SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,829,120 views

bubbelgum

Posts: 2,477

#3021 • • bubbelgum ~sylikissa~
Ui ui ui ui.... *pihkassa*
Mä pääsin sittenkin pois täältä! *sydän* *kipittää kohti toista luukkua*
Toivottavasti ei nähä vähään aikaan *plur*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Dacey

Posts: 671

#3022 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

bubbelgum:
Ui ui ui ui.... *pihkassa*
Mä pääsin sittenkin pois täältä! *sydän* *kipittää kohti toista luukkua*
Toivottavasti ei nähä vähään aikaan *plur*



bubbelille onnittelut *hali* ja PYSYKIN POISSA!!! *wirn*
Dragonfly

Posts: 542

#3023 • • Dragonfly Mariarawr

bubbelgum:
Ui ui ui ui.... *pihkassa*
Mä pääsin sittenkin pois täältä! *sydän* *kipittää kohti toista luukkua*
Toivottavasti ei nähä vähään aikaan *plur*


onnea hirrrrmeesti *hali* *hih*

--
Uguu~

Emulator

Posts: 213

#3024 • • Emulator The Lost Soul
Onko mun ulkonäössä jotain vikaa ku kukaan ei kiinnostu? *ding* vai mikä on?

Siis ne tytöt keistä mä kiinnostun ni ne ei ees halua tutustua *eiei*

--
<3

T-rex

Posts: 262

#3025 • • T-rex ku(i)va tomaatti

blaine:
Onko mun ulkonäössä jotain vikaa ku kukaan ei kiinnostu? *ding* vai mikä on?

Siis ne tytöt keistä mä kiinnostun ni ne ei ees halua tutustua *eiei*



I hear you. Niin se menee, joka ikinen kerta. Mutta parempaa tulevaisuutta odotellessa. Minulla se menee sitten kanssa niin, että ne pojat, jotka kiinnostaisi ihan tosissaan, pitää minua kaverina. Mutta hyvä niin. Monista vanhoista heilan-kokelaista on tullut hyviä ystäviä ja on tajunnut, että ehkä todellakin parempi näin.
*hali*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Emulator

Posts: 213

#3026 • • Emulator The Lost Soul
Treffeil oon käyny vissii 2 kertaa (vain) ja seurustellu en oo koskaan *poks*
Mä oon aika niuho tyttöjen suhteen (ei ulkonäön vaan kokonaisuuden) ja sit mä kiinnostun aina just niistä Vääristä tytöistä

Ja mun tuuri on .... no ei mulla oo tuuria.. *nyyh*

moon aina ollu optimisti mut jotenki must tuntuu (niiku monista muistakin varmaan) ei juuri minä oon se joka joutuu olee yksin :S

[muokattu 3.2.2004 19:18]

--
<3

wallu

Posts: 125

#3027 • • wallu
Tää on niin tätä*hmph*... joko ne naiset joista on kiinnostunu ei ole kiinnostunu musta tai sitten ne on onnellisesti varattuja maailman tappiin asti*poks*
bubbelgum

Posts: 2,477

#3028 • • bubbelgum ~sylikissa~

blaine:
Onko mun ulkonäössä jotain vikaa ku kukaan ei kiinnostu? *ding* vai mikä on?

Siis ne tytöt keistä mä kiinnostun ni ne ei ees halua tutustua *eiei*



No eipä ainakaan profiilikuvan mukaan oo mitään vikaa *hymy*
Ehkäpä sä ite kiinnostut tytöistä jotka kattoo liikaa pintaa, ku kuoren alle?
Who knows...

--
Hullu ku pullosta tullu.

bubbelgum

Posts: 2,477

#3029 • • bubbelgum ~sylikissa~

wallu:
Tää on niin tätä*hmph*... joko ne naiset joista on kiinnostunu ei ole kiinnostunu musta tai sitten ne on onnellisesti varattuja maailman tappiin asti*poks*



Musta tuntuu että varmaan kaikki jossain vaiheessa elämäänsä ajattelee noin.. Ei siitä oo pitkä aika ku mäkin vielä tuumin, et sinkuks taidan jäädä..
Mutta toisin kävi mulle, ja varmasti käy myös sullekkin..
Sen oon huomannu, että ku lopettaa etsimisen, ja oppii nauttii elämästään ihan yksinäänkin, niin tulee paljon helpommin joku sopiva vastaan.. Jos hirveesti ettii, ja surkuttelee omaa kohtaloaan, niin siitä ei ainakaan synny mitään!

--
Hullu ku pullosta tullu.

typ0

Posts: 1,892

#3030 • • typ0 syntax error
sinkkuus on kylla kovasti vitusti perseesta!!1
*nyyh*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

wallu

Posts: 125

#3031 • • wallu

bubbelgum:
---
wallu:
Tää on niin tätä*hmph*... joko ne naiset joista on kiinnostunu ei ole kiinnostunu musta tai sitten ne on onnellisesti varattuja maailman tappiin asti*poks*

---


Musta tuntuu että varmaan kaikki jossain vaiheessa elämäänsä ajattelee noin.. Ei siitä oo pitkä aika ku mäkin vielä tuumin, et sinkuks taidan jäädä..
Mutta toisin kävi mulle, ja varmasti käy myös sullekkin..
Sen oon huomannu, että ku lopettaa etsimisen, ja oppii nauttii elämästään ihan yksinäänkin, niin tulee paljon helpommin joku sopiva vastaan.. Jos hirveesti ettii, ja surkuttelee omaa kohtaloaan, niin siitä ei ainakaan synny mitään!



Normaalisti tuo ”etsimisen” lopettaminen olisi hyvinkin helppoa, mutta kun käy koulua jossa on 400 vähintään hyvin kaunista tyttöä. Sitä tuppaa menemään hieman höpöksi markkinoiden ollessa suunnattomat*justjoo**ding*
bubbelgum

Posts: 2,477

#3032 • • bubbelgum ~sylikissa~

typ0:
sinkkuus on kylla kovasti vitusti perseesta!!1
*nyyh*



Öööh, siis täh? Ethän sä oo sinkku?!
Vai onko tässä nyt tapahtunut jotain mistä mä en oo kuullu.... *uuh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

*pupu*

Posts: 351

#3033 • • *pupu* nanonano
mä en valita. mulla on kivaa! *plur* kuuntelen hyvää musaa ja kattelen nättejä poikia...tottakai halipula iskee säännöllisesti mutta mulla on ihania kavereita ketä saa halia! *hali*

--
*pupu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#3034 • • hallucinogen Edain

Lene:
*sikamagneetti*



Vedäks puolees possujakin? *vink*

--
pikku-*possu*

misjah

Posts: 3,373

#3035 • • misjah Team Sika

Lene:
*sikamagneetti*


röh röh.. *nauru*

--
www.team*possu*.tk

<><

Posts: 227

#3036 • • <>< ¤blub¤
no siis metästä ei kyl löydy muuta ku villisikoja...*possu**justjoo* jos oikeen possun haluu löytää ni pitää varmaan lähteä navettaan tsiigaamaan...*taputapu*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Chatte

Posts: 4,085

#3037 • • Chatte Team Teknolipat :)

<><:
no siis metästä ei kyl löydy muuta ku villisikoja...*possu**justjoo* jos oikeen possun haluu löytää ni pitää varmaan lähteä navettaan tsiigaamaan...*taputapu*


Hmmm... oon kyllä kasvanu kaupungissa, mutta luulen navetasta löytyvän lähinnä lehmiä tms., ja possuja etsisin ennemminkin sikalasta. *vink* *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#3038 • • Chatte Team Teknolipat :)

Kasari Epärytmi:
Voi herranjumala sentään naiset! Tää on taas niin tätä sulkeutunutta suomalaista meinikiä!


*reps* Minusta ei ainakaan löydy pätkääkään sulkeutunutta suomalaista meininkiä! *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#3039 • • greenie Guest

Kasari Epärytmi:
Voi herranjumala sentään naiset! Tää on taas niin tätä sulkeutunutta suomalaista meinikiä! Ei ihmisiä tarvitse aina yrittää iskeä/etsiä kuudenpromillen humalassa ravintolasta! Jos itsetuntoa piisaa niin IHAN MISTÄ VAAN! Vaikka lähijunasta tai liikennevaloista...keskellä kirkasta päivää.



Eli hyvällä itsetunnolla varustettu henkilö ei edes ajattele sitä mahdollisuutta, että saattaisi tehdä itsestään täyden aasin?

Kuulostaa itseasiassa aika hyvältä idealta. Itse pohdin taas tekeväni itsestäni täyden aasin vastaavissa tilanteissa (rivien väli), vaikka ajatus arkipäiväisestä kohtaamisesta jonkun jumalattaren - vaikka olenkin ateisti - kanssa kuulostaakin aika romanttiselta - kaikessa arkipäiväisyydessään :)

[muokattu 5.2.2004 22:46]
Epailija

Posts: 5,636

#3040 • • Epailija Physicist, 2nd class.

greenie:
Eli hyvällä itsetunnolla varustettu henkilö ei edes ajattele sitä mahdollisuutta, että saattaisi tehdä itsestään täyden aasin?

Kuulostaa itseasiassa aika hyvältä idealta. Itse pohdin taas tekeväni itsestäni täyden aasin vastaavissa tilanteissa (rivien väli), vaikka ajatus arkipäiväisestä kohtaamisesta jonkun jumalattaren - vaikka olenkin ateisti - kanssa kuulostaakin aika romanttiselta - kaikessa arkipäiväisyydessään :)



Hyvällä (liiankin) itsetunnolla varustettua henkilöä ei varmaan kauheasti haittaa, että hän saattaisi tehdä itsestään täyden aasin. Riski saattaa olla ihan ottamisen arvoinen ja toisaalta antaahan se sitten mahdollisesti yhden syyn lisää nauraa itselleen, jos sellaiseen on kykeneväinen.

Arkipäivän romanttisuudessa ei kyllä ole mitään vikaa. Kyllä ajatus siitä, että törmää elämänsä naiseen jossain liikennevaloissa (tai vilkkaassa risteyksessä ruuhka-aikaan omalla autollaan) tuntuu vähintään yhtä hauskalta kuin Se Aito Siirappinen Romantiikka. *joo*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous