SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,839,149 views

remotion

Posts: 5,283

#2821 • • remotion nostatus guru
Olen ilmeisesti sittenkin niin paska jätkä ettei multa olekaan mitään asiaa täältä pois. Pitäisköhän sitä ajaa joltani sillalta alas*nyyh*

[muokattu 16.1.2004 13:27]
silencio

Posts: 401

#2822 • • silencio el

remotion:
Olen ilmeisesti sittenkin niin paska jätkä ettei multa olekaan mitään asiaa täältä pois. Pitäisköhän sitä ajaa joltani sillalta alas*nyyh*



Älä edes mieti tollasia, ainakaan vakavissas....

Hmph, niin, kaipa mäkin kuulun tänne. Tai oisin kuulunu jo n. 1/2 vuotta....

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

MrP

Posts: 42

#2823 • • MrP candy kills


---
Chatte:
Täytyy vissiin tunnustaa: seukkaan. *blush* Taistelin sinkkuuteni puolesta henkeen ja vereen, mutta sattui tuossa taannoin sellainen vastustaja, jolle en mahtanut mitään. *vink*

*sydän*
---

---
Klept0man:
Ihanko totta? *vink* En usko! *iloinen* *hih* *nauru*
---

---
Chatte:
Mitäs et usko? *nauru* Taisit jostain kumman syystä kuitenkin olla eka joka tiesi... *hih* *pus*
---



Huh, lopultakin tulitte kaapista ulos... *aplodit**jiihaa**nauru**vink*
Chatte

Posts: 4,085

#2824 • • Chatte Team Teknolipat :)

Chatte:
Täytyy vissiin tunnustaa: seukkaan. *blush* Taistelin sinkkuuteni puolesta henkeen ja vereen, mutta sattui tuossa taannoin sellainen vastustaja, jolle en mahtanut mitään. *vink*
*sydän*
---
Klept0man:
Ihanko totta? *vink* En usko! *iloinen* *hih* *nauru*
---
Chatte:
Mitäs et usko? *nauru* Taisit jostain kumman syystä kuitenkin olla eka joka tiesi... *hih* *pus*
---
MrP:

Huh, lopultakin tulitte kaapista ulos... *aplodit**jiihaa**nauru**vink*


*hih* Juu, kun ei tuo kaappi pidemmän päälle kuitenkaan ole niin viihtyisä mesta. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

remotion

Posts: 5,283

#2825 • • remotion nostatus guru

Puistokemisti:
---
remotion:
Olen ilmeisesti sittenkin niin paska jätkä ettei multa olekaan mitään asiaa täältä pois. Pitäisköhän sitä ajaa joltani sillalta alas*nyyh*

---



Älä hyvä mies tee mitään hätiköityä.
Kyllä se vielä iloksi muuttuu*lohduttel*



No toivossa on hyvä elää mutta sais joskus muuttua ne toiveet todeksikin. Oli niin kivaa aikaa ja sitten viime yönä tipahti pommi ihan yllättäen.
de va läppä de. En mä ikinä varmaan riistäis henkeäni jonkun tytön takia, joku roti se sentään on oltava.*hmph*
silencio

Posts: 401

#2826 • • silencio el

remotion:
---
No toivossa on hyvä elää mutta sais joskus muuttua ne toiveet todeksikin. Oli niin kivaa aikaa ja sitten viime yönä tipahti pommi ihan yllättäen.
de va läppä de. En mä ikinä varmaan riistäis henkeäni jonkun tytön takia, joku roti se sentään on oltava.*hmph*



Valitettavan useasti ne pommit putoaa yllättäen. Tosta vaan kun salama kirkaalta taivaalta. Mulle tuli tossa reilu puoli vuotta sitten täysin yllätyksenä omalta avovaimolta ilmoitus että mä lähden nyt, 6 vuoden yhdessä olon jälkeen. *uuh* Tietty siinä oli ollut sellasta suhteen hyytymistä ennen sitä mutta ei mitää sellasta mistä en luullut selvittävän. Ja mitä kaikkea sen jälkeen alkoi selviämään siitä mitä oli ollut ja oli meneillään en viitsi edes puhua..... Mutta mutta, silti tässä ollaan jaloillaan ja elämä jaksaa kuitenki taas jo hymyillä mullekin vaikka sinkkuna olenkin *iloinen*

