SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,840,196 views

Funktion

Posts: 1,720

#16701 • • Funktion over 9000

infiana, 17.2.2009 11:43:
---
Ozie, 17.2.2009 08:02:
---
infiana, 16.2.2009 11:50:
---
Ne kunnolliset on kaikki täällä ruotsissa. Siinä vaan on se ongelma että tuntee itsensä alkoholisoituneeksi luuseriksi kun joutuu vähän kaunistelee tapojansa kundeille, ettei ne järkyty.

---


Aika julmaa yleistämistä! Varsinki vielä kun verrataan ruotsalaisiin niin kyllä moni hyvä suomalainen mies murtuu tämmösen paineen alla!

---


No se on ihan fakta että jos kunnollisia miehiä haetaan niin kannattaa tulla tänne. Ruotsalaiset miehet on kohteliaita, pitää taloudestaan huolta, ei juo viikolla, eikä vedä tasottavia sunnuntaina.
Tämä oli siis juuri sitä yleistämistä, mutta tämä on siis minun käsityksen mukaan keskiverto-tukholmalainen. Se mitä ollaan nyt noita kundeja analysoitu. Mutta siinä tosiaan on se miinus että joutuu menee salaa mimmikaverin kanssa bisselle sunnuntaina.



Onko kaikki suomalaiset miehet sitten viikolla ryyppääviä, sunnuntaina tasottavia veteleviä, talous kuralla olevia juntteja? :D Yleistämisestä kun oli puhe...

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Takyon

Posts: 2,945

#16702 • • Takyon Möwkö

infiana, 17.2.2009 11:43:
Mutta siinä tosiaan on se miinus että joutuu menee salaa mimmikaverin kanssa bisselle sunnuntaina.



Eli kunhan mies on kunnollinen niin nainen sitten saa olla se "renttu", niinkö? Pitäiskö tähän sitten vaan todeta että ei ainakaan sun suunnalta löydy kunnollista vaimoke-ehdokasta..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Ozie

Posts: 1,389

#16703 • • Ozie

infiana, 17.2.2009 11:43:
---
Ozie, 17.2.2009 08:02:
---
infiana, 16.2.2009 11:50:
---
Ne kunnolliset on kaikki täällä ruotsissa. Siinä vaan on se ongelma että tuntee itsensä alkoholisoituneeksi luuseriksi kun joutuu vähän kaunistelee tapojansa kundeille, ettei ne järkyty.

---


Aika julmaa yleistämistä! Varsinki vielä kun verrataan ruotsalaisiin niin kyllä moni hyvä suomalainen mies murtuu tämmösen paineen alla!

---


No se on ihan fakta että jos kunnollisia miehiä haetaan niin kannattaa tulla tänne. Ruotsalaiset miehet on kohteliaita, pitää taloudestaan huolta, ei juo viikolla, eikä vedä tasottavia sunnuntaina.
Tämä oli siis juuri sitä yleistämistä, mutta tämä on siis minun käsityksen mukaan keskiverto-tukholmalainen. Se mitä ollaan nyt noita kundeja analysoitu. Mutta siinä tosiaan on se miinus että joutuu menee salaa mimmikaverin kanssa bisselle sunnuntaina.



Ei noi nyt vielä mitään avaruusraketin rakentamista vaadi. Kyllä noihin nyt ite ja suurin osa kavereista pääsee. Veikkaan että tässäki luukussa aika moni yltää noihin kriteereihin *hymy*
siveys

Posts: 2,492

#16704 • • siveys lovely

julia, 16.2.2009 00:36:
- sanoinko jo epäluotettavia?

Mutta olikohan tää nyt kenellekään mitään uutta tietoa? No, on niitä kunnollisiakin kai jossain. Tietäisinpä vaan, että missä!


