HRDance, 13.7.2007 17:18:
ei tänne olis halunnu tulla mut pakon kautta helvetti et tekee kipeetä.
aika parantaa haavat sanotaan.. katsotaan nyt sit kuin kauan 3 vuoden suhteesta kestää päästä jollai tapaa yli.. aika kun on tunnetusti niin helvetin suhteellinen käsite ihmisillä
hehe itellä kävi ihan samanlailla, mulla ainaki meni tällei:
ensin tulee se sekoiluvaihe ku oot ihan naamat kokoajan ja masistelet, itellä kesti jonku kuukauden verran.
sit jossain vaiheessa tajuut et kyl tää tästä, pari kk oot viel ihan paskana ja sit huomaat et elämä hymyilee taas. tosin meillä meni ihan päin helvettiä jo loppuaikana mut kyl se aina tulee kauheena pommina.
mut muista et naiset on ku junii, aina tulee uusii ja joka vuosi voi vaihtaa nuorempaan malliin jossei vanha miellytä :P tsemppii
edited: ja tähän viel pakko addaa et toi et meni poikki sen exän kaa oli paras asia mitä olis voinu tapahtua nyt jälkeenpäin katottuna. tommoses pitkäs suhtees on niin vaikee pistää poikki ja aina kelaa et kyl tää viel tästä, vaikka menis miten huonosti. jotenki sitä kelaa et pitää muuttaa itteään et sais homman toimimaan, vaikkei sen pidä niin mennä. tost on jo monta vuotta aikaa ja nyt oon löytäny SEN naisen jonka kanssa ei tarvii esittää mitään, voi vetää ihan omana itteään ja kaikki sujuu loistavasti ja ollaan katottu toisiamme reilu vuosi. et kyl elämä viel hymyilee, sano mun sanoneen.