Niin toi mun pointti tossa pienessä ”avautumisessa” ei ollu valittaa omia jo ohitettuja vaikeuksiani, vaan se että kaikesta selviää kuitenki jälleen ylös vaikka tuntuis kuinka kamalalta jossain vaiheessa. Ei kannata ainakaan katkeroitua eikä menettää uskoaan ihmisiin. *joo*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Amma

Posts: 2,383

#2827 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Ollako vai eikö olla - kas siinä pulma... *ding*

--
*etsiskel*

hallucinogen

Posts: 8,190

#2828 • • hallucinogen Edain
Joo noi erot taitaa tulla monille aika yllätyksenä. Viimeksi kun kunnolla seukkasin niin se ero tuli ihan kuin pommi taivaalta *nauru* Mimmin omissa ylppärijuhlissa tai pikemminkin oltiin siinä vaiheessa jo baarissa ja kysäsin et mikäs mieltä oikeen painaa niin vastaus ”mä haluun olla sinkku” *nauru* Siin oli hetken monttu auki ja sit vaan mitään sanomatta takki narikasta, muijalta avaimet sen kämppään ja taksilla sinne, oli vähän olo et mitä vittua *nauru*
No joo silloon ei kyllä naurattanu mut nyt siit on jo aikaa niin jo voi vähän hymyillä asialle *iloinen*

--
pikku-*possu*

_2

Posts: 325

#2829 • • _2
AAaagh.... Mikä naisia vaivaa... kaiken teet.. olet kiltti, tarjoot juomat ja lämpimän \”paikan\” mutta EI...!! *eiei* Agh.... mä oikeesti alan kohta keskittyyn omaan napaan pelkästään... mulla sentään on kaks veljee jatkamassa sukua jos se siitä on kiinni....*poks*
display23

Posts: 3,069

#2830 • • display23

Lansetti:
AAaagh.... Mikä naisia vaivaa... kaiken teet.. olet kiltti, tarjoot juomat ja lämpimän ”paikan” mutta EI...!! *eiei* Agh.... mä oikeesti alan kohta keskittyyn omaan napaan pelkästään... mulla sentään on kaks veljee jatkamassa sukua jos se siitä on kiinni....*poks*


Luota naiseen ja tuhoat elämäsi.*joo*

[muokattu 17.1.2004 04:19]
Riku

Posts: 3,187

#2831 • • Riku The Little Prince
Siis vanha tuttu totuushan on, että naiset ihastuvat helpommin kusipäihin ja mulkkuihin, ja sen jälkeen sitten valittavat että miehet ovat niin paskoja. Kiltteydellä ei kovin helposti pääse kovin pitkälle ainakaan iskemismielessä. Jos mies on ystävällinen ja uhrautuva naista kohtaan, niin tämä luetaan yleensä epätoivoiseksi ja oman tason alittavaksi ja siirrytään sellaiseen joka ei pidä naista juuri minään. Tämän kai päätellään tarkoittavan sitä, että mies on niin paljon naisen tason yläpuolella, että tämä on hyvä saalis kun tämän ei tarvitse tekeytyä mukavaksi ja kiltiksi.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

_2

Posts: 325

#2832 • • _2

pHaze:
Siis vanha tuttu totuushan on, että naiset ihastuvat helpommin kusipäihin ja mulkkuihin, ja sen jälkeen sitten valittavat että miehet ovat niin paskoja. Kiltteydellä ei kovin helposti pääse kovin pitkälle ainakaan iskemismielessä.....



Ja tähän on pakko lisät vielä se: Annat naiselle vaihotehdon: 1) sano ”hei hei” niin lähden 2) Edetään niinkuin minä haluan... *plur*

JA MITÄ tapahtuu..?!?
Nainen sanoo: ”Maista tätä” *juomaa jonka tarjosin omaan piikkiin* *igor*
(lue: mitään ei tapahdu)
*eiei**poks**eiei*

Eli siis nainen ei halua olla se paha?! Miksi ei siis voi sano suoraan? Kyllä tai Ei. Liian vaikeaa? Tuskinpa. *justjoo*
Avatar
#2833 • • valona Guest

pHaze:
Siis vanha tuttu totuushan on, että naiset ihastuvat helpommin kusipäihin ja mulkkuihin, ja sen jälkeen sitten valittavat että miehet ovat niin paskoja.



