SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,410 views

Cloudberry

Posts: 493

#3921 • • Cloudberry

Flamie:
Sitä minäkin tuumailin. Mulla ainakin on ne parhaat kaverit kenen kanssa kuuntelen uudet levyt ja teen kaiket kivat.



No sulle sama selitys/ tarkennus/ perustelu kuin Sucylle tuossa aiemmin, eli entäpä kun entiset kaverit ei enää syystä tai toisesta ala mua eikä uusia ole siunaantunut samaan tahtiin kuin vanhoja on kadonnut mailman turuille ja toreille.. tai useimpia hyviäkin ystäviä kiinnostaa niin eri jutut, ettei ne ”riitä”, tavallaan. Eikä ne kaverit siihen halipulaan ja syli-ikävään ja seksinnälkään auta.. *ding*
Tai en tiiä onko sulla laadukkaampia ja avarakatseisempia ystäviä ku mulla! *nauru*

Musta nyt vaan tuntuu siltä, että elämä yleisesti ottaen ois hauskempaa ku ois joku special someone significant other. Tai sitten mää vaan kuvittelen/ muistan väärin ku näitä vastalauseita näköjään satelee.. *hmph*

edit: ARGH. Kävin tsekkaan niin mitäsmitäs jäbähän on vasta 16 wee?! En haluais sanoa pahasti, mutta juu ei tarvi tulla mulle mussuttaan yhtään mitään.. Katotaan sitte viiden vuoden päästä joko teikäläinenki kaipaa elämään muutaki sisältöä ku äiskän ja omat kaverit.. Sun ikäsen ja mun ikäsen sinkkuilut on kuitenki hieman eri asioita. *eiei*

Mutta ennen ku menee kokonaan riitelyksi mun on pakko vedota kahvin puutteeseen ja PMS-oireista johtuvaan yleiseen kiukkuisuuteen.. *blush*
Antakee armoa.. Kyllä mä sit parin päivän päästä oon taas ihan kuosissa! Ehkä. *iihhih*

[muokattu 7.7.2004 13:26]
liikkuva muna

Posts: 2,652

#3922 • • liikkuva muna an egg on the move

turbojenni:
---
ruoho akaa. Grass:
fallen angel, eiköhän mielummin kaikkiin ihmisiin sitten? turhaa alkaa sukupuolista luottamusta kyseenalaistaa. *grr**eiei*

---

No jaa, eiköhän oo ihan normaalia, että jos hetero-nainen kokee pettymyksen suhteessa, ni ne paskat fiilikset kohdistuu juuri nimenomaan miehiin?



Toi on mun mielestä vitun vammasta ”jee tyttöpowerii!! miehet on perse, ollaan feministei joo ja vuokrataan makuunista 5 tuntia tamppoonimainoksii VHSsällä” -touhua. Tota voi verrata siihen, että jos egyptiläinen varastaa sun pyörän ni kaikki tummaihoset on kyrpäpersemulkkuja jotka pitäs laittaa pizzauuniin ja jauhaa pulveriks tuulimyllyssä *dissaa*

Ainakaan mun mielestä naisista ei tee paskoja huoria se, että mun exät on käyny imemässä jonkun portsarin munaa tai antamassa persettä tatuoijalle. Ne paskat huorat on nimen omaan ne mun exät - eivät kaikki maailman naiset.

Lisa on mussu *sydän*
Flamie

Posts: 478

#3923 • • Flamie
Selvä se sitten on.
Dynamia

Posts: 63

#3924 • • Dynamia Team Raaka Raisio

Cloudberry:
---
Flamie:
Sitä minäkin tuumailin. Mulla ainakin on ne parhaat kaverit kenen kanssa kuuntelen uudet levyt ja teen kaiket kivat.

---


No sulle sama selitys/ tarkennus/ perustelu kuin Sucylle tuossa aiemmin, eli entäpä kun entiset kaverit ei enää syystä tai toisesta ala mua eikä uusia ole siunaantunut samaan tahtiin kuin vanhoja on kadonnut mailman turuille ja toreille.. tai useimpia hyviäkin ystäviä kiinnostaa niin eri jutut, ettei ne ”riitä”, tavallaan. Eikä ne kaverit siihen halipulaan ja syli-ikävään ja seksinnälkään auta.. *ding*
Tai en tiiä onko sulla laadukkaampia ja avarakatseisempia ystäviä ku mulla! *nauru*

