just ton korkealta tippumisen takia olen lopettanut KAIKKI seurustelusuhteeni ennen ku se vois sattua. saatan jäädä jostain paitsi mutta eipähän ainakaan satu.
niinpä! mäki muka jonku miehen haluun, mutta taidan alitajuisesti noudattaa just tota juttua. heti ku menee liian vakavaks ni aina löytyy muka joku hyvää syy sanoo adios amigos.. mut ehkä tää on ihan jees kai*voiei*
kato on kuitenki kesä nyt ja kaikkee niinku Tiril tos sano*pahis*
Niinpä, ei saa stressata tollasia. Kai sitä johonkun törmää sitten joskus ja jonka kanssa haluaa olla yhdessä pidempäänkin. ks. tilastollinen todennäköisyys...
Hei likat näi sen ON!Jos sydän alkaa kiinnostuu liikaa jostain,järki tulee heti mukaan ja sanoo stop!Sit jäi arvuuttelux oisko hommast tullu mitää vai ei....tää on niin tätä!Mut mä en valita,itse oon tieni valinnut;)))
Toiset valitsee perheen mä valitsin uran;)*uraputkessa*
Muah ja tervehdys toodella pitkästä aikaa...
Nyyhäääh! Konetta ei töihin enää tule jotenka sitä ollaan kavereitten ja isukin armoilla aina kun nettiin himoaa mieli...
Mutta joopa joo, onnellinen sinkkumieli yhä vaan ja aina edelleen. Tää olotila saa mun puolesta jatkua, koska ennen juhannusta mut meinattiin kahlita parisuhteeseen... Tämä episodi sai aikaan sen että, mulla ei ole enää ns "panokaveria", koska se alkoi haluta enemmän ja mä en sitten taas halunnu enempää....Perkele!
Mutta koska nyt on kesä, niin eiköhän se uusi sellainen kakslahkeinen anna itsensä löytää melkoisen äkkiä...
Hyvää metsästyskesää kaikille sinkuille!!!
Love you all!
Joo ei noista miehistä ota selvää ja ne on ihan
EI kaikki..
Noh mut mie päätin et antaa olla ja tuleehan noita...
Sit talvell voi ettii jonku kainalon...
Sinqquilu rulez, mut mistä sais sellaisen hengailukainalon, johon vois käpertyä pakoon pahaa maailmaa? Kesällä seukkaaminen on varmaan monelle "ei kiits", mut halimisesta tykkää kaikki, eiköz?
Pari pusua ja halia pvässä (tai edes vkossa..) pitää aivokemiat kohdallaan...
Loistava idea toi kaappi...Ja pari lukkoa siihen vielä ettei ne tunteet varmasti karkaa...
On se kyllä kumma,niin hyviä tyyppejä on olemassa ja silti ei nappaa muuta kuin ne jotka tuntuu saavuttamattomilta...
Ja välillä ei nekään ja sitten taas jokainen vastaantulija...
Ymmärsiköhän kukaan mitä mä yritin selittää??