wiwi, 24.1.2006 10:58:
---
Niin mutta ei kai kannata alkaa seurustelemaan vain seurustelemisen takia vaan siksi että löytää jonkun ihmisen jonka kanssa haluaa oikeasti olla? Ei mun mielestä ole edes reilua toista kohtaan olla yhessä vain että olisi joku..
Jos asuisitte täällä ette ihmettelis hetkeäkään miksi joku pysyy sinkkuna. Täältä ei kerta kaikkiaan voi löytää ihmistä, jota ei tuntis tai joka ei sattuis olemaan oma/siskon/parhaan ystävän ex tai jolla ei ois susta etukäteen niin hyviä ennakkokäsityksiä että se ylipäätään ois kiinnostunu tutustumaan. Tää on tätä pikkukylän viehätystä
No joo ei tietenkään pidä vaan seukata seukkaamisen takia. Tarkoitin tolla lähinnä sitä, kun tossa tota mun postausta ennen oli jotakin seuranhakumeininkiä, niin ihmettelin vaan, että miten (varsinkin kauniiden) naisten tarvitsee hakemalla ketään hakea, kun luulis tosiaan olevan muutenkin ottajia vaikka millä mitoin. <- no okei toi oli aika pinnallisesti heitetty, kun onhan toki muillakin asioilla (ainakin mun mielestä) kuin ulkonäöllä väliä, mutta silti.
Mä kyllä tiedän ton pikkukaupungin "viehätyksen" vanhana pikkukaupunkilaisena. Eipä tarvinnut noina aikoina pahemmin ajatella mitään seurustelemista, varsinkaan, kun en mennyt mihinkään perusjätkän muottiin (enkä taida mennä vieläkään ). Mutta kait se on parempi olla sitä mitä oikeasti on...