Kiltteyden ja kusipäisyyden rajoilla tasapainottelu sekä naisen isälle tuoksuminen/haiseminen *känni* saattaakin olla \?salainen\? kaava naisten sydämiin perus juottola/lihatiski meiningeissä.

Kaikkien sinkkumiesten kannattaa siis harjoitella peilin edessä paria kolmea koiranpentuilmettä tavanomaisten uhoamisten lisäksi. Tämän toteutuessa edes osittain moni voisi varmasti harkita jälleen juottolavierailua amisten keskittyessä lähinnä hymyilemään naisille muille miehille vittuilun sijaan.

Naisten osa tässä sovinistisessa ja ironiaa pursuilevassa roolileikissä olisi edelleen vastaanottaa samojen mulkkujen pokailuyritykset. Em. vanha totuus pitäisi paikkansa edelleen, kaikilla olisi vain kivempaa *justjoo*
SilverJo

Posts: 1,893

#2834 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
*justjoo* Mun mielestä juuri miehillä se ongelma on! Ei tosin siinä iskuvaiheessa ja sanotaanko parin seuraavan kuukauden aikana, jolloin kyllä kyhnytellään ja vannotaan rakkautta. Ensin tulee esiin välinpitämättömyys ja eräänlainen kylmyys. Se johtaa itse ongelmaan, eli siihen ettei mies kerro mitä ajattelee, joko kaikki tulee liian itsestäänselväksi tai sitten mies yksinkertaisesti menettää kiinnostuksensa, muttei ystävällisesti vaivaudu kertomaan siitä tälle toiselle osapuolelle. Jopa seksi unohtuu, oma nainen ei enää kiihota vaan miesten tyylin mukaan (tai pitäisikö sanoa miesten vastenmielisen pane-niin-monta-kuin-ehdit-metodin mukaan) mielessä on jo seuraava naikkonen. Eron sattuessa asiat käännetään täysin ylösalaisin; vikahan on tietenkin naisen, vaikka juuri mies on se, jota läheisyys on alkanut ahdistamaan eikä yksi nainen enää riitä.

Nyt taisin syyllistyä yleistämiseen.. Eiväthän sanani päde kaikkiin miehiin vaan vain niihin, joita minä olen kohdannut. *uuh* Tässäpä yksi esimerkki: puolisen vuotta meni taivaallisesti, kaikin puolin, tai niin ainakin luulin. Sen jälkeen ei minkäänlaista läheisyyttä (ei edes seksiä, olen kuulemma nymfo) ->kaverit ja viina olivat tärkeämpiä. Jopa astmani sain niskoilleni aivan kuin olisin sen tahallani itselleni hankkinut! Salailua, valehtelua ja asioiden kertomatta jättämistä (joka muuten on oikeastaan valehtelua). Lopulta laitoin kovan kovaa vastaan, kysyin suoraan lähdenkö vai tahtooko herra edelleen yrittää? Melkeinpä iloisena mies itse kyyditsi minut sukulaiseni luokse. Olisiko kenties asiasta voinut keskustella aikaisemmin, molemmat olisivat päässeet paljon helpommalla! Suhde siis päättyi, tosin sillä seurauksella, että mies on edelleen yhdeydessä (vaikken sitä haluaisi). Melkein vuoden jälkeenkin (ja vaikka juuri hänen tahdostaan erosimme) hän soittelee, välillä ikävöiden ja välillä taas haukkuen ties miksi.. Koittakaa miehet päättää mitä haluatte!

Tämäkään avautuminen ei siis tapahtunut siksi, että olisin saanut valittaa mennyttä pahaa oloani, päinvastoin. Tällä hetkellä olen paljon onnellisempi kuin loppuaikoina exäni kanssa. Silti toivo elää, ehkä joskus löydän oman trinssini.. Siihen asti olen tyytyväinen tämänhetkiseen olotilaani.

