SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,480 views

_2

Posts: 325

#3341 • • _2

alien:
tämä sika lopettaa tänään sinkkuilun

tänään siitä tehdään virallista

oceania, here We come!!



Heh, pikkasen ennakointia... eh? *nauru**vink*
shine

Posts: 221

#3342 • • shine
mut jätettii eilen*jiihaa*

--
you don't know me, i don't know you........but i do miss u.

lohikarme

Posts: 1,730

#3343 • • lohikarme RitariVittupää

shine:
mut jätettii eilen*jiihaa*



Helpotus?

--
Qualis artifex pereo

lohikarme

Posts: 1,730

#3344 • • lohikarme RitariVittupää

CandyRaver:
---
Epailija:
---
CandyRaver:
sinkkuilee
ja tää on nyt pysyvä tila. se o varma.
ku kaikki pojat o ihan tyhmii =((

---


Eikös me miehet olla niin kuin vessoja... varattuja tai täynnä paskaa *nauru* Ole huoleti... kyllä se oikee tulee vastaan vielä *hali*

--
Qualis artifex pereo

-Santtu-

Posts: 1,965

#3345 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Lene:
No en mä oikein kannata sellaista elämää, että pettymysten ja katumuksen pelko ohjaa elämää. Tietenkin kyllä osaltaan ohjaa, mutta riskejä on uskallettava ottaa. Mieluummin tässä opettelen käsittelemään pettymyksiä ja pääsemään yli, vaikka se kippeetä tekkeekin. Ja jos muuten ei ole unelmia niin ei ole midään. *vink*



Olet niin oikeassa *joo* Ei elämästä tule mitään jos vaan pelkää. Itse kyllä sorrun joissain tilanteissa siihen että mietin liikaa asioita eteenpäin ja että mitä sitten jos tulee sellainen *nyyh*kaikkikaatuujameneerikkijatuntuupaskaltaeikäselviä-meininki, mut se johtuu varmaan vaan siitä että niin on käyny liian usein. Mut silti tässä vielä mölisen niin kyllä varmaan jatkossakin niistä kolhuista selviän... *vink* Aina ei voi voittaa, eikä edes joka kerta.
Jonkunlainen itsesuojeluvaisto olis kyllä ihan kiva omistaa. *igor* *nauru*
Avatar
#3346 • • sakk303 Guest

shine:
mut jätettii eilen*jiihaa*



Aiiiiiiiiika erikoinen reaktio suhteen loppumiseen toi *jiihaa* .......... *ding**vink*

Noh, luullakseni tarvit kuitenkin *hali*

Kylä se siitä. Tervetuloa luukkuumme monikuloiseen *justjoo*

[muokattu 27.3.2004 13:28]
Cassu

Posts: 634

#3347 • • Cassu Vieras omassa elämässä
minä hiivin takavasemmalle....nuuhkimaan toisen luukun tuoksuja....*heihei**ding*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Aeryn

Posts: 166

#3348 • • Aeryn
*huokaus!* keväällä tuntuu, että kaikki muut paitsi mä siirtyy tonne seukkaus luukun puolelle. *ding* Kai se vaan oon kestettävä, mutta se alkaa pikkuhiljaa jo ahdistamaan liiakseen. *uuh*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Fresia

Posts: 764

#3349 • • Fresia vähän outo

Aeryn:
*huokaus!* keväällä tuntuu, että kaikki muut paitsi mä siirtyy tonne seukkaus luukun puolelle. *ding* Kai se vaan oon kestettävä, mutta se alkaa pikkuhiljaa jo ahdistamaan liiakseen. *uuh*



Yks mun parhaista kavereistakin alko sit seurustelee... se oli niin vannoutunut sinkku ja nyt tyttöö viedään... onko mulla enää ees sinkkukavereita, kaikki tuntuu enemmän ja vähemmän seukkaavan *igor*.

Seurustelevat kaverini jaksaa aina hokee mulle, että oon niiiiiiiin vaativa jätkien suhteen. Mutta ei sitä jaksa mitä ja ketä tahansa *justjoo*... mieluummin sinkku kuin sit sellasessa suhteessa, josta ei saa mitään millään tasolla irti...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Elmiira

Posts: 1,446

#3350 • • Elmiira

Aeryn:
*huokaus!* keväällä tuntuu, että kaikki muut paitsi mä siirtyy tonne seukkaus luukun puolelle. *ding* Kai se vaan oon kestettävä, mutta se alkaa pikkuhiljaa jo ahdistamaan liiakseen. *uuh*




Itse kyllä ennemmin kaipaan syksyllä jonkun kainaloon, kun tulee taas kylmää ja pimeää... Kesällähän on oikein mukava sinkkuilla, ainakin enimmäkseen *heiii*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Aidrian

