SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,701,740 views

kap-pu

Posts: 1,167

#4881 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Lumikki:
Etkä mulle kertonu mitään vaikka nähtiinkin*grr*



mitää? :D no mut se ei ollut vielä silloin. jos olisi ollut niin olisin varmaan tehnyt itsestäni naurunalaisen parkumalla kiksubileissä ja lyömällä ja potkimalla lattiaa!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Avatar
#4882 • • *Mirri* Guest
Ai siis tännekö saa niinku jättää tilaukseen poikaystävän ja kun kriteerit täyttävä löytyy, niin se tuodaan kotiinkuljetuksella mulle haastateltavaks ja koeajoon? *iloinen*
Amma

Posts: 2,383

#4883 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

KittysDead:
Klubitukseen voisi ehdottaa että laittaisivat tuonne käyttäjäinfojuttuun kohdan johon vai laittaa vapaaehtoisesti että onko varattu vai vapaa nii porukka tietää että voiko bileissä lähteä iskemään. *muhaha*


Tätä on pohdittu ja ehdoteltukin enempi ja vähempi jo aika pitkään.. *heiii*

--
*etsiskel*

KittysDead

Posts: 381

#4884 • • KittysDead Trooper
Amma: JA EIVÄT OLE PISTÄNEET! *justjoo*

Höh- Kuitenkin täällä käy aika paljon porukkaa ja salaa kaikki kuitenkin ihkuilee toistensa kuvia. Hmm.. Pitää tehä joku joukkoehdotusrynnäkkö... *juonittel*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Karski

Posts: 6,049

#4885 • • Edited Karski Pomon kätyri

KittysDead:
Amma: JA EIVÄT OLE PISTÄNEET! *justjoo*

Höh- Kuitenkin täällä käy aika paljon porukkaa ja salaa kaikki kuitenkin ihkuilee toistensa kuvia. Hmm.. Pitää tehä joku joukkoehdotusrynnäkkö... *juonittel*



Eikä pistetä.

Se johtais siihen, että täällä alkais hengaileen
yhä enemmän porukkaa pelkästään
pariutumistarkoituksessa, ja sellasista käyttäjistä
on jo tähänkin asti ollut pelkkää riesaa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

KittysDead

Posts: 381

#4886 • • KittysDead Trooper
Tottapa sekin. *uuh*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

WuZuul

Posts: 181

#4887 • • Edited WuZuul

ZaZa:
Darianna, mistäs aattelit että ne kivat tytöt/pojat (etenkin ne pojat) hankittais? *etsiskel*



Tääl ois yks vapaaehtoseks *nauru*
Mut kertokaas mulle mistä se kiva tyttö löytys? *hymy*

--
Wannabe bilekone.

Elias

Posts: 434

#4888 • • Elias Elias
Nyt mää lähen täältä *hymy*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

ZaZa

Posts: 262

#4889 • • ZaZa

WuZuul

Tääl ois yks vapaaehtoseks *nauru*
Mut kertokaas mulle mistä se kiva tyttö löytys? *hymy*



Kyllähän täällä näyttää olevan meitä yksinäisyydestä ja sinkkuudesta kärsiviä tyttöjä olevan... En sitten tiedä, kuinka kivoja ollaan... *hih*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

ZaZa

Posts: 262

#4890 • • ZaZa

Visio:
Nyt mää lähen täältä *hymy*



Epistä! Mäki haluun pois!!! Mut onneks olkoon! *hali*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Dacey

Posts: 671

#4891 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

WuZuul:
---
ZaZa:
Darianna, mistäs aattelit että ne kivat tytöt/pojat (etenkin ne pojat) hankittais? *etsiskel*

---


Tääl ois yks vapaaehtoseks *nauru*
Mut kertokaas mulle mistä se kiva tyttö löytys? *hymy*




oonkohan mä kiva *ding*
Avatar
#4892 • • *Mirri* Guest
Molen ainaki tosi kiva..sillo ku oon tajuton tai sukellan. *iloinen* Joten siis...vapaaehtoisia miehiä? *vink* *nauru*
Hotblood

Posts: 387

#4893 • • Hotblood
Onhan tässä yritetty itseään tyrkyttää monet kerrat *vink**nauru*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Avatar
#4894 • • astaroth Guest

*Mirri*:
Joten siis...vapaaehtoisia miehiä? *vink* *nauru*


Tuolta pitäisi löytyä helposti: MailOrderHusbands.net
Avatar
#4895 • • cindy Guest
vituttaa.. luulin jo että seurustelen mutta jätkä ei olekaan valmis.. hyvä tekosyy.. pitäis vissiin siirtyä uusille apajille mutta kun valitettavasti kukaan muu jätkä ei kiinnosta... ehkä tää tästä sitten jos tarpeeksi hyvä tulee kohdalle. epäilen kyllä suuresti..*uuh*
Dacey

Posts: 671

#4896 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

cindy:
vituttaa.. luulin jo että seurustelen mutta jätkä ei olekaan valmis.. hyvä tekosyy.. pitäis vissiin siirtyä uusille apajille mutta kun valitettavasti kukaan muu jätkä ei kiinnosta... ehkä tää tästä sitten jos tarpeeksi hyvä tulee kohdalle. epäilen kyllä suuresti..*uuh*



kirjotatko mun ajatuksia? *ding*

mut nyt olis kivaa kyl jos olis kiva poika jonka kans lähetellä söpöily viestejä työpäivänpiristeeks *blush*
onni3mk

Posts: 3,973

#4897 • • onni3mk Onni on.
Taas täällä on monta sivullista juttua siitä, kuinka kauheeta ja yksinäistä ja ikävää sinkkuna olo on. Joo onhan se tietysti noitakin, mut mä ainakin yritän siltikin nauttia sinkkuudesta *plur* Yrittäkää teki!

Tähän asti ollu ihan mielettömän kivaa *nauru*

--
Onni on.

[zuho]

Posts: 238

#4898 • • [zuho] Team Jorma
OLEN TULLUT TÄNNE JÄÄDÄKSENI !!!! No ei... Toivottavasti en *hih*

--
-Juho

Lumikki

Posts: 16

#4899 • • Lumikki .väläys.
---


mitää? :D no mut se ei ollut vielä silloin. jos olisi ollut niin olisin varmaan tehnyt itsestäni naurunalaisen parkumalla kiksubileissä ja lyömällä ja potkimalla lattiaa!
[/quote]

*ding* mäki tajusin et hilluin ihan turhaan. *iihhih* ens kerral ku nähdään ni mun olkapää on käytettävissäsi *sääli* . Ja sit mä voin näyttää miten sinkkuudesta nautitaan täysinrinnoin *vink* . Mul on yli vuoden kokemus eli ammattilainen. Ja jos sä alat kiksubileissä parkumaan, lyömään ja potkimaan ni joku voi luula sua viel gootiks *eiei*

--
.miau mafia.

Daverian

Posts: 491

#4900 • • Daverian
Yksinäisyys on ikävää. Olisi ihanaa jos olisi joku jonka viereen voisi iltaisin nukahtaa. Mutta kun ei niitä oikeen tunnu olevan tarjolla. Kaikki sellaiset muijat joista olisi kiinnostunut ovat varattuja tai ovat ystäviä. Tai sitten olen vain niin sokea että en huomaa jos joku on kiinnostunut minusta. Se on minun eksäni mielipide. Mutta kyllä se taitaa pitää paikkaansa. Lopuksi voin vain todeta että taidan jäädä tänne todella pitkäksi aijaksi.*nyyh*

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*