • Verano Merituuli

Avernian:
Tai sitten ongelma on yksinkertaisesti se, että hyvät naiset on kiven alla.



mä oonkin ihmetellyt suuresti miks mulla on jatkuvasti niskat jumissa *ding*
Garo

Posts: 446

#5520 • • Garo #jake

Verano:
mä oonkin ihmetellyt suuresti miks mulla on jatkuvasti niskat jumissa *ding*



Osta kaupasta sellainen vehnänjyvillä täytetty niskatyyny (eri muotoisia) jonka voi laittaa mikroon lämpenemään. Se sitten vaan hartijoille niskaa lämmittämään kun särkee (näin paremman puutteessa :)

- Garo