SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,847,347 views

scobl

Posts: 755

#341 • • scobl
hmm taisi meidän sinkkutopicci unohtua jo, pitääkö keksiä uutta tapaamista? vai ovatko kaikki jo löytäneet toisen puolensa? *vink*

--
bred na net

Tiril

Posts: 82

#342 • • Tiril
*plur* you all!

meitsikin sitten singahti niin sanotusti tänne taas....
suru on puserossa, kun taas tuli annettua *sydän* viedä liian kovaa ja korkealle,
mutta minkäs teet...

mutta hei, onhan pahempiakin kohtaloita kun olla sinkku, ja vielä keskellä kesää?
Sure!

*vink*

--
*plur* you all!

scobl

Posts: 755

#343 • • scobl
Tiril, welcome to the club *hih*

--
bred na net

Avatar
#344 • • spir@l Guest
just ton korkealta tippumisen takia olen lopettanut KAIKKI seurustelusuhteeni ennen ku se vois sattua. saatan jäädä jostain paitsi mutta eipähän ainakaan satu. *uuh*
milla

Posts: 3,699

#345 • • milla
niinpä! mäki muka jonku miehen haluun, mutta taidan alitajuisesti noudattaa just tota juttua. heti ku menee liian vakavaks ni aina löytyy muka joku hyvää syy sanoo adios amigos.. mut ehkä tää on ihan jees kai*voiei*

kato on kuitenki kesä nyt ja kaikkee niinku Tiril tos sano*pahis*
killuska

Posts: 748

#346 • • killuska
TOi on muuten totta... kerkeehän sitä sitten talvell murehtii.
jOs sitten enään on sinkku
*vink*

(muokattu 8.7.2002 12:59:42)

--
*killuska*

milla

Posts: 3,699

#347 • • milla
ja sit aina pitää haluta se ketä ei saa, ja sit jos saa ni ei enää haluu sitä*eiei*on tää vaikeeta :DD mut ehkä ei jaksa miettiiiii*ökkö*
Avatar
#348 • • spir@l Guest
Niinpä, ei saa stressata tollasia. Kai sitä johonkun törmää sitten joskus ja jonka kanssa haluaa olla yhdessä pidempäänkin. ks. tilastollinen todennäköisyys... *ding*
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#349 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Hei likat näi sen ON!Jos sydän alkaa kiinnostuu liikaa jostain,järki tulee heti mukaan ja sanoo stop!Sit jäi arvuuttelux oisko hommast tullu mitää vai ei....tää on niin tätä!Mut mä en valita,itse oon tieni valinnut;)))
Toiset valitsee perheen mä valitsin uran;)*uraputkessa*
*hih*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

killuska

Posts: 748

#350 • • killuska
M_I niin on tainnut tulla jauhettuu noista äijjistä vähän liikaakin viimeaikoina...*justjoo*

--
*killuska*

milla

Posts: 3,699

#351 • • milla
Angeli:

M_I niin on tainnut tulla jauhettuu noista äijjistä vähän liikaakin viimeaikoina...*justjoo*



REALLY? Nyt loppu jauhaminen:DD Älä soittele mulle enää! ;D
cosmikki

Posts: 1,261

#352 • • cosmikki
...tsihi...

täällä yhä elämää. hassua. *plur*

..ite en vaihtaisi seurustelusuhdettani enää sinkkuuteen vaikka mitä saisin *sydän*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

cicca82

Posts: 190

#353 • • cicca82
Muah ja tervehdys toodella pitkästä aikaa...
Nyyhäääh! Konetta ei töihin enää tule jotenka sitä ollaan kavereitten ja isukin armoilla aina kun nettiin himoaa mieli...
Mutta joopa joo, onnellinen sinkkumieli yhä vaan ja aina edelleen. Tää olotila saa mun puolesta jatkua, koska ennen juhannusta mut meinattiin kahlita parisuhteeseen... Tämä episodi sai aikaan sen että, mulla ei ole enää ns "panokaveria", koska se alkoi haluta enemmän ja mä en sitten taas halunnu enempää....Perkele!
Mutta koska nyt on kesä, niin eiköhän se uusi sellainen kakslahkeinen anna itsensä löytää melkoisen äkkiä...
Hyvää metsästyskesää kaikille sinkuille!!!
Love you all!*sydän*

--
partyparty im here so also party is here

mixed~thunder

Posts: 524

#354 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Meikäläinenkii back in business ...
Tierä nyt sit et onks se hyvä vai huono juttu..
Mikäpäs täällä nyt on ollut tilanne noin viimeaikoina?

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

cosmikki

Posts: 1,261

#355 • • cosmikki
...ei täällä kai oikein ihmeempiä ole viime aikoina ukkonen tapahtunut...

...ihmiset ovat lomailemassa eivätkä tänne ehdi kokemuksiaan rustailemaan. *igor*

,,mikä on oma tilanteesi *vink*?

*plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

slush

Posts: 685

#356 • • slush
..joo, minäkin pääsin nyt nopeesti täällä käymään

Tosiaan, mulla ei enää ole nettiä himassa eli siks mua ei ole paljon näkyny..

ja nyt on kiire takasin töihin mutta hauskaa kesän jatkoa kaikille ja nähdään varmasti syksyllä kun koneen taas jostain löydän..

--
Miks mulle aina käy näin???

killuska

Posts: 748

#357 • • killuska
Joo ei noista miehistä ota selvää ja ne on ihan *possu*
EI kaikki..
Noh mut mie päätin et antaa olla ja tuleehan noita...
Sit talvell voi ettii jonku kainalon...

--
*killuska*

Avatar
#358 • • Sinqquliini Guest
Sinqquilu rulez, mut mistä sais sellaisen hengailukainalon, johon vois käpertyä pakoon pahaa maailmaa? Kesällä seukkaaminen on varmaan monelle "ei kiits", mut halimisesta tykkää kaikki, eiköz? *plur*
Pari pusua ja halia pvässä (tai edes vkossa..) pitää aivokemiat kohdallaan... *pihkassa*
Avatar
#359 • • Creamy Guest
Uusi tulokas ja samantien tälle sivulle...*eiei*
Olenkohan ainut kenestä tuntuu että "Kaikki muut seurustelee paitsi minä"?*nauraa*
Avatar
#360 • • Creamy Guest
Loistava idea toi kaappi...Ja pari lukkoa siihen vielä ettei ne tunteet varmasti karkaa...*hymy*
On se kyllä kumma,niin hyviä tyyppejä on olemassa ja silti ei nappaa muuta kuin ne jotka tuntuu saavuttamattomilta...
Ja välillä ei nekään ja sitten taas jokainen vastaantulija...
Ymmärsiköhän kukaan mitä mä yritin selittää??*vink*