19,912 posts, 996 pages, 8,088,128 views
Bio, 29.1.2006 15:50:
Noniin.. kahden vuoden jälkeen alkaa mun sinkkuilut olla ohitse. On kyllä hyvä fiilis
Määrittele ekaks mimmonen on hyvä nainen. Sen jälkee voi yrittää kertoo mis ne kaikki on
neurotic, 29.1.2006 22:43:
älykäs, omillaan toimeen tuleva, huumorintajuinen,konemusa addikti,kaunis(mun mielestä), sana valmis.... semmonen olis haussa...
no jos ens viikolla tulee etelässä käytyy niin saas nähä oisko siellä sitten....
Christah, 29.1.2006 23:13:
---
älykäs, omillaan toimeen tuleva, huumorintajuinen,konemusa addikti,kaunis(mun mielestä), sana valmis.... semmonen olis haussa...
no jos ens viikolla tulee etelässä käytyy niin saas nähä oisko siellä sitten....
---
sanavalmis hmmm....onks se hyvä asia
välillä tuntuu et uroksilla on vaikeuksia sietää naisia ketkä tulee toimeen omillaan ja vielä jos ovat sanavalmiita....
mut hyvä niin jos väärä käsitys asiasta*hihu*
johnny^_^, 30.1.2006 14:52:
mä oon iki sinkku ja tuntuu sopivan mulle*kissatappelu*
välillä tuntuu et uroksilla on vaikeuksia sietää naisia ketkä tulee toimeen omillaan ja vielä jos ovat sanavalmiita.... mut hyvä niin jos väärä käsitys asiasta*hihu*
välillä tuntuu et uroksilla on vaikeuksia sietää naisia ketkä tulee toimeen omillaan ja vielä jos ovat sanavalmiita....
mut hyvä niin jos väärä käsitys asiasta*hihu*
---
Määrittele ekaks mimmonen on hyvä nainen. Sen jälkee voi yrittää kertoo mis ne kaikki on
---
tuisku, 3.2.2006 19:04:
ihan kun tän luukun ovi ois pikkusen raollaan....*kurkistel*