Tää on mun mielestäni aika mielenkiintoinen aihe. ( niin ja anteeksi taas teille, joiden mielestä täällä ei saisi puhua asioista vaan pitäisi vaan kitistä ja inistä, laittakaa noreen jos ei nappaa :) )

Oma näkemykseni asiaan on se, että miehet ei välttämättä ole laisinkaan sen epäluotettavampia kuin naisetkaan. Ihmiset vain yleisesti tuppaavat olemaan aika "heikkoja" ja "taipuvaisia" kun ne laitetaan oikeaan tilanteeseen.

Ns. selkärangan aste varmaan jonkin verran vaihtelee ihmisestä toiseen ja jotkut osaavat huomattavasti paremmin vältellä jo etukäteen tilanteita, jotka saattaisivat johdattaa harhapoluille. Näin he lopulta myös antavat sellaisen kuvan itsestään, että omaavat paremman itsekurin kuin mitä tositilanteen tullen oikeasti omaisivatkaan.

En sano, että kaikki olisivat valmiita esim. pettämään sopivan tilanteen tullen, mutta ihmisen ajattelu- ja päätöksentekokyky on kokemukseni mukaan kovin tunneohjautuvaista ja veikkaan, että aika moni tässäkin luukussa kusettaa itseään sen suhteen kuinka vahvan selkärangan omaavat. Itse tilanteiden sattuessakin meillä kuitenkin on takataskussa hirveä määrä erilaisia defenssejä järkeistämisestä ja uudelleenarvottamisesta silkkaan kieltämiseen saakka, jotta voisimme säilyttää kuvan itsestämme "hyvinä ihmisinä".

Tämä on siis lähinnä pohjustusta seuraavalle kysymykselle:

Vaaditteko te kumppaneiltanne enemmän kuin itse olisitte samiossa olosuhteissa olleet kykeneviä tekemään? Etsitte sitä "kunnollista" miestä/naista, mutta oletteko oikeasti itse niin kunnollisia kuin mitä etsitte?
vns

Posts: 276

#16705 • • vns

infiana, 17.2.2009 11:43:

No se on ihan fakta että jos kunnollisia miehiä haetaan niin kannattaa tulla tänne. Ruotsalaiset miehet on kohteliaita, pitää taloudestaan huolta, ei juo viikolla, eikä vedä tasottavia sunnuntaina.
Tämä oli siis juuri sitä yleistämistä, mutta tämä on siis minun käsityksen mukaan keskiverto-tukholmalainen. Se mitä ollaan nyt noita kundeja analysoitu. Mutta siinä tosiaan on se miinus että joutuu menee salaa mimmikaverin kanssa bisselle sunnuntaina.



Kuulostaa tylsältä. Kannattaa mielumin mennä Venäjälle, jossa keskivertoliikemies tauhkoaa miljardeja ja alottaa aamunsa votkapaukulla - toisin ku Trump joka ei juo ees lonkeroa. Asenteelliset ihmiset rox, eikä nössöt voi menestyä elämässään taloudellisesti. *piis*

(Eivaa, pisti vaan silmään toi normaaliuden ja absolutismin ihannointi. ;)
Funktion

Posts: 1,720

#16706 • • Funktion over 9000

vns, 18.2.2009 18:46:
---
infiana, 17.2.2009 11:43:

No se on ihan fakta että jos kunnollisia miehiä haetaan niin kannattaa tulla tänne. Ruotsalaiset miehet on kohteliaita, pitää taloudestaan huolta, ei juo viikolla, eikä vedä tasottavia sunnuntaina.
Tämä oli siis juuri sitä yleistämistä, mutta tämä on siis minun käsityksen mukaan keskiverto-tukholmalainen. Se mitä ollaan nyt noita kundeja analysoitu. Mutta siinä tosiaan on se miinus että joutuu menee salaa mimmikaverin kanssa bisselle sunnuntaina.

---


Kuulostaa tylsältä. Kannattaa mielumin mennä Venäjälle, jossa keskivertoliikemies tauhkoaa miljardeja ja alottaa aamunsa votkapaukulla - toisin ku Trump joka ei juo ees lonkeroa. Asenteelliset ihmiset rox, eikä nössöt voi menestyä elämässään taloudellisesti. *piis*

(Eivaa, pisti vaan silmään toi normaaliuden ja absolutismin ihannointi. ;)



Onko absolutismia jos ei juo viikolla tai vetele tasottavia sunnuntaina krapulaansa?

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

vns

Posts: 276

#16707 • • vns

Funktion, 18.2.2009 18:48:
Onko absolutismia jos ei juo viikolla tai vetele tasottavia sunnuntaina krapulaansa?



Se on absolutismia, että jos juo sunnuntaina ja pomo näkee niin menee uskottavuus. Aika monet hyvin toimeentulevat ihmiset juhlii keskellä viikkoakin (satunnaisesti), enkä nää siinä mitään väärää. En toki hakenu mitään ryyppäämistä, mutta infianakin puhui vaan "juomisesta". ;)
Funktion

Posts: 1,720

#16708 • • Funktion over 9000

vns, 18.2.2009 18:52:
---
Funktion, 18.2.2009 18:48:
Onko absolutismia jos ei juo viikolla tai vetele tasottavia sunnuntaina krapulaansa?

---


Se on absolutismia, että jos juo sunnuntaina ja pomo näkee niin menee uskottavuus. Aika monet hyvin toimeentulevat ihmiset juhlii keskellä viikkoakin (satunnaisesti), enkä nää siinä mitään väärää. En toki hakenu mitään ryyppäämistä, mutta infianakin puhui vaan "juomisesta". ;)



Joo siis en mää moralisoinu mitenkään, toi absolutismi vaan hyppi silmille tosta lauseesta. *piis*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

julia

Posts: 39

#16709 • • julia

Vaaditteko te kumppaneiltanne enemmän kuin itse olisitte samiossa olosuhteissa olleet kykeneviä tekemään? Etsitte sitä "kunnollista" miestä/naista, mutta oletteko oikeasti itse niin kunnollisia kuin mitä etsitte?



Rehelliseen kysymykseen rehellinen vastaus: En vaadi enempää kuin olen itse kykenevä tekemään. En ole koskaan esim. pettänyt, eikä omatuntoni anna periksi sen vertaa, että kykenisin pettämiseen. Vaadin kumppaniltani uskollisuutta.

Annan miehen olla suhteessa melko vapaasti (ts. hän saa tilaa hengittää). Olen sitä mieltä, että nimenomaan liiallinen kyttääminen, nuuskiminen ja hiillostaminen helposti ajavat kumppanin johonkin vieraaseen petiin. Ei sikäli, että pettäminen siltikään olisi oikein.

Puhuessani epäluotettavista miehistä tarkoitin lähinnä muutamia omalle kohdalleni sattuneita tapauksia, jotka todella ovat olleet piintyneitä valehtelijoita ja suunnitelmallisesti eläneet ns. kaksoiselämää. Jos olisin seurannut 24/7 heidän tekemisiään, kaivanut läpi tekstareita ja puhelutietoja ja muutenkin nuuskinut, kaksinaamaisuus olisi todennäköisesti selvinnyt aiemmin. En silti harrasta kyttäämistä.

Sanoit, että naiset eivät ole sen luotettavampia kuin miehetkään. Tässä olen samaa mieltä, että todennäköisesti eivät olekaan. Tiedän ja tunnen myös epärehellisiä ja valehtelevia naisia.

Ja kyllä täällä saa puhua asioista, esittää mielipiteitään ja jopa väitellä;) Ole hyvä vaan, olen valmis vastaamaan.
KitSu

Posts: 707

#16710 • • Edited KitSu Kitsunegari

julia, 18.2.2009 20:10:
---
Vaaditteko te kumppaneiltanne enemmän kuin itse olisitte samiossa olosuhteissa olleet kykeneviä tekemään? Etsitte sitä "kunnollista" miestä/naista, mutta oletteko oikeasti itse niin kunnollisia kuin mitä etsitte?

---
Sanoit, että naiset eivät ole sen luotettavampia kuin miehetkään. Tässä olen samaa mieltä, että todennäköisesti eivät olekaan. Tiedän ja tunnen myös epärehellisiä ja valehtelevia naisia.




Täst asias minäkin olen samaa mieltä! Ainaki mitä omaan kaveripiiriin on kattomista, niin kyl naiset täs pienen kyläpahasen piirissä ovat enemmän olleet niitä epärehellisiä ja koijaavia kuin miehet..Tiedä sitte et mistä moinen johtuu mut..
Sit taas ku tähän lähinaapuri kaupunkiin menee niin siel kyl mitä tuntee sakkia ja kattoo menoa, niin huomaa et jätkät siel kyl vetää sit pitemmän korren tuos sikamaisuudessaan. Niin ja luottamuksenkaan arvoisia ne ei siel ole...

Mut mut meitä on moneen junaan tunnetusti..Osa tsupsuttaa vähä eri tyylilllä etipäin ja osa taas vähä toisella..Kai se balanssi pysyy sit kohillaan näin..tai jtain..*ding*

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

Auacusha

Posts: 1,097

#16711 • • Auacusha Koneradio
Tänne sit taas vaihteeks.... *uuh*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Auacusha

Posts: 1,097

#16713 • • Auacusha Koneradio

Horzi, 19.2.2009 11:00:
---
Sensuurikalastaja, 19.2.2009 10:57:
Tänne sit taas vaihteeks.... *uuh*

---


Hei, siis mitähän helvettiä? *täh*



Eipä tähän voi kun queteaa itselle tuntematonta ihmistä "nyt kävi näin"

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Funktion

Posts: 1,720

#16714 • • Funktion over 9000
I has a date.. Date I has.. o/

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

siveys

Posts: 2,492

#16715 • • siveys lovely

HaTeFiNgEr, 24.2.2009 00:09:
Olin ensimmäistä kertaa on the rock;sis viime la kaverin pyynnöstä. joku muija veti mua hiuksista ja alettiin heittää siin sit jtn läppää.. tultiin hyvin juttuun. istuttiin isolla sohvalla. jossain vaiheessa iltaan samalle sohvalle tuli muutama muukin mamma istuskelemaan.. kysyin niiltä sitten uteliaisuuttani mitä Boston Hc tarkoitta?? Tuon teksitin oli kaverini kirjoittanut käteeni tussilla. seuraavan kerran kun olin alkamassa juttelemaan sen edellisen muijan kaa tapahtui jtn aivan uskomatonta. Se heitti sen drinksun mun päälle mitään varottamatta ja lähti vihaisena pois siitä pöydästä. Mikäköhän siinäki sit meni vikaan vai onko rock kansa jotenkin häiriintynyttä??? no eipä oo ainakaan sitä pelkoo et alan ihan heti seurustelemaan...


Relax man.

Syy tempaukseen oli tysin sinun. Aiheutiti todennkisesti tss naisessa toiminnallasi jonkinlaista hyltyksi tulemisen tunnetta, joka yhdistyi hnen mielessn ah niin ihaniin muistoihin jtetyksi, petetyksi ja kusetetuksi tulemisesta. Avatessasi suusi jollekin toiselle naaraalle hnen ehdittyn jo kiinty sinuun jollakin tasolla, hnen siis jo kytnnss omistaessaan kiinten takapuolesi, leimaannuit heti limaiseksi iljetykseksi, joka on valmis juoksemaan muiden naisten pern heti kun silm vltt. Olit tuhlannut hnen aikaansa, srkenyt hnen sydmens ja todistanut maailman olevan yksioikoisesti juuri niin paska paikka kuin hn oli aina pelnnyt. Tottakai sin ansaitsit drinksut naamallesi! Ettek te miehet ikin opi?

Ja ennen kuin ehdit kysy, niin vastaus on tietenkin: Kaikki edelleen sinkkuina olevat naiset ovat ihan TISMALLEEN samanlaisia. Tervetuloa SINKKULUUKKUUN.
lunake

Posts: 800

#16716 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Täällä on edelleen niin ihanaa olla! *plur*

Torstaina taas tärskyt tiedossa ja innolla niitä odottaen. Aaaaww... *nauru**ding*

--
Hedelmällisyys on påp!

Funktion

Posts: 1,720

#16717 • • Funktion over 9000
Kertokees joku mulle vastaus tähän... :D

Noin... pari vuotta sitten(?) tapasin ekaa kertaa tämän erään tyttösen, jonka kanssa silloin juteltiin ilta ja yö ummet ja lammet asioista, ja kaipa siinä tuli hiukan ihastuttuakin. Mutta sitten kuitenkaan mitään sen enempää ei ollut, luonnollisestikaan koska seurustelin silloin.

Noh, tässä noin kuukausi pari takaperin sitten törmäsin häneen, ja sen jälkeen mesen välityksellä keskusteltu asioista, viestitelty jne, puhuttu taas näkemisestä mutta sopivaa aikaa ei vaan tuntunut löytyvän.

No nyt sitten kuitenkin menneenä viikonloppuna nähtiin, ja treffit meni hyvin. Missään kohtaa ei tuntunut siltä että jutun aiheet loppuu kesken, naurua ja vakavampiakin aiheita. Noo, hän sitten rehellisesti kertoi että on muutamaan otteeseen jo treffaillut toista tyyppiä, joka on aika ihana jne. ja oli siis siksi hiukan miettinyt olisko kiva sittenkään nähdä mua taas. Sitten kuitenkin kun hän oli lähdössä, hän lopetti lauseen puolestani "niin minäkin haluan nähdä sua uudestaankin"..

Nyt oon hiukan hukassa! :D Mitä mun pitäisi ajatella tästä? Oon niin hukassa "deittailuhommista" vuosien jälkeen, niin ei oikein leikkaa nyt..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

siveys

Posts: 2,492

#16718 • • siveys lovely

Funktion, 24.2.2009 15:43:
Nyt oon hiukan hukassa! :D Mitä mun pitäisi ajatella tästä? Oon niin hukassa "deittailuhommista" vuosien jälkeen, niin ei oikein leikkaa nyt..


Älä ajattele vaan elä niin kuin elämä tulee. Ole avoin ja rehellinen siitä mitä haluat naisen suhteen (myös jos et tiedä tarkkaan) ja anna hänen tehdä päätöksensä oman elämänstä suhteen.

Ihmissuhteissa ja deittailussa on niin monta liikkuvaa palaa, että ei sitä hirveästi kannata muuten kuin omien periaatteiden tasolla kelailla.
wiwi

Posts: 1,575

#16719 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Funktion, 24.2.2009 15:43:

Nyt oon hiukan hukassa! :D Mitä mun pitäisi ajatella tästä? Oon niin hukassa "deittailuhommista" vuosien jälkeen, niin ei oikein leikkaa nyt..


Mun mielestä ainakin sellainen ihan perinteinen juttu kuin puhuminen suoraan, kannattaa. Sinuna ilmaisisin neidolle, että olisi kiva tietää jos hänen treffailustaan sen toisen kundin kanssa kehkeytyy jotain vakavampaa. Säästyy murheelta ja epätietoisuudelta jos näin käy. Enkä nyt tarkoita, että tekisit hänestä jotenkin tilivelvollisen itsellesi vaan että on puolin ja toisin helpompaa kun voi puhua avoimesti.

Niin ja jos tosiaan pidät tytöstä niin se kannattaa kertoa. :) Ehkä hänkin juuri miettii, mitä pitäisi ajatella...

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#16720 • • Muussika Guest

siveys, 24.2.2009 16:46:

Älä ajattele vaan elä niin kuin elämä tulee. Ole avoin ja rehellinen siitä mitä haluat naisen suhteen (myös jos et tiedä tarkkaan) ja anna hänen tehdä päätöksensä oman elämänsä suhteen.



Aika jänskää nähdä SUN kirjoittavan yhtäkkiä tämmöistä... :D Hyvin pystyit meidän vääntösessioissa peittämään nämä periaatteesi muun jauhannan alle. :P

Itse olen samoilla linjoilla (kerrankin!) äsken kirjoittamasi kanssa. :)