tom_gore, 19.8.2005 21:55:
Olen monesti miettinyt, miksi harvoin kuulee ihmisten päätyvän pitkästä suhteesta toiseen kovin nopeasti. Yleensä selitys on että vastapuolet eivät ole vaan "kolahtaneet", mutta voisiko se sittenkin johtua vain siitä että varsinkin vaikeiden erojen jälkeen ihminen ei kykenekään rakastumaan toiseen ihmiseen kovin nopeasti?
Onko joku muu pohtinut tai ollut huomaavinaan samaa, vai olenko minä vaan pihalla?
[/vuodatusta]
On tullu mietittyä pitkän suhteen päättymisen jälkeen kaikenlaista ja vaikka kenen kans. Aina oon tullu samaan tulokseen että vain itse tietää onko vielä valmis yhtään mihinkään, ja jos on, niin mihin.
Muutamaan suhteeseen olisin ehkä ollut valmis, mutta se vastapuoli ei ollut sitten kuitenkaan riittävän oikea.
Vaikea tyhjentävästi sanoa mitään, mutta itse en usko tuohon ainakaan että koskaan olisi niin pitkää aikaa liian rikki, eikä siksi kykenis mihinkään pitkällä aikavälillä.
Oon aina ollu sellanen että jos se ei kolahda täysillä jalat alta-tyyliin niin ei se sitten kolahda ollenkaan. Ei siihen ole mitkään erot vaikuttaneet.
Ikäväkseni voin sanoa että pääsen tähän samaan johtopäätökseen mitä sulle ollaan yritetty tuputtaa, että se ei ole oikea ihminen kohdalla jos ei pahemmin kolise. Ärsyttävää.