Posts: 1,799

#3351 • • Aidrian Furian Master

Cassu:
minä hiivin takavasemmalle....nuuhkimaan toisen luukun tuoksuja....*heihei**ding*


Pete peijooni minkä nyt meille teit*plur* ei vaine, onnittelut Teille molemmille*joo*
Aeryn

Posts: 166

#3352 • • Aeryn

Jää~*:
Itse kyllä ennemmin kaipaan syksyllä jonkun kainaloon, kun tulee taas kylmää ja pimeää... Kesällähän on oikein mukava sinkkuilla, ainakin enimmäkseen *heiii*



totta, mutta näin keväällä alkaa tuolla vatsan pohjassa kutkuttaa sellanen kumma tunne, että kaipais hieman jotain actionii. *hih*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Elmiira

Posts: 1,446

#3353 • • Elmiira

Aeryn:
---
Jää~*:
Itse kyllä ennemmin kaipaan syksyllä jonkun kainaloon, kun tulee taas kylmää ja pimeää... Kesällähän on oikein mukava sinkkuilla, ainakin enimmäkseen *heiii*

---


totta, mutta näin keväällä alkaa tuolla vatsan pohjassa kutkuttaa sellanen kumma tunne, että kaipais hieman jotain actionii. *hih*



Onhan se kyllä niinkin, näin talven hiljaiselon jälkeen *joo*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#3354 • • pipa Guest
tää tais lähtee menee... paiipaiii...
Avatar
#3355 • • astaroth Guest

Aeryn:
*huokaus!* keväällä tuntuu, että kaikki muut paitsi mä siirtyy tonne seukkaus luukun puolelle. *ding* Kai se vaan oon kestettävä, mutta se alkaa pikkuhiljaa jo ahdistamaan liiakseen. *uuh*



...*lohduttel*
Ei tässä vielä ole mitään kiirettä, hyvin ehtii jonkun löytää...*vink* Jos yhtään lohduttaa, niin et ole yksin.*hymy*
Aeryn

Posts: 166

#3356 • • Aeryn

tulppaani:
...*lohduttel*
Ei tässä vielä ole mitään kiirettä, hyvin ehtii jonkun löytää...*vink* Jos yhtään lohduttaa, niin et ole yksin.*hymy*



Kiitos... ja täällä sinkkuluukussa todellakin näyttää olevan ruuhkaista... missäköhän syy?... hmm, kummallista... *täh* luultavasti osa syy on se, että me istutaan koneitten ääressä ja valitetaan ettei meillä oo ketään vaikka voitais käyttää sekin aika sydänkäpysen löytämiseen ulkona raittiissa ilmassa. *hih* ja mitään netti addiktiotahan ei ole! ei tietenkään! *iihhih* *iloinen* (toivottavasti kukaan ei nyt vedä herneitä nenäänsä tästä kommentista, ihmiset kun tunutvat olevan hieman herkällä tuulella *vink* )

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

typ0

Posts: 1,892

#3357 • • typ0 syntax error
ää... kyl mua sittenki ahistaa olla täällä.. tahtoo jonku syliin *nyyh*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#3358 • • sakk303 Guest
on tää vaan niin perseestä kattella taitoluistelijoiden perseitä ja märehtiä omaa mahdottomuuttaan *taputapu* . puh. ja joo-o, kesäaikaan vaihdettiin ja kissakuumekin vain nousee. kai se on sitten lemmikkieläinkauppaan suunnattava.
Avatar
#3359 • • astaroth Guest

conaysto:
on tää vaan niin perseestä kattella taitoluistelijoiden perseitä ja märehtiä omaa mahdottomuuttaan *taputapu* . puh. ja joo-o, kesäaikaan vaihdettiin ja kissakuumekin vain nousee. kai se on sitten lemmikkieläinkauppaan suunnattava.



Ja sitten kun ne käppäileen vielä käsi kädessä jonkun naamaan ammutun kuikelon kanssa...*hmph* Rupeaa vaan miettimään, että mitähän se tuossakin ukossa näkee...?

Mutta yritän ajatella positiivisesti: Jos tuollainen susi voi saada tuon kaltaisen jumalattaren, niin sitten minä saan joskus kunnon J. Frostellin...*pihkassa*
typ0

Posts: 1,892

#3360 • • typ0 syntax error

conaysto:
on tää vaan niin perseestä kattella taitoluistelijoiden perseitä ja märehtiä omaa mahdottomuuttaan *taputapu* . puh. ja joo-o, kesäaikaan vaihdettiin ja kissakuumekin vain nousee. kai se on sitten lemmikkieläinkauppaan suunnattava.



eika asiaa yhtaan helpota etta american idolsien camille velasco on niin kasittamattoman kaunis et sattuu... joten... kai sita pitaa tosiaan lemmikki kauppaan menna... *hmph*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual