Replying to SINKKULUUKKU:
No postasin sille Fiverr-palvelusta ostamani videon, jossa joku neekeri oli tehnyt minusta mainosvideon.
... Excuse me... You did.. WHAT exactly?
Menin välittömästi Fiverr -palveluun ja se vaikuttaisi olevan mesta jossa ihmiset tarjoutuu tekemään jotain juttuja sulle viidellä dollarilla? Ja joku oli tehnyt femmalla sinusta mainosvideon?
Siis... Mainosvideon? ...Sinusta? ...Femmalla?
Tänään on jotenkin sellainen päivä että en vaan yksinkertaisesti jaksa uskoa internetistä lukemiani asioita..
Voisitko sä "Mafer" ystävällisesti kertoa, että miksi sä olet maksanut viisi dollaria siitä että joku tekisi susta mainosvideon? Onko tää joku latest fad mistä mä vaan yksinkertaisesti en tiiä mitään koska oon niin vanha fabu.. Vai onko joku muu sitä mieltä, että on vähintäänkin outoa teettää itsestään mainosvideo?
Ja ehkä oon jollain tapaa elitisti, mutta jos mä nyt jostain käsittämättömästä syystä päätyisin teettämään itsestäni mainosvideon.. ( siis wtf edelleen :D ) niin mä ehkä maksaisin siitä enemmän kuin femman..? Come on.. I'm worth more, aren't I? :D
Sanokaa nyt please joku mulle että tää on nykypäivänä ihan normaalia ja mä oon vaan tippunu kärryiltä.. Jooko? :D
Mut lopuun voisin kyl viel sanoo et PICS or STEFU! Eli mainosvideot itsestä jakoon! Ja jos joku haluaa teettää itsestään mainosvideon femmalla ja tuolta Fiverr -palvelusta edelleen löytyy joku joka tekee sen niin mä voin vaikka maksaa ekan joka ilmoittautuu :D LOL! :D