19,912 posts, 996 pages, 9,397,506 views

Ankeus:
pakko mikko sanoa, oot kyllä vitunmoinen tunnelman latistaja
Blues:
Ei me olla 1800-luvun euroopassa

Phiber:
Miten täältä pääsis pois..
haku päällä-fiilis näkyy ja silloin mikään ei onnistu. Sen voi havaita esim. siitä, että kun rupeaa seurustelemaan (eikä edes mainoistaisi sitä), kysyntää on vaikka kuinka paljon, kun on sinkku, tilanne on päinvastainen.
kilobitti:
Luulen että helpoiten pääsee pois, jos ei aktiivisesti yritähaku päällä-fiilis näkyy ja silloin mikään ei onnistu. Sen voi havaita esim. siitä, että kun rupeaa seurustelemaan (eikä edes mainoistaisi sitä), kysyntää on vaikka kuinka paljon, kun on sinkku, tilanne on päinvastainen.
kilobitti:
Luulen että helpoiten pääsee pois, jos ei aktiivisesti yritähaku päällä-fiilis näkyy ja silloin mikään ei onnistu. Sen voi havaita esim. siitä, että kun rupeaa seurustelemaan (eikä edes mainoistaisi sitä), kysyntää on vaikka kuinka paljon, kun on sinkku, tilanne on päinvastainen.

Phiber:
tuntuu et kaikki mahikset vaan menee koko ajan ohitse niin lujaa et viuhke vaan käy..

>LD<, mulla on sulle hyvä diili josta ei kannata kieltäytyä Jos poistutaan täältä yhdessä niin sun ei tarvii ostaa mulle joululahjaa mut mä ostan sulle, mut sun tarvii osta sit mulle syndelahja
Zorlim:
Doh, mulla oli sellanen 3 vuotta. Mut kun olin masentunut ja kypsynyt duuniin ja kärsin bunroutista niin pistin poikki... Enkä ees oikeestaan tiedä miksi... Mutta sellaista tää maailman meno on.
>LD<:
riippuu milloin sulla on synttärit... ja mitä sä ostaisit mulle joululahjaks...