Musta nyt vaan tuntuu siltä, että elämä yleisesti ottaen ois hauskempaa ku ois joku special someone significant other. Tai sitten mää vaan kuvittelen/ muistan väärin ku näitä vastalauseita näköjään satelee.. *hmph*

edit: ARGH. Kävin tsekkaan niin mitäsmitäs jäbähän on vasta 16 wee?! En haluais sanoa pahasti, mutta juu ei tarvi tulla mulle mussuttaan yhtään mitään.. Katotaan sitte viiden vuoden päästä joko teikäläinenki kaipaa elämään muutaki sisältöä ku äiskän ja omat kaverit.. Sun ikäsen ja mun ikäsen sinkkuilut on kuitenki hieman eri asioita. *eiei*

[muokattu 7.7.2004 13:13]

[muokattu 7.7.2004 13:13]

katos täällähän tätä suvaitsevaisuutta löytyy.jos sit tiedät niin paljon ihmissuhteista niin valaise ihmisiä äläkä rupea ikärasistiks...
Nemes

Posts: 2,099

#3925 • • Nemes Balearium

jazka:
---
Cloudberry:
---
Flamie:
Sitä minäkin tuumailin. Mulla ainakin on ne parhaat kaverit kenen kanssa kuuntelen uudet levyt ja teen kaiket kivat.

---


No sulle sama selitys/ tarkennus/ perustelu kuin Sucylle tuossa aiemmin, eli entäpä kun entiset kaverit ei enää syystä tai toisesta ala mua eikä uusia ole siunaantunut samaan tahtiin kuin vanhoja on kadonnut mailman turuille ja toreille.. tai useimpia hyviäkin ystäviä kiinnostaa niin eri jutut, ettei ne ”riitä”, tavallaan. Eikä ne kaverit siihen halipulaan ja syli-ikävään ja seksinnälkään auta.. *ding*
Tai en tiiä onko sulla laadukkaampia ja avarakatseisempia ystäviä ku mulla! *nauru*

Musta nyt vaan tuntuu siltä, että elämä yleisesti ottaen ois hauskempaa ku ois joku special someone significant other. Tai sitten mää vaan kuvittelen/ muistan väärin ku näitä vastalauseita näköjään satelee.. *hmph*

edit: ARGH. Kävin tsekkaan niin mitäsmitäs jäbähän on vasta 16 wee?! En haluais sanoa pahasti, mutta juu ei tarvi tulla mulle mussuttaan yhtään mitään.. Katotaan sitte viiden vuoden päästä joko teikäläinenki kaipaa elämään muutaki sisältöä ku äiskän ja omat kaverit.. Sun ikäsen ja mun ikäsen sinkkuilut on kuitenki hieman eri asioita. *eiei*

[muokattu 7.7.2004 13:13]

[muokattu 7.7.2004 13:13]

---
katos täällähän tätä suvaitsevaisuutta löytyy.jos sit tiedät niin paljon ihmissuhteista niin valaise ihmisiä äläkä rupea ikärasistiks...



ei se ikä aina kerro henkisestä kasvusta...
Cloudberry

Posts: 493

#3926 • • Cloudberry

jazka:
katos täällähän tätä suvaitsevaisuutta löytyy.jos sit tiedät niin paljon ihmissuhteista niin valaise ihmisiä äläkä rupea ikärasistiks...



No hyvää päivää vaan sullekin.
1) Minähän yritän koko ajan kovasti valaista kaikkia, koska kuitenkin olen itse aina oikeassa *justjoo*, te vaan ette oo kovin vastaanottavainen yleisö, ja
2) sorsin ihan ketä lystään, sådant är livet..
3) ihan vaan vinkkinä, tää foorumi pysyy paljon luettavampan kun ei quottaa koko viestiä vaan ainoastaan sen pätkän mitä haluaa kommentoida *dissaa*
Hyvää päivänjatkoa myöskin, nyt lähen katsomaan uutta kämppää ja yritän kovasti vastustaa hinkua tulla myöhemmin illalla notkumaan lisää koneelle ja haastamaan ihmisten kans riitaa. Mutta ku mää oon tässä niiiiin hyvä. Luonnonlahjakkuus suorastaan! *muhaha*
Flamie

Posts: 478

#3927 • • Flamie

Cloudberry:
---
jazka:
katos täällähän tätä suvaitsevaisuutta löytyy.jos sit tiedät niin paljon ihmissuhteista niin valaise ihmisiä äläkä rupea ikärasistiks...

