19,912 posts, 996 pages, 8,074,070 views
Hyzenthlay:
katotaan sit sen lobotomian jälkeen miten maksu hoituu *iihhih*
*Mirri*:
Molen ainaki tosi kiva..sillo ku oon tajuton tai sukellan. Joten siis...vapaaehtoisia miehiä?
KittysDead:
Tuntuu että meitä on monta kivaa tyttöö ja pojkaa täällä. Ei vaan olla koskaan eksytty toistemme tielle. Seuraavissa bileissä jokainen voi tehdä itselleen henkilökohtaisen mission: mennä tutustumaan edes yhteen uuteen ihmiseen.
Ei ne kaikki voi varattuja olla.
::Yksinäisyys ei kotona ruikuttumalla parana ::
äpärä:
---
Heh... joka bileis tulee heitettyy läppää ties kui n monen tuntemattoman kaa, et toi "yhteen uuteen ihmiseen tutustuminen" on varmaa vaikeempaa ku olla tutustumatta yhteekään...
Samat sanat... Nykyään en omaa oikeastaan 'klubittavia ystäviä', toisinsanoen kukaan kaverini ei tahdo lähteä klubille kanssani. Yksin sisään - yksin ulos. Kun olen vielä todella ujo ja epävarma ittestäni, niin ei ole minun helppo tutustua uusiin ihmisiin saatika hakea kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.ZaZa:
---
Mä oon ainakin niin pieni ja ujo, etten uskalla ikuna ikuna tutustua kehenkään. Jos ei mun rakasta ystävää Charea olis, en ois ikinä tutustunut kehenkään bilettäjään. Jos joku vieras, etenki vastakkaisen sukupuolen edustaja, ja etenkin jos hän on söpö, meen aivan lukkoon jos pitäis jotain jutella... Se ei oo yhtään kivaa
Tatu*:
---
Samat sanat... Nykyään en omaa oikeastaan 'klubittavia ystäviä', toisinsanoen kukaan kaverini ei tahdo lähteä klubille kanssani. Yksin sisään - yksin ulos. Kun olen vielä todella ujo ja epävarma ittestäni, niin ei ole minun helppo tutustua uusiin ihmisiin saatika hakea kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.
Tatu*:
Yksin sisään - yksin ulos.