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Epailija

Posts: 5,636

#2835 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Älkää ihmiset turhaan seivailko. Jos jossain haluaa valitaa mennyttä tai nykyistä pahaa oloaan, niin tässä topikissa se käy päinsä varsin luontevasti. *vink*


Siis vanha tuttu totuushan on, että naiset ihastuvat helpommin kusipäihin ja mulkkuihin, ja sen jälkeen sitten valittavat että miehet ovat niin paskoja. Kiltteydellä ei kovin helposti pääse kovin pitkälle ainakaan iskemismielessä. Jos mies on ystävällinen ja uhrautuva naista kohtaan, niin tämä luetaan yleensä epätoivoiseksi ja oman tason alittavaksi ja siirrytään sellaiseen joka ei pidä naista juuri minään. Tämän kai päätellään tarkoittavan sitä, että mies on niin paljon naisen tason yläpuolella, että tämä on hyvä saalis kun tämän ei tarvitse tekeytyä mukavaksi ja kiltiksi.



Vanha tuttu - ja valitettava - totuus. Kai tuo on sitten sitä paljon parjattua naisen logiikkaa, jonka mukaan toimiessa kyllä IMO saa sitä mitä tilaa ja ansaitsee. Onneksi todellisuus ei ole puhdasta stereotypiaa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

lostgone

Posts: 2,493

#2836 • • lostgone

pHaze:

Siis vanha tuttu totuushan on, että naiset ihastuvat helpommin kusipäihin ja mulkkuihin, ja sen jälkeen sitten valittavat että miehet ovat niin paskoja.


Olen jokseenkin samaa mieltä*joo* Mut aloin miettiä et onko tämä toiminta osa kognitiivistä perimää (nytpä en o varma ihan tosta nimikkeestä,jotenkin se noin meni) . Mut mitä itsevarmempi joka useimmiten ilmenee kusipäisyytenä, sitä kiehtovampi ja jännittävämpi tälläinen persoona tuntuu naisista olevan.

Kiltteydellä ei kovin helposti pääse kovin pitkälle ainakaan iskemismielessä. Jos mies on ystävällinen ja uhrautuva naista kohtaan, niin tämä luetaan yleensä epätoivoiseksi ja oman tason alittavaksi ja siirrytään sellaiseen joka ei pidä naista juuri minään.


Koska kiltit miehet ovat naisista tylsiä, mielenkiinnottomia persoonia. Heitä kiinnostaa väärä ihminen, heidän pitäisi keskittyä omien etujensa ajamiseen.

Tämän kai päätellään tarkoittavan sitä, että mies on niin paljon naisen tason yläpuolella, että tämä on hyvä saalis kun tämän ei tarvitse tekeytyä mukavaksi ja kiltiksi.


Alistaminen ja vallan voima.

Muistettava,että jokainen o erilainen ja blaa baa.. Eivätkä naiset halua myöntää yhteyttä, eivätkä aina edes huomaa sitä..*justjoo* Mut emmepä me miehetkään kaikista kiinnostu piilotajunnallisista syistä..*hmph*
Ps. Kerranki jotain hyvää siitä et oon kusipää*hahjust*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Amma

Posts: 2,383

#2837 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Edellisten tekstien perusteella en mielestäni tunnista itseäni naiseksi.. Vai? (Sehän ei toisaalta ole mitään uutta.. Minä ja muut äijät. *hih*)

Minkälaisiin naisiin miehet sitten ihastuvat/ rakastuvat, jos naiset edellä olevien esitysten perusteella kapsahtavat kusipäihin?
Ja jottei keskustelu olisi niin heteropainotteista säilyttäen kuitenkin yleistävän linjauksen, niin minkälaisista miehistä miehet pitää ja naiset naisista? Entäs bit?