---


No hyvää päivää vaan sullekin.
1) Minähän yritän koko ajan kovasti valaista kaikkia, koska kuitenkin olen itse aina oikeassa *justjoo*, te vaan ette oo kovin vastaanottavainen yleisö, ja
2) sorsin ihan ketä lystään, sådant är livet..
3) ihan vaan vinkkinä, tää foorumi pysyy paljon luettavampan kun ei quottaa koko viestiä vaan ainoastaan sen pätkän mitä haluaa kommentoida *dissaa*
Hyvää päivänjatkoa myöskin, nyt lähen katsomaan uutta kämppää ja yritän kovasti vastustaa hinkua tulla myöhemmin illalla notkumaan lisää koneelle ja haastamaan ihmisten kans riitaa. Mutta ku mää oon tässä niiiiin hyvä. Luonnonlahjakkuus suorastaan! *muhaha*


Hyvää loppuelämää sinkkuna.
lohikarme

Posts: 1,730

#3928 • • lohikarme RitariVittupää
Saas nähä millon täältäkin pääsee...... *grr*

--
Qualis artifex pereo

Epailija

Posts: 5,636

#3929 • • Epailija Physicist, 2nd class.

alek száhala:
Toi on mun mielestä vitun vammasta ”jee tyttöpowerii!! miehet on perse, ollaan feministei joo ja vuokrataan makuunista 5 tuntia tamppoonimainoksii VHSsällä” -touhua.



*lmao* Ihan hemmetin hyvin sanottu. Mutta tosiaan, onhan tuo ihan normaalia käytöstä, vaikka perseestä onkin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#3931 • • Jonulih Guest
No siis.. Mä en kertakaikkaan kyllä kestä olla selibaatissa kovinkaan kauaa, että sitten lähetään ettimään sitä seksiä.. *pahis*

Mmh, löytyis vain semmonen mies joka veis jalat alta, eikä menis mun kiinnostus heti siihen.. Ärsh..
Bio

Posts: 4,429

#3932 • • Bio The Bullies / Pinky

Flamie:
---
Cloudberry:
---
jazka:

---

...yritän kovasti vastustaa hinkua tulla myöhemmin illalla notkumaan lisää koneelle ja haastamaan ihmisten kans riitaa. Mutta ku mää oon tässä niiiiin hyvä. Luonnonlahjakkuus suorastaan! *muhaha*

---

Hyvää loppuelämää sinkkuna.



*lmao*
TwisteD

Posts: 135

#3933 • • TwisteD
pystynköhän mä ikinä pysyy täält pidempää pois? *uuh*
subu

Posts: 1,174

#3934 • • subu Suski

TwisteD:
pystynköhän mä ikinä pysyy täält pidempää pois? *uuh*


*lohduttel*voi toista..
Tääl on välil aika hilpee meininki mut meen tonne toiselle puolelle*nauru*mui mui..
WuZuul

Posts: 181

#3935 • • WuZuul

solena:
Joopa joo, pitää varmaan taas ruveta nettideittaan urakalla, ainakin siinä on oma jännityksensä:)



Siis löytyyks sieltä oikeesti jotain? Eipä oo viittiny kokeilla... Mut siks ehkä tääl ollaan, jospa se deitti.net osoittautus hyödylliseks *nauru*

Mutta haluu sen oman peipen kainaloon jonka kaa voi katella vaikka niitä nyyhkyleffoja ja rutistaa... Pehmee puoliki kaipaa virikettä *nyyh*

--
Wannabe bilekone.

Töölön Prinsessa

Posts: 425

#3937 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s

alek száhala:
Toi on mun mielestä vitun vammasta ”jee tyttöpowerii!! miehet on perse, ollaan feministei joo ja vuokrataan makuunista 5 tuntia tamppoonimainoksii VHSsällä” -touhua. Tota voi verrata siihen, että jos egyptiläinen varastaa sun pyörän ni kaikki tummaihoset on kyrpäpersemulkkuja jotka pitäs laittaa pizzauuniin ja jauhaa pulveriks tuulimyllyssä *dissaa*

Ainakaan mun mielestä naisista ei tee paskoja huoria se, että mun exät on käyny imemässä jonkun portsarin munaa tai antamassa persettä tatuoijalle. Ne paskat huorat on nimen omaan ne mun exät - eivät kaikki maailman naiset.



