SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,833,323 views

misjah

Posts: 3,373

#2321 • • misjah Team Sika

Ankeus:
en usko että mielipidettään muuttaa koska veikkaan että eräs on syöttänyt sille puppua ja se uskoo ennemmin sitä kuin mua *uuh**uuh*


mee sanoo sille joka on jauhanu kakkaa et mitä v*ttua..?!?! ja et korjais tilanteen..

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#2322 • • GoA Guest

ParodY:
Enemmän tai vähemmän kyllä, mut jos ei halua olla tulevaisuudessa kylmä-erakko-kalkkikseks, nii täytyy aina vaa yrittää, toivossa pitää elää, et jonain päivänä tapaa sen ihanan ihmisen...joka siis haluaa olla sunki kaa, ettei se oo sit vaan ykspuolista*blush*



Totta, tuo yrittäminen ei vain jotenkin tunnu sopivan mulle. Jos en heti tapaamisesta lähtien tunne pientä ihastumista niin pelkään ettei asiasta tule mitään enkä viitsi edes yrittää koska luulen vain lopulta rikkovani jonkun muun tunteita. Tuo taas on huono asia koska minun mauallani tuo johtaa siihen että istun 40 baarissa ettimässä mitä vain seuraa. *igor* Mikä on aika perseestä suoraan sanoen.

Kuitenkin itsensä muuttaminen on vaikeampaa kuin sormien näpsäyttäminen joten ihan heti tuota ei tapahdu. Pitäisi ottaa se riski ja kokeille vain jonkun kanssa miettimättä sitä miten käy. toisaalta kuinka pitkään sitä jaksaisi/kehtaisi olla jonkun sellaisen kanssa josta ei välitä niin paljon kun toinen saattaisi? Tai mitä vastata jos toinen sanoo rakastuneensa? Valehdella vai sanoa totuus? Kumpikin vaihtoehto on huono. Eli enpä tiedä. Tulevaisuus näyttää. Tunnen vain itseni niin hyvin että noita ”rakkautta ensisilmäyksellä” tyylisiä on todella vähän liikenteessä.
Saarus

Posts: 95

#2323 • • Saarus

Kooaliini:
Tunnen vain itseni niin hyvin että noita ”rakkautta ensisilmäyksellä” tyylisiä on todella vähän liikenteessä.



Niimpä *uuh* (tai edes kahdella silmäyksellä..)

--
-life is life and show must go on-

keisha

Posts: 1,394

#2324 • • keisha bullet with butterfly wings

Ankeus:
en usko että mielipidettään muuttaa koska veikkaan että eräs on syöttänyt sille puppua ja se uskoo ennemmin sitä kuin mua *uuh**uuh*

No jos se heti alkuun uskoo mieluummin jotakuta toista kuin sua, niin tuskin se ois kovin hyvä alku suhteelle?

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

[Nuclear]

Posts: 5,855

#2325 • • [Nuclear] el aprendiz

Kooaliini:
Kuitenkin itsensä muuttaminen on vaikeampaa kuin sormien näpsäyttäminen joten ihan heti tuota ei tapahdu. Pitäisi ottaa se riski ja kokeille vain jonkun kanssa miettimättä sitä miten käy. toisaalta kuinka pitkään sitä jaksaisi/kehtaisi olla jonkun sellaisen kanssa josta ei välitä niin paljon kun toinen saattaisi? Tai mitä vastata jos toinen sanoo rakastuneensa? Valehdella vai sanoa totuus? Kumpikin vaihtoehto on huono. Eli enpä tiedä. Tulevaisuus näyttää. Tunnen vain itseni niin hyvin että noita ”rakkautta ensisilmäyksellä” tyylisiä on todella vähän liikenteessä.


Mun mielestä totuuden sanominen ei oo todellakaan väärin vaikka se toista sattuisikin. Pitää vaan koittaa kertoa asia jotakuinkin ”hellävaraisesti”, mutta totuus on aina totuus ja parempi vaihtoehto ku valehteleminen.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

_2

Posts: 325

#2326 • • _2
Ah.... Valoa tunnelin päässä... *pihkassa*
ParodY

Posts: 2,483

#2327 • • ParodY käsittämättömyyden huippu

Kooaliini:
Tuo taas on huono asia koska minun mauallani tuo johtaa siihen että istun 40 baarissa ettimässä mitä vain seuraa. *igor* Mikä on aika perseestä suoraan sanoen.



Lähinnä pelottavaa, tulee mieleen ”sex in the city” sarja*dissaa*


Tai mitä vastata jos toinen sanoo rakastuneensa?



*eiei* valehtelu ei kannata... ainakaan pidemmän päälle*eiei*
Nooh kyl mä uskon että se sun ”rakkaus ensi silmäyksellä” vielä tulee*joo*
Aidan

Posts: 1,524

#2328 • • Aidan Soitan suutani koska voin!

