hmm.. nyt täytyy kyl sitte alkaa pullsiteleen näit lihaksia ja alottaa soidin tanssit jos haluaa jotain... täytyykin lähtä riehumaan tonne kapungille ja tutustumaan ihmisiin..heh.. vaikka tapais jotian kivoja sinkkuja..
Huh kyllä pisti cätin teksti suun muikeeks;)*virnistelee vielkin*Jep kyllä ideoit vilistää sellast tahtii kevääl pääs ettei itekkään pysy peräs;)hrrrrr grrrr...kevät saa sinkut mouruamaan......mauuuuuuuuu;)Koko ajan on suu maireesti muikeena...mui*pihkassa*
aiheena taitaa olla kevätsinkkuilu Pitäisi varmaan turvautua sinkut.net iin hmm Jos meidän sinkkuehdokkaita pääsisi tapaaman esimerkiksi kahvikupin ääressä ja jutella ilman sähköisiä välineitä, uskon että juttu alkaisi pyörimään paljon nopeammin...
heh.. vieläkö te arvotte tätä juddua..
Sopikaa jo hyvät ihmiset se tapaaminen vaikka
tosiaan kahvikupin ääreen niin saisitte jotenkin
tätäkin asiaa eteenpäin..
Toi itkustoori sai mun sympatiat...*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
*virnuilee vielä ennen nukkumaan menoa*
Tää täytyy kertoo kyl kämppiksellekin...
Jos joku kahvilajuttu tulee oikeesti totiseks, ni mä olen enemmän kuin mukana...
Mä olen nyt parin päivän sisällä lukenut 3 rakkausromaania, joten mun päässä ei sit taida pyörii mitään muuta kuin love4eversoopaa...
Lukutoukka...
Tais olla kyl jonku asteen ennätys...en oo lukenu varmaan kolmeen vuoteen mitää, ja viimeisen 30 päivän sisällä on tullu luettuu jo 6 romaania...
(itsekehu alko haiseen...joten terve)
Eli siis joo... jatketaan sinkkuilua ja pariutumista...