Ootpas sä nokkela*nauru* Mä käyn ainaki suhteen loppumisen jälkeen aikas laajan tunneskaalan läpi, esim. ekaks saatan olla surullinen, sen jälkeen vihanen.. sit ehkä syytän itteäni, exää tai jopa kaikkia miehiä? Ja ton kaiken jälkeen saan itteni taas kasaan, enkä syytä ketään mistään. Tietämäni mukaan aika moni kokee samat fiilikset. Tuskin Riksulla luottamus on kaikkiin miehiin menny, kunhan nyt kirjotti pettyneenä mitä kirjotti. Eiks tänne klubbariin sit saa avautuu noinakin hetkinä??? Vähän ymmärrystä, jooko? Mä luulen(saatan tietty olla väärässäkin), että jopa sinä tajusit ton kaiken edellämainitun, mutta saitpahan purkaa sun angsteja noita ”paskoja huoria” kohtaan*täh* Mun mielestä tosi huono vertaus, sori.

--
Palaillaan*piis**iloinen*

Avatar
#3938 • • pipa Guest

turbojenni:
---
alek száhala:
Toi on mun mielestä vitun vammasta ”jee tyttöpowerii!! miehet on perse, ollaan feministei joo ja vuokrataan makuunista 5 tuntia tamppoonimainoksii VHSsällä” -touhua. Tota voi verrata siihen, että jos egyptiläinen varastaa sun pyörän ni kaikki tummaihoset on kyrpäpersemulkkuja jotka pitäs laittaa pizzauuniin ja jauhaa pulveriks tuulimyllyssä *dissaa*

Ainakaan mun mielestä naisista ei tee paskoja huoria se, että mun exät on käyny imemässä jonkun portsarin munaa tai antamassa persettä tatuoijalle. Ne paskat huorat on nimen omaan ne mun exät - eivät kaikki maailman naiset.

---


Ootpas sä nokkela*nauru* Mä käyn ainaki suhteen loppumisen jälkeen aikas laajan tunneskaalan läpi, esim. ekaks saatan olla surullinen, sen jälkeen vihanen.. sit ehkä syytän itteäni, exää tai jopa kaikkia miehiä? Ja ton kaiken jälkeen saan itteni taas kasaan, enkä syytä ketään mistään. Tietämäni mukaan aika moni kokee samat fiilikset. Tuskin Riksulla luottamus on kaikkiin miehiin menny, kunhan nyt kirjotti pettyneenä mitä kirjotti. Eiks tänne klubbariin sit saa avautuu noinakin hetkinä??? Vähän ymmärrystä, jooko? Mä luulen(saatan tietty olla väärässäkin), että jopa sinä tajusit ton kaiken edellämainitun, mutta saitpahan purkaa sun angsteja noita ”paskoja huoria” kohtaan*täh* Mun mielestä tosi huono vertaus, sori.

*joo*
sapeli

Posts: 11,768

#3939 • • sapeli jokukukamikä?

turbojenni:Mä käyn ainaki suhteen loppumisen jälkeen aikas laajan tunneskaalan läpi, esim. ekaks saatan olla surullinen, sen jälkeen vihanen..



Hei, nyt tulee tosi huono juttu (anteeks jo etukäteen): ekavilkaisulla mä kuin että sä käyt läpi aikas laajan vihannesskaalan... *nauru**lmao**blush**iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

KT

Posts: 51

#3940 • • KT
---
turbojenni:
---
alek száhala:

Ainakaan mun mielestä naisista ei tee paskoja huoria se, että mun exät on käyny imemässä jonkun portsarin munaa tai antamassa persettä tatuoijalle. Ne paskat huorat on nimen omaan ne mun exät - eivät kaikki maailman naiset.

---


Ootpas sä nokkela*nauru* Mä käyn ainaki suhteen loppumisen jälkeen aikas laajan tunneskaalan läpi, esim. ekaks saatan olla surullinen, sen jälkeen vihanen.. sit ehkä syytän itteäni, exää tai jopa kaikkia miehiä? Ja ton kaiken jälkeen saan itteni taas kasaan, enkä syytä ketään mistään. Tietämäni mukaan aika moni kokee samat fiilikset. Tuskin Riksulla luottamus on kaikkiin miehiin menny, kunhan nyt kirjotti pettyneenä mitä kirjotti. Eiks tänne klubbariin sit saa avautuu noinakin hetkinä??? Vähän ymmärrystä, jooko? Mä luulen(saatan tietty olla väärässäkin), että jopa sinä tajusit ton kaiken edellämainitun, mutta saitpahan purkaa sun angsteja noita ”paskoja huoria” kohtaan*täh* Mun mielestä tosi huono vertaus, sori.

---



Hä? Täähän on iha selkee peli: uskomattoman monella just eronneella naisella (jätetyistä puhumattakaan) ei ole itsetuntoa. Sitä sit koitetaan pönkittää panemalla ensimmäistä vastaan tullutta ei täysin vastenmielistä sälliä.