ParodY:
Nooh kyl mä uskon että se sun ”rakkaus ensi silmäyksellä” vielä tulee*joo*



Hmm eiks toi oo jotain mitä on vaan kirjoissa ja sellasta??

--
Hammer Zeit!

kilobitti

Posts: 2,419

#2329 • • kilobitti 1-2-3 techno

Aidan:
---
ParodY:
Nooh kyl mä uskon että se sun ”rakkaus ensi silmäyksellä” vielä tulee*joo*
---
Hmm eiks toi oo jotain mitä on vaan kirjoissa ja sellasta??



En ehkä omalla kohdalla usko varsinaiseen rakastumiseen ensi silmäyksellä, mutta todella vankka ihastuminen voi kyllä kolahtaa kovin lyhyessä ajassa. Olen kokeillut.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#2330 • • GoA Guest

kilobitti:
En ehkä omalla kohdalla usko varsinaiseen rakastumiseen ensi silmäyksellä, mutta todella vankka ihastuminen voi kyllä kolahtaa kovin lyhyessä ajassa. Olen kokeillut.



Tuo on ehkä enemmänkin se mitä haen. Eli että että katse ja hymy hurmaa minut heti.
kilobitti

Posts: 2,419

#2331 • • kilobitti 1-2-3 techno

Kooaliini:
Tuo on ehkä enemmänkin se mitä haen. Eli että että katse ja hymy hurmaa minut heti.



Muutenkin teen eron ihastumisen ja rakkauden välille. Ihastumisia tulee ja menee eriasteisina, kun taas rakkaus on ihan eri juttu. Mut nykyään sitä ei ihastukkaan niin helposti kun teininä - jääpähän paremmin aikaa muulle*hih*

akat vittu tulee, ja akat vittu menee, mut rock'n'roll forever -Lärssi, Pitkä kuuma kesä

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#2333 • • GoA Guest
Itse kyllä uskon että tuota voi tapahtua. Uskon että se vain jotenkin kolahtaa välittömästi. Tosin mä oonkin ihan höppänä. *nauru*
Optik

Posts: 1,691

#2334 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Kaikista pahinta on olla yksin juuri silloin kun haluaisi halata jotakuta, pussata ja vaikka ihan vaan maata sohvalla ja katsoa nolla-aivokapasiteettia vaativia telkkariohjelmia *uuh*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

kuu

Posts: 1,174

#2335 • • kuu tyttttö
Nyt on ehkä jonkinlaista kutinaa tulossa, ja pääsy täältä voi olla jopa mahdollista.. Mutta eipäs hötkyillä kummiskaan. *iihhih*

--
köh köh

Nagster

Posts: 29

#2336 • • Nagster Omituine höpöttäjä.

Phiber:
Kaikista pahinta on olla yksin juuri silloin kun haluaisi halata jotakuta, pussata ja vaikka ihan vaan maata sohvalla ja katsoa nolla-aivokapasiteettia vaativia telkkariohjelmia *uuh*


sou truu *uuh*

--
Paree olla hiljainen peto kuin äänekäs lahna.

-P

Posts: 4,972

#2337 • • -P

Nagster:
---
Phiber:
Kaikista pahinta on olla yksin juuri silloin kun haluaisi halata jotakuta, pussata ja vaikka ihan vaan maata sohvalla ja katsoa nolla-aivokapasiteettia vaativia telkkariohjelmia *uuh*

---

sou truu *uuh*



eipä voi muuta sanoa kuin word up. vitutta ylikaiken juuri tollanen fiilis*uuh*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Roger Roger

Posts: 3,372

#2338 • • Roger Roger Kentti
vieläkin täällä. kaapatkaa mut pois täältä *joo*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Progress

Posts: 955

#2339 • • Progress
Yksinolo ei oo kiwaa, mutta suhde voi ahdistaa liikaa omia juttuja.
Kumpikin hyvä sekä huono yhtäaikaa.
Mut onnex on olemassa ihania ystäviä, kavereita ja muuta sakkii, jotka pitää mielen virkeenä.
*hymy*
Ja sit ku on muutama sellanenki kaveri, että voi vaan nukkuu.Riittää, että laittaa viestin ja sanoo et tuun nyt yöxi. *hymy*
Kiwaa.

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Blues

Posts: 5,414

#2340 • • Blues Koning van Afrika

kilobitti:
Muutenkin teen eron ihastumisen ja rakkauden välille. Ihastumisia tulee ja menee eriasteisina, kun taas rakkaus on ihan eri juttu. Mut nykyään sitä ei ihastukkaan niin helposti kun teininä - jääpähän paremmin aikaa muulle*hih*

akat vittu tulee, ja akat vittu menee, mut rock'n'roll forever -Lärssi, Pitkä kuuma kesä



Ihastuminen on aina ennen rakkautta. Jos homma menee nurin, ei rakkautta ehdi syntyä, hyvä niin. Ne joiden kanssa on tullut seukattua, kaikki on alkanut ihastuksesta ja joskus edennyt pidemmälle.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe