SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,244 views

-Santtu-

Posts: 1,965

#3141 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Tää on taas niin tätä... *igor*
Kylmä yksin...

Valentine\'s Day ja kaikkee.. *nyyh*

Onneks on edes ihanat ystävät olemassa *sydän*
Avatar
#3142 • • jesus Guest

-Santtu-:
Valentine's Day ja kaikkee.. *nyyh*



Entä sitten? Ihan tavallinen päivä se vaan on. Paitsi että on paljon hyviä bileitä*joo*
-Santtu-

Posts: 1,965

#3143 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

jesus:
---
-Santtu-:
Valentine\'s Day ja kaikkee.. *nyyh*

---


Entä sitten? Ihan tavallinen päivä se vaan on. Paitsi että on paljon hyviä bileitä*joo*



No ei se oo kiva päivä jos on sydänsuruja ja kaikki hehkuttaa vaan rakkautta.. Mut onnex kavereitten kanssa bilettää niin kyllä kai ne huolet unhoittuu. *hymy*
gabber

Posts: 440

#3144 • • gabber
hei,miten ois trioluukku..? tai group-areena?kuka lähtee beesiin?*aplodit*

--
---hapetus gabetus---

Riku

Posts: 3,187

#3145 • • Riku The Little Prince

gabber:
hei,miten ois trioluukku..? tai group-areena?kuka lähtee beesiin?*aplodit*

Hei, nää kuulostaa hyviltä bileiltä!

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Dacey

Posts: 671

#3146 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
mä pakkailen hammasharjaa nyt.. tää pääsis pois ainaki vähäks aikaa.. mielummin tietty pidemmäks mut sen näyttää aika.. *plur*
lillu

Posts: 117

#3147 • • lillu Superlillu!
yyh oon kipee ja sit viel yksin :/ tää on niin ankeinta täs sinkkunaolos :P ois ees joku joka hoitais :) *uuh*
sbanc

Posts: 255

#3148 • • sbanc
hyvää ystävänpäivää tämän luukuun nais henkilöille :)
Emulator

Posts: 213

#3149 • • Emulator The Lost Soul

lillu:
yyh oon kipee ja sit viel yksin :/ tää on niin ankeinta täs sinkkunaolos :P ois ees joku joka hoitais :) *uuh*



niimpä niin... *hymy*

*lohduttel* ei varmaan kiva ku sul oli lomaki ja kaikkee...

--
<3

Emulator

Posts: 213

#3150 • • Emulator The Lost Soul
*ding* sais kyllä nyt ihan heti löytyä joku jolle saisin olla kiltti ja kaikkee sitä tärkeintä... kohta joutuu käyttää erikois keinoja *hih* sydän kuolee yksinoloon *eiei*

--
<3

wallu

Posts: 125

#3151 • • wallu
Kävipä tällainen täysin odottamaton tapaus, että perjantaina penkkaribileissä jouduin isketyksi kuin salama kirkkaalta taivaalta *ding* Et taitaa olla, että joudun poistumaan tästä luukusta piakkoin...varmaksi ei tietenkään voi sanoa vielä *iloinen*
Ja tämä sattui juuri kun olin suunnitellut iskeväni jonkun kauniin tyttösen abiristeilyltä eilen*täh*
Mutta kaippa asiat meni kuitenkin parhain päin vaikka ne meni täysin suunnitelmien vastaisesti *plur*
pyhimys

Posts: 622

#3152 • • pyhimys
Missäköhän se joidenkin mainostama villi sinkkuelämä on*täh*... Itselläni ei ainakaan tällä hetkellä ole tietoakaan siitä*eiei*... Kyllähän tämä nykytilanne yleensä menettelee, mutta joskus tulee hetkiä, kun kaipaa sitä hetkeä, kun herää jonkun tietyn ihmisen viereltä...

[muokattu 15.2.2004 09:42]
Cassu

Posts: 634

#3153 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Mitä tohon kipeenä oloon tulee, on selvää et jos fyysinen kunto on hyvä, ei tule helposti kipeex, jos henkinen kunto on hyvä ettei oo mitää paineita, murheita tai muuta kannettavaa taakkaa voi elää terveenä, yleensä se tauti iskee niinä heikkoina hetkinä.....mut anyway....I will survive, we will survive, everyone will survive.....et tältä pohjalta....
Ei kyllä eilenäkään löytyny mulle ketää ystävänpäivän illasta....ei kouvolas kukaan halunnu olla ystävällinen.....*uuh*......mut taas jatkaa arkista aherrusta.....olis viikko kouluu jäljellä sit sais hengähtää viikon verran...senkin todennäköisesti itsenäisesti....mut ei mahda mitään....sellaisia ne elämän vaiheet on.....mun elämä on kuin tyyni meri.....ei tule aallonpohjia, mut vastaavasti ei tule aallon harjanteitakaan.....lainehditaan hepoasteiden tasalla, ruidutaan ja kuivutaan, matala painetta odotellen....uutta tuulta haisteltavaksi....sen tuoksu jos toisi uuden toivon....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

JustinSan

Posts: 822

#3154 • • JustinSan Nullius in verba
SinKkuilu Rulexroxxorrr. tai sitten ei *justjoo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

T-rex

Posts: 262

#3155 • • T-rex ku(i)va tomaatti
itse asiassa kaiken hempeilyn sun muun lisäksi minä kaipaan riitelemistä. Sitä, että saa huutaa ja kiljua ja olla inhottava, p****mainen akka ja sitten tietää, että se on ihan ok. Että maailma ei kaadu siihen ja että rakastetaan vielä riitelyn jälkeenkin. Ei kukaan haluaisi riidellä minun kanssa? *släp**kivatsulle**släp*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

andi--

Posts: 1,381

#3156 • • andi-- lunttu

T-rex-orava:
itse asiassa kaiken hempeilyn sun muun lisäksi minä kaipaan riitelemistä. Sitä, että saa huutaa ja kiljua ja olla inhottava, p****mainen akka ja sitten tietää, että se on ihan ok. Että maailma ei kaadu siihen ja että rakastetaan vielä riitelyn jälkeenkin. Ei kukaan haluaisi riidellä minun kanssa? *släp**kivatsulle**släp*



Heh, mä oon kuulemma ärsyttävä ku mun kanssa ei voi riidellä... *vink*

--
- RAAH -

N@su

Posts: 77

#3157 • • N@su Pieni porsas

blaine:
*ding* sais kyllä nyt ihan heti löytyä joku jolle saisin olla kiltti ja kaikkee sitä tärkeintä... kohta joutuu käyttää erikois keinoja *hih* sydän kuolee yksinoloon *eiei*



Toi voisi olla mun kirjoitus n. 2 kk sitten.. Olen kauhukseni huomannut ettei tää sinkkuilu nyt niin pahaa ookkaan. (Se villi sinkkuelämä tosin on aika legendaa, mitä sitten villinä pitää.) Nää hyvät puolet onkin siinä että on vapaa tulemaan ja menemään milloin huvittaa eikä ole epäselvyyttä imurointi ja tiskivuoroista..

Mitä kauemmin yksin elää, sitä kriittisemmäksi tulee mahdollisen tulevan kumppaninsa toivotuista ominaisuuksista. Ja se myös pätee että kun ei ketään aktiivisesti etsi, löytyy tarjokkaita liiaksikin asti (missä ne sillon luuraa kun niitä oikeesti hakee??).

Ehkä se on hyväkin asia että joskus elämässään ”jää rannalle ruikuttamaan”. Suhteesta suhteeseen hyppimisessä ei kasva ne tietyt persoonalliset vahvuudet joita toimiva parisuhde tarvitsee ja jotka vain yksineläminen voi antaa. Ensin sinut itsensä kanssa, vasta sitten sinut myös muidenkin kanssa. Kurjaahan se aluksi on ja jokainen sydänsuru tuntuu sietämättömältä.. pohjalta voi kuitenkin nousta vain ylöspäin.. (ellei pohja petä.. *justjoo*,
pakollinen sarkasmi näköjään tähän loppuun.. -”Hei, tunnelin päässä näkyy valoa!!” -”Äh, se on vaan toi pikajuna Turusta Helsinkiin..”)

--
No sex causes bad eyes..

-xx-

Posts: 5,001

#3158 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

N@su:
.. Olen kauhukseni huomannut ettei tää sinkkuilu nyt niin pahaa ookkaan. (Se villi sinkkuelämä tosin on aika legendaa, mitä sitten villinä pitää.) Nää hyvät puolet onkin siinä että on vapaa tulemaan ja menemään milloin huvittaa eikä ole epäselvyyttä imurointi ja tiskivuoroista..


Samat sanat, sinkkuilu onkin ihan kivaa =)
Olen valitettavasti oppinut liiankin itsenäiseksi ja itsekeskeiseksi enkä enää ehkä osaisikaan ottaa toista huomioon tekemisieni suhteen.
Mutta kai siihenkin taas harjoittelun myötä oppisi.


Mitä kauemmin yksin elää, sitä kriittisemmäksi tulee mahdollisen tulevan kumppaninsa toivotuista ominaisuuksista.


On helpompaa olla kriittinen ja pysyä erossa kaikista vähänkään vakavammista suhteista kuin yrittää työstää suhdetta jonkun kanssa. Kukaan ei ole täydellinen ja kaikista paljastuu ennemmin tai myöhemmin jotain vähemmän ihastuttavia piirteitä.
Ehkä kauemmin sinkkuillut on niin tottunut sinkkuiluun että helpommin toteaa, että oma elämä on oikeastaan ihan tyydyttävää ilman tuota tyyppiäkin. Jos vaikka kulman takana lymyilisi joku vielä parempi *justjoo* Kun on kerran näinkin kauan odottanut, niin kyllä sitä vielä muutaman viikon / kuukauden / vuoden jaksaa odottaa ...
*ding*

--
kiitos ja anteeksi ^^

hallucinogen

Posts: 8,190

#3159 • • hallucinogen Edain

T-rex-orava:
itse asiassa kaiken hempeilyn sun muun lisäksi minä kaipaan riitelemistä. Sitä, että saa huutaa ja kiljua ja olla inhottava, p****mainen akka ja sitten tietää, että se on ihan ok. Että maailma ei kaadu siihen ja että rakastetaan vielä riitelyn jälkeenkin. Ei kukaan haluaisi riidellä minun kanssa? *släp**kivatsulle**släp*



Ei riiteleviä ämmiä jaksa katsoa hetkeäkään *nauru* Jos toinen osapuoli alkaa huutamaan ja kiljumaan ilman järjen hiventäkään eikä suostu keskustelemaan järkevästi niin ainakin minä lähden vaikka paikalliseen kuppilaan odottomaan, että se toinen rauhottuu sen verran, että voi keskustella. Itse en jaksa riidellä pätkääkään. Mikään ei ole ärsyttävämpää kun naishenkilö saa päähänsä kello kaksi yöllä alkaa puimaan suhdetta ja herättää miehen ”keskustelemaan” tästä ja sitten otetaan nokkaansa kun toinen ei yllättäen ole halukas tuohon kellon aikaan keskustelemaan asioista *hih*

--
pikku-*possu*

geeni

Posts: 97

#3160 • • geeni
Taidan lukeutua ikisinkkuihin..

Vaan yksin on hyvä olla. Tulee toimeen eikä tarvi edes riidellä. *justjoo*

--
..endorfin.euphoria..