*täh*

--
*etsiskel*

anqqa

Posts: 4,034

#2838 • • anqqa tirehtööri

SilverJo:
Mun mielestä juuri miehillä se ongelma on! Ei tosin siinä iskuvaiheessa ja sanotaanko parin seuraavan kuukauden aikana, jolloin kyllä kyhnytellään ja vannotaan rakkautta. Ensin tulee esiin välinpitämättömyys ja eräänlainen kylmyys. Se johtaa itse ongelmaan, eli siihen ettei mies kerro mitä ajattelee, joko kaikki tulee liian itsestäänselväksi tai sitten mies yksinkertaisesti menettää kiinnostuksensa, muttei ystävällisesti vaivaudu kertomaan siitä tälle toiselle osapuolelle.



voisin melkein allekirjoittaa tuon. senpä takia en nyt aiokaan päästää ketään liian lähelle, koska tiedän satuttavani tahtomattani. siispä toivottavasti tällä kertaa onnistuu sinkkuus paremmin kuin viimeks, edellinen reilu 3v takainen sinkkuusyritys kesti vain puolisen vuotta.

[muokattu 19.1.2004 17:54]

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

silencio

Posts: 401

#2839 • • silencio el

Epailija:
Älkää ihmiset turhaan seivailko. Jos jossain haluaa valitaa mennyttä tai nykyistä pahaa oloaan, niin tässä topikissa se käy päinsä varsin luontevasti. *vink*



Älä yllytä! Multa saattais tulla sivukaupalla tekstiä miten kamalia ihmiset (naiset) osaavat olla. *nauru*

Amma:
Edellisten tekstien perusteella en mielestäni tunnista itseäni naiseksi.. Vai? (Sehän ei toisaalta ole mitään uutta.. Minä ja muut äijät. *hih*)

Minkälaisiin naisiin miehet sitten ihastuvat/ rakastuvat, jos naiset edellä olevien esitysten perusteella kapsahtavat kusipäihin?
Ja jottei keskustelu olisi niin heteropainotteista säilyttäen kuitenkin yleistävän linjauksen, niin minkälaisista miehistä miehet pitää ja naiset naisista? Entäs bit?

*täh*



Mulla ei ainakaan ole mitään määritelmää siihen millaisiin naisiin ihastun. Ihastun milloin minkäkin tyyppisiin. Siinä on vaan joku juttu mitä en osaa selittää, enkä tiedä etukäteen. Välillä ihastun ensisilmäyksellä. On vain joku juttu olemuksessa mikä saa haukkomaan henkeä.
*hih*
Joskus ihastuu hetken juteltuaan kun huomaa jonkin asian mikä on vain niin vastustamattoman ihana. Se voi olla joku mielipide, tapa puhua, olemus yleensä tai vaikka vaan pelkästään yksi oikeanlainen katse suunnattuna minuun. Kaipa se on jotain yliluonnollista kemiaa kahden ihmisen välillä. *nauru* Ja välilä ihastun itelle ihan väärän tyyppisiin naisiin.... *ding*

[muokattu 17.1.2004 13:03]

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

-xx-

Posts: 5,001

#2840 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

anqqa:
voisin melkein allekirjoittaa tuon. senpä takia en nyt aiokaan päästää ketään liian lähelle, koska tiedän satuttavani tahtomattani. siispä toivottavasti tällä kertaa pitkä sinkkuus edessä, edellinen yritys kesti vain puolisen vuotta.


Mä tunnistan myös tuon ongelman itsessäni ... siis sen, että en halua päästää ketään liian lähelle, koska pelkään kuitenkin satuttavani tai tulevani satutetuksi jossain vaiheessa *sars*

En oikein edes uskalla aloittaa mitään vähänkään vakavampaa, koska silloin mielestäni tulisi kyseessä olla henkilö, jonka kanssa voisin kuvitella viettäväni loppuelämäni.
Ja tuota elämänkumppaniksi soveltuvuuttahan ei saa selville muuten kuin uskaltamalla antaa suhteen vakavoitua. *justjoo*

Mutta yrittänyttä ei laiteta, välillä täytyy vain uskaltaa antaa mennä ja toivoa että tämä kerta eroaisi edellisistä. Omista harvoista kokemuksistani voin sanoa sen verran, että kaikki kuitenkin tuottivat enemmän hyviä kuin huonoja muistoja (käsittääkseni molemmille osapuolille). Tuon tajuamiseen minulta vain meni aika kauan *piis*

--
kiitos ja anteeksi ^^